Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 70

Θέμα: Αγορά motard ktm 640,690, Husqvarna 610

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.004
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    2300 εδωσα πριν δεκα χρονια το 525 full στημένο SM. ε ρε κατι πλακες. για αυτο δεν εδινα ουτε 700ευρω και μονο αν δουλευε κανονικα. ξερω οτι οι τιμες ειναι λιγο αστειες αλλα ημαρτον..
    Τότε δεν είχαμε λεφτά ρε, τώρα έχουμε, άλλες εποχές.

    Από την άλλη εσύ έδωσες 6-7 για σφούχτερ, άλλος ζητάει 4k για GTR και άλλος θέλει 4k για ΧΤ.
    Oldfarts never die

  2. #32
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.641
    Πάρε ένα ΤTR για την δουλειά που θέλεις αν όχι ΚΤΜ ή κάτι με λιγότερα κυβικά ελαφρύ,μια χαρά σούζες κάνουν.
    Αυτό το Καβασάκι καλό είναι για εργάτης καθημερινής χρήσης.
    when life gets complicated... i ride.

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.858
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2024-06-15-13-10-12-826-com-facebook-katana.jpg 
Προβολές:	320 
Μέγεθος:	34,4 KB 
ID:	453838
    Είδα κ αυτό τώρα,, σκισμένη σέλα έλειπε κομματαρα από το κάλυμμα, παρατημένο έξω μισό σκεπασμένο με μουσαμά, μερικές σκουριές, ειδικά ένας λαιμός πίσω, και κύριος οξείδωση στην κυλιδροκεφαλη.
    Είχε φουσκώσει και πετάξει το χρώμα σε πολλά σημεια ενώ φαινόταν και σκουριά? Μα καλά αλουμινίο δεν είναι τα κυλινδρα κεφαλή?

    Αναρτήσεις ψιλό δακρισμενες,
    τα πλαστικά χάλια εντελος, επείγοντος βάψιμο στην καλητερη,, νομίζω και ελάχιστα δακρισμενο μπολ καρμπ, μια μικρορογμη σε ψαλίδι στον κύκλο κοντά στον πίσω άξονα ρόδας

    Μίζα όχι, παντός πήρε εύκολα με μανιβελια.
    Δεν ακουγόταν κάτι στο μοτέρ

    Το πήγα και βολτα, οκ είναι δυνατά,
    Φρένα εμπρός οκ, πίσω ήθελε τακάκι, δεν ελενξα τάπα ψυγείου υγρά λαδια-ραγισμενη κεφαλή φαινόταν παρατημένο άρα και με χαλιά η καθόλου σέρβις. Αν και είπε ότι το πήγαινε σε έναν γνωστό μου.
    ΚΤΕΟ λήγει σε κάνα μήνα, θα θέλει λιγο κόπο για να περάσει, ενώ αν χαλάσει πριν το περάσεις τον ήπιες

    Είπε 1500€. Που μου φαίνονται πολλά,
    Ίσως του πω 1000, αν το πάρω θα πρέπει να λυθεί όλο για ανακατασκευή- βάψιμο, τρίψιμο

    Με λίγα λόγια μου φάνηκε πως το είχαν για xt600.
    Το κόστος για όλα αυτά μπορεί να είναι κανένα 1000€. Ίσως να αξίζει να βρω κάτι καλητερο στα περιφεριακα-εμφανιση
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 15/06/2024 στις 12:30.

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.858
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2024-06-15-14-22-32-186-com-facebook-katana.jpg 
Προβολές:	309 
Μέγεθος:	25,1 KB 
ID:	453841

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823
    Χιλιαρικο και πολλα ειναι μη σου πω.
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  6. #36
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    455
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2024-06-15-13-10-12-826-com-facebook-katana.jpg 
Προβολές:	320 
Μέγεθος:	34,4 KB 
ID:	453838
    Είδα κ αυτό τώρα,, σκισμένη σέλα έλειπε κομματαρα από το κάλυμμα, παρατημένο έξω μισό σκεπασμένο με μουσαμά, μερικές σκουριές, ειδικά ένας λαιμός πίσω, και κύριος οξείδωση στην κυλιδροκεφαλη.
    Είχε φουσκώσει και πετάξει το χρώμα σε πολλά σημεια ενώ φαινόταν και σκουριά? Μα καλά αλουμινίο δεν είναι τα κυλινδρα κεφαλή?

    Αναρτήσεις ψιλό δακρισμενες,
    τα πλαστικά χάλια εντελος, επείγοντος βάψιμο στην καλητερη,, νομίζω και ελάχιστα δακρισμενο μπολ καρμπ, μια μικρορογμη σε ψαλίδι στον κύκλο κοντά στον πίσω άξονα ρόδας

    Μίζα όχι, παντός πήρε εύκολα με μανιβελια.
    Δεν ακουγόταν κάτι στο μοτέρ

    Το πήγα και βολτα, οκ είναι δυνατά,
    Φρένα εμπρός οκ, πίσω ήθελε τακάκι, δεν ελενξα τάπα ψυγείου υγρά λαδια-ραγισμενη κεφαλή φαινόταν παρατημένο άρα και με χαλιά η καθόλου σέρβις. Αν και είπε ότι το πήγαινε σε έναν γνωστό μου.
    ΚΤΕΟ λήγει σε κάνα μήνα, θα θέλει λιγο κόπο για να περάσει, ενώ αν χαλάσει πριν το περάσεις τον ήπιες

    Είπε 1500€. Που μου φαίνονται πολλά,
    Ίσως του πω 1000, αν το πάρω θα πρέπει να λυθεί όλο για ανακατασκευή- βάψιμο, τρίψιμο

    Με λίγα λόγια μου φάνηκε πως το είχαν για xt600.
    Το κόστος για όλα αυτά μπορεί να είναι κανένα 1000€. Ίσως να αξίζει να βρω κάτι καλητερο στα περιφεριακα-εμφανιση
    Έχεις φύγει τρέχοντας ήδη...
    Με την καμία Κώστα.

  7. #37
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.858
    Ναι όχι τελικά, έχω κ ένα γνωστό εδώ που ότι κτμ του πω ξέρει τους τελευταίους 2-3 κατόχους και τι κάνανε, λέει άμα πάρεις αυτό δεν θα ξαναπάρεις ποτέ κτμ. Θα βρω κάτι έστω λίγο προσεγμένο, φυλαγμένο σε εσωτερικό χώρο, από ιδιοκτήτη που να φαίνεται ότι ρίχνει λευτα,,, γιατί αν δεν έχεις να φτιάξεις την σέλα αποκλείεται να έχεις για σέρβις μοτερ-περιφερικων

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.858
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2024-07-08-17-11-46-295-com-facebook-katana.jpg 
Προβολές:	216 
Μέγεθος:	30,7 KB 
ID:	454311
    Ακόμα ένα που ίσως δω σε λίγο,
    Λέει θέλει αντλία βενζίνης,πίσω λάστιχο, εισαγωγή και βάψιμο, 3800 θέλει, αν δεν είναι χάλια και πάει κοντά 3000 ισως
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Screenshot-2024-07-08-17-11-46-295-com-facebook-katana.jpg‎  

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.858
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Messenger-creation-a0d1d779-ce68-4d6c-8b2f-26bed4bc1d69.jpg 
Προβολές:	214 
Μέγεθος:	90,5 KB 
ID:	454315
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Messenger-creation-c78ae6c3-a1be-43cc-bf6b-9283c8cc557f.jpg 
Προβολές:	214 
Μέγεθος:	86,1 KB 
ID:	454316
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Messenger-creation-c8e2ec36-0381-45f4-bb44-1878ca4e816f.jpg 
Προβολές:	211 
Μέγεθος:	76,4 KB 
ID:	454317

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.858
    Μερικές ακόμα, φαίνεται γνήσιο duke όχι μετατροπή, άλλο καπάκι συμπλέκτη,ξεβαμμένο ψυγειο, δεν ξέρω αν είναι στα γνήσια χρώματα, αν κάποιος δει κάτι περίεργο ας πει

  11. #41
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.364
    Τα χρώματα γνήσια φαίνονται, με μόνη εξαίρεση το πλαστικό γύρω από τους προβολείς που είναι είτε βαμμένο, είτε αλλαγμένο από R. Όλοι την έκαναν αυτή την αλλαγή, βέβαια, γιατί το γκρι ήταν άθλιο.

    Με μια γρήγορη ματιά βλέπω 3 αλλαγμένα καπάκια, βαμμένες ζάντες, αλλαγμένο τιμόνι, αλλαγμένες μανέτες, λείπουν τα αντίβαρα, λείπουν οι χειρολαβές πίσω.





    ΥΓ: Πιο όμορφο μηχανάκι που έχει βγει ποτέ.
    Life begins at 45°.

  12. #42
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.598
    Χα! έβαλε τους τροχούς στην ίδια θέση! Να κάτι που δεν βλέπεις συχνά σε ktm..

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.858
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2024-07-18-22-32-04-477-com-car-gr.jpg 
Προβολές:	149 
Μέγεθος:	35,6 KB 
ID:	454580
    Ακόμα ένα μοιάζει καλή περίπτωση, 1800€ ανακατασκευή μοτέρ, fcr, εξάτμιση, κλασικά όχι μίζα, λέει μοντέλο 2000 άρα πρέπει να είναι το παλιό και φοράει γκρι μοτέρ, το ψαλίδι έχει μια κυκλική τρύπα κοντά στον άξονα που πρέπει να είναι χαρακτηριστικό του παλιού.

    Το 690 με έβαλε σε δεύτερη μοίρα, κανονίζει με άλλους για ανταλλαγές, δεν βρήκε ώρα να πάω να το δω ενώ τον πρήζω ,τον ξέρω κιόλας και κάτι μ λέει μακριά. Θα το χρεπιασε.

  14. #44
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.858
    Πήγα είδα το ποιο πάνω,
    Το βάψιμο ψιλοχαλια αλλά αυτό είναι το λιγότερο
    Λάστιχα,αναρτήσεις,φρένα ήταν πολύ καλά.
    Μερικός χιλιομετρικής κρεμασμένος μέσα στα όργανα(κρεμόταν προς τα μέσα)
    Ματάκι λαδιού καλυμμένο με εποξικη κόλλα,
    Λαιμοί εξάτμισης με 2-3 κακες κολλήσεις με ηλεκτροκόλληση, είχαν και χτυπήματα, βαθουλώματα μπροστά,τελικό φορούσε άλλο raceteck φαγωμενο με γούβα από επαφές με την ρόδα, έλειπε και το ένα ελατήριο, πίσω ζάντα χάλια, γεμάτη χτυπήματα,φαγωματα, το fcr σαν να είχε βενζίνη πάνω του, ενώ κλασικά ήταν χωρίς προστασία και το χείλος του να βρίσκει στο υποπλαίσιο, το είδα σε συνεργείο όπου κάτι έλεγε ότι το πήγε για μπαταρία αλλά ο άλλος μου είπε ότι είχε ηλεκτρικό πρόβλημα,, ο ίδιος μου είπε θα μπλέξεις,,

    Το μοτέρ είδα ότι είχε μόνο νούμερα, όχι κωδικό πριν τα νούμερα, άρα το ΚΤΕΟ ίσως δεν περνάει(γκρι μοτέρ στη θέση μαύρου).

    Αρχίσει να γίνεται δυσκολο να βρεις τέτειο καλο, μάλλον υπομονή για 690

  15. #45
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    455
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Πήγα είδα το ποιο πάνω,
    Το βάψιμο ψιλοχαλια αλλά αυτό είναι το λιγότερο
    Λάστιχα,αναρτήσεις,φρένα ήταν πολύ καλά.
    Μερικός χιλιομετρικής κρεμασμένος μέσα στα όργανα(κρεμόταν προς τα μέσα)
    Ματάκι λαδιού καλυμμένο με εποξικη κόλλα,
    Λαιμοί εξάτμισης με 2-3 κακες κολλήσεις με ηλεκτροκόλληση, είχαν και χτυπήματα, βαθουλώματα μπροστά,τελικό φορούσε άλλο raceteck φαγωμενο με γούβα από επαφές με την ρόδα, έλειπε και το ένα ελατήριο, πίσω ζάντα χάλια, γεμάτη χτυπήματα,φαγωματα, το fcr σαν να είχε βενζίνη πάνω του, ενώ κλασικά ήταν χωρίς προστασία και το χείλος του να βρίσκει στο υποπλαίσιο, το είδα σε συνεργείο όπου κάτι έλεγε ότι το πήγε για μπαταρία αλλά ο άλλος μου είπε ότι είχε ηλεκτρικό πρόβλημα,, ο ίδιος μου είπε θα μπλέξεις,,

    Το μοτέρ είδα ότι είχε μόνο νούμερα, όχι κωδικό πριν τα νούμερα, άρα το ΚΤΕΟ ίσως δεν περνάει(γκρι μοτέρ στη θέση μαύρου).

    Αρχίσει να γίνεται δυσκολο να βρεις τέτειο καλο, μάλλον υπομονή για 690
    Παίζει να πας σε πολύ νεώτερα.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Super Motard:Aprilia Dorsoduro 750 h Ktm Duke 690???
    από Sorty στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2009, 14:50
  2. Ktm duke 690,husqvarna 610 sm η bmw 650 xmoto????
    από Giannis_77 στο forum BMW
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2008, 11:32
  3. husqvarna 610 te'04 vs adventure 640
    από sanguini στο forum KTM
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2008, 16:34
  4. KTM 640 SM vs Husqvarna SM 610
    από Kagourakos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2006, 12:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF