Κατόπιν καλύτερης έρευνας στον ΚΟΚ και αφού ήμουν από αυτούς που επιφυλλάσονταν για το παράνομο της διήθησης, επιτρέψτε μου να διορθώσω τα λεγόμενα μου.
Η διήθηση είναι παράνομη "σχεδόν" πάντα γιατί παραβιάζει τον ορισμό της λωρίδας κυκλοφορίας (αρθρο 2 ΚΟΚ) όπου θεωρείται εξ ορισμού ότι κάθε λωρίδα κυκλοφορίας έχει πλάτος για ένα μόνο οδικό όχημα.
Κρατάω το "σχεδόν" για την περίπτωση όπου σε καποιο οδόστρωμα δεν υπάρχει διαγράμμιση που να ορίζει την λωρίδα και άρα καθε λωρίδα στο εν λογο οδόστρωμα πρέπει να έχει ικανό πλάτος για ένα όχημα. Καθώς δεν υπάρχει διάκριση μεταξύ αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, το απαιτούμενο πλάτος ίσως να μπορεί να αμφισβητηθεί αλλά μου φαίνεται ηλίθιο να στηρηχθεί κανείς σε αυτό.Στα μάτια του νόμου, δεν γίνεται να κινούνται παράλληλα μηχανή και αμάξι στην ίδια λωρίδα χωροταξικά. Αν κινούνται σημαίνει ότι είτε το αμάξι είτε η μοτοσυκλέτα πατάει διαγράμμιση , άρα είτε προσπερνάει είτε βρίσκεται στο άκρο σημείο άλλης λωρίδας είτε ανάμεσα στις δύο λωρίδες πάνω στην διαγράμμιση που ούτως ή άλλως απαγορεύεται .
Τα αιτήματα που γράφουν είναι τραγικά και απορώ γιατί κάποιοι σοβαροί του χώρου τα υποστηρίζουν.
Το να πηγαίνουν μέχρι 30 χλμ/ωρα μέσα σε πυκνό αστικό περιβάλλον θα έπρεπε να είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
Η διήθηση δεν στέκει γενικά .
Τώρα για τα διόδια , είμαι σύμφωνος, όπως επίσης θα έπρεπε να υπάρχει και συγκεκριμένη λωρίδα για μοτό στα κεντρικά διόδια προς αποφυγή ατυχημάτων καθώς μια μοτό είναι φουλ ευάλωτη να περιμένει στο μέσο μίας οδού όπου έρχονται ΙΧΕ από πίσω με μεγάλες ταχύτητες.Προκύπτει ερμηνευτικά από το άρθρο 16 και 17 του ΚΟΚ.
Στο 16 αναφέρεται η περίπτωση της μίας λωρίδας ανά κατεύθυνση ενώ στο 17 των πολλαπλών λωρίδων ανά κατεύθυνση.
Στο 16 λέει άκρο δεξιό τμήμα της λωρίδας στο 17 λέει όσο το δυνατόν στο μέσο της λωρίδας.
Στο άρθρο 16 το animus του νομοθέτη είναι η αμυντική οδήγηση ήτοι να έχει δυνατότητα αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης αν όχημα προσπερνάει η χάσει τον έλεγχο, να υπάρχει χώρος μεταξύ των κατευθύνσεων.
Στο άρθρο 17 το Animus δεν είναι το ίδιο με το 16 γιατί θεωρητικά για να υπάρχουν περισσότερες της 1 λωρίδας ανά κατεύθυνση , ο οδηγός έχει χώρο για να αποφύγει διερχόμενο από το αντίθετο ρεύμα όχημα κλπ.
Επομένως ο χώρος που αναφέρεται στο 16 είναι Buffer zone για κάτι αναπάντεχο ενώ δεν τον αναφέρει στο αρ.17 γιατί εκεί υπάρχει ανευ άλλου. Σίγουρα όμως δεν τον αναφέρει για να βοηθήσει τις διηθήσεις.