moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Να σου πω δεν είναι κακή ιδέα αφού ακυρώθηκε η αυριανή βόλτα. Αλλά πολύ μικρή βόλτα δεν είναι η Πάρνηθα; Εδώ όταν έκανα ποδήλατο ανεβαίναμε Υμηττό - Πεντέλη - Πάρνηθα την ίδια μέρα.
Επίσης επειδή έχει γίνει λίγο υπερπαραγωγή το σχετικό νήμα, 10:30 στο parking του τελεφερίκ;
Σημερα πετυχα ενα GS 1250 triple black edition του 21... ΠΟΣΟ ΕΡΩΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ...
εργαλείο ...αλλα σκοτώστρα ,σε αψογη κατάσταση παντως φαίνεται...https://www.facebook.com/marketplace...e&__tn__=!%3AD
Αν είναι στην άριστη κατάσταση που διακρίνω στη φωτογραφία,τότε ναι.
Σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης έρριξε πολύ χρήμα και κόπο για να το επαναφέρει μαμά,έχω παρακολουθήσει το ίδιο restoration εδώ Καλαμάτα.Άλλωστε αυτός που θα το πάρει δεν το θέλει να πηγαίνει κάθε μέρα στη δουλειά ούτε να το πήζει στα φανάρια της πόλης.
ΥΓ Πάντως είναι απίστευτο το hype που άφησαν πίσω τους με τον καιρό αυτά τα εκρηκτικά δίχρονα,με την πάροδο του χρόνου μεγάλωνε και το δέος, "πύραυλοι" "τρακοσαρίζανε για πλάκα" !! (με το ζόρι έφτανε 190 χ/ω το RD350).
Επίσης το εκρηκτικό τράβηγμα που σου τέντωνε τότε τα χέρια είναι πλέον σύνηθες σε ένα μεσαίο σύγχρονο μηχανάκι ακόμα και ον-οφ,αν οδηγήσουμε σήμερα ένα rd350 θα μας φανεί παράξενο,δύστροπο αλλά όχι πύραυλος.
(Επομένως καλύτερα να μην...Ας μένει αυτή η γλυκειά νοσταλγία έστω και απατηλή).
Τελευταία τροποποίηση από karellen; 04/06/2024 στις 09:48.
Δεν είναι έτσι ακριβός,,
Δες μετά το 1:15,, βρες μου ένα μεσαίο σημερινό ον οφφ που ανεβάζει στροφές έτσι,
Δλδ 2-3000 στροφές σε ένα δευτερόλεπτο.
Και δεν είναι μόνο οι στροφές, εκεί βγάζει και σχεδόν όλα τα άλογα,, τρως κλοτσιά 20 αλόγων σε 1 δευτερόλεπτο,, τα σημερινά είναι ομαλά παντού,,
Τα nsr που είχα ήταν ποιο exciting και ενδιαφέροντα -τρομακτικα στο άνοιγμα του γκαζιού από το 675 που έχω τώρα.
To RD 350LC εβγαζε , αν δεν με απατα η μνημη μου 50 αλογα. ναι ηταν δυστροπο, ναι το λαστιχακι που φορουσε τοτε δεν μπορουσε να κανει πολλα για να μην "γραφει" στην ασφαλτο αλλα με σημερινα κριτηρια δεν ειναι κατι το τρομερο.
Με τα τετραχρονα 500ρια της εποχης του συγκρινονταν και εκει κερδιζε κατα κρατος
Μηχανάκια σαν αυτό δεν τιμολογούνται σαν παλιά χρηστικά εργαλεία αλλά αντίκες. Ειδικά στην κατάσταση του συγκεκριμένου.
Αναφορικά με την ισχύ τους, δεν είναι πόση είχαν αλλά πως την έβγαζαν.
Απότομα και ανεξέλεγκτα. Οι σύγχρονες μηχανές έχουν τόσα ηλεκτρονικά, γραμμική απόδοση χωρίς ξεσπάσματα, πλαίσιο και ελαστικά που σου επιτρέπουν να στίψεις το δεξί γκριπ χωρίς ιδιαίτερα δράματα.
Ένα δίχρονο της εποχής εκείνης μπορούσε να σε φέρει καπάκι πριν καταλάβεις από που σου ήρθε.