Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 79

Θέμα: Πότε είμαστε έτοιμοι να ανέβουμε κυβικά;

  1. #1
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    608

    Πότε είμαστε έτοιμοι να ανέβουμε κυβικά;

    Καλησπέρα και καλώς ήρθατε άλλη μια φορά να ταλαιπωρήσω τα δύσμοιρα εγκεφαλικά σας κύτταρα,
    είναι μια ερώτηση που σίγουρα δεν με απασχολεί προσωπικά άμεσα για πολλούς λόγους, αλλά:

    Αφ'ενός βλέπω-διαβάζω και εκτός φόρουμ αρκετό κόσμο να ξεκινάει πολύ απότομα στα βαθειά -κατ'εμέ τουλάχιστον- και πιστεύω θα είναι χρήσιμο και πολύ ενδιαφέρον να μοιραστείτε την άποψη σας και την διαδρομή σας και....

    ...κατά δεύτερον, θα ήταν ενδιαφέρον να μοιραστείτε οι πιο παλιοί χωρίς φόβο και πάθος
    αλλιώς δεν έχει νόημα...

    Πώς κρίνετε/κρίνατε οτι ήσαστε έτοιμοι να ανεβείτε ιπποδυνάμεις και κυβικά, αλλά και να αναφερθείτε όσοι ανεβήκατε κατηγορίες στο κατά πόσο πιστεύετε οτι ήταν η σωστή απόφαση, με κριτήρια όπως το κατά πόσο νιώθετε οτι καταχράζεστε το γκάζι/ έχετε τις ικανότητες να το διαχειριστείτε, αλλά και πρακτικούς παράγοντες όπως η πραγματική λειτουργικότητα για τη σχετική προορισμένη χρήση(πχ 1000άρι που χρησιμοποιείται και σαν καθημερινό μέσο), όπως και ότι άλλο θέλει να πει κάποιος.


    ***Επειδή είναι πολύ σημαντικό για εμένα να απαντήσει ο καθένας με ειλικρίνεια, από μεριάς μου θέλω να επισημάνω οτι σκοπός του νήματος δεν είναι η επίκριση κανενός που θα μπει στον κόπο να μοιραστεί την εμπειρία του.
    Θα παρακαλούσα να μην υπάρξουν απαντήσεις επί των επιλογών κανενός εκτός αν ζητηθεί, ευχής έργον είναι ο κάθε αναγνώστης να κρίνει από μόνος του αν μια θέση τον εκφράζει ή όχι από τις απαντήσεις που θα δοθούν.***


    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσους μπουν στον κόπο!

    Για να κάνω την αρχή, ξεκινάω αυτό το θέμα από ένα άκρο, ως ένας άνθρωπος με μία σίγουρη δόση ψευδούς αυτοπεποίθησης, που έχω καταλήξει οτι προκειμένου να συνεχίζω να χρησιμοποιώ μοτοσυκλέτα νιώθω οτι θα πρέπει να περιορίζομαι σε ισχύ, κυριολεκτικά γιατί οτι και να μου έδινες θα έψαχνα ευκαιρία να το ανοίξω, δεν ξέρω αν είμαι μόνο εγώ έτσι
    Κάποιος μπορεί να μου πει είσαι λάθος άσε τα μηχανάκια και τράβα με μετρό, ή πάρε μεγαλύτερο να φοβηθείς, για εμένα οι σχολιασμοί θα είναι δεκτοί.
    Τελευταία τροποποίηση από asxetost; 06/07/2024 στις 22:08.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.559
    δεν υπαρχει απαντηση. ενας οδηγος μπορει να νιωσει ανετος με το μικρο και να το παει περα απο ορια του (του οδηγου) με ασχημα αποτελεσματα και ενας αλλος αμπαλος τελειως να παρει ενα τερας και επειδη τον φοβιζει να το οδηγαει μια ζωη ασφαλέστατα. το μεγεθος του κινητήρα το ορίζει η χρηση του οχήματος. με εναν αστερισκο εδω γιατι ενα 125 λογικα θα εχει εκτος απο αδυναμο μοτερ αδυναμα και ολα τα αλλα λογω κοστους, οπότε ναι μεν ενα 125 ειναι το καλυτερο για μικρες αποστασεις αλλα ακομη και σε αυτες θα ηταν καλα να εχεις τις αναρτησεις και τα φρενα ενος 600. νομιζω οτι μια μοτοσυκλέτα που πλεον σου πεφτει μικρη στο "λεει" μονη της καποια στιγμη. αν οι μόνες φορες που νιώθεις οτι σου λειπει το γκάζι ειναι οταν εισαι σε τεραστιες ευθειες μονος σου, δεν σου λείπει ακομα, αραξε εκει.

    το ταξιδι απο τα μικρα στα μεγαλα κυβικα δεν υπαρχει λογος να γινει βιαστικα. αντε και πηρες εναν πυραυλο 3-4 χρονια αφοτου εμαθες να οδηγας. τωρα τι θα παρεις? πως θα ανανεωθεις? αν και εγω εκανα το ακριβως αντιθετο, θα ελεγα οτι στο βαθος μιας 7-8ετιας (max) ειναι καλα να κάνεις αυτο το ταξιδι απο τα μικρα στα μεγαλα.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    495
    Δεν είμαι παλιός αλλά είμαι νέος - ωραίος (τρομάρα μου).

    Εμπειρία οδηγική (από αυτοκίνητα αρκετή)

    Από μηχανάκια έως τα 18 με αρκετά παπάκια, chaly και σκούτερ της εποχής (runner της gillera κλπ.)

    Πρώτη εμπειρία (και ευτυχώς για μία μόνο βόλτα) με μηχανή ένα tzr 250 δίχρονο όπου όταν έμπαινε το ypvs νόμιζες ότι διακτινιζοσουν στο υπερπέραν (ακόμη θυμάμαι τον ήχο και την εμπειρία)

    Έκτοτε στα 43 πλέον, σκούτερ στα 350 κυβικά για ένα εξάμηνο και έπειτα η τρέχουσα μηχανή, ένα clx της cf moto με πολλά κοινά στοιχεία με τον δικό σου κινητήρα (αντίγραφο ελαφρώς υπερκυβισμενο).

    Την τρέχουσα μηχανή στην αρχή τη φοβόμουν στο σπορ πρόγραμμα και ακόμη εάν και έχω 5000 χιλιόμετρα μαζί της τη σέβομαι.

    Εάν με φοβίζει όχι πλέον, αλλά το γκάζι το διαχειρίζομαι με αρκετή σύνεση και η αλήθεια είναι ότι συνήθως οδηγώ πολύ στρωτά. Είναι οι διαδρομές τέτοιες όπου δεν μπορώ και δεν έχει νόημα να τρέξω, ωστόσο είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι έχει ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά και έχει την απαιτούμενη δύναμη εάν και οπότε χρειαστεί (αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό η ενεργητική ασφάλεια).

    Η αλήθεια είναι ότι πριν καταλήξω στο clx σκεφτόμουν σοβαρά ένα cb της Honda, μοντέλο 2004 - 2006, αλλά η χρήση που κάνω στην μηχανή σε σφιχτό αστικό κύκλο, δεν θα ήταν ότι καλύτερο για τον τετρακύλινδρο που γεμίζει μεσουψηλά.

    Τώρα το εάν θα χρειαστώ περισσότερα κυβικά ή απόδοση για τη χρήση που κάνω, σίγουρα όχι. Ωστόσο, το μόνο που σκέφτομαι δεν ξέρω εάν θα με βοηθούσε καλύτερα στο μέλλον κάποιο όχι γυμνό αλλά on off, καθαρά για εργονομικούς λόγους (γωνίες ποδιών και χεριών λόγω ύψους και κιλών)

    Κατά τα άλλα από το clx είναι απόλυτα ευχαριστημένος.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από asxetost Προβολή μηνύματος
    Για να κάνω την αρχή, ξεκινάω αυτό το θέμα από ένα άκρο, ως ένας άνθρωπος με μία σίγουρη δόση ψευδούς αυτοπεποίθησης, που έχω καταλήξει οτι προκειμένου να συνεχίζω να χρησιμοποιώ μοτοσυκλέτα νιώθω οτι θα πρέπει να περιορίζομαι σε ισχύ, κυριολεκτικά γιατί οτι και να μου έδινες θα έψαχνα ευκαιρία να το ανοίξω, δεν ξέρω αν είμαι μόνο εγώ έτσι
    Αν εισαι ενας αμυαλος καγκουρας ναι θα εχεις προβλημα.Εγω βλεπω πολλους οδηγους που και γρηγορα πανε και με ασφαλεια.Γιατι να μην εισαι ενας απο αυτους?Γιατι πιστευεις οτι θα εισαι επικινδυνος?

  5. #5
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.058
    Βάζεις πολλές πτυχές στο θέμα.

    Αρχικά για το ερώτημα του τίτλου η απάντηση θα μπορούσε να είναι:
    «Όταν ο ρυθμός και οι οδηγικές δεξιότητες του αναβάτη έχουν ξεπεράσει τις δυνατότητες του οχήματος».

    Όμως και πάλι χωράνε χίλιοι συνδυασμοί απόψεων πάνω σε αυτό.

    Συνήθως ένας διαχρονικός αναβάτης θα θελήσει να περάσει από αρκετά μοντέλα από όλες τις κατηγορίες.
    Οσο πιο αθλητικός σωματοδομικα ειναι θα φλερτάρει με την υψηλή απόδοση, όσο λιγοτερο αθλητικός θα μετράει περισσότερο την πρακτικότητα και ποσό βολευει

    Οι κατηγορίες κατά την προσωπική μου άποψη έχουν ως εξής:

    Μικρή κατηγορία 125, αυτή που θα σε βάλει εισαγωγικά στο χώρο της μοτοσυκλετας θα σε μυήσει να παίξεις στο όριο βρίσκοντας το δικο σου και το δικο του(γιαυτο λέμε πολλές φορές να περάσει νεοεισερχόμενος από αυτή την κατηγορία γιατί όσο μεγαλώνει η κατηγορία τοσο οι ικανότητες του αναβάτη μπορεί να μην συναντηθούν με τις δυνατότητες του οχήματος).

    Μικρομεσαία 250-400 μοτοσυκλετες ουσιαστικά που θα γράψεις τα περισσότερα χλμ σε αστικα κέντρα πιο ευχάριστα από κάθε άλλη κατηγορία, παράλληλα με ταξιδιωτικές δυνατότητες με προϋποθέσεις.

    Μεσαία 500-800
    Κατηγορία που ακουμπάει απο πλευράς απόδοσης το μέγιστο των οδηγικών δυνατοτήτων του μέσου αναβάτη.
    Κατηγορία με περισσότερη λογική one for all forever

    Μεγάλη 900-1200
    Για τη μέγιστη ταξιδιωτική εμπειρία ή απόδοση, αλλά και με την πλεονεξία που τα ακολουθεί, συν τα επιπλέον κόστη

  6. #6
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    608
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Xlitos Προβολή μηνύματος
    Αν εισαι ενας αμυαλος καγκουρας ναι θα εχεις προβλημα.Εγω βλεπω πολλους οδηγους που και γρηγορα πανε και με ασφαλεια.Γιατι να μην εισαι ενας απο αυτους?Γιατι πιστευεις οτι θα εισαι επικινδυνος?
    Εννοείται πως δεν θέλω να είμαι επικίνδυνος, βέβαια κάθε φορά που αναφέρομαι στο οτι ο "κόφτης" μου είναι από επιλογή κάτι που πηγαίνει μέχρι εκεί που πιστεύω οτι θα μπορούσα να διαχειριστώ, νιωθω οτι λέω κάτι λάθος.
    Λες και θα έπρεπε η απάντηση να είναι " οτι και να μου δώσεις εγώ θα έχω το μυαλό να μην το ανοίξω περισσότερο από όσο μπορώ " πράγμα που δε θεωρώ ρεαλιστικό.
    Για αυτό είπα εξαρχής οτι το θέμα δεν με αφορά άμεσα σε καμία περίπτωση, αυτό δε σημαίνει οτι δεν θα ήθελα να ακούσω τις αποψεις και τις εμπειρίες ανθρώπων που πιθανόν έχουν πολύ περισσότερη τριβή με το αντικείμενο ως τροφή για σκέψη.

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.884
    Πρώτα 100.000 χιλιόμετρα με 125cc
    Και μετά κάθε 50.000 ανέβασμα κατηγορίας περίπου διπλασιασμός κυβισμων γιατί έχει και πάρα πολλές κατηγορίες..
    125 μετα 250 με 400 μετά 500 με 750 μετά 800 με 1000+. Σύνολο καμιά 200.000+ χιλιόμετρα για το 1000. Που δεν χρειάζεται κιόλας,, κάτι με 600cc κάπου στα 100 άλογα καλύπτει τα πάντα,, δεν χρειάζεται παραπάνω.

    Πχ αν έχεις 1000αρι ss μέσα στην Αθήνα τι να το κανεις, θα πηγαίνεις με πρώτη ταχύτητα μόνο? η οποία τέρμα βγάζει καμιά 150km/h.

    Ένας άλλος τρόπος είναι να αντιληφθείς ότι το πας τέρμα τάπα παντού χωρίς κίνδυνο. Δλδ μέσα σε πόλη να φεύγεις πάντα τέρμα γκάζι στα φανάρια,να τις κουμπωνεις όλες στο όριο, να χτυπάς τελικές, φρένα τερμα, να γλιστράει μπροστά πισω, να μπαίνεις με μπάντες,σουζες, να πηγαίνεις συνέχεια τέρμα, άλματα, να σηκώνεσαι και όταν περνάει από λακούβες να ανοιγοκλείνει τέρμα το γκάζι σαν τα καθαρά, όταν περνάς ο κόσμος να γουρλωνει τα μάτια και να φεύγουν τρέχοντας πανικόβλητοι από την μέση,

    αν πας συνέχεια έτσι και καταφέρνεις να μην κινδυνεύεις ότι και αν συμβεί, να μην έχεις ατυχήματα η παρολίγον ατυχηματα, που από τύχη δεν έγιναν, δηλαδή αν πεταχτεί ο παππούς από στοπ η φανάρι να το σώσεις χωρίς κόπο, όπως και στα λάδια αν γλιστρήσει το μπροστινό, η γενικά δύσκολες καταστάσεις να τις ξεπερνάς εύκολα ενώ πας τάπα, τότε έφτασε η ώρα να ανέβεις κατηγορία.. δλδ όταν το ελένχεις άριστα σε όλες τις συνθήκες,καταστάσεις ενώ πας στο όριο του...

    Αν δεν έχεις φτάσει τα παραπάνω και απλά πας με ταχύτητες παπιου, μισοκλειστο γκάζι,σταθερή ταχύτητα, κάτσε όπως είσαι, αν πας σε μεγάλο απλά θα καις παραπάνω βενζίνη, και θα είναι ποιο επικινδινο για σένα αν ανοίξεις πχ γκάζι σε βροχή.

    και άντε αν βγεις από την πόλη και βρεις μια μεγάλη ευθεία τότε μόνο να ευχαριστήθεις-χαρεις το παραπάνω γκάζι του

  8. #8
    Ο Σκηνοθέτης Το avatar του/της rex4539
    Εγγραφή
    09/02/2023
    Μηνύματα
    176
    Το πότε είναι έτοιμος να ανέβει σε κυβικά ο καθένας είναι αυστηρά προσωπική υπόθεση.

    Αν το δούμε με καθαρά ορθολογική σκοπιά, κανένας δεν χρειάζεται πάνω 300 κυβικά για καθημερινή χρήση.

    Η άνοδος σε κυβικά έχει μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα. Τα πάντα εξαρτώνται απ'τη χρήση που σκοπεύει να κάνει ο ιδιοκτήτης αλλά και την οικονομική του δυνατότητα. Δεν έχει να κάνει μόνο με τις οδηγικές του ικανότητες.

    Στην Ελλάδα αν πάρεις 900cc και πάνω θα τρως υπερβολική ζέστη στα πόδια, κάτι που κάνει την πολύωρη οδήγηση από κουραστική ως επικίνδυνη (ειδικά σε γυμνή μοτοσυκλέτα). Στη βόρεια Ευρώπη αυτό το πρόβλημα δεν υφίσταται λόγω χαμηλών θερμοκρασιών. Εκεί μάλιστα το βλέπεις και ως...πλεονέκτημα. Σου ζεσταίνει τα πόδια.

    Αν το έχεις για καθημερινό, όσο πιο πολλά τα κυβικά τόσο λιγότερο μανιτζέβελο θα είναι μέσα στον σφιχτό κλοιό μιας μεγαλούπολης.

    Όσο πιο πολλά τα κυβικά, τόσο περισσότερο θα καίει.

    Όσο πιο πολλά τα κυβικά, τόσο ανεβαίνει και το κόστος αγοράς.

    Όσο πιο πολλά τα κυβικά, τόσο μεγαλύτερα τα ασφάλιστρα.

    Όσο πιο πολλά τα κυβικά, τόσο μεγαλύτερο το κόστος συντήρησης.

    Από την άλλη όμως, στα πολλά κυβικά έχεις και πλεονεκτήματα.

    Μεγαλύτερη ασφάλεια λόγω καλύτερων φρένων.

    Μεγαλύτερη ασφάλεια λόγω ροπής κινητήρα.

    Μεγαλύτερη ασφάλεια λόγω καλύτερου πλαισίου.

    Μεγαλύτερη άνεση σε ταξίδια, ανάλογα με τον τύπο μοτοσυκλέτας.

    Καλύτερη απόδοση κινητήρα αν κάνεις track days.

    Εγώ πάντα λέω ότι οι νεοεισερχόμενοι στον κόσμο της μοτοσυκλέτας καλό είναι να ξεκινάνε από μεταχειρισμένο 125. Μαθαίνεις με ασφάλεια, πέφτεις και δεν το κλαις. Κάποια στιγμή θα νιώσεις την "ανάγκη" για αναβάθμιση. Στον καθένα είναι διαφορετικό και ενδεχομένως για άλλους λόγους. Αν κάποιος μόλις πήρε το δίπλωμα, θέλει και μπορεί να αγοράσει KTM 1390, δικαίωμά του. Το συστήνω; Όχι. Αλλά ο καθένας κάνει ότι θέλει.

    Εγώ ας πούμε, παίζει να είμαι εξαιρετικά σπάνια περίπτωση στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Καταρχήν να πω ότι δεν οδηγώ αυτοκίνητο, δεν έχω καν δίπλωμα και ούτε με ενδιαφέρει. Οδηγώ μηχανάκια από τα 14 (παράνομα πιτσιρικάς στην επαρχία σε άλλες εποχές) και έχω 33 χρόνια πάνω στη σέλα, βρέξει χιονίσει. Τα πρώτα 20(!) χρόνια είχα μόνο 50cc (Suzuki TS 50, Honda C50, Piaggio Vespa 50), μετά είχα για 2 χρόνια 125cc στο Los Angeles (Lance Cali Classic 125), στη συνέχεια είχα για 3 χρόνια 300cc (Aprilia Scarabeo 300S) και τώρα έχω για 2 χρόνια 700cc (Yamaha MT-07). Την περίοδο που είχα τα 50cc πραγματικά δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη για αναβάθμιση. Δεν ξέρω γιατί. Πήγαινα σε νησιά, δικάβαλο κλπ. Για κάποιο λόγο με κάλυπτε απόλυτα. Θυμάμαι σκηνικά να μην τραβάει σε ανηφόρες και να σπρώχνω (πχ ανάβαση από Super Paradise στη Μύκονο, πολύ γέλιο). Αλλά δεν με πτοούσε. Τώρα τα σκέφτομαι και γελάω. Όταν πήρα το 125cc στην Αμερική, το πήρα γιατί μου άρεσε εμφανισιακά κυρίως. Έκανα άπειρα χιλιόμετρα στους δρόμους και τα βουνά του Los Angeles και ήμουνα ευχαριστημένος. Όταν ήμουν στα 300cc είχα πει ότι πραγματικά δεν χρειάζεται παραπάνω κυβικά. Και το πιστεύω ακόμα και σήμερα. Με το Scarabeo είχα παει μέχρι και μονοκοπανιά Αθήνα-Αλεξανδρούπολη. Κανένα πρόβλημα. Ο βασικός λόγος που πήγα στα 700cc και το MT-07 ήταν γιατί ήθελα αναβάθμιση στην ασφάλεια. Τα φρένα του Scarabeo ήταν άθλια και δεν ένιωθα καθόλου ασφαλής. Τώρα που είμαι στη μεσαία κατηγορία, νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια, παρόλο που η μηχανή είναι πιο "επικύνδυνη". Στην πραγματικότητα, είναι η πρώτη μου μοτοσυκλέτα. Η αλήθεια είναι ότι το MT-07 με έκανε καλύτερο οδηγό και με έβαλε στο σωστό δρόμο. Τον τελευταίο χρόνο έχω κάνει τα riding school 1 & 2, και απορώ πως οδηγούσα τόσα χρόνια χωρίς να έχω κάνει τουλάχιστον το riding 1. Θα έπρεπε να είναι απαραίτητη προυπόθεση για να βγει κάποιος στον δρόμο. Προς το παρόν δεν έχω σκοπό αναβάθμισης. Όπως είχα γράψει και στο review που έκανα στο MT-07 σε άλλο νήμα, ο λόγος αναβάθμισης κάποια στιγμή θα είναι κατά πάσα πιθανότητα η γκρίνια της συζύγου για τη μικρή πίσω σέλα! Η οποία δεν ξεχνάει να μου υπενθυμίζει πόσο καλή ήταν η σέλα του Scarabeo κάθε φορά που ανεβαίνει στο MT-07 Αν έλεγα πως δεν λιγουρεύομαι KTM 1390 και Ducati Streetfighter θα ήταν ψέματα. Και δεν θα απέκλεια στο μέλλον μια τέτοιου τύπου αγορά. Χρειάζομαι τέτοια μηχανή για την χρήση που κάνω; Όχι! Αλλά, μια ζωη την έχουμε. Life is short, live it, που λεει και το slogan της Coca-Cola. Αλλά, και joy is where you find it, που λεει και το άλλο slogan της Coca-Cola

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    50
    125
    200
    250
    550
    750
    1000
    Ετσι το πηγα εγω σε κυβικα
    Μη βιαζομαστε

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    1000 δεν θα πάρω πότε γιατί δεν βλέπω να το χρειάζομαι.
    Αυτό που χρειάζομαι είναι ένα rd350 lc ( όχι ypvs, lc) από αγ Μαρίνα μέχρι Βουλιαγμένη.
    Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός αλλά αυτό θα ήταν αναβάθμιση.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.819
    Με τα ηλεκτρονικά του σήμερα, ο τρόπος που αλλάζαμε μηχανάκια δεν έχει σχέση.

  12. #12
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dimmanoukas Προβολή μηνύματος

    Πρώτη εμπειρία (και ευτυχώς για μία μόνο βόλτα) με μηχανή ένα tzr 250 δίχρονο όπου όταν έμπαινε το ypvs νόμιζες ότι διακτινιζοσουν στο υπερπέραν (ακόμη θυμάμαι τον ήχο και την εμπειρία)
    Μία μικρή διευκρίνηση Δημήτρη, το ypvs έκοβε αυτό μπαμ που λες, στην ουσία δηλαδή ήταν ένας μηχανισμός που εξομάλυνε αυτό το ξέσπασμα ισχύος που είχαν τα δίχρονα

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Δλδ αφαιρουσε ολη την κ@βλ@ του διχρονου.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Μία μικρή διευκρίνηση Δημήτρη, το ypvs έκοβε αυτό μπαμ που λες, στην ουσία δηλαδή ήταν ένας μηχανισμός που εξομάλυνε αυτό το ξέσπασμα ισχύος που είχαν τα δίχρονα
    Πιο σωστά διατηρούσε το ξέσπασμα σε όλο το φάσμα των στροφών.

  15. #15
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    495
    @karellen
    Χαχα δεν το γνώριζα.
    Ευτυχώς, γιατί εάν δεν έκοβε ακόμη θα έκανα τον Σούπερμαν μετά από στούκα σε καμία μάντρα, έστω και στην μια και μοναδική βόλτα που έκανα μαζί του.

    Όμως, ο ήχος και η λειτουργία του είναι κάτι που θα το θυμάμαι μια ζωή, όπως και η μυρωδιά από το λαδακι στα ρούχα μετά.

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Συνοδηγός - πότε είμαστε έτοιμοι?
    από guardian στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2015, 11:21
  2. Παρέα ...για να ανέβουμε στο 14ο RIDER΄S SPIRIT !!
    από castor στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2012, 18:11
  3. Πως να βελτιώσω το στρόγγυλο μου δίχως να ανεβάσω κυβικά??
    από erstyle στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2010, 21:22
  4. καβαλαμε μοτο ΟΤΑΝ ειμαστε ετοιμοι..
    από EVI στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2006, 21:52
  5. πείτε μου πότε γεννηθήκατε να σας πώ τι είστε (1 από 3)
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2004, 10:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF