Τα καινούργια έρχονται στην κούτα και δεν έχουν υγρά, τα αδειάζουν όλα για λόγους ασφαλείας για το ταξίδι. Στην εδώ αντιπροσωπεία ή στο γκαράζ του εισαγωγέα βάζουν πάλι τα υγρά.
Το ίδιο γίνεται και στα αυτοκίνητα.
Τα καινούργια έρχονται στην κούτα και δεν έχουν υγρά, τα αδειάζουν όλα για λόγους ασφαλείας για το ταξίδι. Στην εδώ αντιπροσωπεία ή στο γκαράζ του εισαγωγέα βάζουν πάλι τα υγρά.
Το ίδιο γίνεται και στα αυτοκίνητα.
Ααααψού!
Μίλησα με τον μηχανικό , με πήραν τηλεφωνο για να τους πω την γνώμη μου…μου έκανε καλή εντύπωση αυτό, και αυτός παρατήρησε ότι ήταν πολύ απότομο μην γνωρίζοντας τον λόγο για αυτό
Παντως με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει αέρας στο κύκλωμα , επίσης μου είπε να πάω μετά από κάποια χλμ για ένα τυπικό έλεγχο (500-1000χλμ)
Θα το εχω υπό παρακολουθησηπ
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
Ένας λόγος που σταμάτησα να πηγαίνω στα συνεργεία ήταν η φράση "δεν υπάρχει περίπτωση". Το να μείνει φυσαλίδα εντός είναι κάτι που μπορεί να συμβεί κάποιες φορές. Τρεις φορές χρειάστηκε να κάνω εξαέρωση εγώ στη δική μου με λάθη που έκανα μόνος μου. Λάθη συμβαίνουν, δεν είναι κακό. Κακό είναι να λες "δεν υπάρχει περίπτωση" που δεν το είπα ποτέ ούτε στον εαυτό μου. Είπα: "πρέπει να το ξαναδώ".
Καλοδεχούμενο όμως το ότι σου είπαν να πας για έναν τυπικό έλεγχο.
Δοκίμασα ένα κολπάκι που μου είπαν σε περίπτωση που έχει κρατήσει αέρα το κύκλωμα και έπιασε, επανηλθε στην προηγούμενη κατάσταση το φρένο όποτε όλα καλά
Συμπέρασμα ,ειχε κρατήσει αέρα λογικά όπως φαίνεται
Αυτό που έκανα ήταν να αφήσω όλο το βράδυ την Μανέτα πατημένη , δέθηκε με tie wrap στο clip on και δούλεψε
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
Troll mode on
Ναι αλλά μήπως σου έχει φάει επικίνδυνα το τακακι το παρατεταμένο φρενάρισμα?
Troll mode off
Άρα είχαν δίκιο όσοι έλεγαν ότι ποτέ μην λες ποτέ
Συν πολύ θετικό ότι δούλεψε για να το ξέρουμε και εμείς οι υπόλοιποι
Eίναι εύκολο, το έγραψε και ο sapila παραπάνω, με αυτή την συνδεσμολογία.
Ξέρει κάποιος που οδηγήθηκε ο αέρας με αυτό το κόλπο; στο δοχείο;
Μετά από 1 χρόνο λόγο συνθηκών πήγα για prive μάθημα στο riding school, το πρώτο με το sv.
Καμία σχέση με το 390, το εχω καταλάβει βέβαια , καθώς πλέον μπορώ να κινούμαι πιο ανετα , να βγάζω τον κορμό , να ακουμπάω στο ντεπόζιτο κλπ χωρίς να νιώθω δυσφορία
Καλά τα πήγα αλλά θέλω ακόμα προπόνηση
Σιγά σιγά θα πρέπει να συνηθίσω να βγάζω γόνατο…
υγ στο φεύγα στο απέναντι φανάρι με χαιρέτησε ένα gs 900 νομιζω, κανένας γνωστός;;
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
Μιας και έκανα 5Κ από το τελευταίο σερβις , και καθως είμαι τυπικός σε ότι έχει να κάνει με συντήρηση, πήγα σήμερα για αλλαγή λαδιών + φιλτρο λαδιού + ένα τυπικό έλεγχο.
Συνεχίζουμε ακάθεκτοι χωρίς προβλήματα
Υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μου μήπως αλλάξω τρόμπα για να βελτιώσω λίγο την αίσθηση αλλά κα τον τρόπο που φτάνει η δύναμη.
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
Ένα update μετά από track day στα μέγαρα
Αν και ο ρυθμός που κινήθηκα δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, σε ότι αφορά τις βελτιώσεις σε αναρτήσεις δούλεψαν μια χαρά χωρίς να με προβληματίσουν πουθενά
Το ίδιο ισχύει και στα φρενα που είχαν σταθερή απόδοση όσο τα πίεσα.
Στην πίστα το sv ήταν αρκετά διασκεδαστικό και με περιθώρια να πάει πιο γρήγορα με ασφαλεια αν μπορεί και ο οδηγός
Εδώ και λίγες μερες έχει τρελαθεί η ένδειξη βενζίνης ατην οθόνη , με ένα googleάριστα βρήκα ότι έχει παρουσιαστεί σε κάποια μοντέλα θέμα σε καλώδιο-αισθητήρα που περνάει στο ντεπόζιτο
Πιθανόν να το καλύπτει η εγγύηση που είναι 2+2 χρόνια αν πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία , πηγαίνω , όποτε θα πάω για να το δουν.
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
Πήγα σήμερα για έλεγχο σχετικά με τον δείκτη βενζίνης , αυτό που βρήκε είναι ότι θέλει αλλαγή το φλουρί της τρομπας βενζίνης
Το καλό ότι θα περάσει στην εγγύηση , έγινε παραγγελία καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμο και μόλις έρθει θα πάω για την αλλαγή
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
Μετά από 2 μήνες αναμονής ήρθε επιτέλους το φλοτερ, μάλλον κατευθείαν από Ιαπωνία δεν εξηγείται αλλιώς εκτός αν φταίνε οι χουθι για την καθυστέρηση…τι να πω.
Anyway τοποθετήθηκε εντός εγγύησης και όλα καλα,εχω πάλι δείκτη βενζίνης.
Δεν φοράει παντως το ίδιο με το v Strom , περίεργο .
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ
Μιας και τα πισω τακάκια ήταν για αλλαγή αντικαταστάθηκε με μεταλλικά όπως και τα μπροστά
Από φρενα είμαστε καλά λοιπόν, για τα δεδομένα του sv πάντα
Ελπίζω μέχρι τα Χριστούγεννα , καλά να είμαστε , ότι θα γίνει προγραμματισμός στην ecu μαζί με τοποθέτηση φίλτρου αέρα ώστε να ολοκληρωθεί η βελτιωση
Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