Δεν συνηθίζω να προτείνω οτιδήποτε αν δεν το έχω δοκιμάσει.
Ένα μηχανάκι για την περίπτωση σου που το έχω οδηγήσει για λίγο, είναι το Honda cb 500x, όχι το νέο μοντέλο, αλλά το προηγούμενο, με την μονή δισκοπλακα εμπρός.
Αρκετά ελαφρύ, οικονομικό στην κατανάλωση, πάει κ χώμα.
Δικάβαλος όμως, θα ταξιδεύεις στις εθνικές το πολύ ως τα 140 km/h..
Μόνος σου, θα μπορείς να κάνεις άνετες διελεύσεις από κάποιους χωματόδρομους της Πεντέλης και του Υμηττού....τους light όμως...
Επειδη ομως οι εθνικες και οι αυτοκινητοδρομοι ειναι το 5% των διαδρομων,για ολα τα αλλα σου κανει μια χαρα,γιατι σ αυτα τα υπολοιπα δικτυα σπανια παει κανεις με ασφαλεια πανω απο 90-100.(οχι λογω μηχανης ή ικανοτητων,αλλα λογω καταστασης και χαραξης δρομων,αλλα και κυκλοφοριας,ανθρωπων,αυτοκινητων και ζωων).![]()
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Δεν διαφωνώ, αλλά σκέψου για παράδειγμα τον άνθρωπο να θέλει να πάει ένα τετραήμερο στον Γράμμο..
Να διασχίσει κάποιους χωματόδρομους κ να ανέβει Άρρενες κλπ.
Πρέπει να κάνει 550 χλμ σε εθνική οδό.
Ή αν θέλει να πάει Βάλια Κάλντα, Μέτσοβο κλπ.
Πάλι εθνική οδό, Εγνατία.
Κ εγώ δεν πάω πίσω, το integra έχω, όχι κανένα κτήνος, αλλά ταξιδεύει ελαφρώς πιο άνετα από το CB 500x.
Αυτό το μοτερ (cb500x) είναι ωραιο να ταξιδεύει παρατεταμένα κοντέρισια 120χαω +/- 5-10χαω
Πάνω από αυτό το όριο παράγει κάποιους από τους κραδασμούς και εκεί εξαρτάται από την ποσο badass αναβάτης είναι για να μη χαμπαριάζει
Έπειτα για μεγαλόσωμους δεν είναι το πιο ανετο σε χώρους λόγω περιορισμένου μήκους.
Η καλύτερη περιπτωση για μεγαλόσωμους είναι vstrom650 / tiger 800
Επίσης μεγάλο βάρος αναβάτη συνεπιβάτη και χωμάτινη διέλευση χρειάζεται και μια εμπειρία, δεν είναι εύκολο για άπειρο, θέλει πρακτις
Σωστά όλα αυτά που γράφεις για το CB 500x.
Τα έχω παρατηρήσει κ εγώ.
Σχετικά με την διέλευση από χωματόδρομους, εννοώ κάτι σαν αυτή την διαδρομή που είχα κάνει στην Κύθνο.
Οδήγησα το καθαρά ασφάλτινο integra, δικάβαλος, εγώ 102 κιλά, η σύζυγος 70, γεμάτη μπαγκαζιέρα, φθαρμένα ασφάλτινα ελαστικά, σε έντονες ανηφόρες και κατηφόρες σε σαθρό οδόστρωμα που γλιστρούσε από τα πετραδάκια.
Το μηχανάκι ζυγίζει 238 κιλά γεμάτο.
Το CB είναι ελαφρύτερο, με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων κ μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.
Λογικά, θα πηγαίνει πολύ πιο άνετα.
Πόσο έχει λείψει από την αγορά το 650 το μονοκυλιδρο...
Τυχεροί όσοι έχουν ένα στη κατοχή τους.
Ένα μηχανάκι για όλες τις δουλειές...
Θα προτεινα να τσιμπησεις ενα μεταχειρισμενο Africa Twin. Βρισκεις σε καλη κατασταση με 2500-3000. Θα κανεις ανετα τα ταξιδακια σου μαζι με την συζυγο και μπαινεις και σε καμια φλαταδουρα για εκδρομικο εντουρο. Ξεκινας με αυτο και στην πορεια κανεις upgrade αμα θες. Το 450MT ειναι πανεμορφο αλλα δικαβαλο και ταξιδι θα βελαξει και αυτο και εσεις μιας και δεν εχει πολυ δυναμη και ειναι και βαρυ. Το 700ΜΤ και το 800ΜΤ μια χαρα μηχανακια ειναι και ωραια ταξιδια θα κανεις αλλα οχι για χωμα.
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
The Dirty Harry
Βρε ναι , απλά μιλάμε για πρώτη μηχανή και για βόλτες των 300 (*μαξ*) χλμ.
Γιατί να μην πάρει το Transalp που είναι πιο νέο σε μοντέλο, πιο γραμμικό , γκάζι όσο χρειάζεται και να μάθει και να κάνει ότι θέλει.
Δεν ξέρω το Africa για πρώτο μου φαίνεται Overkill από άποψη όγκου-ύψους-βάρους και χρήσης που θέλει να κάνει ο φίλος .
The Dirty Harry