Ένα θεματάκι για ό,τι έχω αλλάξει και προσθέσει στο Erάκι στο πέρασμα του χρόνου, όπως μου ζητήθηκε
Όλες οι αλλαγές έχουν δοκιμαστεί επισταμένως σε πίστα, σπορ οδήγηση δρόμου και φυσικά ταξίδια, οπότε όπως καταλαβαίνετε τίποτα δεν είναι extreme αλλά εστιασμένο στην παραπάνω χρήση.
Ανάρτηση
Προοδευτικά ελατήρια Wirth για το πιρούνι
https://www.louis.eu/en/wirth-progre...rings-10045856
Το μπροστινό της πρώτης γενιάς Er ήταν υπερβολικά μαλακό και αυτά τα προοδευτικά ελατήρια έκαναν τεράστια διαφορά χωρίς να αλλάξουν τη γενικότερη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας. Βελτίωσαν απίστευτα το φρενάρισμα καθώς η μαμά ανάρτηση ήταν ουσιαστικά δύο μικροσκοπικά ελατήρια σε ένα μπάνιο λαδιού
Μεγάλη βελτίωση και σε όλα τα στάδια του στριψίματος με μεγαλύτερη ακρίβεια στην είσοδο και διατήρηση πιο κλειστών γραμμών – συνιστώνται ανεπιφύλακτα
Για μεταγενέστερα μοντέλα καλύτερα να πάτε σε γραμμικά ελατήρια καθώς η μαμά έκανε το πιρούνι από μαστίχα, μαντέμι
Πίσω αμορτισέρ – ελατήριο YSS
https://www.suspension-store.com/(50...SS-application
Περασμένο TUV, ποιοτικό και επισκευαζόμενο, το αμορτισέρ αυτό μεταμόρφωσε τη μοτοσικλέτα καθώς το αντίστοιχο μαμίσιο δούλευε κυρίως ελατήριο και ήταν απότομο καθώς δεν είχε καλή απόσβεση. Έβαψα και το ελατήριο χρυσό για να ταιριάζει…
…και μόλις το έβαλα δεν άντεξα και μπήκα πίστα με φθαρμένα ελαστικά και ήταν σαν να έβαλα καινούργια! Έχει 60 κλικ ενιαίας μικρορύθμισης απόσβεσης – επαναφοράς.
Βελτίωση πρόσφυσης, απόσβεσης, σταθερότητας στο στρίψιμο αλλά και άνεσης – συνιστάται ανεπιφύλακτα!
Φρένα
Τα φρένα της πρώτης γενιάς είναι δυνατά και αποτελεσματικά αλλά πολύ μαλακά και προοδευτικά σε αίσθηση, με αποτέλεσμα να χάνονται μέτρα και να αφήνουν μια εντύπωση ανασφάλειας.
Η πρώτη αλλαγή που έκανα ήταν τα σωληνάκια υψηλής Goodridge μπροστά:
https://www.goodridge.co.uk/collecti...nt=33010935111
Ίσως επειδή είχα ήδη αλλάξει τα ελατήρια μπροστά, ίσως επειδή τα σωληνάκια της Kawasaki είναι ενισχυμένα και εξαιρετικής ποιότητας, δεν ενθουσιάστηκα...
Προφανώς υπήρχε βελτίωση στην αντοχή αλλά στην αίσθηση και τη δύναμη μόνο στο τελευταίο κομμάτι του φρεναρίσματος. Ίσως αν τα είχα αλλάξει πρώτα να ήμουν πιο ενθουσιασμένος!
Τακάκια έχω δοκιμάσει πάρα πολλά και τα καλύτερα για εμένα είναι τα SBS Evo Sinter 705ΗS για μπροστά και οπωσδήποτε το 687LS για πίσω:
https://www.sbs.dk/products/brake-pads-1/705hs
https://www.sbs.dk/products/brake-pads-1/687ls
Τη γλυκιά βιαιότητα των μπροστινών δεν την έχω συναντήσει πουθενά αλλού και είναι ιδανικά για πίστα και σπορ οδήγηση ενώ με την premium αίσθησή τους μπορούν να σώσουν καταστάσεις και στην άσφαλτο γυαλί της πόλης!
Για το πίσω τι να πω, είναι φτιαγμένο να δουλεύει και όταν αποφορτίζεται ο πίσω τροχός στο φρενάρισμα και δίνει φοβερό έλεγχο και αποτελεσματικότητα σε όλες τις συνθήκες![]()