Αν όντος έχει τόσους που ενδιαφέρονται τα πράγματα είναι πολύ απλά, λες σε όλους ότι το θέλουν αλλά 10 άτομα,περιμένεις κάνα μήνα και το δίνεις σε όποιον δώσει τα περισσότερα..
Η αν βιάζεσαι το δίνεις σε όποιον έρθει πρώτος με τα λευτα που θες στο χέρι.
Αν πουληθεί γράψε εδώ την τιμή για να φύγει η απορία πόσο πάνε αυτά..
Σαν εξωτερικός παρατηρητής 100+ χιλιόμετρα στο κοντέρ και βαμμένα,γυαλισμένα,πειραγμενα
πράγματα δεν πάνε μαζί,
Όσοι έχουν τετεια προσπαθούν να τα κάνουν να δείχνουν η να κοροϊδέψουν ότι έχουν ποιο λίγα χιλιόμετρα από τα πραγματικά για να πιάσουν καλητερη τιμή,,,
Το κοντέρ γυρίζει πίσω σε ότι νούμερο θες μέσα σε 10 λεπτά,,,
βρίσκεις φτηνά δίσκοπλακες,ντιζες, λάστιχα original από τρακαρισμένα, διεγραμενα, παρατημένα
Και τα πετάς πάνω, με ένα βάψιμο και μινι ανακατασκευή που το μάτι ενός ψιλοασχετου δεν θα το καταλάβει έτοιμο το καινούριο αχρησιμοποίητο με 100 χιλιομετρα, (που στην πραγματικότητα είναι 50.000) αλλά δεν φαίνονται γιατί άλλαξες ότι είχε φθορά, και χρησιμοποίησες παλιά original παρατημένα αναλώσιμα όπου χρειάζεται (λάστιχα,τακάκια, αυτοκόλλητα)
Επίσης το ότι βαφτικε σκελετός σημαίνει ότι λυθικε όλο, άρα ροπές βιδων δεν είναι εργοστασιακές,δεν είναι άλυτες όλες, καλώδια και σωληνάκια μπορεί να μην έχουν περάσει από τα σωστά μαμά μεροι και πολλά άλλα...
Δεν ξέρεις τι μπορεί να έχει αλλαχτεί σε αυτή τη διαδικασία,, οποίος είναι να δώσει 5.000 για αυτό θα τα ψάξει όλα αυτά και πρέπει να είναι σίγουρος ότι όλα είναι όπως τα λες,,, γιατί όλοι προσπαθούν να γυρίζουν πίσω τα χιλιομετρα
Στην ουσία η ίδια διαδικασία γίνεται και στο ανακατασκευασμένο, λύνεται όλο και ξανά δένεται
τι συζητάμε ρε παιδιά, αν είναι χρηστική μια μοτό συλλογής - επένδυσης;
Φυσιολογική η τιμή που το δίνεις
Εφόσον είναι ξεκάθαρα (115km) περιουσιακό στοιχείο και όχι μέσο μετακίνησης σας, γιατί να μην το τελειοποιήσεις
με στόχο την ρευστοποίηση του την περίοδο των σπουδών;
Αν ψάξεις με διάρκεια θα πετύχεις και απείρακτα περιφερειακά, πιθανά λίγο άθλια και σε τρελή τιμή.
Όλα μπορούν να γίνουν όπως στο εργοστάσιο, με τα ίδια υλικά, τα ίδια σφάλματα αν υπήρξαν κ.λπ.
Η φυσιολογική φθορά αποθήκευσης μπορεί επίσης να αναπαραχθεί με τον ίδιο τρόπο που συμβαίνει φυσικά αλλά με τεχνητά
μέσα. Αυτό δηλώνεται και τοποθετείται στην κατάλληλη κλάση.
Ίσως ακούγομαι αιρετικός, δεν προτείνω να κάνει κάποιος απατεωνιά, λέω πως αν θέλει κάποιος μπορεί να μελετήσει σε βάθος
και να αναπαράγει όσα υπήρξαν πριν την επισκευή.
Τα δεδομένα που θα πετύχει θα κρίνουν το επίπεδο της αναπαραγωγής. Αν δεν είναι ακριβώς ίδια και ρεαλιστικά, το επίπεδο της πέφτει αλλά λίγο.
Σε αυτή την περίπτωση αν το αποκρύψεις είσαι απατεώνας.
Υπάρχει και η περίπτωση τα δεδομένα να είναι ίδια (πολύ δύσκολο, θέλει και τύχη) και δεν ανιχνεύεται η αναπαραγωγή, θα κρίνουμε με βάση αυτά που βλέπουμε, μετράμε.
Η δήλωση γίνεται αλλά συχνά θα είναι στην κρίση του ελεγκτή που το πιστοποιεί. Αν καταφέρεις κάτι τόσο τέλειο που τον ενθουσιάζει ενώ είσαι ειλικρινής, έχει πολλές πιθανότητες να περάσει στην επόμενη κλάση.
Το κόστος της διαδικασίας ξεφεύγει τόσο σε χρόνο που δικαιολογεί σαν επένδυση την αύξηση της αξίας του σαν κλασικό.
Ελπίζω καταλαβαίνετε τον ελιτισμό της προσπάθειας που περιγράφω, δεν θα θελα να μείνει λάθος εντύπωση.
Ρε μάγκες όσοι πιστοί προσέλθετε! Θα σας το φέρω σε καμία συνάντηση να το εκτιμήσετε
Μεγάλε και μόνο που το σκέφτηκα κουράστηκα.
Δεν θα είχε λόγο κανένας να το κάνει αυτό. Το πουλάω κομμάτια και βγάζω πάνω από 5000.
Η τάπα του ντεποζιτου ενδεικτικά έχει ένα 100ρικο. Η πιπα από το μπουζί 20 ευρώ. Απλά για να καταλάβεις. Και πολλά από τα ανταλλακτικά δεν υπάρχουν καν σαν καινούργια. Πχ ντεπόζιτο όπως σου ειπα
Εχω την εντύπωση πως αυτό το γαϊτανάκι περί του αν είναι legit ή όχι πρέπει να σταματήσει .
Ούτε μπορείτε να το αποδείξετε ιντερνετικα ούτε υπάρχει αντικειμενικά λόγος .
Ο Αγοραστης καλό θα είναι να το ψάξει αλλά από τα συμφραζόμενα κατάλαβα ότι το κοινό είναι περιορισμένο και επομένως κατά πάσα πιθανότητα θα το ψάξει άνευ άλλου τίνος .
Τώρα για τα λοιπά νομίζω ο φίλος πήρε την βοήθεια που πιθανόν να χρειάστηκε .
Παρακαλώ ας αποφύγουμε τα περεταίρω και ιδιαίτερα χαρακτηρισμούς πιθανολογήσεις πλημμελημάτων κλπ κλπ .
The Dirty Harry
Μερικά πράγματα απλά δεν γίνονται,, πχ γυαλισμένα καλάμια η Κάπακια μοτέρ δεν μπορείς να τα ξανακάνεις μαμά,,, οι καινούριες βαφές φαίνονται και κάποιος που ξέρει καταλαβαίνει πως πρέπει να είναι μια γνήσια απείραχτη 30-40 χρόνων,
Οποιος το είχε πάρει καινούριο και θυμάται λεπτομέρειες πως ήταν, η εχει φοτογραφιες,η βρίσκει φοτο στο ιντερνετ από επιβεβαιώμενα απείραχτα γνήσια, μπορεί να καταλάβει αν όντος είναι, και με λίγη προσοχή σε λεπτομέρειες.
οι ποιότητες των υλικών επίσης δεν γίνονται ίδιες...
Πχ μπορεί το γνήσιο λάστιχο ντιζάς να αντέχε 20 χρόνια και το φτερό να μην σκουριάζε ποτέ.
Και η σημερινή γνήσια ντιζα να αντέχει 5 χρόνια γιατί βάλανε οικολογικά υλικά μέσα η ανακάλυψαν κάτι στην παλιά που προκαλούσε φαγούρα σε πιγκουίνους, οπότε η ίδια γνήσια του τότε και του τώρα, κανένας δεν μου λέει ότι έχουν ίδια ποιότητα
Και στο συλλεκτικό απείραχτο θες την παλιά σε καλή κατάσταση.. όλα αυτά με τεχνητες παλαιωσεις δεν αξίζει κανένας να τα κάνει, ούτε μπορείς να αναπαράγεις την σφυριλατηση που έβγαζε το τάδε μηχάνημα στο εργοστάσιο τις honda που έχει γίνει ποια σκραπ, ούτε τις βαφές ακριβός και σχεδόν τίποτα, γιατί δεν είναι ίδια τα μηχανήματα, υλικά, επεξεργασία, νοοτροπία,εργατες
Ο ποιο καλός τρόπος που έκανα κ εγώ για να φτιάξω ένα μηχανάκι όσο γνήσιο γίνεται όπως όταν βγήκε από το εργοστάσιο είναι η αγορά πολλών κομματιών(μηχανάκια ολόκληρα) ενός μοντελου..
Πχ μαζεύεις ότι βρεις από africa 750 1998.
Τρακαρισμένα,χαλασμένα,μισά ότι βρεις...
Αν πάρεις 10, θα βρεις καλές ζάντες, θα βρεις γνήσια καλά μαμά σωληνάκια φρένων,καλές δίσκοπλακες,καλά καρπυρατερ, καλό κοντέρ με 5.000 κμ απείραχτο, καλά πλαστικά κτλ..
Συγκεντρώνεις όλα τα καλά κομμάτια σε μια μοτοσυκλέτα και έχεις κάτι όσο το δυνατόν ποιο γνήσιο και σε καλή κατάσταση .. πουλάς τα υπόλοιπα ότι περίσσεψε και τέλος
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 19/07/2024 στις 03:14.
Ακόμα και αν δεν βγάζεις κέρδος από την συνεχή αγοραπωλησία ανταλακτικων το κέρδος σου είναι ότι η μηχανή σου γίνεται ποιο γνήσια και σε ποιο καλη κατάσταση... Πχ αγοράζεις τέλεια πίσω ζάντα 100€ γιατί η δικιά σου έχει μια γρατζουνιά.
Την περνάς στην μηχανή σου και βάζεις την δικιά σου γρατζουνισμενη 100€ για πουλημα.
Αυτά βέβαια ποιο παλιά που είχε ποιο ενεργή αγορά ανταλλακτικών,λιγότερους απατεώνες,κόσμο με χρήμα, και έβρισκες ολόκληρα μηχανάκια με 300€ και υπηρχε μηδέν ελενχος στις αγοραπωλησίες, τώρα αν στείλεις πάνω από 3 κομμάτια (τυχαίο νούμερο) με ΕΛΤΑ σε 2 μήνες μπορεί να σε ελενξουν για παράνομο εμποριο-προστιμα
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 19/07/2024 στις 02:53.