Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 79

Θέμα: Πότε είμαστε έτοιμοι να ανέβουμε κυβικά;

  1. #31
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Αυτό κι αν είναι έντιτ.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    912
    Αντί για εντιτ συμπληρώνω εδώ μηχανάκια που οδηγούσα κάπου στα 16-18.Xr 600,Yz125 και Η Καύλα για τότε με Κ κεφαλαίο WR250Z,το καθαρό εντουρο,χωρίς φώτα.Τι γκάζι!

  3. #33
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.755
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Αυτό κι αν είναι έντιτ.
    Όταν βαριέσαι να γράψεις σεντόνι, η ευρηματικότητα πάει σε άλλο level....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Ο δικος μου γενικος κανονας ειναι

    -2 χρονια και 30.000 ΟΥΣΙΩΔΗ χιλιομετρα σε 250cc...Ουσιωδη εννοω να πας σχολεια και πιστα,και βολτες...να πιεσεις και να μαθεις οσα πιο πολλα μπορεις.
    Με τα 125cc διαφωνω,15 αλογα ειναι πολυ λιγα.ΕΙχα Varadero 125 και δε ''μπορουσα'' να παω μια βορεια Ευβοια σαν ανθρωπος να ακολουθησω την μοτοπαρεα.ΕΠισης δεν ειχε δυναμη στο πισω τροχο να πιεσεις αρα ΑΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΓΚΑΖΙΟΥ δεν εμαθα τιποτα.Τα πρωτα γλιστρηματα του πισω τροχου τα εμαθα με δανεικο AX-1 250 + μακρινα ταξιδια.Γι αυτο επιμενω για 250cc

    -μετα κανα 600cc με 80-100 αλογα παλι προσεκτικα στην αρχη,παλι σχολεια κτλ

    Απο εκει και περα ειναι θεμα ανθρωπου.Απο μικρος ονειρευομουν μεγαλου κυβισμου μηχανες και ηθελα να τις αποκτησω οσο το δυνατον πιο συντομα αλλα παραλληλα να ειμαι και ετοιμος.Ελιωσα το 125 ελιωσα το 250 και μετα πηγα στο 600 χωρις φοβο και τυψεις.Εννοειται επεσα με το 600 μερικες φορες,αλλα ηταν οταν το παραεκανα και φυσικα πανω στην διαδικασια μαθησης αφου δεν σταματας να μαθαινεις.ΑΠλα τι εγινε οι μικρες τρομαρες που πηρα με το 250 με βοηθησαν να ΜΗΝ ΦΟΒΑΜΑΙ στην συνεχεια γιατι αποκτας καποια βασικα αντανακλαστικα.ΕΙλικινα δε με ενοιαζε να πεσω με το 125 250 γιατι ηταν με λιγα χιλιομετρα οποτε πιεζα και μαθαινα.Αυτο με εκανε να μην φοβαμαι και το 600 μετα αν και το πληρωσα γιατι με ''δαγκωσε''.Εδω ειναι που ερχεται αυτο που λενε πολλοι εμπειροι οτι το μηχανακι θα σε ''δαγκωσει'' οταν νομιζεις οτι το εχεις.

  5. #35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Xlitos Προβολή μηνύματος
    Αυτο με εκανε να μην φοβαμαι και το 600 μετα αν και το πληρωσα γιατι με ''δαγκωσε''.Εδω ειναι που ερχεται αυτο που λενε πολλοι εμπειροι οτι το μηχανακι θα σε ''δαγκωσει'' οταν νομιζεις οτι το εχεις.
    Εκεί στην πρώτη κορυφή είναι που το παθαίνεις
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1_6ss9wuGIVSnPKOKmCeS3tA.jpg 
Προβολές:	128 
Μέγεθος:	18,2 KB 
ID:	454271
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #36
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    941
    Πότε είσαστε έτοιμοι να πάτε σε 16" μπροστά;

  7. #37
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tallyban Προβολή μηνύματος
    Πότε είσαστε έτοιμοι να πάτε σε 16" μπροστά;
    16.5" ήταν και είναι πλέον παρωχημένος
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #38
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.058
    Πως από το ερώτημα του νέου συντροχου περάσαμε στην αυτοβιογραφία, δε κατάλαβα…

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Πως από το ερώτημα του νέου συντροχου περάσαμε στην αυτοβιογραφία, δε κατάλαβα…
    Ε, είναι ψιλο- αλληλένδετα μαλλον...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #40
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.184
    Στο δάσος ημανε...πατατις έκοβα...
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  11. #41
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    608
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Πως από το ερώτημα του νέου συντροχου περάσαμε στην αυτοβιογραφία, δε κατάλαβα…
    Εμένα πάντως δεν με ενοχλεί, ίσα ίσα που αν βοηθάει στο να μοιραστεί τελικά κάποιος πράγματα σχετικά με το νήμα μου αρέσει, χώρια τη ρετρολαγνεία που με διακατέχει ειδικά για τα πιο πρωτόγονα χρόνια για να είμαι ειλικρινής.

  12. #42
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Για μένα είμαστε έτοιμοι να ανέβουμε κυβικά όταν το γκάζι αρχίζουμε να το δουλεύουμε σαν on-off διακόπτη, δλδ ζητάμε όλο το γκάζι της μηχανής και μπορούμε να το διαχειριστούμε. Αυτό ισχύει μέχρι τα 100 -βαριά 120 άλογα, γιατί από εκεί και πάνω κανείς σχεδόν δεν έχει τα χέρια να το κάνει (χωρίς το cheat των ηλεκτρονικών).

    Δεν λειτούργησα έτσι προσωπικά τα πρώτα χρόνια, αλλά κοιτώντας πίσω αυτό θα πρότεινα.

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    912
    Όντως,ειδικά το δικό μου ποστ είναι η μοτοσυκλετιστικη μου αυτοβιογραφία-πορεια.Αλλα το έγραψα έτσι γιατί εάν έγραφα ότι από παπί πήγα στο 600 και μετά 1000 ακούγεται κάπως.

  14. #44
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.058
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    Στο δάσος ημανε...πατατις έκοβα...
    Τι μου θυμίζει…
    https://youtu.be/CqiTPSmQ7kY?si=iCQ3gjcc3L_xXveD
    you rise you fall you're down then you rise again

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    748
    Δεν νομιζω οτι εισαι ποτε ετοιμος για να ανεβειθς κυβικα. Το κανεις γιατι θες μια αλλαγη, να δοκιμασεις πραγματα και στην αρχη παντα μα παντα ψιλοσοκαρεσαι.

    Απο εκει και μετα ειναι καθαρα θεμα μυαλου και τυχης. Θα κανεις λαθη, θα μαθεις απο αυτα κι αν εισαι τυχερος χωρις σοβαρα τραυματα.

    Ακομα θυμαμαι το ποσο τρομαξα οταν αφησα το NS125R, το πρωτο μου μηχανακι, στο μαγαζι και πηρα το καινουργιο ΧΤ600Κ ( με μανιβελα γιατι αντρας και γιατι εκανε 100Κ δρχ λιγοτερα ).
    Εστριβε με την σκεψη, στην πρωτη στροφη παραλιγο να κανω αναστροφη αντι να στριψω αριστερα Λογικο με την τιμοναρα που ειχε

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Συνοδηγός - πότε είμαστε έτοιμοι?
    από guardian στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2015, 11:21
  2. Παρέα ...για να ανέβουμε στο 14ο RIDER΄S SPIRIT !!
    από castor στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2012, 18:11
  3. Πως να βελτιώσω το στρόγγυλο μου δίχως να ανεβάσω κυβικά??
    από erstyle στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2010, 21:22
  4. καβαλαμε μοτο ΟΤΑΝ ειμαστε ετοιμοι..
    από EVI στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 09/10/2006, 21:52
  5. πείτε μου πότε γεννηθήκατε να σας πώ τι είστε (1 από 3)
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2004, 10:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF