Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
εγώ είμαι υπέρ σε μια τέτοια αγορά αλλά να ξέρεις τι αγοράζεις και τι θέλεις να αναπαλαιώσεις.
Αν βρεθεί μηχανάκι (γιατί απο αυτό εξαρτάται) χωρίς να ζητάει πολλά και μπορείς να ψάχτεις με την διαθεσιμότητά βασικών ανταλλακτικών και την επάρκεια τους
τα μοντέλα αυτά "έκαιγαν" βενζίνη γιατί κανένας μάστορας δεν ήξερε να τα ρυθμίσει.
Βγάζοντας τον V4 εκείνης της εποχής της honda γιατί παραυπήρχαν θέματα
Ο χιλιάρης του tomcat ήταν τυπικός λίτρου καβασακικός. Αν γινόταν σωστά οι συντηρήσεις και οι ρυθμίσεις του δουλευέ τέλεια και θα μπορούσε να γίνει σπορ τουρερ ακόμη και σήμερα. Αρκει να έχει περάσει στην πάροδο χρόνων εκτενή συντήρηση και έλεγχος αποκλίσεων σε όλα τα κινούμενα μηχανικά μέρη
you rise you fall you're down then you rise again
Αυτό πίστευα και εγώ αλλά όλα τα σχόλια εδώ λένε ότι δεν άξιζαν ούτε τότε οπότε λέω να τα αποφύγω τελικά και να πάω σε κάτι πιο "λογικό" που δεν θα μου αρέσει τόσο βέβαια
αδερφέ συγχώρα με αλλά τα μοντέλα που έβαλες είναι για μερακλήδες και για πολύ προχωρημένους σε επίπεδο μηχανικής.
Πες απο την αρχή οτι είσαι αρχάριος, βάλε και το μπατζετ και θα σου βρούνε πολλές επιλογές τα παιδιά εδώ
τσίμπησα άσκοπα γιατί είδα τα μοντέλα και μου δημιουργήθηκε η εντύπωση οτι γνώριζες
εκτός απο τα 2k ευρώ τι μπατζετ υπάρχει για σουλουπωμα? γιατί αν δεν υπάρχει πας σε ένα ωραίο ktm duke 200 ή rc200 σε αυτά τα λεφτά και τέλος
you rise you fall you're down then you rise again
Μηχανική εμπειρία απ' τα βασικά έχω αρκετή 10 χρόνια Οδηγαω και τα σέρβις τα κάνω μόνος μου τώρα πέρα από εκεί δνε πήγαινα για απευθείας πλήρης αναπαλαίωση σιγά σιγά ότι προέκυπτε
Τώρα δεν ξέρω σε τι να πάω μάλλον κοιτάω για κάτι σειφ γυμνο
Μακράν τα περισσότερα παλιά τετρακύλινδρα (>1990) που κυκλοφορούν στο δρόμο είναι Σουτζούκι ,κάτι λέει αυτό για ύπαρξη ανταλλακτικών.
Χόρνετ και Νταιβερσιον,χωρίς μοχλικό αμφοτερα,φτηνοδουλειες.