Σελίδα 5 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 134

Θέμα: Ψάχοντας ένα μικρό...

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    Mt 07 έτσι για την αλητεία
    παραείναι μικρό

  2. #62
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.048
    Τοτε αν πας για καινούργιο εναλλακτική των κτμ είναι και τα MT3 & R3

  3. #63
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    495
    Το έτερο αδερφάκι του Δούκα? Δεν σε ψήνει κανένα svartpilen?

  4. #64
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Δεν με ψήνουν τα MT και R3. Κυρίως δεν μου αρέσουν εμφανισιακά.

    Παιδιά, για εμένα το θέμα του συνεργείου είναι πολύ σημαντικό.
    Να εξηγήσω λίγο τι εννοώ.

    Το μαστόρι που "πάω" το ducati, είναι εξουσιοδοτημένο KTM - Ducati.

    Το μαστόρι αυτό λοιπόν, το εμπιστεύομαι τέρμα.
    Αυτό, γιατι εκτός του οτι όταν κάνει μία δουλειά, την κάνει όπως θα την έκανα εγώ, τον έχω πάρει ούκ ολίγες φορές για βλάβες μηχανών φίλων μου (ή δικών μου) και με έχει βοηθήσει να λύσω προβλήματα, γνωρίζοντας οτι δεν θα βγάλει μία, οχι απλά λόγω της βοήθειας που μου προσέφερε, αλλα ούτε για τα λάδια και τα ξίδια, γιατι ξέρει οτι θα τα κάνω μόνος μου και τα ανταλλακτικά θα τα πάρω απο αλλού...
    Δεν μου έχει πεί ποτέ "φέρτο απο δώ να το δούμε". Πάντα μου λέει "για κοίτα μήπως είναι αυτό" και τελικά, είναι πάντα "αυτό".

    Είναι "φίλος" με το αφεντικό μου (με το οποίο αφεντικό μου έχω πολύ φιλική σχέση), απο πρίν ανοίξει συνεργείο. Έχουν μεγαλώσει στην ίδια γειτονιά. Όταν πήρα το ducati λοιπόν, πήγα εκεί συστημένος, ανεξάρτητα που θεωρείται στους κύκλους των ντουκατέων ένας απο τους καλύτερους μαστόρους...
    (btw και το αφεντικό ducati έχει...)


    Για να το πάρουμε λίγο απο την αρχή, εγώ είχα ψηθεί αρχικά να πάρω το triumph, που το παρακολουθούσα απο πριν βγεί.
    Όσο πλησιάζει λοιπόν η ώρα που θα προχωρήσω σε αγορά, αρχίζω να σκέφτομαι και άλλα πράγματα εκτός του "γαμώ, θα πάρω καινούριο μηχανάκι"...
    Το ένα χιλιάρικο παραπάνω του κτμ, μπορεί να είναι λίγο, μπροστά στο χρόνο που θα γλιτώσω ψάχνοντας ανταλλακτικά και μηχανικό... Γιατι δυστυχώς, παρόλο που τα περισσότερα πράγματα τα φτιάχνω μόνος μου, δεν έχω πάντα το χρόνο να ασχοληθώ (2 μικρά παιδιά γάρ) και πολλές φορές, πάω και το παρατάω και του λέω φιάχτο.

    Οπότε άρχισα να σκέφτομαι η ducati και η KTM σε αυτή τη κατηγορία που κοιτάω, έχουν τίποτα?
    Η ducati έχει το 620 το μικρό, που απλά φοβάμαι οτι δεν θα βρώ καλοσυντηριμένο μηχανάκι που να αξίζει τα λεφτά του και δεν έχω καμία διάθεση να πάρω κάποιο και να το μαζεύω.
    Τα νεότερα "μικρά" monster δεν έχουν τις καταναλώσεις που έχουν τα σύγχρονα μοτοσακά, + οτι θα θέλουν μαζέματα (σέρβις σε αναρτήσεις κλπ) με τα οποία δεν θέλω να ασχοληθώ.

    Η ΚΤΜ λοιπόν, έχει 2. το δούκα και το rc.
    Δεδομένου λοιπόν, οτι κανένα επιχείρημα υπέρ του triumph ή κατά του duke δεν ήταν τόσο ισχυρό ωστε να κάνει την απόφαση εξόφθαλμη (βασικά δεν υπήρχε), τείνω σε ένα απο τα 2 ΚΤΜ.

    Εμφανισιακά μου αρέσουν και τα 2.
    Όλα κρίνονται λοιπόν απο τους γύρω γύρω παράγοντες. Θέλω να τα δώ και τα 2 απο κοντά και μετά θα αποφασίσω.

    Για εμένα, το υπέρ του rc είναι η θέση οδήγησης και το στενότερο τιμόνι, και το υπέρ του duke είναι οτι είναι γυμνό άρα απλούστερο να βάλεις τα χέρια σου... Το λύσε / δέσε των πλαστικών στο ducati, είναι αυτό που με κουράζει περισσότερο πάντα....


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dimmanoukas Προβολή μηνύματος
    Το έτερο αδερφάκι του Δούκα? Δεν σε ψήνει κανένα svartpilen?
    Όχι. Δεν μου αρέσει εμφανισιακά.

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Δεν με ψήνουν τα MT και R3. Κυρίως δεν μου αρέσουν εμφανισιακά.

    Παιδιά, για εμένα το θέμα του συνεργείου είναι πολύ σημαντικό.
    Να εξηγήσω λίγο τι εννοώ.

    Το μαστόρι που "πάω" το ducati, είναι εξουσιοδοτημένο KTM - Ducati.

    Το μαστόρι αυτό λοιπόν, το εμπιστεύομαι τέρμα.
    Αυτό, γιατι εκτός του οτι όταν κάνει μία δουλειά, την κάνει όπως θα την έκανα εγώ, τον έχω πάρει ούκ ολίγες φορές για βλάβες μηχανών φίλων μου (ή δικών μου) και με έχει βοηθήσει να λύσω προβλήματα, γνωρίζοντας οτι δεν θα βγάλει μία, οχι απλά λόγω της βοήθειας που μου προσέφερε, αλλα ούτε για τα λάδια και τα ξίδια, γιατι ξέρει οτι θα τα κάνω μόνος μου και τα ανταλλακτικά θα τα πάρω απο αλλού...
    Δεν μου έχει πεί ποτέ "φέρτο απο δώ να το δούμε". Πάντα μου λέει "για κοίτα μήπως είναι αυτό" και τελικά, είναι πάντα "αυτό".

    Είναι "φίλος" με το αφεντικό μου (με το οποίο αφεντικό μου έχω πολύ φιλική σχέση), απο πρίν ανοίξει συνεργείο. Έχουν μεγαλώσει στην ίδια γειτονιά. Όταν πήρα το ducati λοιπόν, πήγα εκεί συστημένος, ανεξάρτητα που θεωρείται στους κύκλους των ντουκατέων ένας απο τους καλύτερους μαστόρους...
    (btw και το αφεντικό ducati έχει...)


    Για να το πάρουμε λίγο απο την αρχή, εγώ είχα ψηθεί αρχικά να πάρω το triumph, που το παρακολουθούσα απο πριν βγεί.
    Όσο πλησιάζει λοιπόν η ώρα που θα προχωρήσω σε αγορά, αρχίζω να σκέφτομαι και άλλα πράγματα εκτός του "γαμώ, θα πάρω καινούριο μηχανάκι"...
    Το ένα χιλιάρικο παραπάνω του κτμ, μπορεί να είναι λίγο, μπροστά στο χρόνο που θα γλιτώσω ψάχνοντας ανταλλακτικά και μηχανικό... Γιατι δυστυχώς, παρόλο που τα περισσότερα πράγματα τα φτιάχνω μόνος μου, δεν έχω πάντα το χρόνο να ασχοληθώ (2 μικρά παιδιά γάρ) και πολλές φορές, πάω και το παρατάω και του λέω φιάχτο.

    Οπότε άρχισα να σκέφτομαι η ducati και η KTM σε αυτή τη κατηγορία που κοιτάω, έχουν τίποτα?
    Η ducati έχει το 620 το μικρό, που απλά φοβάμαι οτι δεν θα βρώ καλοσυντηριμένο μηχανάκι που να αξίζει τα λεφτά του και δεν έχω καμία διάθεση να πάρω κάποιο και να το μαζεύω.
    Τα νεότερα "μικρά" monster δεν έχουν τις καταναλώσεις που έχουν τα σύγχρονα μοτοσακά, + οτι θα θέλουν μαζέματα (σέρβις σε αναρτήσεις κλπ) με τα οποία δεν θέλω να ασχοληθώ.

    Η ΚΤΜ λοιπόν, έχει 2. το δούκα και το rc.
    Δεδομένου λοιπόν, οτι κανένα επιχείρημα υπέρ του triumph ή κατά του duke δεν ήταν τόσο ισχυρό ωστε να κάνει την απόφαση εξόφθαλμη (βασικά δεν υπήρχε), τείνω σε ένα απο τα 2 ΚΤΜ.

    Εμφανισιακά μου αρέσουν και τα 2.
    Όλα κρίνονται λοιπόν απο τους γύρω γύρω παράγοντες. Θέλω να τα δώ και τα 2 απο κοντά και μετά θα αποφασίσω.

    Για εμένα, το υπέρ του rc είναι η θέση οδήγησης και το στενότερο τιμόνι, και το υπέρ του duke είναι οτι είναι γυμνό άρα απλούστερο να βάλεις τα χέρια σου... Το λύσε / δέσε των πλαστικών στο ducati, είναι αυτό που με κουράζει περισσότερο πάντα....




    Όχι. Δεν μου αρέσει εμφανισιακά.
    ποιος ειναι ο μαστορας?

  6. #66
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    ποιος ειναι ο μαστορας?
    Ο φίλος του αφεντικού.


    Ανδρέα, είσαι βέβαιος ότι ο χρόνος και τα χρήματα που θα αφιερώνεις για να συντηρείς ST4s και KTM 390 δικαιολογούν την κατοχή δύο μοτοσικλετών;

    Δεν θέλεις να χαίρεσαι καθημερινά το ST4s; Ακόμα κι αν καεί διπλάσια από τα KTM, αν βάλεις πάγια έξοδα και τον χρόνο συντήρησης, δεν είμαι σίγουρος ότι συμφέρει. Τώρα αν θέλεις ανανέωση ή δεν σε βολεύει το Ducati στην πόλη, πάσο.

    Υπάρχουν κάποιες εργασίες και διαδικασίες που απαιτούν χρόνο και αυτές δεν πάνε με τα χιλιόμετρα, αλλά με τους μήνες και τα έτη. Οπότε θα πρέπει να γίνονται με διπλάσια συχνότητα. Με δύο παιδιά, ο χρόνος γίνεται πολύτιμος.

    Ξέρω ότι έχεις ήδη δύο μοτοσικλέτες, οπότε έχεις δοκιμαστεί στην κατάσταση. Είναι όμως απαραίτητη;
    Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 13/06/2024 στις 17:14.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  7. #67
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Είναι "φίλος" με το αφεντικό μου (με το οποίο αφεντικό μου έχω πολύ φιλική σχέση), απο πρίν ανοίξει συνεργείο. Έχουν μεγαλώσει στην ίδια γειτονιά. Όταν πήρα το ducati λοιπόν, πήγα εκεί συστημένος, ανεξάρτητα που θεωρείται στους κύκλους των ντουκατέων ένας απο τους καλύτερους μαστόρους...
    (btw και το αφεντικό ducati έχει...)
    Όλοι οι ιδιοκτήτες ντουκάτι είναι κολλητοί με μηχανικούς.
    Life begins at 45°.

  8. #68
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Όλοι οι ιδιοκτήτες ντουκάτι είναι κολλητοί με μηχανικούς.
    Αναγκαστικά, αλλιώς δεν βγαίνει το μΕχανάκι από το συνεργείο

    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    862
    Μήπως με την αγορά του rc το Ducati παροπλιστει εντελώς; Έχεις μεν δεύτερο μηχανάκι και τώρα αλλά άλλο 125αρι minibike και άλλο 400αρι ss. Μήπως απλά θέλεις καινούργιο μηχανάκι οπότε να κοίταζες για κανένα πιο σύγχρονο Ducati ή κανένα rs 660;

  10. #70
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Το Ducati δεν είναι ss. Δεν θα παροπλιστει.
    Αλλα ακόμα και να παροπλιστει για 1-2 χρόνια, δεν με πειράζει.

    Μετά θα μεγαλώσουν αρκετά τα παιδιά, ώστε να μπορούμε να τα παρατηρούμε στους παππούδες τους και να πάμε με τη γυναίκα μου καμιά βόλτα... με το rc, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό...

    Το σκέφτηκα και να αντικαταστήσω και τα 2 με ένα νεότερο duc. Αλλά δεν θελω να δώσω το μεγάλο. Δεν υπάρχει αντίστοιχο μηχανάκι αυτή τη στιγμή για να πάρω.

    Αν ξανάρθουν στη μόδα αυτού το είδους τα sport touring, και βγάλει κάποια εταιρία κάτι που να μου κινήσει το ενδιαφέρον, θα το σκεφτώ.
    Τώρα οι επιλογές είναι μετρημένες στα δάχτυλα του 1 χεριού, ενός ανθρώπου με ένα δάχτυλο λιγότερο...

    Αυτό που παίζει να έπαιρνα, είναι το h2 sx, αλλά ακόμα και να είχα τα λεφτά, φαντάζεσαι να έχεις h2 και η αντιπροσωπεία σου να είναι η KSR?

    Επίσης, δεν παίζει να δώσω 20κ για μηχανή ή 18κ για μηχανή 5ετιας...

  11. #71
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.989
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Εδώ και αρκετό καιρό, έχω πάρει την απόφαση να αντικαταστήσω το TNT 125 με ένα λίγο μεγαλύτερο.

    Έχουν περάσει αρκετά μηχανάκια απο το μυαλό μου, αλλα δεν είμαι αποφασισμένος ακόμα για το τι ακριβώς θέλω να κάνω...

    Έχω "καταλήξει" μεταξύ 2 κατηγοριών, με 2 μοτοσυκλέτες στην κάθε μία...


    Το αρχικό μου σκεπτικό είναι ένα καθημερινό μηχανάκι ήρεμο, όμορφο, οικονομικό (σε κατανάλωση), να με πηγαίνει απο το σπίτι στη δουλειά και πίσω, και σε κάνα καφέ στο σκίτσο ή στους φίλους μου που είναι σκορπισμένοι σε όλη την Αττική. Όμως, η πραγματικότητα είναι οτι δεν μου αρέσουν τέτοιες μηχανές... Μ'αρέσει το νεύρο και τα ξεσπάσματα...

    Οπότε, Triumph speed 400 ή KTM duke 390.

    Όμως αυτές δεν είναι μηχανές που μου αρέσουν πραγματικά...

    Μου αρέσουν ss και st μηχανές, με σκυφτή θέση οδήγησης.

    Οπότε, KTM rc 390 ή CF moto 450 sr-s


    Θα παίρνατε rc 390 για καθημερινό?


    Δεν βιάζομαι καθόλου για την αγορά και μάλλον θα αποφασίσω τελικά μετά το καλοκαίρι. Οι απόψεις όμως, καλοδεχούμενες.
    Εγώ πάντως έχοντας την Husqvarna για μεγάλη και θέλοντας να την προστατέψω λίγο από άσκοπα χιλιόμετρα -αν και μέχρι τώρα και ένα χιλιόμετρο μαζί της δεν υπήρξε ποτέ άσκοπο- αλλά και λόγω της ιδιαιτερότητας της, φλερτάρω συνέχεια με την ιδέα ενός ας πούμε μικρού SS που πιστεύω πως θα είναι απίστευτο playbike. Παρατηρώ πως οι σκέψεις σου είναι κολλημένες με τη σχέση σου με το συνεργείο (δηλ. ρε παιδί μου δε σκέφτεσαι καθόλου αυτή η σχέση να είναι περίπου αλλάζω λάδια και φίλτρο λαδιού μόνο; ).

    Τέσπα, αυτά είναι περί ορέξεως...

    Η δική μου επιλογή στην κατηγορία είναι κλειδωμένη από καιρό απλά δεν αποφασίζω να πατήσω τη σκανδάλη γιατί έχω είδη δυο μηχανές. Δοκίμασα και πήρα ένα σκούτερ (και μάλιστα πολύ ωραίο) αλλά κάθε φορά που πήγαινα στο γκαράζ ήθελα να οδηγήσω κάποιο από τα άλλα δυο... έτσι το έδωσα. Και είναι ο ίδιος λόγος που με φρενάρει από την απόκτηση μιας τρίτης μικρής μοτοσυκλέτας που θα άκουγε στο όνομα ZX4RR και θα ήταν αυτή*

    *η φωτό μπήκε για λόγους αθέμιτου εντυπωσιασμού















    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	24MY_Ninja_ZX-4RR_GN1_ACT__9_-3060195790.jpg 
Προβολές:	81 
Μέγεθος:	89,8 KB 
ID:	453806



    Για να συνεχίσω τη σκέψη μου θα πω πως κι εγώ πιστεύω πως μια SS δεν έχει πολύ σοβαρό λόγω ύπαρξης αν δεν μπαίνεις πίστα. Από την άλλη η απόκτηση μιας μικρής SS μπορεί να σου δώσει αυτήν την ψευδαίσθηση σε πολιτικές συνθήκες καθώς το γκάζι είναι πολύ πιο απαλό αλλά η τσιρίδα του 4Κ συνόλου εθιστική και ο μικρός κυβισμός συνγχωρεί την λογική απόκτησης μιας υποτιθέμενης SS.

    Ε, αυτά τα ολίγα από εμένα.

  12. #72
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    862
    Αν ακολουθεί και η γυναίκα πάσο. Ίσως κανά 950 supersport μόνο αλλά και αυτό ίσως είναι άβολο.

  13. #73
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    490
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Εγώ πάντως έχοντας την Husqvarna για μεγάλη και θέλοντας να την προστατέψω λίγο από άσκοπα χιλιόμετρα -αν και μέχρι τώρα και ένα χιλιόμετρο μαζί της δεν υπήρξε ποτέ άσκοπο- αλλά και λόγω της ιδιαιτερότητας της, φλερτάρω συνέχεια με την ιδέα ενός ας πούμε μικρού SS που πιστεύω πως θα είναι απίστευτο playbike. Παρατηρώ πως οι σκέψεις σου είναι κολλημένες με τη σχέση σου με το συνεργείο (δηλ. ρε παιδί μου δε σκέφτεσαι καθόλου αυτή η σχέση να είναι περίπου αλλάζω λάδια και φίλτρο λαδιού μόνο; ).

    Τέσπα, αυτά είναι περί ορέξεως...

    Η δική μου επιλογή στην κατηγορία είναι κλειδωμένη από καιρό απλά δεν αποφασίζω να πατήσω τη σκανδάλη γιατί έχω είδη δυο μηχανές. Δοκίμασα και πήρα ένα σκούτερ (και μάλιστα πολύ ωραίο) αλλά κάθε φορά που πήγαινα στο γκαράζ ήθελα να οδηγήσω κάποιο από τα άλλα δυο... έτσι το έδωσα. Και είναι ο ίδιος λόγος που με φρενάρει από την απόκτηση μιας τρίτης μικρής μοτοσυκλέτας που θα άκουγε στο όνομα ZX4RR και θα ήταν αυτή*

    *η φωτό μπήκε για λόγους αθέμιτου εντυπωσιασμού















    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	24MY_Ninja_ZX-4RR_GN1_ACT__9_-3060195790.jpg 
Προβολές:	81 
Μέγεθος:	89,8 KB 
ID:	453806



    Για να συνεχίσω τη σκέψη μου θα πω πως κι εγώ πιστεύω πως μια SS δεν έχει πολύ σοβαρό λόγω ύπαρξης αν δεν μπαίνεις πίστα. Από την άλλη η απόκτηση μιας μικρής SS μπορεί να σου δώσει αυτήν την ψευδαίσθηση σε πολιτικές συνθήκες καθώς το γκάζι είναι πολύ πιο απαλό αλλά η τσιρίδα του 4Κ συνόλου εθιστική και ο μικρός κυβισμός συνγχωρεί την λογική απόκτησης μιας υποτιθέμενης SS.

    Ε, αυτά τα ολίγα από εμένα.
    Και τα 1000ss τα ίδια είναι, βασικά από όγκο είναι τα 400 του τότε...
    Ελαστικότητα και απίστευτη δύναμη.

  14. #74
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.751
    Ρε συ, Αντρέα....έχεις ακούσει ότι στην αγορά υπάρχουν και μηχανές που δεν σπάνε, δεν χαλάνε;
    Ο μαζοχισμός έχει προ πολλού παρέλθει ως μόδα.

    Πάρε το σωβρακάκι για δουλειά-σπίτι-ψώνια και θα με ευχαριστείς αργότερα.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  15. #75
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Μάλλον δεν καταλάβατε τι εννοώ...

    Δεν φοβάμαι τις βλάβες...
    Το service όμως, πρέπει να γίνεται σε εξουσιοδοτημενο όσο υπάρχει εγγύηση...
    Το να πετάγομαι δίπλα από τη δουλειά μου για τα απλά service, είναι μεγάλο πλεονέκτημα για εμένα, γιστι στα ωράρια των συνεργείων, εγώ δουλεύω....

    Δεν ξέρεις πόσο μανούρα είναι για εμένα να πάω για service το benelli....
    Όταν είχα το bmw, μου έβγαινε το λάδι.

    Επίσης, όταν λέω ανταλλακτικά, αναφέρομαι σε κάνα φίλτρο, καμία βιδα κλπ.... δεν μιλάω για στροφάλους και βαλβίδες...


    Το kawa το 400rr είναι πολύ ακριβό για τη δουλειά που το θέλω.
    Και η συντήρηση του φαντάζομαι θα είναι ακριβότερη...

Σελίδα 5 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2016, 20:06
  2. Ενα μικρο για καλημερα!!!
    από pipis στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2008, 18:28
  3. Ηταν ενα μικρο..
    από sober στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 63
    Τελευταίο μήνυμα: 02/09/2007, 12:39
  4. Ενα μικρό βιντεάκι (CBF-250)
    από johnpan στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/01/2007, 15:07
  5. Ένα μικρό ευχαριστώ
    από argpap στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2006, 17:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF