Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 49

Θέμα: Μετατροπές και αλλαγές - 2006 Kawasaki Er6-n

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.100

    Μετατροπές και αλλαγές - 2006 Kawasaki Er6-n

    Ένα θεματάκι για ό,τι έχω αλλάξει και προσθέσει στο Erάκι στο πέρασμα του χρόνου, όπως μου ζητήθηκε

    Όλες οι αλλαγές έχουν δοκιμαστεί επισταμένως σε πίστα, σπορ οδήγηση δρόμου και φυσικά ταξίδια, οπότε όπως καταλαβαίνετε τίποτα δεν είναι extreme αλλά εστιασμένο στην παραπάνω χρήση.

    Ανάρτηση

    Προοδευτικά ελατήρια Wirth για το πιρούνι

    https://www.louis.eu/en/wirth-progre...rings-10045856

    Το μπροστινό της πρώτης γενιάς Er ήταν υπερβολικά μαλακό και αυτά τα προοδευτικά ελατήρια έκαναν τεράστια διαφορά χωρίς να αλλάξουν τη γενικότερη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Βελτίωσαν απίστευτα το φρενάρισμα καθώς η μαμά ανάρτηση ήταν ουσιαστικά δύο μικροσκοπικά ελατήρια σε ένα μπάνιο λαδιού

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	photospr-1.jpg 
Προβολές:	258 
Μέγεθος:	90,0 KB 
ID:	453771

    Μεγάλη βελτίωση και σε όλα τα στάδια του στριψίματος με μεγαλύτερη ακρίβεια στην είσοδο και διατήρηση πιο κλειστών γραμμών – συνιστώνται ανεπιφύλακτα

    Για μεταγενέστερα μοντέλα καλύτερα να πάτε σε γραμμικά ελατήρια καθώς η μαμά έκανε το πιρούνι από μαστίχα, μαντέμι


    Πίσω αμορτισέρ – ελατήριο YSS

    https://www.suspension-store.com/(50...SS-application

    Περασμένο TUV, ποιοτικό και επισκευαζόμενο, το αμορτισέρ αυτό μεταμόρφωσε τη μοτοσικλέτα καθώς το αντίστοιχο μαμίσιο δούλευε κυρίως ελατήριο και ήταν απότομο καθώς δεν είχε καλή απόσβεση. Έβαψα και το ελατήριο χρυσό για να ταιριάζει…

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yss gold on 2-1.jpg 
Προβολές:	258 
Μέγεθος:	72,1 KB 
ID:	453772

    …και μόλις το έβαλα δεν άντεξα και μπήκα πίστα με φθαρμένα ελαστικά και ήταν σαν να έβαλα καινούργια! Έχει 60 κλικ ενιαίας μικρορύθμισης απόσβεσης – επαναφοράς.

    Βελτίωση πρόσφυσης, απόσβεσης, σταθερότητας στο στρίψιμο αλλά και άνεσης – συνιστάται ανεπιφύλακτα!


    Φρένα

    Τα φρένα της πρώτης γενιάς είναι δυνατά και αποτελεσματικά αλλά πολύ μαλακά και προοδευτικά σε αίσθηση, με αποτέλεσμα να χάνονται μέτρα και να αφήνουν μια εντύπωση ανασφάλειας.

    Η πρώτη αλλαγή που έκανα ήταν τα σωληνάκια υψηλής Goodridge μπροστά:

    https://www.goodridge.co.uk/collecti...nt=33010935111

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	photo 2-1.jpg 
Προβολές:	256 
Μέγεθος:	98,7 KB 
ID:	453773

    Ίσως επειδή είχα ήδη αλλάξει τα ελατήρια μπροστά, ίσως επειδή τα σωληνάκια της Kawasaki είναι ενισχυμένα και εξαιρετικής ποιότητας, δεν ενθουσιάστηκα...

    Προφανώς υπήρχε βελτίωση στην αντοχή αλλά στην αίσθηση και τη δύναμη μόνο στο τελευταίο κομμάτι του φρεναρίσματος. Ίσως αν τα είχα αλλάξει πρώτα να ήμουν πιο ενθουσιασμένος!

    Τακάκια έχω δοκιμάσει πάρα πολλά και τα καλύτερα για εμένα είναι τα SBS Evo Sinter 705ΗS για μπροστά και οπωσδήποτε το 687LS για πίσω:

    https://www.sbs.dk/products/brake-pads-1/705hs

    https://www.sbs.dk/products/brake-pads-1/687ls

    Τη γλυκιά βιαιότητα των μπροστινών δεν την έχω συναντήσει πουθενά αλλού και είναι ιδανικά για πίστα και σπορ οδήγηση ενώ με την premium αίσθησή τους μπορούν να σώσουν καταστάσεις και στην άσφαλτο γυαλί της πόλης!

    Για το πίσω τι να πω, είναι φτιαγμένο να δουλεύει και όταν αποφορτίζεται ο πίσω τροχός στο φρενάρισμα και δίνει φοβερό έλεγχο και αποτελεσματικότητα σε όλες τις συνθήκες
    Τελευταία τροποποίηση από Tsber; 13/06/2024 στις 12:37.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.100
    Ακτινική μανέτα “Brembo” 19άρα

    Και ερχόμαστε στον ελέφαντα στο δωμάτιο, η μανέτα που βλέπετε είναι απομίμηση, κινεζιά που λέμε, αλλά υπάρχει λόγος που την επέλεξα.

    Μου τη συνέστησε ένας φίλος αγωνιζόμενος από το διεθνές φόρουμ της Kawasaki γιατί αφενός την έλυσε και είδε ότι έχει όντως 19άρι έμβολο και αφετέρου την χρησιμοποίησε χωρίς πρόβλημα στους αγώνες.

    Τα θετικά είναι ότι το 19άρι έμβολο δουλεύει τις μαμά δαγκάνες για πλάκα και η ακτινική διάταξη δίνει φοβερή αίσθηση και αμεσότητα. Το φρενάρισμα πλέον γίνεται από την αρχή μέχρι λίγο μετά τη μέση της διαδρομής και όχι στο τέλος με την ψυχή στο στόμα, δίνοντας μεγαλύτερη σιγουριά και ασφάλεια. Η αίσθηση λειτουργίας είναι φυσικά αντίστοιχη της μαμίσιας και όχι η ηδονική της πανάκριβης αυθεντικής Brembo και είναι ρυθμιζόμενη και ανθεκτική…

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC_7727.jpg 
Προβολές:	257 
Μέγεθος:	91,2 KB 
ID:	453774

    …ενώ όμως είναι η καλύτερη μετατροπή που έχω κάνει στο θέμα φρένα, δεν συνιστώ με τίποτα να πάρετε κινέζικες αντλίες. To listing μέσω του οποίου την αγόρασα έχει κλείσει προ πολλού και μπορεί εύκολα να καταλήξετε με μία ελαττωματική και επικίνδυνη!

    Οπότε στο θέμα φρένα θα πρότεινα να αγοράσετε μία μεταχειρισμένη ακτινική Kawasaki στα ίδια λεφτά (50 ευρώ) πριν αρχίσετε να αλλάζετε σωληνάκια και τακάκια γιατί το πρόβλημα λύνεται τελείως μόνο με hardware.

    Εξάτμιση

    Έχω δοκιμάσει δύο, μία Two Bothers και την τωρινή Leo Vince SBK, η πρώτη ήταν ουσιαστικά ένας σωλήνας και αντί για σιγαστήρα είχε διάφορα ακροφύσια. Ήταν πανέμορφη, κοντή και πανάλαφρη αλλά έκανε θόρυβο επιπέδου WRC, η ποιότητα της ήταν λίγο άνω του μετρίου και ήθελε γέμισμα σε τακτά χρονικά διαστήματα.

    Η Leo Vince που έχω τώρα είναι κορυφαίας ποιότητας και αντοχής, ήρθε παρέα με midpipe – σαλίγκαρο και με τον σιγαστήρα είμαι κύριος μέχρι τις 4000 στροφές

    Είναι model specific και μοιράζει την υπερβολικά πολλή ροπή στις χαμηλομεσαίες αρμονικότερα σε όλο το φάσμα και δίνει πολύ μικρότερο βάρος, καλύτερη αναπνοή και αίσθηση:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Dyno Leo Vince.jpg 
Προβολές:	271 
Μέγεθος:	83,6 KB 
ID:	453775


    Από τη μηχανή έχει αφαιρεθεί ο κυκλοφορητής – pair valve...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pv-1.jpg 
Προβολές:	271 
Μέγεθος:	111,2 KB 
ID:	453776

    ...με κιτάκι της Smart Moto:

    https://smartmoto-electronics.com/pa...moto_year=2006

    Εξαιρετική και εύκολη μετατροπή που καθαρίζει την απόκριση και μειώνει τα σκασίματα και το βάρος.


    Για την τροφοδοσία έχει τοποθετηθεί το Booster Plug:

    https://www.boosterplug.com/shop/boo...saki-401p.html

    Είναι ένα λίγο πιο εξελιγμένο ξεγελαστήρι εξωτερικής θερμοκρασίας που εμπλουτίζει το μίγμα και βελτιώνει την απόκριση και τη δύναμη μόνο όταν πρέπει, καθώς λειτουργεί μόνο όταν περιστρέφεται η γκαζιέρα και δεν αυξάνει χωρίς λόγο την κατανάλωση, πχ στον αυτοκινητόδρομο.

    Ο αισθητήρας τοποθετείται μέσα στη ροή του αέρα και μακριά από πηγές θερμότητας, εγώ τον έχω ψηλά στον λαιμό:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	vpu6CMZ-1.jpg 
Προβολές:	275 
Μέγεθος:	77,6 KB 
ID:	453777

    Κάνει πολύ καλή δουλειά και μπερδεύεται μόνο όταν μπαίνω σε τούνελ το καλοκαίρι και πέφτει απότομα η θερμοκρασία


    Σε συνδυασμό με το φίλτρο ελευθέρας DNA...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	W8QScXl - Imgur-1.jpg 
Προβολές:	273 
Μέγεθος:	108,1 KB 
ID:	453778

    ...έχουμε περισσότερο αέρα και καύσιμο μαζί με πιο ελεύθερη εξαγωγή και ο κινητήρας λειτουργεί πολύ καλύτερα και ασφαλέστερα.


    Καρατιμόνα LSL Superbike

    https://www.louis.eu/en/lsl-superbik...r_bike_id=1430

    Είμαι 1.83 και 73 κιλά και το συγκεκριμένο τιμόνι με βόλεψε αφάνταστα!

    Εξαιρετικός μοχλός στο στρίψιμο εντός και εκτός πίστας και πιο άνετο στον αυτοκινητόδρομο με την ελαφρώς πιο σκυφτή στάση. Θέλει μόνο λίγη προσοχή στο φιλτράρισμα μέχρι να το συνηθίσεις

    Μαζί του κινέζικες μανέτες, οι μαύρες πριν βάλω την ακτινική, καθρέπτες και γκριπάκια Progrip:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20150319_131114-1.jpg 
Προβολές:	255 
Μέγεθος:	108,8 KB 
ID:	453779

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20150319_131128_1.jpg 
Προβολές:	257 
Μέγεθος:	104,9 KB 
ID:	453780

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	phot 2.jpg 
Προβολές:	256 
Μέγεθος:	96,2 KB 
ID:	453781

    Τα έχω χρόνια πολλά, λειτουργούν άψογα και δεν έχουν φθαρεί στο ελάχιστο αλλά και πάλι προσοχή, το listing να είναι υπεύθυνο με στοιχεία και να έχει πολλές θετικές κριτικές.
    Τελευταία τροποποίηση από Tsber; 13/06/2024 στις 17:09.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.100
    Μαρσπιέ Puig με λάστιχο, πολύ καλά και ποιοτικά, μειώνουν κατά τι τους κραδασμούς χωρίς να υστερούν σε αίσθηση στην σπορ οδήγηση:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Peg1-1.jpg 
Προβολές:	255 
Μέγεθος:	102,8 KB 
ID:	453782

    Φλασάκια πίσω led - χωνευτά:

    https://inzoom.gr/shop/manufacturer/...choneyta-fime/

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20201019_153258-scaled-1.jpg 
Προβολές:	255 
Μέγεθος:	92,4 KB 
ID:	453783

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nVMGlc0-1.jpg 
Προβολές:	255 
Μέγεθος:	103,9 KB 
ID:	453784


    Και τέλος γωνιακές βαλβίδες Ariette:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	PeEWChV - Imgur.jpg 
Προβολές:	254 
Μέγεθος:	100,6 KB 
ID:	453785

    Πραγματικά σωτήριες για εύκολο έλεγχο της πίεσης σε κάθε περίπτωση, αν πάρετε να είναι επώνυμες για να μην έχετε θέματα διαρροών


    Αυτές είναι πάνω – κάτω οι αλλαγές, ελπίζω να βοηθήσουν όποιον σκέφτεται να βελτιώσει ή να αλλάξει κάτι στο Er του

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    1.010
    Ωραίος ο παντελής
    Έχεις κάνει δυναμομετρηση;;
    Πολλοί αφαιρούν και τα snorkels
    Κατά τα αλλά super, στο δικό μου είχα περίπου τα ίδια , ολόσωμη εξατμιση -pc3-dna και 69hp τροχό με μεγάλη διαφορά στον δρόμο
    Μπροστά cartridge της matris και πίσω αναρτηση της ίδιας εταιρίας , υψηλης σωληνάκια κ τακάκια μεταλλικα με αισθητή διαφορά
    Για τους κραδασμούς κάποιοι είχαν βάλει ροδέλες τεφλον με καλά αποτελέσματα
    Μην ξεχνάμε ότι από την πρώτη γενιά στο εξωτερικό το προτιμούνε σε roadrace αγώνες
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  5. #5
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.628
    Τα snorkel καθαρίζουν τον ήχο αρκετά.
    Επηρεάζουν ελάχιστα την ροή.
    Είναι βολικά να τα οδηγήσει κάποιος σε σημείο που παίρνουν αέρα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ratamahatta Προβολή μηνύματος
    Ωραίος ο παντελής
    Έχεις κάνει δυναμομετρηση;;
    Πολλοί αφαιρούν και τα snorkels
    Κατά τα αλλά super, στο δικό μου είχα περίπου τα ίδια , ολόσωμη εξατμιση -pc3-dna και 69hp τροχό με μεγάλη διαφορά στον δρόμο
    Μπροστά cartridge της matris και πίσω αναρτηση της ίδιας εταιρίας , υψηλης σωληνάκια κ τακάκια μεταλλικα με αισθητή διαφορά
    Για τους κραδασμούς κάποιοι είχαν βάλει ροδέλες τεφλον με καλά αποτελέσματα
    Μην ξεχνάμε ότι από την πρώτη γενιά στο εξωτερικό το προτιμούνε σε roadrace αγώνες
    Να είσαι καλά φίλε μου, δυναμομέτρηση θα έκανα μόνο πακέτο με PC για ακόμα πιο λεπτομερή ρύθμιση στα σημεία, δεν με ενδιαφέρει τόσο το κέρδος σε δύναμη όσο η καλύτερη δυνατή απόκριση και γραμμικότητα.

    Τα σνόρκελς δεν τα έχω βγάλει αν και γίνεται να βγουν χωρίς λύσιμο κατευθείαν με μυτοτσίμπιδο!

