Σελίδα 14 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 49101112131415 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 196 έως 210 από 212

Θέμα: Βαψιμο xt600

  1. #196
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2018
    Μηνύματα
    256
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Δουλεύει οκ; είναι σαν να κλείνεις την εξαγωγή με το χέρι. Δεν έχω ξαναδεί, μοιάζει με εξάρτημα από αυτοκίνητο.
    Χρειάζεται να έχεις διαθέσιμο το εμβαδό που εκμεταλλεύεται στις υψηλές στροφές και αποδίδει (έστω η διάμετρος που έχεις ελεύθερο)
    αλλά με στροφές και αντανακλάσεις.

    Με αυτό που δείχνεις επιτρέπεις όλη την ροή όπως πριν και του φράζεις την έξοδο σε μεγάλο ποσοστό.
    Θα μπορούσαμε να πούμε πως χρειάζεται μεγαλύτερες τρύπες και ίσως βλέπαμε κάποια διαφορά με λίγο μεγαλύτερες
    αλλά θα φτάσουμε γρήγορα το σημείο που οι τρύπες θα είναι τόσο μεγάλες που δεν θα προκαλούν κάποια διαφορά
    αν τις έχουμε ή όχι.

    ακουγεται φιμωμενο.ειναι και "σφιχτο" στο δουλεμα του. την εχει φτιαξει εξατμισας την ταπα αυτη, δεν ειναι του εμποριου.
    δεν θελω να μεγαλωσω τις τρυπες γιατι οπως ειπες στο τελος θα ειναι δωρο-αδωρο η τοποθετηση της

  2. #197
    RobiXT
    Εγγραφή
    26/04/2020
    Μηνύματα
    203
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από astrea966 Προβολή μηνύματος
    μετα απο προσφατο τροχονομι ελεγχο και απειλη αφαιρεσης διπλωματος για ευλογο χρονικο διαστημα αναγκαστηκα να προβω σε μερικες αλλαγες στο πισω μερος.(αν ηταν αλλη περιοδος δεν θα εδινα σημασια αλλα τωρα η αφαιρεση διπλωματος σημαινει αυτοματα απωλεια εργασιας. οδηγος τουριστικου λεωφορειου εδω).
    επειδη η πινακιδα του υπουργειου ειναι τεραστια κοπηκε οσο γινοταν περιμετρικα να μικρυνει λιγο σε μεγεθος αλλα ακομα και ετσι ηταν τεραστια για το πισω φτερο που ειχα,
    οποτε αγοραστηκε νεο κωλοφαναρο και βαση πινακιδας τα οποια προσαρμοστηκαν ωστε να ειναι οσο το δυνατον πιο διακριτικα.
    μπηκε και ταπα στο τελικο μεχρι να δω τι θα κανω με το μηχανισμο κλαπετου που θελω να βαλω. το μεγαλο προβλημα τωρα ειναι οτι εχω παρατηρησει οτι πιθανοτατα λογω των νεων λαιμων εχει χασει η μοτοσυκλετα ροπη χαμηλα και αναγκαζομαι να πηγαινω με μια κατω στα σημεια που συνηθως ημουν με μια πανω ανετα και απροβληματιστα
    και δευτερον η ταπα μπουκωνει αρκετα την εξατμιση (ακουγεται σαν εργοστασιακη τωρα) με αποτελεσμα η αποδοση πανω απο τις 3-3500 στροφες απλα δεν υπαρχει.ζοριζεται να σηκωσει στροφες και απλα δεν παει. εχω καταληξει να οδηγω παπακι στο θεμα της αποδοσης.


    Συνημμένο 452784



    Συνημμένο 452785

    παρακατω φαινεται η βαση που φτιαχτηκε για να προσαρμοστει το φαναρι


    Συνημμένο 452786



    Συνημμένο 452787


    εδω φαινεται και η ταπα της εξατμισης και το αμφιβολου αισθητικης τελικο αποτελεσμα.


    Συνημμένο 452788



    Συνημμένο 452789
    Ωραίο το κωλοφαναρο από Cbr το ίδιο έχω βάλει και εγώ και είναι μια χαρά εδώ και 3 χρόνια..

  3. #198
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2018
    Μηνύματα
    256
    επανερχομαι μετα απο καιρο για ενημερωση.τελικα η διαρροη που ειχα αναφερει σε προηγουμενο post απο τον ατερμονα του στροφομετρου καταληξε να ειναι απο το καπακι της κεφαλης στο σημειο που εφαπτεται με το καπακι του ατερμονα.μετα απο μερικες δοκιμες μηπως και γλυτωναμε το ανοιγμα λογω του φοβου μην "σπασει" η βαφη ανοιχτηκε μπηκε νεα φλατζοκολλα και κλειστηκε παλι. ο μηχανικος αφησε μια μικρη ποσοτητα να βγει εξωτερικα ωστε να καλυψει το χρωμα στις ακρες του μεταλου σαν επιπλεον προστασια.φαινεται και στην παρακατω φωτο. μετα απο αυτο λυθηκε το προβλημα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20240624_175842.jpg 
Προβολές:	239 
Μέγεθος:	72,2 KB 
ID:	454047

  4. #199
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2018
    Μηνύματα
    256
    στο θεμα της εξατμισης τωρα.μετα απο ψαξιμο και αναμονη τελικα τοποθετηθηκε ο μηχανισμος του κλαπετου στην εξατμιση. το τελικο ανοιχτηκε γιατι χρειαζοταν γεμισμα και φτιαχτηκε ο μηχανισμος του κλαπετου ο οποιος κολληθηκε στο τελικο γιατι ο λαιμος του εσωτερικα ηταν σε κακη κατασταση και δεν μπορουσε να τοποθετηθει στη μικρη προεκταση που μπαινει στον λαιμο. τωρα ολα ειναι οκ. σαν λειτουργια καταλαβαινετε πως ειναι.δεν ειναι σιγαστηρας αλλα ειναι για περιορισμενη χρηση οταν χρειαστει.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20240624_175604.jpg 
Προβολές:	238 
Μέγεθος:	92,1 KB 
ID:	454049


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20240624_175623.jpg 
Προβολές:	238 
Μέγεθος:	88,9 KB 
ID:	454050


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20240624_175701.jpg 
Προβολές:	237 
Μέγεθος:	65,9 KB 
ID:	454051
    Τελευταία τροποποίηση από astrea966; 25/06/2024 στις 21:31.

  5. #200
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.605
    exup είναι αυτό; Υπάρχει σαν ανταλλακτικό στους εξατμισαδες;
    Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 25/06/2024 στις 19:34.

  6. #201
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2018
    Μηνύματα
    256
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    exup είναι αυτό; Υπάρχει σαν ανταλλακτικό στους εξατμισαδες;
    μπορεις να το πεις και ετσι αλλα με χειροκινητη λειτουργια.
    δε νομιζω να το βρεις ευκολα εκτος αν κατσει καποιος να το φτιαξει.
    η αληθεια ειναι οτι ο τυπος που εστειλα την εξατμιση δεν ηθελε στην αρχη να το φτιαξει γιατι ειχε σταματησει να το κανει αλλα
    πειστηκε οταν του ανεφερα ποιος με εστειλε σε αυτον. δεν μπορω να πω οτι ηταν φτηνη η διαδικασια αλλα ετσι ειναι τα πραγματα.
    αν χρειαστει μπορω να αναφερω ποιος ειναι αν και πιστευω οτι πολλοι θα τον γνωριζουν.ειναι και στο car και πουλαει λαιμους - τελικα - σιγαστηρες χειροποιητα.

  7. #202
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2018
    Μηνύματα
    256
    επανερχομαι ζητωντας βοηθεια και ιδεες. το προβλημα που ειχα αναφερει σε προηγουμενο post με την διαρροη του λαδιου δεν επιλυθηκε τελικα.εχουμε ανοιξει το καπακι και εχουμε βαλει 2 διαφορετικες φλατζοκολλες χωρις αποτελεσμα ομως.μολις δουλεψει πανω απο 10 λεπτα συνεχομενα και ζοριστει λιγο αρχιζει να πεταει το λαδι εξω.σκεφτηκα μηπως για καποιο λογο το καπακι εχει "πετσικαρει" και δεν καθεται καλα. προτεινα στο μηχανικο να στειλουμε καφαλη και καπακι για πλανιαρισμα και να αντισταθμισουμε την απωλεια υλικου με φλατζοχαρτο η με καποιου ειδους φλατζα. ρωτησε σε καποιους που κανουν ρεκτιφιε και πλανιαρισματα αλλα δεν θελουν να αναλαβουν κατι τετοιο μιας και ο εκεντροφορος στηριζεται απο το καπακι οπως και τα κοκορακια και προφανως δεν μπορουν να υπολογιζουν τι ανοχες θα εχει το φλατζοχαρτο. δεν θελουν να παρουν την ευθυνη. η αμεσως επομενη λυση για μενα ειναι να παρω νεο καπακι με κεφαλη μεταχειρισμενο και να παει για βαξιμο και αυτο γιατι το καινουργιο δεν το αντεχει η τσεπη μου τωρα.

    καθε προταση και ιδεα ευπροσδεκτη.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 20241212_100054.jpg‎  

  8. #203
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.470
    Άστο έτσι.

  9. #204
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2018
    Μηνύματα
    256
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Άστο έτσι.
    Δεν μπορω να το αφησω ετσι γιατι τρέχει πανω στην ψυκτρα της κεφαλης και απο εκει στο λαιμό της εξάτμισης.αν πηγαινω με καποια ταχυτητα ο αερας το πεταει πισω στο φιλτροκουτο. Στην φωτο φαινεται μια σταγόνα αλλα ειναι μετα απο 5 λεπτα λειτουργιας.

  10. #205
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.605
    Πρέπει να δεις πρώτα ποιο είναι το σφάλμα. Χρειάζεται να το δει μηχανουργός.
    Μόνο τότε θα μπορείς να δεις ποιες λύσεις έχεις.

  11. #206
    RobiXT
    Εγγραφή
    26/04/2020
    Μηνύματα
    203
    Πρέπει να σιγουρευτείς ότι είναι από το ψευτοκαπακο που χάνει λάδια και πως δεν είναι από τον ατέρμονα από το στροφόμετρο, έχω γνωστούς να πάρεις ψευτοκαπακο και σε καλή τιμή αλλά σιγουρεψου από που χάνει πρώτα..

  12. #207
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2018
    Μηνύματα
    256
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Πρέπει να δεις πρώτα ποιο είναι το σφάλμα. Χρειάζεται να το δει μηχανουργός.
    Μόνο τότε θα μπορείς να δεις ποιες λύσεις έχεις.
    μηχανουργος εννοεις αυτον που κανει το πλανιαρισμα σωστα; αν ειναι ετσι αυτος που ρωτησαμε δεν ηθελε καν να μπει στη διαδικασια.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sotirisxt Προβολή μηνύματος
    Πρέπει να σιγουρευτείς ότι είναι από το ψευτοκαπακο που χάνει λάδια και πως δεν είναι από τον ατέρμονα από το στροφόμετρο, έχω γνωστούς να πάρεις ψευτοκαπακο και σε καλή τιμή αλλά σιγουρεψου από που χάνει πρώτα..
    ειναι απο το καπακι.στην αρχη νομιζαμε οτι ηταν απο τον ατερμονα και αλλαξαμε διαφορα o-ring χωρις αποτελεσμα.μετα που μπηκε η φλατζοκολλα την πρωτη φορα σφραγισε για λιγο και μετα αρχισε να χανει απο αλλο σημειο. την δευτερη φορα εχανε απο την δεξια μεραι του ατερμονα λιγο παραπερα απο τη ντιζα του στροφομετρου και τωρα τριτη φορα εκει που φαινεται στην φωτο

  13. #208
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.009
    Ρίξε και μια προσεκτική ματιά, κατά προτίμηση με μεγεθυντικό φακό και τοπικό φωτισμό, μήπως υπάρχει κάποια τριχοειδής ρωγμή.
    Μπορεί να μην είναι εμφανής με μια πρώτη ματιά, μπορεί να έχει "καμουφλαριστεί" από τα αστάρο-βαψίματα και με τις διαστολές να ανοίγει και να ξερνάει από εκεί.

    Στην φωτό μου φαίνεται σαν η "πηγή" να είναι πάνω από το πασαλειμμένο με φλαντζόκολλα σημείο.
    Oldfarts never die

  14. #209
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2018
    Μηνύματα
    256
    μετα τα τελευταια μου μηνυματα ειχα κατι τρεξιματα ιατρικης φυσεως που με αναγκασαν ακομα και τωρα να ειμαι εκτος μοτοσυκλετας.
    η μηχανη ηταν στον μηχανικο ολο αυτο το διαστημα που εκανε δοκιμες για να δει αν μπορει να καταληξει καπου στο θεμα της διαρροης.
    το o-ring που βρισκεται στον ατερμονα ειχε αλλαχτει 3 φορες με διαφορα του εμποριου. το γνησιο σαν ανταλλακτικο δεν υπαρχει μονο του
    και η yamaha το δινει μονο μαζι με τον ατερμονα. ακομα και ετσι, οσο και αν εψαξα ηταν τελος στοκ. για καλη μας τυχη εφερε αλλος ενας τυπος
    ενα xt για μηχανικη εργασια και μαζι με αυτο εφερε και ενα aftermarket σετ απο φλατζες και o-ring για το xt. το o-ring του ατερμονα δεν το χρησιμοποιησε,
    οποτε ο μηχανικος τον ρωτησε αν μπορουσε να το παρει οπως και εγινε. το εβαλε στο δικο μου xt και μετα αρχισε τις δοκιμες,
    βαζοντας ενα ανεμιστηρα να φυσαει τον κινητηρα το αφηνε να δουλευει με τις στροφες του κινητηρα ψηλα καμποση ωρα επαναλαμβανοντας το αρκετες φορες.
    το εκανε καμποσες βολτες χωρις να παρουσιασει καποια διαρροη. η τελευταια δοκιμη εγινε οταν το πηρε ο αδερφος μου για να το περασει απο κτεο
    κανοντας μια αποσταση 20 περιπου χιλιομετρων η οποια ολοκληρωθηκε επιτυχως. θελω να πιστευω οτι διορθωθηκε το προβλημα αλλα θα το διαπιστωσω
    οταν τελικα καταφερω να το καβαλησω παλι. στο διαστημα αυτο αλλαχτηκαν οι κλειδαριες και η ταπα του τεποζιτου με καινουργια.
    ο λογος ηταν οτι το κλειδι εβγαινε απο τον κεντρικο διακοπτη αν το τραβουσα στη θεση ON. δεν μου αρεσε αυτο οπως και δεν μου αρεσει να αλλαξω τον διακοπτη
    μονο και να εχω 2 κλειδια για ταπα τεποζιτου και κεντρικο διακοπτη. εψαξα για μεταχειρισμενα σε αλλα αφενος φαινοταν ταλαιπωρημενα στις φωτογραφιες
    και δεν ηξερα και τι διαρκεια θα ειχαν στον χρονο και αφετερου η τιμες πωλησης ηταν αρκετα υψηλες για μεταχειρισμενα αντικειμενα. ηταν αρκετα δυσκολο
    να βρω το σετ μαζι γιατι η yamaha στην part list της τα εχει μεμονομενα που σημαινει οτι κατα πασα πιθανοτητα αν επαιρνα κλειδαρια και ταπα θα ειχαν 2 κλειδια.
    καταφερα και βρηκα part number με ολο το σετ και παραγγελια απο ιαπωνια γιατι εδω η τιμη ηταν απαγορευτικη.
    παρακατω βαζω και φωτο του κουτιου με το part number, ισως το χρειαστει και καποιος αλλος.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20250125_122803.jpg 
Προβολές:	55 
Μέγεθος:	94,3 KB 
ID:	460547


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20250125_122701.jpg 
Προβολές:	55 
Μέγεθος:	101,6 KB 
ID:	460548


    PS:υπαρχει το παλιο σετ αν καποιος ενδιαφερεται.το μονο προβλημα που εχει ειναι αυτο που ανεφερα παραπανω με το κλειδι που φευγει αν το τραβηξεις.

  15. #210
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.686
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από astrea966 Προβολή μηνύματος
    μετα τα τελευταια μου μηνυματα ειχα κατι τρεξιματα ιατρικης φυσεως που με αναγκασαν ακομα και τωρα να ειμαι εκτος μοτοσυκλετας.
    η μηχανη ηταν στον μηχανικο ολο αυτο το διαστημα που εκανε δοκιμες για να δει αν μπορει να καταληξει καπου στο θεμα της διαρροης.
    το o-ring που βρισκεται στον ατερμονα ειχε αλλαχτει 3 φορες με διαφορα του εμποριου. το γνησιο σαν ανταλλακτικο δεν υπαρχει μονο του
    και η yamaha το δινει μονο μαζι με τον ατερμονα. ακομα και ετσι, οσο και αν εψαξα ηταν τελος στοκ. για καλη μας τυχη εφερε αλλος ενας τυπος
    ενα xt για μηχανικη εργασια και μαζι με αυτο εφερε και ενα aftermarket σετ απο φλατζες και o-ring για το xt. το o-ring του ατερμονα δεν το χρησιμοποιησε,
    οποτε ο μηχανικος τον ρωτησε αν μπορουσε να το παρει οπως και εγινε. το εβαλε στο δικο μου xt και μετα αρχισε τις δοκιμες,
    βαζοντας ενα ανεμιστηρα να φυσαει τον κινητηρα το αφηνε να δουλευει με τις στροφες του κινητηρα ψηλα καμποση ωρα επαναλαμβανοντας το αρκετες φορες.
    το εκανε καμποσες βολτες χωρις να παρουσιασει καποια διαρροη. η τελευταια δοκιμη εγινε οταν το πηρε ο αδερφος μου για να το περασει απο κτεο
    κανοντας μια αποσταση 20 περιπου χιλιομετρων η οποια ολοκληρωθηκε επιτυχως. θελω να πιστευω οτι διορθωθηκε το προβλημα αλλα θα το διαπιστωσω
    οταν τελικα καταφερω να το καβαλησω παλι. στο διαστημα αυτο αλλαχτηκαν οι κλειδαριες και η ταπα του τεποζιτου με καινουργια.
    ο λογος ηταν οτι το κλειδι εβγαινε απο τον κεντρικο διακοπτη αν το τραβουσα στη θεση ON. δεν μου αρεσε αυτο οπως και δεν μου αρεσει να αλλαξω τον διακοπτη
    μονο και να εχω 2 κλειδια για ταπα τεποζιτου και κεντρικο διακοπτη. εψαξα για μεταχειρισμενα σε αλλα αφενος φαινοταν ταλαιπωρημενα στις φωτογραφιες
    και δεν ηξερα και τι διαρκεια θα ειχαν στον χρονο και αφετερου η τιμες πωλησης ηταν αρκετα υψηλες για μεταχειρισμενα αντικειμενα. ηταν αρκετα δυσκολο
    να βρω το σετ μαζι γιατι η yamaha στην part list της τα εχει μεμονομενα που σημαινει οτι κατα πασα πιθανοτητα αν επαιρνα κλειδαρια και ταπα θα ειχαν 2 κλειδια.
    καταφερα και βρηκα part number με ολο το σετ και παραγγελια απο ιαπωνια γιατι εδω η τιμη ηταν απαγορευτικη.
    παρακατω βαζω και φωτο του κουτιου με το part number, ισως το χρειαστει και καποιος αλλος.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20250125_122803.jpg 
Προβολές:	55 
Μέγεθος:	94,3 KB 
ID:	460547


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20250125_122701.jpg 
Προβολές:	55 
Μέγεθος:	101,6 KB 
ID:	460548


    PS:υπαρχει το παλιο σετ αν καποιος ενδιαφερεται.το μονο προβλημα που εχει ειναι αυτο που ανεφερα παραπανω με το κλειδι που φευγει αν το τραβηξεις.
    Ωραίος! Όλο και κάποιος θα το χρειαστει!
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

Σελίδα 14 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 49101112131415 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. εξάτμιση για XT600
    από TTT στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2014, 10:00
  2. manual xt600
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2008, 16:38
  3. Βαψιμο ζάντες-τεποζιτο-πλαστικα ΕΠΕΙΓΟΝ..
    από n1k3man στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2005, 16:28
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2003, 19:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF