Την καλησπέρα μου. Λόγο χιλιομέτρων, ήθελα να κάνω μια συντήρηση την αντλία βενζίνης, ξεκινώντας
από το τσεκ που δίνει ο κατασκευαστής.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, ο κατασκευαστής λέει ότι αν βάλεις 12 βολτ στην αντλία βενζίνης
για 10 δευτερόλεπτα, πρέπει να βγάλεις 189 cm3 καυσίμου. Αν είναι λιγότερο, ψάχνεις για βουλωμένο
σωληνάκι- φίλτρο ή μοτερ αντλίας που τα έφτυσε. Το δεύτερο τσεκ θέλει ειδικό όργανο.
Να επισημάνω η honda πουλάει όλο το σετ αντλία καυσίμου με βάση 500 + ΦΠΑ και το μισό που περιλαμβάνει κλειστό φίλτρο, εξωτερικό φίλτρο και κάτι τσιμούχες 135 + ΦΠΑ.
Από πληροφορίες από ιντερνετικούς φίλους μηχανόβιους , βρήκαν μοτερ αντλία bosch 70-80€.
Από την ίδια πηγή, μάθαμε για τα συμπτώματα που έχει η μηχανή αν η αντλία ή το φίλτρο έχουν πρόβλημα.
Α) σφυρίζει η αντλία Β) μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (είχε κάτω από 5λτ/100κμ.) το cbf600
έχει 5,5-6 λτ/100χμ. Γ) μετά τις 8000 στρ/λεπτό δεν ανέβαζε παραπάνω και δεν είχε δύναμη Δ) όταν άνοιξε
αντλία τα εξωτερικά φίλτρα ήταν μέσα στην λάσπη Ε) αυτά στα 230,000 χιλιόμετρα
Παρόλο που δεν είχα κανένα από αυτά τα συμπτώματα, είπα να κάνω την συντήρηση.
1)μετράω ροή, 10 δευτερόλεπτα, 12 βολτ, 115 cm3 καυσίμου. Λίγα.
2)βγάζουμε ντεπόζιτο, αδειάζουμε καύσιμο, ξεβιδώνουμε τις βίδες
3)βγάζουμε την αντλία με προσοχή, βγαίνει τσίμα τσίμα.
4)η αντλία σε διάφορες φάσεις
5)βγάζουμε τις 2 σταυρωτές βίδες δεξιά και αριστερά, ξεκουμπώνουμε την φίσα (δεν βγαίνει ακόμα), κάνουμε στην άκρη το μαύρο λαστιχένιο κάλυμμα εμφανίζονται τα εξωτερικά φίλτρα, προσεκτικά μην σπάσουν οι εγκοπές από το πλαστικό που τα συγκρατεί, τα αφαιρούμε.