Και πως ξέρεις πως ήταν λάθος; Το συμπεραίνεις από τι; Από το σφάξιμο κάποιων post επειδή είναι "επικίνδυνα" ;
Τι θα πεί παροτρύνεις τον νέο να κάνει με λάθος τρόπο trail braking? Καταλαβαίνουμε τι λέμε; Αν ο νέος ψάχνει απαντήσεις σε τέτοια θέματα, αντι να μάθει τα βασικά, η ηθική ευθύνη δεν βαραίνει αυτόν που του λέει πως γίνεται, αλλά τον ίδιο που δεν έχει συναίσθηση των προτεραιοτήτων που πρέπει να έχει και μπαίνει σε κουβέντες ναχαμενα λεγαμε. Μαθήματα οδήγησης δια αλληλογραφίας δεν υπάρχουν φίλε μου. Το οτι ο Marquez μπορεί να κάνει trail braking στο apex, δεν σημαίνει πως κάνει λάθος επειδή εγώ που θα το δοκιμάσω θα τσακιστώ. Και του Χούντρα τον τρόπο να ακολουθήσω, πάλι θα τσακιστώ επειδή δεν γνωρίζω βασικά πράγματα. Και με τα CSS που τελειωναν οι αναβάτες, τσακίζονταν και χοντρά, επειδή νόμιζαν πως με 6 ώρες μάθημα θα γράψουν 1:25 στο pdf. Αλίμονο δλδ αν ο καθένας στηρίζει την ακεραιότητα του στις διαδικτυακές συζητήσεις.
Η μονιμότητα ή όχι ενός ban, δεν βασίζεται στο αν θα κάνει κάποιος "το κομμάτι" του, αλλά με την γενικότερη παρουσία σε ένα forum. Ούτε εσένα γνωρίζω προσωπικά, ούτε τον George. Αυτό που γνωρίζω όμως, είναι πως η παρουσία του είναι/ήταν πάντα θετική, με σοβαρά post και χωρίς ερειστικό υφάκι. Και πολύ έχει διαβάσει, και πολύ έχει δοκιμάσει αυτά που διαβάζει. Οπότε, το αποκαλείς κάποιον ημιμαθή επειδή οι γνώσεις του έρχονται σε αντίθεση με το δικό σου riding manual, δεν νομίζω πως προσφέρει επίσης θετικό στην συζήτηση. Και ακόμα περισσότερο όταν πέφτει και μια αστεία κατηγορία πως τα post του George μπαίνουν για click bait.
Τέλος πάντων, καλό θα είναι να ξανασκεφτείτε την απόφαση σας. Τα σοβαρά μέλη με γνώσεις που έχουν διάθεση να μοιραστούν και να συζητήσουν συνήθως σπανίζουν. Οπότε οι δεύτερες ευκαιρίες καλό είναι να υπάρχουν για να προχωράμε παρακάτω με την ίδια διάθεση που είχαμε όταν μπήκαμε στο moto.gr