Εγώ δεν έχω κανένα θέμα.
Ομοίως κανένα θέμα με κραδασμούς αλλά θα αναφέρω πως στο DCT όταν χρησιμοποιούμε το D (Drive) αλλάζει ταχύτητες με απόλυτη έμφαση στην οικονομία με αποτέλεσμα γύρω στα 70 να έχει ρίξει 6η. Εκεί υπάρχει ελαφρύς κραδασμός αν και μετά το 2016 με πρόσθετους αντικραδασμικούς άξονες προσπάθησαν να τους μειώσουν. Το πέτυχαν αλλά υπάρχουν ακόμη. Όχι κάτι σοβαρό, περισσότερο σαν γουργουρητό θα το περιέγραφα και όχι κραδασμό.
Η λύση για μένα το Sport 1 αντί για DRIVE όταν ζεσταθεί (μετά κανά δεκάλεπτο) και μετά κανένα απολύτως θέμα κραδασμού - γουργουρητού.
Εναλλακτικά μπορούμε με ένα πάτημα του κουμπιού να κατεβάσουμε μια ταχύτητα ή να ανοίξουμε το γκάζι και να ανέβουμε στα 85-90 και πάνω σε ένα δευτερόλεπτο.
Στα φόρουμ που διαβάζεις η πλειονότητα έχει DCT και για αυτά συζητούν συνήθως.
Κατάλαβα. Ευχαριστώ πολύ. Δεν κοιτάζω το DCT έτσι κι αλλιώς. Οπότε προχωράω![]()
Καλησπέρα στην παρέα
Μόλις έγινα κάτοχος ενός NC750x μοντέλο 24, manual,καινούργιο που το έδιναν προσφορά για να "φύγει" μιας και έχει βγει το καινούργιο και είμαι σε εντατικές έρευνες για αξεσουάρ. Για προστασία ψυγείου έχω βρει ενδιαφέρουσες προτάσεις από Κίνα (Επισυνάπτω φωτό). Έχει βάλει κανείς κάτι αντίστοιχο. Με προβληματίζει ότι ίσως δεν είναι τόσο πυκνές οι οπές και θα ανεβάζει πιο εύκολα θερμοκρασία. Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη. Υπάρχουν και κάτι άλλα με μακρόστενες οπές αλλά έχουν και λογότυπο μοντέλο κλπ και δεν μου αρέσουν τόσο αισθητικά. Προτιμώ αυτό της φωτό.
Το ψυγείο στα NC είναι το ίδιο από τότε που βγήκαν...
Δες σε Givi.
Το γαμηστερότατο που έβγαζε η AltRider δύσκολα θα το βρεις πΧια...