Σελίδα 11 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 67891011
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 164 από 164

Θέμα: Formula 1

  1. #151
    Μέλος Το avatar του/της Vassilis
    Εγγραφή
    16/11/2021
    Μηνύματα
    408
    Παραλληλισμούς εννοώ που ο MS στην αρχή ήταν οδηγός της Mercedes, πήγε στην Ferrari, τελείωσε με 7 πρωταθλήματα, πήγε στην Mercedes, τον αντικατέστησε ο Ham, πήρε 7 πρωταθλήματα, πάει στην Ferrari

    Σχετικά με την Mercedes, εντάξει δεν ξεκινάει από το μηδέν φέτος. Έχουν αλλάξει φιλοσοφία σχεδίασης αλλά τα μαθήματα είναι μαθήματα. Εδώ η McLaren άλλαξε φιλοσοφία μέσα στην χρονια και έκανε μεγάλο άλμα. Για το '25 τώρα, ναι. Το '12 ο Brawn έδειξε κάποια πράγματα στον Ham για την Mercedes του '14, τον έπεισε και έγιναν αυτά που έγιναν. Αν τώρα έγινε το ίδιο θα έχει τεράστιο ενδιαφέρον για εμάς τους tifosi.

  2. #152
    να ξαναπούμε πόσο ντεκαυλέ είναι ο ήχος τους για εμάς που μεγαλώσαμε με τα ουρλιαχτά των V12/V10/V8 n/a
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  3. #153
    Μέλος Το avatar του/της Vassilis
    Εγγραφή
    16/11/2021
    Μηνύματα
    408
    Τα έχεις ακούσει από κοντα; Προσωπικά με V10-V8 μεγάλωσα. Για εμένα μεγαλύτερη ξενερα ήταν η αλλαγή σε V8 παρά οι V6 ειδικά στην φαση που βρίσκονται τωρα. Γιατί ναι μεν οι V6 έχουν λιγότερη ένταση αλλά έχουν πολύ ενδιαφέρουσα χροιά. Κάθε κινητήρας ακούγεται διαφορετικά και έχει διάφορους αλλους ενδιαφέροντες ήχους πέρα από τον βασικό. Άσε που από κοντά εξακολουθούν να ακούγονται αντικειμενικά δυνατά. Απλά όχι το ίδιο. Οι V10 ήταν τοπ για εμενα, οι V8 είχαν την ένταση αλλά όλοι ακούγονταν το ίδιο σε σημείο που προσωπικά όταν πρωτοάκουσα από κοντά μετά τον αρχικό ενθουσιασμό που βγαίνει επειδή είχα καιρό ν ακούσω κινητήρα F1, μου φάνηκαν αδιάφοροι. Τότε που έκαναν κόλπα με τα καυσαέρια και τον διάχυτη είχαν ένα ενδιαφέρον μόνο γιατί άκουγες διαφορα περίεργα πράγματα.

    Επίσης, σημαντικό για εμένα, αν βάλεις στην άκρη το κομμάτι της έντασης του ήχου, είναι απίστευτα εντυπωσιακά σύνολα όποτε είναι πολύ δύσκολο να μην σκέφτεσαι και εκτιμάς αυτή την πλευρά όταν τα ακούς από κοντά.

  4. #154
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    740
    Αν ακουσεις αυτο, τι να σου πουν οι V6. Οι στροφες, οι χροια, η ενταση ειναι απο αλλο πλανητη

    https://www.youtube.com/shorts/n4rfA7Fp4KE

  5. #155
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PaNick67 Προβολή μηνύματος
    Αν ακουσεις αυτο, τι να σου πουν οι V6. Οι στροφες, οι χροια, η ενταση ειναι απο αλλο πλανητη

    https://www.youtube.com/shorts/n4rfA7Fp4KE
    Νταξ ανατριχίλα!
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #156
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vassilis Προβολή μηνύματος
    Τα έχεις ακούσει από κοντα; Προσωπικά με V10-V8 μεγάλωσα. Για εμένα μεγαλύτερη ξενερα ήταν η αλλαγή σε V8 παρά οι V6 ειδικά στην φαση που βρίσκονται τωρα. Γιατί ναι μεν οι V6 έχουν λιγότερη ένταση αλλά έχουν πολύ ενδιαφέρουσα χροιά. Κάθε κινητήρας ακούγεται διαφορετικά και έχει διάφορους αλλους ενδιαφέροντες ήχους πέρα από τον βασικό. Άσε που από κοντά εξακολουθούν να ακούγονται αντικειμενικά δυνατά. Απλά όχι το ίδιο. Οι V10 ήταν τοπ για εμενα, οι V8 είχαν την ένταση αλλά όλοι ακούγονταν το ίδιο σε σημείο που προσωπικά όταν πρωτοάκουσα από κοντά μετά τον αρχικό ενθουσιασμό που βγαίνει επειδή είχα καιρό ν ακούσω κινητήρα F1, μου φάνηκαν αδιάφοροι. Τότε που έκαναν κόλπα με τα καυσαέρια και τον διάχυτη είχαν ένα ενδιαφέρον μόνο γιατί άκουγες διαφορα περίεργα πράγματα.

    Επίσης, σημαντικό για εμένα, αν βάλεις στην άκρη το κομμάτι της έντασης του ήχου, είναι απίστευτα εντυπωσιακά σύνολα όποτε είναι πολύ δύσκολο να μην σκέφτεσαι και εκτιμάς αυτή την πλευρά όταν τα ακούς από κοντά.
    Όχι. Αυτό το πράγμα δεν ακούγεται. Δεν ερεθίζει ρε παιδί μου.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #157
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.022
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vassilis Προβολή μηνύματος
    Οι V10 ήταν τοπ για εμενα, οι V8 είχαν την ένταση αλλά όλοι ακούγονταν το ίδιο σε σημείο που προσωπικά όταν πρωτοάκουσα από κοντά μετά τον αρχικό ενθουσιασμό που βγαίνει επειδή είχα καιρό ν ακούσω κινητήρα F1, μου φάνηκαν αδιάφοροι.

    είναι αποδεδειγμένο αυτό, οι v10 ακουγόντουσαν καλύτερα


    Ομως αν δεν υπήρχαν περιορισμοί της F1 στις σ.α.λ. και στην ισχύ ενας οποιοσδήποτε V12 f1 στο τότε μακρινό '95, θα ακουγόταν πολύ πιο εθιστικός σε ήχο συγκριτικά με οποιοδήποτε V10 f1
    you rise you fall you're down then you rise again

  8. #158
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Ξέρω ότι είμαι ξενέρωτος αλλά ακόμα και στα αγωνιστικά δε μου αρέσει η υπερβολική φασαρία. Δεν έχω ακούσει κανένα από κοντά αλλά στην τηλεόραση μου αρέσει περισσότερο ο ήχος των σύχρονων μονοθεσίων διότι μου ακούγεται πιο μπάσος. Πέραν αυτού, το ότι είναι πιο ήσυχα το έχω συνδέσει με τη βελτιωμένη αξιοποίηση της παραγόμενης ενέργειας οπότε μου αρέσει και από μηχανολογική άποψη.

    Εύφημος μνεία στα V10 που τους έχω αδυναμία (και λόγω ηλικίας).

  9. #159
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.435
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Acacius Προβολή μηνύματος
    ... Πέραν αυτού, το ότι είναι πιο ήσυχα το έχω συνδέσει με τη βελτιωμένη αξιοποίηση της παραγόμενης ενέργειας οπότε μου αρέσει και από μηχανολογική άποψη. ...
    1 hp αντιστοιχεί περίπου σε 745 Watt. 100 Watt ήχου είναι περί τα 140 dB που είναι το μέγιστο που βγάζουν τα F1. Οπότε ο ήχος "καταναλώνει" περίπου 0,13 ίππους.

    Δεν αρκεί όμως να το δεις αναλογικά ως αμελητέο. Βλέποντάς το μηχανολογικά, ο παραγόμενος ήχος είναι εγγενές αποτέλεσμα της καύσης (έκρηξης) και λειτουργίας του κινητήρα. Θέλει σχεδιασμό, με επιπλέον κόστος και ενδεχόμενη απώλεια ενέργειας, ώστε να τα περιορίσεις με συστήματα καταστολής θορύβου (εξάτμιση ~= σιγαστήρας). Οπότε συμβαίνει το ανάποδο: Όσο λιγότερο προσπαθήσεις να καταστείλεις τον θόρυβο, τόσο καλύτερη απόδοση έχεις.

    Κατά τα άλλα κι εμένα δεν μου αρέσει ο πολύς θόρυβος, αλλά ο ήχος των V12 είναι ωραίος, όπως και των I4 μοτοσυκλετών.

    Οι βασικές απώλειες στους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι η θερμότητα από την καύση και οι τριβές κι εκεί έχει ιδιαίτερο νόημα να συζητάμε για μικρότερες θερμικές απώλειες, καθότι συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης.
    Τελευταία τροποποίηση από νεοσσός; 03/02/2024 στις 17:12.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  10. #160
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.146
    Ειδε κανεις τον σημερινο αγωνα;
    πετυχα κατα λαθος τους 10 τελευταιους γυρους
    κ ειδα τα team radio που παρακαλουσαν τον Νορις
    να δωσει την νικη στον Πιαστρι
    Αλλα δεν καταλαβα τι ειχε προηγηθει

  11. #161
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    291
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    Ειδε κανεις τον σημερινο αγωνα;
    πετυχα κατα λαθος τους 10 τελευταιους γυρους
    κ ειδα τα team radio που παρακαλουσαν τον Νορις
    να δωσει την νικη στον Πιαστρι
    Αλλα δεν καταλαβα τι ειχε προηγηθει
    Στη Formula 1 όταν μια ομάδα έχει στην πρωτοπορία τα δυο μονοθέσια της, προτεραιότητα στη στρατηγική έχει αυτός που οδηγεί τον αγώνα. Για παράδειγμα, όταν έρθει η ώρα για προγραμματισμένο pit stop και εφόσον οι δυο οδηγοί βρίσκονται στην ίδια στρατηγική, πρώτα θα βάλουν τον πρωτοπόρο για φρέσκα ελαστικά και συνήθως ακολουθεί το δεύτερο μονοθέσιο έναν γύρο μετά. Στην προκειμένη περίπτωση, έβαλαν πρώτο τον Norris για να "καλύψουν" τον Χάμιλτον που είχε βάλει καινούργια ελαστικά και κέρδιζε χρόνο. Να σημειωθεί ότι στη Formula 1 τα καινούργια ελαστικά δίνουν τεράστιο πλεονέκτημα πρόσφυσης σε σχέση με τα ελαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί 20+ γύρους, ακόμα και αν είναι πιο σκληρή γόμα. Σε φάση μπορείς να κερδίσεις μέχρι και 2 δευτερόλεπτα στον γύρο, αναλόγως σε τι κατάσταση είναι τα ελαστικά των άλλων. Έτσι, ο Norris κατάφερε να περάσει τον Piastri που μπήκε ένα γύρο αργότερα.

    Οπότε για να απαντήσω στο ερώτημα, του ζητούσαν να αφήσει τον Piastri να περάσει γιατί ουσιαστικά τράβηξαν νωρίτερα τον Norris για να "κλειδώσουν" τη δεύτερη θέση και ήταν άδικο για τον Piastri που τα έκανε όλα σωστά και δικαίως ήταν στην πρωτοπορία. Σωστοί θα μου πεις, δεν κάνουν αυτά που κάνουν (ή λέγεται ότι κάνουν) ομάδες όπως η Ducati.

    Για εμένα δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Ναι για το "ρομαντικό" κομμάτι της υπόθεσης, το σωστό ήταν να διορθώσουν την αδικία. Για το πραγματιστικό μέρος όμως, ο Norris είναι βαθμολογικά πολύ πιο κοντά στον Verstappen, οπότε τώρα που ανέβηκαν αν θέλουν να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα κάθε βαθμός είναι πολύτιμος. Ο Verstappen είναι 76 βαθμούς (3 νίκες) μπροστά, με τους βαθμούς να κατανέμονται ως εξής: 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 ενώ ο κάτοχος του ταχύτερου γύρου παίρνει +1 βαθμό εφόσον τερματίσει στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Συνεπώς το μεγάλο "κόψιμο" βαθμών είναι από την πρώτη στη δεύτερη θέση, πιο κάτω οι διαφορές δεν είναι μεγάλες.

    Μπορεί πλέον να έχουν το ταχύτερο μονοθέσιο (όχι με μεγάλη διαφορά) αλλά και η Red Bull δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Φαντάσου τώρα να συνεχίσει ανοδικά η McLaren και να χάσει το πρωτάθλημα ο Norris για λιγότερο από 7 βαθμούς.
    Τελευταία τροποποίηση από aris19; 22/07/2024 στις 11:01.

  12. #162
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    740
    Καλα τα λες, αλλα νομιζω οτι δεν πανε για το πρωταθλημα οδηγων αλλα για το κατασκευαστων ειδικα τωρα που ο Περες ζοριζεται για να μπει δεκαδα.

    Επισης πιστευω οτι ο Πιαστρι δεν πιεσε να φτασει τον Νορις αφου ειχαν πει απο την αρχη οτι θα διορθωναν την αλλαγη στρατηγικης οποτε δεν ειχε λογο να πιεσει. Αλλο που ο Νορις εκανε 15+ γυρους για να πειθαρχησει και το εκανε και ψιλο ακομψα.

    Τεσπα, εκει που εδειχνε βαρετο το πρωταθλημα με την πρωτοκαθεδρια της RB το πραγμα αποκτα ενδιαφερον

  13. #163
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    291
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PaNick67 Προβολή μηνύματος
    Καλα τα λες, αλλα νομιζω οτι δεν πανε για το πρωταθλημα οδηγων αλλα για το κατασκευαστων ειδικα τωρα που ο Περες ζοριζεται για να μπει δεκαδα.

    Επισης πιστευω οτι ο Πιαστρι δεν πιεσε να φτασει τον Νορις αφου ειχαν πει απο την αρχη οτι θα διορθωναν την αλλαγη στρατηγικης οποτε δεν ειχε λογο να πιεσει. Αλλο που ο Νορις εκανε 15+ γυρους για να πειθαρχησει και το εκανε και ψιλο ακομψα.

    Τεσπα, εκει που εδειχνε βαρετο το πρωταθλημα με την πρωτοκαθεδρια της RB το πραγμα αποκτα ενδιαφερον
    Και εγώ θεωρώ δύσκολο να καλυφθεί αυτή η διαφορά στους αγώνες που απομένουν, η Red Bull ξέρει τι κάνει. Όμως πλέον δεν αποκλείω τίποτα διότι στις αρχές του χρόνου η McLaren δεν ήταν τόσο καλή, η Mercedes φαινόταν για άλλη μια χρονιά στο πουθενά και η Ferrari ήταν δεύτερη ομάδα πίσω από τη Red Bull. Μέσα σε τρεις μήνες έχουν ανατραπεί τα πάντα, πλέον η McLaren είναι ίσως και λίγο πιο μπροστά από τη Red Bull, η Μercedes πάνω κάτω είναι μαζί τους και η Ferrari τέταρτη και με το ζόρι σε δυναμικότητα. Πραγματικά στις αρχές τις σαιζόν οι περισσότεροι που παρακολουθούμε F1 πιστεύαμε ότι θα δούμε άλλο ένα 2023 για τη Red Bull και έχουν έρθει τα πάνω κάτω, οπότε ίδωμεν.

  14. #164
    Μέλος Το avatar του/της Vassilis
    Εγγραφή
    16/11/2021
    Μηνύματα
    408
    Και σήμερα πολύ ωραίος αγώνας. Φοβερός ο Russell παρά το DQ που ηρθε αργοτερα.

Σελίδα 11 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 67891011

Παρόμοια θέματα

  1. Formula 1
    από George-3- στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2017, 20:02
  2. Πίστα Formula 1
    από angel-m στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2007, 10:28
  3. Superleague Formula.
    από nakedorange στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2007, 23:15
  4. Formula 1
    από V-PLAYER στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2007, 18:10
  5. Θα ΑρΧισω Να Βλεπω Formula 1
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2004, 19:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF