Ναι ναι. Σκεφτόμουν το monsterάκι για 2ο, αλλά φοβάμαι ότι θα είναι πολύ σκοτούρα μηχανάκι 15 χρόνων και δεν έχω χρόνο να το μαζεύω.
Ενώ με ένα καινούριο, έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, τουλάχιστον για κάποια χρόνια...
Διάβασα ότι στο καινούρια Duke του 24, άλλαξαν τη θέση οδήγησης προς το σκυφτό λίγο... ενδιαφέρον ακούγεται...
Η ΚΤΜ έχει ένα πλεονέκτημα έναντι των άλλων εταιριών (πλην της ducati) για εμένα.
Έχει συνεργείο και ανταλλακτικά, δίπλα στη δουλειά μου, οπότε ότι χρειάζομαι πετάγομαι και το παίρνω μπαμ μπαμ.
Αντίστοιχα, αν πάρω καινούριο, δεν θα χρειάζεται να ψάχνομαι για μηχανικούς και εξουσιοδοτημενα...
Μην είσαι φλώρος.
Πάρε ΚΤΜ
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 13/06/2024 στις 11:22. Αιτία: Διόρθωση χρώματος ΚΤΜ \m/
The Dirty Harry
Για να βοηθήσω (???) την συζήτηση να καταθέσω αυτό που είδα πριν λίγες ημέρες όταν έκανα service στην προπέλα στον Γέρακα.
Δύο κύριοι (ένας νεανίας και ένας προχωρημένης ηλικίας) χρησιμοποιούσαν ως καθημερινό commuter s1000rr (αυτό με τα 210 άλογα).
Έτσι τουλάχιστον μου είπαν αν και παίζει η σχέση τους με την εργασία και την καθημερινή μετακίνησή τους να ήταν περιστασιακή και ανάλογα με τα κέφια τους
λόγω της οικονομικής τους κατάστασης που ήταν εμφανής.
'Η ανάγκη είναι η μητέρα της δημιουργίας'
Το μόνο μικρό μοτοσικλετάκι που θα αγόραζα είναι το Duke 390. Οτιδήποτε άλλο είναι ημίμετρο.
Αλλά δεν πρόκειται να το αγόραζα γιατί δε δίνω 6 χιλιάρικα για μοτοσικλετάκι. Με 6 χιλιάρικα τελευταία φορά είχα πάρει 675R.
Για μήνες έκανα commuting με CBR 1000RR. Προς εργασία και οτιδήποτε άλλο. Εμένα δε με λυπόμουν, ίσα-ίσα που διασκέδαζα ακόμα και τα πρωινά πηγαίνοντας στη δουλειά. Αλλά το μηχανάκι το λυπήθηκα κάποια στιγμή και αγόρασα και ένα XT 600 (SM). Ωστόσο το μεγαλύτερο μείον, για μένα, είναι ότι κάθε χαζοπτώση με ένα SS είναι και χιλιάρικο. Και μέσα στην κίνηση της Αθήνας δε θέλει πολύ. Αν μένεις/κινείσαι προάστια είναι σίγουρα καλύτερα.
Τελευταία τροποποίηση από BLiTzER; 13/06/2024 στις 09:53.
Life begins at 45°.
Δηλαδή το RC 390 δεν θα το αγόραζες?
(μην νομίζεις οτι δεν σκέφτηκα και το ενδεχόμενο του 675.... απλά τα έξοδα συντήρησης και κατανάλωσης μετά θα πολλαπλασιαστούν...)
Όπως ανέφερα και πρίν, δεν μου φαίνεται ούτε περίεργο ούτε κουραστικό να μετακινείται κάποιος με μεγάλες μοτοσυκλέτες καθημερινά.
Είμαι πολύ φαν, το να γουστάρει κανείς την οδήγησή, ακόμα και αν αυτή είναι για 10 λεπτά την ημέρα.
Είναι πολύ υποκειμενικό τι βολευει καλυτερα το commuting.
Αφού σου λένε όλοι δουκα, ειναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να πάρεις το rc.
Η λέξη commuting σημαίνει κάτι διαφορετικό για τον καθένα.
Για εμένα μπορεί να είναι 20-200km/ημέρα σε δρόμους με μέτρια κίνηση καθώς και στην Αττική/Εθνική οδό, για κάποιον άλλο 3km/ημέρα στο κέντρο της Αθήνας.
Προφανώς και οι απαιτήσεις για το όχημα που θα χρησιμοποιείται θα είναι πολύ διαφορετικές.
Εξαρταται τα χιλιομετρα που κανεις και το ειδος των χιλιομετρων. Εγω κανω 75 την ημερα (μπρος-πισω απο 37.5) τα οποια ειναι ευθεια, με 4 φαναρια συνολο. Τα 15 ειναι εθνικη και τα υπολοιπα 22.5 ειναι ειτε επαρχιακος δρομος.
Η καταναλωση που εχω στο νιντζα οπως ειπα και στο ποστ που εκανα ειναι περιπου 5λτ/100 και οι θερμοκρασιες ειναι 85-97c και σε αντιθεση με το αμαξι καιει και 95αρα. Σιγουρα θα μπορουσα να εχω κατι πιο ανετο πχ ενα Μουλτι V2 ή ενα GS αλλα ηθελα SS.
Ο κολλητος μου πηρε το νεο CB650 και κανουμε την ιδια αποσταση, (ειμαστε κοντα σε ηλικια), μετα απο 1 βδομαδα commuting γυρισε και μου ειπε πως δεν παλευεται το γυμνο.. Οποτε αν κανεις commuting καλο θα ειναι να εχεις ενα φερινγκ.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2