    Το θυμάμαι το Er σου και ήταν όντως τούμπανο

    Στο διεθνές site έχω δει όντως υπέροχες μετατροπές Er για τα Super Twins και άλλους αγώνες σε Αμερική και Νότια Αφρική

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Τα snorkel καθαρίζουν τον ήχο αρκετά.
    Επηρεάζουν ελάχιστα την ροή.
    Είναι βολικά να τα οδηγήσει κάποιος σε σημείο που παίρνουν αέρα.
    Είχα διαβάσει ανάμεικτες εντυπώσεις και ότι όταν τα βγάζεις ο ήχος είναι κάτι σαν φρρρρρρρ και όχι ευχάριστος για όλους αλλά αυτά είναι και υποκειμενικά!

  8. #8
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.628
    Νομίζω με αυτά φορεμένα δεν επιτρέπεις στο κουτί να συντονίσει με τον εισερχόμενο αέρα.
    Χωρίς αυτά ακουμπά στην τομή του κουτιού.. κάνει κάτι σαν delay, σαν να είχες τελικό με τρείς εξόδους.

    Κάτι πορδομπόξερ ακούγονται έτσι αν πηγαίνουν οι εξαγωγές σε κουτί και μετά στα τελικά

    Τα σνορκελ μας είναι ωραία και σαν αντάπτορες. Μπορείς να εγκαταστήσεις εύκολα ότι σωλήνα προτείνεται για αέρα.
    Είναι κάπως η θέση τους, ένα από τα δύο χρειάζεται να "βλέπει" καλύτερα τον εισερχόμενο αέρα.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    1.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Τα snorkel καθαρίζουν τον ήχο αρκετά.
    Επηρεάζουν ελάχιστα την ροή.
    Είναι βολικά να τα οδηγήσει κάποιος σε σημείο που παίρνουν αέρα.
    Θα τελειώσεις καμία φορα το project να μας πέσουν τα σαγόνια , τι λες ;;
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  10. #10
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.048
    Ωραίος! Πολύ κιμπαρικη δουλειά!

    και ενδιαφέρον το γκάτζετακι boosterplug για την περίπτωση των συγκεκριμένων μοντέλων

    Τώρα εξηγείται η συζήτηση που είχαμε κάνει για τα μείγματα


  11. #11
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.628
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ratamahatta Προβολή μηνύματος
    Θα τελειώσεις καμία φορα το project να μας πέσουν τα σαγόνια , τι λες ;;
    Το σκίζουμε το θέμα αλλά για να πέσουν σαγόνια εδω μέσα πρέπει ότι έχω κάνει να συγκρίνεται με εργοστασίων
    να δουλεύει καλύτερα αλλά και ο λόγος που το έκανα να έχει υπόσταση.

    Είναι δύσκολο, τίποτα Βέλγους τους έχω για πλάκα.

  12. #12
    RobiXT
    Εγγραφή
    26/04/2020
    Μηνύματα
    204
    Μπράβο ωραίες και λειτουργικές οι όσες επεμβάσεις...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Ωραίος! Πολύ κιμπαρικη δουλειά!
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sotirisxt Προβολή μηνύματος
    Μπράβο ωραίες και λειτουργικές οι όσες επεμβάσεις...

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Ωραιο post Παντελη. Αυτο το moto.gr θελουμε!

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    706
    Τελικά δεν έκανες και λιγά.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 96
    Τελευταίο μήνυμα: 22/10/2009, 13:46
  2. Kawasaki ER6 N/F Possible Frame Issue
    από Anty12 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2008, 01:29
  3. Kawasaki Er6-n
    από deus_cide στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2007, 17:33
  4. Μετατροπές (και όχι μόνο) σε vfr…
    από gregorgeous89 στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2006, 22:38
  5. News 2006 : Kawasaki ER-6F ABS
    από haldaios στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 11:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF