moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Μόνο από θέμα ποιότητας που συνήθως έχουν τα mtb. Φιτνες κλπ είναι ωραία ποδήλατα για αυτό που προδιαγραφεις.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Δε θα βγαίνω στους δρόμους με ποδήλατο. Δεν είμαι ηλίθιος.
Life begins at 45°.
Κάνω συνολικά 5.000 χλμ τον χρόνο με ποδήλατο .
Έχω ένα αγωνιστικό carbon κουρσακι κ ένα hard tail αποκλειστικά για βουνό.
Ως αρκετά σχετικός με τα ποδήλατα, για κάποιον που θέλει να κινείται αποκλειστικά σε άσφαλτο, θα συμβούλευα να πάρει ποδήλατο τύπου fitness, δηλαδή ελαφρύ, με λεπτά λάστιχα χωρίς ανάρτηση εμπρός.
Τα τύπου trekking είναι 3-4 κιλά βαρύτερα από τα fitness, με φτηνές αναρτήσεις ελατηρίου κ όχι αέρος, μόλις 6-7 cm διαδρομή κ φαρδιά λάστιχα που αυξάνουν την αντίσταση κ δυσκολεύουν την κύλιση.
Έχουν αξία αν κάποιος κινείται συχνά σε χαλικόδρομους.
Εννοείται πως τα mountain bikes είναι εντελώς ακατάλληλα για άσφαλτο .
Σε γνωστές ευθείες που με την κούρσα πιάνω άνετα τα 50 km/h, με το mountain πιάνω το πολύ 30....
Καλα τα λες εσυ .
Αυτος αν παρει mtb ειναι ικανος να το φορτωσει αντισκηνα και τσιζβεδες .
Εγω του ελεγα πως φιτνες ειναι δυσκολο να βρει γιατι ειναι πολυ δισευρετα σε σχεση με mtb ,αλλα υπολογιιζα για μτχ/να ,μιας και υπαρχουν περιπτωσεις που πωλουνται αχρησιμοποιητα ποδηλατα σε καλες τιμες και επειδη το θελει απλα για να ακολουθει το παιδι σε καμια βολτα
Υπάρχουν πολλά καινούργια fitness, αλλά είναι σχετικά ακριβά, γιατί έχουν ποιοτικά περιφερειακά, τα οποία αυτά κάνουν την διαφορά.
Ουσιαστικά τα fitness είναι κούρσες με ίσιο τιμόνι.
Δεν υπάρχουν πολλά ως μεταχειρισμένα, γιατί αυτός που θα πάρει ποδήλατο για άθληση θα πάρει κατευθείαν κούρσα, την οποία θα πουλήσει αργότερα για να πάρει κάτι καλύτερο, πάλι σε κούρσα κ.ο.κ, γι'αυτό και υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα.
Σε mountain bikes υπάρχουν άπειρα μεταχειρισμένα, γιατί πρώτον, μόνο το 10% πάει βουνό κ από αυτό το 10% μόνο το 3% θα συνεχισει να κάνει ποδήλατο, αφού μόλις έρθει ο πρώτος ανηφορικός χωματόδρομος, η καλή διάθεση πάει περίπατο.
Το action bikes κ ο Tsirikos έχουν μεγάλη ποικιλία από fitness bikes.Τα trekking ίσως να έχουν ακριβότερα, λόγω ανάρτησης.
Δεν έχω ψάξει, γιατί δεν ασχολούμαι με τα συγκεκριμένα είδη.
Έριξα μια ματιά στο car και έβρεχε φιτνες, μεγάλη προσφορά.
Υπόψιν το σωστό μέγεθος, είναι ξενέρωμα να μην σου κάνει.
@ BliTzER: όταν ακολουθείς τον κοκ και συμπεριφέρεσαι λογικά όπως με μικρές μοτό, δεν δημιουργείς πρόβλημα.
Το ρίσκο ναι αλλά γενικά μόνο καλό το μετράς σε μια πόλη.
είναι το μέσο που έδωσε και δίνει ανεξαρτησία σε ανθρώπους που δεν έχουν τις προϋποθέσεις να οδηγήσουν μηχανοκίνητο.
Βλαμμένοι υπάρχουν πίσω από όλα τα τιμόνια![]()
Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 02/07/2024 στις 07:49.
Πάνο θέλω συμβουλή, κάνω βόλτες μία ή δυο φορές την εβδομάδα, 50 ή 30 χλμ ανάλογα με τα κέφια, έχω fitness αλουμίνιο με κάρμπον μπροστινό, αξίζει να πάω σε κούρσα ή όχι; Γενικά τα χέρια μου κουράζονται στα 20 χλμ με το ίσιο τιμόνι. Αν πάω σε κούρσα να ψάξω αλουμίνιο/κάρμπον ή όλο αλουμίνιο; Φοβάμαι μην το όλο αλουμίνιο είναι υποβάθμιση.
Για τόσα λίγα χλμ μια χαρά είναι αυτό που έχεις, μην πας σε κούρσα.
Υπάρχει λύση για τα χέρια που κουράζονται.
Βάλε στις άκρες του τιμονιού αλουμινένιες προεκτάσεις κ τα χέρια σου, μαζί με τον κορμό θα έρχονται σε πιο σκυφτή θέση για να ξεκουράζονται.
Είναι πάμφθηνες κ κάνουν δουλειά.
Είχα βάλει σε ένα trekking που είχα παλιά.
Γράψε πιο μοντέλο ποδηλάτου έχεις, μήπως σου προτείνω κάποια αναβάθμιση η οποία να έχει κάποια ουσία βέβαια