Η 14 MF θέλει κανά πεντάωρο με τον φορτιστή του λίντλ που έχω.
Βάλε μόνος σου τα υγρά,άφησέ τη μια ώρα να κρυώση και μετά στο φορτιστή.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ride(s) the wind of change...
Στις sla το υγρό δεν συγκρατείται από την βαρύτητα, αλλά από ειδικό υλικό που βρίσκεται ανάμεσα στις πλάκες του μολύβδου.
Έτσι, οι μπαταρίες αυτές μπορούν να δουλεύουν απροβληματιστα τοποθετημένες υπό κλίση, πλαγιά στα κ.ο.κ. κάτι που οι απλές mf, θεωρητικά τουλάχιστον, δεν κάνουν.
Άμα δεις το manual θα δεις ότι στις απλές mf σου δίνει ένα περιθώριο μέχρι π.χ. 15 μοίρες κλίση στην τοποθέτηση της μπαταρίας, ενώ στις sla είναι +-90 το όριο.
Αν η μηχανή σου παίρνει κατακόρυφη την μπαταρία, βάλε απλή mf, αν την παίρνει πλαγιαστη, ξαπλωτη κ.ο.κ. βάλε sla
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Κάποιοι γνωστοί που έχουν και αυτοκίνητο και δε το χρησιμοποιούν συχνά,μόλις τους χάλασε η μπαταρία από ελλιπή χρηση,δε πήραν καινούργια αλλά βγάζουν τη λιθίου και τη κοτσαρουν στο αυτοκίνητο,κανένα πρόβλημα.
Προϋπόθεση βέβαια μην είναι πολλά κυβικά το αυτοκίνητο,και να βγαίνει εύκολα από το μηχανάκι.
Πέντε κιλά δεν είναι μάλλον, αλλά every little helps ειδικά στις μοτοσικλέτες, άσε που είναι και βάρος σχετικά ψηλά τοποθετημένο στις περισσότερες
Μη ξεχνάτε ότι ολόκληρες εταιρείες κόβουν κεντρικά σταντ και λίτρα απ' το ντεπόζιτο για το θεαθήναι.