Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Drz crfx exc 400-450;;;;;

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2023
    Μηνύματα
    13

    Drz crfx exc 400-450;;;;;

    Καλησπέρα στην παρέα όπως γράφω στον τίτλο ψάχνω κάτι οπωσ αυτά τα μηχανάκια βέβαια αν έχετε και κάτι παρόμοιο καλοδεχούμενο!!!
    Η χρήση που θα το κάνω είναι καθαρά χώμα αλλά θέλω να μπορεί να με υποστηρίξει σε δύσκολα κομμάτια μονοπάτια σφιχτά κτλ αλλά και να μπορώ να κάνω με φιλαράκια και εκδρομικό εντουρο φλαταδουρες κτλ χωρίς να στερείται από αυτονομία και δύναμη.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/01/2017
    Μηνύματα
    803
    "Εκδρομικό enduro" και "δύσκολα κομμάτια μονοπάτια" είναι εκ διαμέτρου αντίθετα πράγματα - βέβαια γίνονται με διάφορα μηχανάκια με ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ οτι έχεις χέρια

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2023
    Μηνύματα
    13
    Ναι όμως επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα να έχω και διαφορετικό μηχανάκι ανάλογα το τερέν θα ήθελα κάτι που να κάνει ας πούμε για μονοπάτι κυρίως αλλά αν τύχει και καμια μεγάλη χωμάτινη βόλτα σε φλαταδουρα να μπορεί να με καλύψει και χωρίς να καίει τα άντερα του όπως το 250τ που έχω τώρα.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/01/2017
    Μηνύματα
    803
    Αν το κατέχεις και το EXC450 (ασε το 400) και το DRZ θα σε βγαλει και στα 2 με κύριο πρόβλημα την αυτονομία που λύνεται με αγορά μεγαλύτερου ντεπόζιτου.

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.603
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GogosLux Προβολή μηνύματος
    Αν το κατέχεις και το EXC450 (ασε το 400) και το DRZ θα σε βγαλει και στα 2 με κύριο πρόβλημα την αυτονομία που λύνεται με αγορά μεγαλύτερου ντεπόζιτου.
    Είναι πιο εύκολο το 400 για χομπίστικη χρήση αλλά δύσκολο να βρεθεί κάτι καλό. Το 450 για εκδρομικό είναι ταμάμ αλλά για τα δύσκολα θέλει χέρια και εμπειρία.

    Τα DRZ πάλι τα καλά, όσα τέλος πάντων είναι σε αξιοπρεπή κατάσταση τα δίνουν ακριβά. Αλλά είναι μηχάνημα πασπαρτού ή καλύτερα πασπαντού με το ανάλογο γρανάζωμα (με με 1-2 σετ πηνία στην αποθήκη να υπάρχουν).

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Το 450 για εκδρομικό είναι ταμάμ αλλά για τα δύσκολα θέλει χέρια και εμπειρία.
    Ουδεν αληθέστερον τούτου..

    Αλλα επειδή η εμπειρία ερχεται όταν εχουν φυγει τα χερια, το κονταίνεις λιγακι και σε παει (σχεδον) παντού..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    981
    Σύντομο πλην όμως περιεκτικό review για όλα αυτά που ρωτάς, τουλάχιστον για το DRZ. (Απαραίτητη προϋπόθεση να ξέρεις την αγγλική και να αντέχεις την αυστραλιανή προφορά).

    Oldfarts never die

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2023
    Μηνύματα
    13
    Δηλαδή ανώτερο το drz απ το exc το 400

  9. #9
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.925
    Όλα έχουν να κάνουν με τις δεξιότητες και την εμπειρία του υποψηφίου αναβάτη.

    Ο μέσος ενδιαφερόμενος αναβάτης για χώμα ειναι για ψηλοφτερο onoff
    τυπου: TTR250, KLX250, DR250R, WR250R, CRF250L, XR250R, XR400R, DRZ400S

    Τα EXC, WRF, CRF(R), YZF, KX είναι μηχανάκια συμμετοχής σε αγώνες. Κοινώς enduro.
    Ο αναβάτης πρέπει να έχει ξεπεράσει τις δυνατότητες των κατασκευών onοff για να περάσει στα εντουρο.

    Μερικές από τις βασικές διάφορες μεταξύ ειναι: πουσαρισμενα μοτερ για χρήση αγώνων και ανάλογα τακτικά σέρβις με ώρες συμπεριλαμβανομένου των αλλαγών μηχανικών εξαρτημάτων στην ώρα τους.

    Υψηλότερες κατά 70mm διαδρομές αναρτήσεων ενδεικτικά τα on off είναι κάπου στα 250mm τα enduro στα 330mm με ότι έχει να κάνει με το ύψος σέλας και ποσό μανιτζεβελος μπορεί να γίνει ο ματρακας

    Φρένα επαρκή για χρήση χώματος, σε σχέση με τα δυνατότερα των onoff που είναι και για χρήση δρόμου

    Μινιμαλιστικό υποπλαίσιο σε σχέση με των onoff που έχει δυνατότητα φορτωματος


    Διαλέγεις σε ποια κατηγορία ανήκεις και πας ανάλογα

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.603
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ουδεν αληθέστερον τούτου..

    Αλλα επειδή η εμπειρία ερχεται όταν εχουν φυγει τα χερια, το κονταίνεις λιγακι και σε παει (σχεδον) παντού..
    Αγάπησα πολύ το 525 του 05 που είχε ο κολλητός μου τότε. Δεν περίμενα να είναι τόσο εύκολο στα κλειστά πιστακια ή στις εντουραδες.

    Αλλά για να γράψει καλούς χρόνους ήθελε αναβάτη τούμπανο.

    (Να δω που θα κάνουμε εντούρο στην Αττική που έχουν κατακαεί τα γύρω βουνά )

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Αγάπησα πολύ το 525 του 05 που είχε ο κολλητός μου τότε. Δεν περίμενα να είναι τόσο εύκολο στα κλειστά πιστακια ή στις εντουραδες.

    Αλλά για να γράψει καλούς χρόνους ήθελε αναβάτη τούμπανο.

    (Να δω που θα κάνουμε εντούρο στην Αττική που έχουν κατακαεί τα γύρω βουνά )
    Mεσα σε μια 5ετια καηκαν τα παντα. Βαρυμπομπη, τατοι, παρνηθα, Πεντελη,διονυσος,Βαρναβας, Γραμματικο, ΜΑραθωνας. Σε αλλα 5 θα καουν και τα υπολοιπα. Χαιρομαι που προλαβα και τα ειδα καταπρασινα.
    Το σαββατο το απογευμα εκανα και μια βολτα σε διονυσο-πεντελη που χα καιρο να παω. Που να ξερα οτι θα ηταν η τελευταια φορα.
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

Παρόμοια θέματα

  1. exc 400 η exc 450
    από xronismissios στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2013, 19:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF