Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 49

Θέμα: Μετατροπές και αλλαγές - 2006 Kawasaki Er6-n

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.070
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Ωραιο post Παντελη. Αυτο το moto.gr θελουμε!
    Να είσαι καλά φίλε μου


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dumutrus Προβολή μηνύματος
    Τελικά δεν έκανες και λιγά.
    Και κάπως έτσι ο χρόνος στις Σέρρες έπεσε από το 1:55 στο 1:40, τρέμε Μαρκ Μαρκέζ

    Με αφορμή το ποστ σου να πω εδώ ότι οι παραπάνω αλλαγές έγιναν αρκετά αραία στο πέρασμα των χρόνων, από την άνοιξη του '07 που το αγόρασα καινούριο μέχρι τις μέρες μας - ήμουνα νιος και γέρασα δηλαδή

    Αυτό που δεν τόλμησα να βάλω ήταν ένα ζευγάρι rearsets που είναι απαραίτητα για την πίστα καθώς τα μαρσπιέ στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι πολύ χαμηλά και ουσιαστικά θέτουν το όριο, τα Puig τα έβαλα αφού έσπασα το δεξί ορίτζιναλ στη φουρκέτα, αφενός γιατί είναι ακριβά και αφετέρου γιατί κουμπώνω τέλεια στην υπάρχουσα θέση οδήγησης εκτός πίστας χωρίς πόνους - πιασίματα κλπ και δεν ήθελα να το ρισκάρω.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    995
    Τι μου θύμησες
    Είχα παραγγείλει rearsets τα οποία δεν πήγα ποτέ να παραλάβω, έτυχε μια πτωση εκείνο το διάστημα που με πήγε πίσω
    Αυτό που δεν μου καθόταν καλά στο er και το είχα αλλάξει ήταν ο φαναρι , είχε μπει από mt03 660,βγάζει και LSL για το er το ίδιο,και είχε ανεβεί το πουλ μουρ αρκετά φαιρνοντας street fight πλέον .
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.070
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ratamahatta Προβολή μηνύματος
    Τι μου θύμησες
    Είχα παραγγείλει rearsets τα οποία δεν πήγα ποτέ να παραλάβω, έτυχε μια πτωση εκείνο το διάστημα που με πήγε πίσω
    Αυτό που δεν μου καθόταν καλά στο er και το είχα αλλάξει ήταν ο φαναρι , είχε μπει από mt03 660,βγάζει και LSL για το er το ίδιο,και είχε ανεβεί το πουλ μουρ αρκετά φαιρνοντας street fight πλέον .
    Δεν ήταν να τα βάλεις ούτε εσύ λοιπόν, είναι ο μόνος τρόπος να πατήσει ολόκληρο το πλαϊνό του μπροστινού ελαστικού με το Er.

    Όταν έσπασα το μαρσπιέ τρόμαξα πολύ πάντως γιατί χωρίς τα μπαλάκια έκανε μοχλό και παραλίγο να με πετάξει κάτω οπότε αν έχεις παρόμοιο θέμα με το SV, μην το κυνηγάς!

  4. #19
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    599
    Οπότε φόρεσες φίλτρο εξάτμιση χωρίς να πειράξεις ecu?

  5. #20
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.612
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	unnamed (1).jpg 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	11,6 KB 
ID:	453853

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Εξάτμιση

    Η Leo Vince που έχω τώρα είναι κορυφαίας ποιότητας και αντοχής, ήρθε παρέα με midpipe – σαλίγκαρο και με τον σιγαστήρα είμαι κύριος μέχρι τις 4000 στροφές

    Είναι model specific και μοιράζει την υπερβολικά πολλή ροπή στις χαμηλομεσαίες αρμονικότερα σε όλο το φάσμα και δίνει πολύ μικρότερο βάρος, καλύτερη αναπνοή και αίσθηση:

    Συνημμένο 453775


    Από τη μηχανή έχει αφαιρεθεί ο κυκλοφορητής – pair valve...

    Συνημμένο 453776

    ...με κιτάκι της Smart Moto:

    https://smartmoto-electronics.com/pa...moto_year=2006

    Εξαιρετική και εύκολη μετατροπή που καθαρίζει την απόκριση και μειώνει τα σκασίματα και το βάρος.


    Για την τροφοδοσία έχει τοποθετηθεί το Booster Plug:

    https://www.boosterplug.com/shop/boo...saki-401p.html

    Είναι ένα λίγο πιο εξελιγμένο ξεγελαστήρι εξωτερικής θερμοκρασίας που εμπλουτίζει το μίγμα και βελτιώνει την απόκριση και τη δύναμη μόνο όταν πρέπει, καθώς λειτουργεί μόνο όταν περιστρέφεται η γκαζιέρα και δεν αυξάνει χωρίς λόγο την κατανάλωση, πχ στον αυτοκινητόδρομο.

    Ο αισθητήρας τοποθετείται μέσα στη ροή του αέρα και μακριά από πηγές θερμότητας, εγώ τον έχω ψηλά στον λαιμό:

    Συνημμένο 453777

    Κάνει πολύ καλή δουλειά και μπερδεύεται μόνο όταν μπαίνω σε τούνελ το καλοκαίρι και πέφτει απότομα η θερμοκρασία


    Σε συνδυασμό με το φίλτρο ελευθέρας DNA...

    Συνημμένο 453778

    ...έχουμε περισσότερο αέρα και καύσιμο μαζί με πιο ελεύθερη εξαγωγή και ο κινητήρας λειτουργεί πολύ καλύτερα και ασφαλέστερα.

    ....
    έλα ρε παιδί μου πάνω στην εξεταστική..

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.070
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος

    έλα ρε παιδί μου πάνω στην εξεταστική..
    You are welcome

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    995
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Δεν ήταν να τα βάλεις ούτε εσύ λοιπόν, είναι ο μόνος τρόπος να πατήσει ολόκληρο το πλαϊνό του μπροστινού ελαστικού με το Er.

    Όταν έσπασα το μαρσπιέ τρόμαξα πολύ πάντως γιατί χωρίς τα μπαλάκια έκανε μοχλό και παραλίγο να με πετάξει κάτω οπότε αν έχεις παρόμοιο θέμα με το SV, μην το κυνηγάς!
    Αν και έχουν περάσει χρόνια το Pirelli Diablo 2 μπροστά είχε πατήσει όλο,και βέβαια βρίσκαν τα μαρσπιέ .
    Στο sv θέλω δουλίτσα ακόμα μέχρι να αγχωθώ για τα μαρσπιέ
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.070
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από asxetost Προβολή μηνύματος
    Οπότε φόρεσες φίλτρο εξάτμιση χωρίς να πειράξεις ecu?
    Φίλε asxetost σου απαντώ με καθυστέρηση και να με συγχωρείς αλλά κάποιες φορές λόγω τρεξίματος και ηλικίας χάνω κάποια ποστ.

    Το Booster Plug και το φίλτρο DNA τα έχω τα τελευταία χρόνια μόνο, η μοτοσικλέτα έχει δουλέψει απροβλημάτιστα μόνο με το μπουρί ΤΒ ελεύθερο και με διάφορα ακροφύσια - Powertips, μόνο με την LV ελεύθερη και με τον σιγαστήρα της και με την LV με το ξεγελαστήρι και κατόπιν με το DNA.

    Με την ΤΒ ελεύθερη είχα δει 232 κοντερίσια και δούλευε άψογα ακόμα και με ενα ακροφύσιο που προοριζόταν για quad και με βόλευε στην αναλογία απόδοσης θορύβου.

    Αν η εξάτμιση είναι model specific, δοκιμασμένη και εξελιγμένη για το μοντέλο σου και στο site του κατασκευαστή γράφει ότι είναι plug and play δεν υπάρχει κανένα θέμα ασφάλειας στη χρήση όπως είναι.

    Παρόλα αυτά θα σου πρότεινα αν όντως θέλεις να αλλάξεις εξάτμιση να μαζέψεις πρώτα για ένα PC το οποίο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ακόμα και με τη μαμά εξάτμιση με κατάλληλη ρύθμιση και μετά να έχεις περισσότερες επιλογές.

    Τέλος να σου πω ότι γενικά όλες οι aftermarket εξατμίσεις θα "βαράνε" πολύ στο Er, αυτά είναι και γούστα βέβαια και δεν τις έχω δοκιμάσει όλες, αλλά όσες έχω ακούσει ελεύθερες και μη είναι στο άνω άκρο έντασης και παλμού

  9. #24
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.612
    Τώρα ψαρωσες εμένα, πως έγινε μέτρηση πάνω από 230?
    15/46 δεν φοράμε;
    Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 26/06/2024 στις 20:00. Αιτία: 15/46

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.070
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Τώρα ψαρωσες εμένα, πως έγινε μέτρηση πάνω από 230?
    16/45 δεν φοράμε;
    Όπως γίνεται πάντα όταν γυρεύεις να βρεις τέτοια πράγματα

    Τον αριθμό τον έβαλα για να δείξω πόσο πιο ελεύθερα στρόφαρε ψηλά ο κινητήρας ουσιαστικά χωρίς κανένα περιορισμό στην εξάτμιση.

  11. #26
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.612
    πας γυρεύοντας;

    Πως και προτιμάς να "καπελώνεις" κατα κάποιο τρόπο την ecu με διάφορα jumper και pc αντί
    να τα ρυθμίζεις όλα απο αυτήν;
    Το βλέπω σαν να αυξάνεις την πολυπλοκότητα ενώ αυτό που στοχεύεις είναι απλοποίηση.

    Μου φαίνεται πιο τακτοποιημένο μέσω ecu και λίγο πιο καλά εστιασμένο στην λειτουργία που έχει
    ο κινητήρας που διαχειρίζεται.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.070
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    πας γυρεύοντας;

    Πως και προτιμάς να "καπελώνεις" κατα κάποιο τρόπο την ecu με διάφορα jumper και pc αντί
    να τα ρυθμίζεις όλα απο αυτήν;
    Το βλέπω σαν να αυξάνεις την πολυπλοκότητα ενώ αυτό που στοχεύεις είναι απλοποίηση.

    Μου φαίνεται πιο τακτοποιημένο μέσω ecu και λίγο πιο καλά εστιασμένο στην λειτουργία που έχει
    ο κινητήρας που διαχειρίζεται.
    Πήγαινα

    Επειδή όπως έγραψα δεν είχα κάποιο θέμα λειτουργικό και χωρίς αλλαγές στην τροφοδοσία, προτίμησα τη φθηνότερη επιλογή για το κάτι καλύτερο.

    Το PC από όσο ξέρω δίνει περισσότερο χώρο για πειραματισμό άρα όντως αυξάνει και την πολυπλοκότητα με το ανάλογο αντάλλαγμα όμως.

  13. #28
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    599
    Πέρα από το κομμάτι των αναρτήσεων, πόσο αξίζουν ρε παιδιά οι μετατροπές για τις βελτιώσεις αποδοτικά;
    Θέλω να πω οτι και στους οίκους βελτίωσης για να επανεγγράψεις εγκέφαλο με φίλτρο dna και εξάτμιση η διαφορά προς τα πάνω βλέπω οτι είναι γύρω στα 5 άλογα.
    Για τους ερωτευμένους με το συγκεκριμένο μοντέλο το καταλαβαίνω το γιατί- και όντως είναι ένα μηχανάκι που τα κάνει κυριολεκτικά όλα εκτός από ταξίδι με μεγάλες τελικές-, αλλά γενικά αν κάποιος δεν καλύπτεται από την ισχύ δεν είναι πιο λογικό να πάει απλά σε κάτι δυνατότερο;
    Έδιτ: Φπε αν δεν κάνω λάθος- ανάλογα και την εξάτμιση, αν είναι ολόσωμη κτλ- πρέπει να παίζει 1000-1500, σωστά;
    Τελευταία τροποποίηση από asxetost; 02/07/2024 στις 17:58.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.070
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από asxetost Προβολή μηνύματος
    Πέρα από το κομμάτι των αναρτήσεων, πόσο αξίζουν ρε παιδιά οι μετατροπές για τις βελτιώσεις αποδοτικά;
    Θέλω να πω οτι και στους οίκους βελτίωσης για να επανεγγράψεις εγκέφαλο με φίλτρο dna και εξάτμιση η διαφορά προς τα πάνω βλέπω οτι είναι γύρω στα 5 άλογα.
    Για τους ερωτευμένους με το συγκεκριμένο μοντέλο το καταλαβαίνω το γιατί- και όντως είναι ένα μηχανάκι που τα κάνει κυριολεκτικά όλα εκτός από ταξίδι με μεγάλες τελικές-, αλλά γενικά αν κάποιος δεν καλύπτεται από την ισχύ δεν είναι πιο λογικό να πάει απλά σε κάτι δυνατότερο;
    Έδιτ: Φπε αν δεν κάνω λάθος- ανάλογα και την εξάτμιση, αν είναι ολόσωμη κτλ- πρέπει να παίζει 1000-1500, σωστά;
    Αξίζουν πολλά γιατί σε μία μοτοσικλέτα ακόμα και οι μικρές αλλαγές γίνονται πιο αισθητές σε σχέση με ένα αυτοκίνητο για παράδειγμα και ο συγκεκριμένος κινητήρας με λίγη περισσότερη "ελευθερία" γίνεται πραγματικά απολαυστικός σε αίσθηση.

    Αν θέλεις όμως ένα πραγματικό βήμα παραπάνω σε ισχύ εννοείται κοιτάς αλλού και δεν ασχολείσαι, είναι το πιο πρακτικό και "υγιεινό" για εσένα και την τσέπη σου.

    Στο μοντέλο σου δεν χρειάζεται ολόσωμη που είναι όντως πανάκριβη επειδή η εξάτμιση είναι όλα σε ένα - τελικό, καζανάκι, καταλύτης στο ίδιο σώμα και αφαιρείται σαν ένα κομμάτι.

    Υπάρχει και η λύση ξεχωριστών λαιμών από την Arrows αλλά αυτούς τους βγάλανε γιατί με τα χρόνια στα τελευταία μοντέλα έχουν συγκολλήσει μαμά λαιμούς και σώμα για να μην μπορείς να βάλεις μόνο τελικό.

    Με ένα model specific επώνυμο τελικό θα είσαι μια χαρά αλλά μην περιμένεις εξωφρενικές διαφορές στις επιδόσεις!

  15. #30
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    599
    Σίγουρα είναι πολύ πιο αισθητές οι μικροαλλαγές, εννοούσα και εγώ αυτό που είπες, οτι η αναλογία κόστους/απόδοσης μου φαίνεται ασύμφορη.
    Το pair valve mod μειώνει το engine brake? Θυμάμαι μια από τις πρώτες φορές που την κυκλοφόρησα και άφησα το γκάζι μετά από επιτάχυνση κόντεψα να μείνω στειρος

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 96
    Τελευταίο μήνυμα: 22/10/2009, 13:46
  2. Kawasaki ER6 N/F Possible Frame Issue
    από Anty12 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2008, 01:29
  3. Kawasaki Er6-n
    από deus_cide στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2007, 17:33
  4. Μετατροπές (και όχι μόνο) σε vfr…
    από gregorgeous89 στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2006, 22:38
  5. News 2006 : Kawasaki ER-6F ABS
    από haldaios στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 11:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF