Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 124

Θέμα: H μάχη των κ.εκ. (λένε...)

  1. #106
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    3.760
    There's no replacement for displacement...
    Ειναι ωραιο το αρκουδογκαζο με την ροπακλα.
    Ποτε δεν θα πουμε οχι.
    Ειδικα στην κατηγορια των SS/Naked.
    Βεβαια και ποσα αλογα ακομα να βγαλουν απο ενα 600αρι ή 1000αρι μοτερ?
    Τα εχουν στραγγιξει...αλλα θελουμε να εχουν και αξιοπιστια μετα.


    Απλα κατ εμε θεωρω χαζο να ανεβαινουν τοσο πολυ τα super on-off μοτο τα οποια στην ουσια δεν προσφερουν κατι ουσιαστικο(απο μεριας αλογων εννοω).
    Λες και αν εχω ενα τριβαλιτσο GS/KTM/Ducati και ταξιδευω δικαβαλος και φορτωμενος θα θελω να εχω 150+ αλογα.
    Μια χαρα ταξιδευω και με 100-120 αλογα.

    Τωρα ο καθενας αγοραζει και καβαλαει οτι θελει στην καθημερινη του ζωη.
    Υπαρχουν πολλα μοτο εκει εξω για ολους...δεν αναγκασε κανεις, κανεναν να αγορασει τα καινουρια τα ακριβα.
    Ride(s) the wind of change...

  2. #107
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    8.989
    Αν δεν υπήρχαν τα μικρά, τα μεσαία, τα μικρότερα, κ.λπ, θα μπορούσα να δικαιολογήσω την γκρίνια αυτών που γκρινιάζουν.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον Χρήστο εκτός από τα παρακάτω:

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Απλα κατ εμε θεωρω χαζο να ανεβαινουν τοσο πολυ τα super on-off μοτο τα οποια στην ουσια δεν προσφερουν κατι ουσιαστικο(απο μεριας αλογων εννοω).
    Λες και αν εχω ενα τριβαλιτσο GS/KTM/Ducati και ταξιδευω δικαβαλος και φορτωμενος θα θελω να εχω 150+ αλογα.
    Μια χαρα ταξιδευω και με 100-120 αλογα.
    Γιατι όχι;
    Γιατι να μην ευχαριστηθείς το αρκουδογκαζο και στο μηχανάκι που έχεις για το ταξίδι;

  3. #108
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.136
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Αν δεν υπήρχαν τα μικρά, τα μεσαία, τα μικρότερα, κ.λπ, θα μπορούσα να δικαιολογήσω την γκρίνια αυτών που γκρινιάζουν.
    Θα παρω ενα μεσαιο δουκα, στα ιδια κυβικα με το παλιο sd.

  4. #109
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    781
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Αν δεν υπήρχαν τα μικρά, τα μεσαία, τα μικρότερα, κ.λπ, θα μπορούσα να δικαιολογήσω την γκρίνια αυτών που γκρινιάζουν.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον Χρήστο εκτός από τα παρακάτω:



    Γιατι όχι;
    Γιατι να μην ευχαριστηθείς το αρκουδογκαζο και στο μηχανάκι που έχεις για το ταξίδι;
    Σε προσφατη βολτα(εβαλα κ φωτο στο σχετικο νημα)
    ημασταν 2 σκουτερ adv350,2 vstrom,ενα tuono 660,ενα CB500 και γω με το αχρηστο κτηνος
    Στην διαδρομη καναμε τραμπα ο ενας με τον αλλον
    τα μηχανακια και το μονο σχολιο που δεν εκανε κανενας απο
    τους αλλους ηταν
    "αυτο το τεραστιο πραμα με τον βαρυ κινητηρα και τα υπερβολικα αλογα που δεν ειναι διαχειρισιμα ειναι αχρηστο"
    Επισης σε καποια σημεια εκανα ακριβως αυτο που λες
    εφευγα λιγο μπροστα να ξεκ@υλωσω και μετα επεστρεφα
    Θα μου πεις αν δεν το εκανες αυτο δεν θα περνουσες καλα;
    φυσικα και θα περνουσα οπως και οι υπολοιποι
    αλλα αφου μπορω να εχω το κατι παραπανω γιατι να μην το κανω?

    Υ.Γ.Το μικρο τουονο ειναι λατρεια

  5. #110
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    3.760
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Αν δεν υπήρχαν τα μικρά, τα μεσαία, τα μικρότερα, κ.λπ, θα μπορούσα να δικαιολογήσω την γκρίνια αυτών που γκρινιάζουν.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον Χρήστο εκτός από τα παρακάτω:



    Γιατι όχι;
    Γιατι να μην ευχαριστηθείς το αρκουδογκαζο και στο μηχανάκι που έχεις για το ταξίδι;
    Σε περιοριζει το ολο σετ απ να κινηθεις πολυ γρηγορα εκτος και αν μιλαμε να ταξιδευεις με 180-200 που και παλι το κανεις με 100-120 αλογα.
    Ride(s) the wind of change...

  6. #111
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    8.989
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    Θα παρω ενα μεσαιο δουκα, στα ιδια κυβικα με το παλιο sd.
    με το καλό!

    Το 990 duke γ@μάει

  7. #112
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    5.862
    Μη μπερδεύουμε τα κυβικά με τα άλογα.
    Τα πολλά άλογα ενδεχομένως να δημιουργούν δυσκολίες.
    Τα πολλά κυβικά βοηθούν σχεδόν πάντα.

  8. #113
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    8.989
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Σε περιοριζει το ολο σετ απ να κινηθεις πολυ γρηγορα εκτος και αν μιλαμε να ταξιδευεις με 180-200 που και παλι το κανεις με 100-120 αλογα.
    όχι όμως και να προσπεράσεις

    και επιπλέον, όταν δεν έχεις τις βαλίτσες πάνω;
    να μη το ευχαριστηθείς;

  9. #114
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    3.760
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    όχι όμως και να προσπεράσεις

    και επιπλέον, όταν δεν έχεις τις βαλίτσες πάνω;
    να μη το ευχαριστηθείς;
    Μια χαρα προσπερνας και με 100 αλογα ρε συ.
    Τωρα αν θες να διακτινιστεις γυρνωντας το γκριπ, ναι εκει ειναι αλλο θεμα.
    Ride(s) the wind of change...

  10. #115
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    8.989
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Μια χαρα προσπερνας και με 100 αλογα ρε συ.
    Τωρα αν θες να διακτινιστεις γυρνωντας το γκριπ, ναι εκει ειναι αλλο θεμα.
    άμα αρχίσουμε τα "Μια χαρά... και με..." θα καταλήξουμε με 50ρια scooter ή να περπατάμε

  11. #116
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.136
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    με το καλό!

    Το 990 duke γ@μάει
    ναι αλλα δεν ειναι μεσαιο. παντως επειδη το "πρόβλημα" αυτο ειναι κυρίως προβλημα της ktm, υποψιάζομαι οτι εχει να κανει με την ανικανότητα τους να στροφάρουν ψηλα τα μοτερ χωρις να γίνονται κονφετι. η απλώς με την ανικανότητα τους να βγάλουν οτιδηποτε αξιοπιστο εν σειρα. οι υπόλοιποι ανέβασαν κυβικα λογω ε5 πριν καποια χρονια και πιο πολύ πάιζουν με +50cc για καθε αλλαγη μοντέλου ωστε να εχουν και κατι "νεο" να διαφημίσουν. Η απρίλια παντως μια χαρα έκανε 660 μοτερ (και ας εχει καποιες αστοχιες ακομα) με μπολικα αλογα και αξιοπρεπέστατο γράφημα ροπης. Αν το τουόνο είχε ενα σωστο γυμνό σχέδιο σαν τα monster ισως και να πουλαγε.

  12. #117
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    8.989
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    ναι αλλα δεν ειναι μεσαιο. παντως επειδη το "πρόβλημα" αυτο ειναι κυρίως προβλημα της ktm, υποψιάζομαι οτι εχει να κανει με την ανικανότητα τους να στροφάρουν ψηλα τα μοτερ χωρις να γίνονται κονφετι. η απλώς με την ανικανότητα τους να βγάλουν οτιδηποτε αξιοπιστο εν σειρα. οι υπόλοιποι ανέβασαν κυβικα λογω ε5 πριν καποια χρονια και πιο πολύ πάιζουν με +50cc για καθε αλλαγη μοντέλου ωστε να εχουν και κατι "νεο" να διαφημίσουν. Η απρίλια παντως μια χαρα έκανε 660 μοτερ (και ας εχει καποιες αστοχιες ακομα) με μπολικα αλογα και αξιοπρεπέστατο γράφημα ροπης. Αν το τουόνο είχε ενα σωστο γυμνό σχέδιο σαν τα monster ισως και να πουλαγε.
    για να το λες, κάτι θα ξέρεις

  13. #118
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    155
    Ένας απο τους λόγους που ανεβαίνουν σε κυβικά τα μοτέρ, είναι λόγω την προδιαγραφών σε ρύπους (euro 4, 5 κτλ). Επειδή φιμώνονται περισσότερο οι καταλύτες/εξατμίσεις, χάνουν σε ιπποδύναμη, οπότε αναγκαστικά για να ισορροπήσουν την κατάσταση αυξάνουν έστω και λίγο τα κυβικά.

    Γενικότερα πάντως, όλα είναι θέμα αναγκών και επιθυμιών.

    Προσωπικά, πρώτα θέλω να ικανοποιώ τις καθημερινές μου ανάγκες, οπότε ένα scooter για μέσα στην πόλη ήταν η προτεραιότητά μου. Και μετά για το fun factor αλλά και την δυνατότητα να κάνω τα ταξίδια μου, υπάρχει και μια μοτοσυκλέτα.
    Πριν λίγα χρόνια, το μικρό ήταν 150cc και η μηχανή 600cc. Πλέον είναι 300cc και 1040cc (με κατανάλωση τουλάχιστον ίδια ή και σημαντικά μικρότερη υπο συγκεκριμένες συνθήκες!)

  14. #119
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/03/2022
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sorath Προβολή μηνύματος
    Πριν λίγα χρόνια, το μικρό ήταν 150cc και η μηχανή 600cc. Πλέον είναι 300cc και 1040cc (με κατανάλωση τουλάχιστον ίδια ή και σημαντικά μικρότερη υπο συγκεκριμένες συνθήκες!)
    Αυτό είναι το θέμα μας. Αν μπορείς να μην αυξήσεις την κατανάλωση και το βάρος έχοντας παράλληλα τα οφέλη των περισσότερων κυβικών γιατί να μην το κάνεις;

    Οι κατασκευαστές ακόμα μπορούν να βγάλουν 4κύλινδρους κινητήρες 600cc που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων.
    Ένας από τους λόγους που έχει εξαφανιστεί η κατηγορία των SS 600cc είναι ότι τα 1000cc έχουν ελάχιστη διαφορά βάρους και είναι πιο ευκολοοδήγητα (λόγω ηλεκτρονικών και ροπής). Το κοινό φαίνεται πως αγοράζει τα θηρία οπότε γιατί να σχίζονται να βγάλουν κάτι που έχει λιγότερη ζήτηση όταν μπορούν να χρεώσουν 30Κ για να σου πουλήσουν ένα Panigale, S1000RR κλπ.

  15. #120
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Taz Προβολή μηνύματος
    Αυτό είναι το θέμα μας. Αν μπορείς να μην αυξήσεις την κατανάλωση και το βάρος έχοντας παράλληλα τα οφέλη των περισσότερων κυβικών γιατί να μην το κάνεις;

    Οι κατασκευαστές ακόμα μπορούν να βγάλουν 4κύλινδρους κινητήρες 600cc που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων.
    Ένας από τους λόγους που έχει εξαφανιστεί η κατηγορία των SS 600cc είναι ότι τα 1000cc έχουν ελάχιστη διαφορά βάρους και είναι πιο ευκολοοδήγητα (λόγω ηλεκτρονικών και ροπής). Το κοινό φαίνεται πως αγοράζει τα θηρία οπότε γιατί να σχίζονται να βγάλουν κάτι που έχει λιγότερη ζήτηση όταν μπορούν να χρεώσουν 30Κ για να σου πουλήσουν ένα Panigale, S1000RR κλπ.
    Δεν ισχύει . Σε κανένα σύμπαν.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Η μαχη των Scooter 125cc: Honda PCX 125 vs Yamaha N-Max??
    από DjMitsos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2022, 13:33
  2. Απαντήσεις: 74
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2011, 14:20
  3. Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ!!
    από 675 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2007, 15:15
  4. Βολτα στην Βυτινα (16/12/06) - Εκ των υστερων ...
    από crs-k στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 507
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2006, 10:48
  5. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    από NLS στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2004, 17:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF