Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 37

Θέμα: Xenter 150 καίει λάδια

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/07/2024
    Μηνύματα
    11

    Xenter 150 καίει λάδια

    Γεια σας φίλοι μου. Έχω το yamaha xenter και μου κάνει αρκετό λάδι. Έχει 102000 χιλιόμετρα. Λυπάμαι να το αλλάξω γιατί με έχει βολεψει. Οι περισσότεροι μου λένε πως πρέπει να αλλάξω κυλινδροπιστονο κ στρόφαλο μπιέλα. Το ερώτημα είναι αν αυτό είναι σωστό αν δεν έχουν πρόβλημα. Γιατί να μπω στη διαδικασία να κατέβει όλο το μοτέρ για να γίνει τόσο μεγάλη παρέμβαση; Αν είναι έτσι αγοράζω καινούριο μηχανάκι. Τί λέτε εσείς ; Που θα βρω φθηνά ανταλλακτικά;

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    18/10/2019
    Μηνύματα
    142
    Πόσο σου καιει,έχεις μετρήσει.;

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.881
    Κύλινδροπιστονο,η τσιμουχακια βαλβίδων,η ελατήρια πιστονιού,ρεκτιφιε-αλλο πιστόνι η όλα αυτά η συνδιασμός αυτών η ένα από αυτά
    Ο στρόφαλος δεν καίει λαδι

  4. #4
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    490
    102.000 χιλιόμετρα με το μαμά κυλινδροπίστονο το 150αρι?
    Αλλαγή λογικά για να κάνεις άλλα τόσα.

  5. #5
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Κύλινδροπιστονο,η τσιμουχακια βαλβίδων,η ελατήρια πιστονιού,ρεκτιφιε-αλλο πιστόνι η όλα αυτά η συνδιασμός αυτών η ένα από αυτά
    Ο στρόφαλος δεν καίει λαδι
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από D3300 Προβολή μηνύματος
    102.000 χιλιόμετρα με το μαμά κυλινδροπίστονο το 150αρι?
    Αλλαγή λογικά για να κάνεις άλλα τόσα.

    Όντως, απορίας άξιο θα ήταν να ΜΗΝ καίει λάδια σε αυτά τα χλμ. που έχει κάνει, φυσιολογικές φθορές είναι κάνε ότι είπε ο KostasKK.
    Στροφαλομπιέλα αλλάζουμε μόνο αν "χτυπήσει".
    Μην σκεφτείς την λύση μεταχειρισμένου μοτέρ, λογικά θα έχει τα ίδια η και χειρότερα θέματα.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Για τι καταναλωση μιλαμε;
    Αν δεν ειναι κατι υπερβολικο, ασε το να καιει, δεν εγινε κατι.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/07/2024
    Μηνύματα
    11
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Συμπληρώνω κάθε 1000 χιλόμετρα χοντρικά 400ml. Έχω δοκιμάσει 20-50, ορυκτέλαιο αλλά τζίφος. Πάντως σαν απόδοση δεν έχει αλλάξει καθόλου. Το κυλινδροπίστονο πάντως έχει κοντά στα 500 ευρώ και σκέφτομαι αν αξίζει να το αλλάξω. Μου κάνει εντύπωση πως οι περισσότεροι μου προτείνουν να αλλάξω ταυτόχρονα στρόφαλο-μπίελα γιατί θα ζοριστούν κ θα γίνει ζημιά. Πρώτη φορά ακουω κάτι τέτοιο. Μου φαίνεται ύποπτη συμβουλή. Μήπως ξέρει κάποιος που μπορώ να βρώ το σετ κυλινδροπίστονου εκτός απο την επίσημη αντιπροσωπεία? Πάντως το μηχανάκι με έχει εξυπηρετήσει αφάνταστα όλα αυτά τα χρόνια και το λυπάμαι να το πετάξω.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/07/2024
    Μηνύματα
    11
    Εκτός απο τη φλάτζα στο καπάκι που κάηκε απο χαλασμένη αντλία, δεν έχει αλλαχτεί κάτι άλλο. Είναι σκυλί πραγματικά. Απλά τα ανταλλακτικά είναι σπάνια. Μήπως φοράει το ίδιο κυλινδροπίστονο με κάποιο παπί της yamaha?

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.718
    500 ευρώ δεν ειναι και λίγα, αλλά άμα δεν έχει κανενα άλλο θέμα και εμπνέει εμπιστοσύνη αυτός που θα το κάνει ίσως και να προχωρούσα.
    Η μπιέλα κι εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αλλαχτεί, αυτοι που το προτείνουν ίσως ξέρουν καλύτερα.

    Αν μπορείς να αγοράσεις καινούργιο, μήπως να το ξανασκεφτόσουν;

    Αλλά για την απόδοση μάλλον είναι ιδέα σου ότι δεν έχει πέσει. Αν θέλει κυλινδροπίστονο σίγουρα έχει πέσει απλά το έχεις συνηθίσει και δεν έχεις μέτρο σύγκρισης.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/07/2024
    Μηνύματα
    11
    Ίσως είναι ακριβό το κυλινδροπίστονο επειδή είναι nycasil. Το θέμα είναι να βρείς καλό μάστορα που να σέβεται τα χρήματα που θα πάρει

  11. #11
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από angelospower Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Συμπληρώνω κάθε 1000 χιλόμετρα χοντρικά 400ml..
    Ούτε δίχρονο δεν καίει τόσο πολύ....όντως χρήζει αντικατάστασης το σετ.
    Όχι στοφαλομπιέλα, ψάχνουν να βγάλουν τις διακοπές τους.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.938
    Δεν το λέω με βεβαιότητα, αλλά ΑΝ το nikasil είναι σε καλή κατάσταση, μόνο με ένα πιστόνι και καινούργια ελατήρια θα είσαι μια χαρά.
    Επίσης το nikasil αν δεν έχει βροντήξει τελείως, πλέον και στην ελλάδα παίρνει ρεκτιφιέ
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/07/2024
    Μηνύματα
    11
    Θα κοιτάξω μπάς και σηκώνει ρεκτιφιέ. Επίσης θα ζητήσω έλεγχο στο στροφαλο-μπιέλα. Δε θα το αλλάξω γιατί δε μου φαίνεται λογικο το επιχείρημα. Αν ήταν έτσι όλα τα μηχανάκια έπρεπε να τα πετάμε στα σκουπίδια όταν χαλάνε.

  14. #14
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από angelospower Προβολή μηνύματος
    Θα κοιτάξω μπάς και σηκώνει ρεκτιφιέ. Επίσης θα ζητήσω έλεγχο στο στροφαλο-μπιέλα. Δε θα το αλλάξω γιατί δε μου φαίνεται λογικο το επιχείρημα. Αν ήταν έτσι όλα τα μηχανάκια έπρεπε να τα πετάμε στα σκουπίδια όταν χαλάνε.
    Το μΕχανάκι σου ΔΕΝ έχει χαλάσει, απλά έχει τις φυσιολογικές φθορές που περιμένει κανείς σε μικρού κυβισμού μοτό (<300-350 κυβικά) οι οποίες, κατά κανόνα, πάνε συνήθως στα όριά τους με συνέπεια οι φθορές αυτές να έρχονται πολύ πιο γρήγορα από ένα, ας πούμε, 750-900 που τα 140-150 χ.α.ω (συνήθης ταχύτητα στις εθνικές οδούς) απλά το κάνουν να βαριέται και που λειτουργεί....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.881
    Παντός 400ml στα 1000 δεν μου φαίνονται και πάρα πολλά όταν πολλοί κατασκευαστές λένε ότι 200-300ml στα 1000 χιλιόμετρα είναι φυσιολογική
    κατανάλωση, κάτι cbr έκαιγαν λίτρο, αλλά και πολλά δεν καίνε σταγόνα, το οποίο είναι ιδανικό καθος δεν έχεις το άγχος,ποσό έκαψε,τι στάθμη έχει,να το ελέγξω,αν αδειάζει θα γίνει για πέταμα το μοτέρ.

    δοκίμασε και άλλα 20-50 δεν είναι όλα ιδια, και λογικά θα μειωθεί, και να το πας σιγά όχι τέρμα συνέχεια.
    Ίσως και να χρησιμοποιείς σαν βασικό λάδι 20-50 και να προσθέτεις μικροποσότητες,( πχ όταν θέλει συμπλήρωμα ) με ποιο χοντρό,

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. καίει λάδια ή όχι το cbr1000 του 2008;
    από portlord στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 108
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2009, 19:52
  2. Cbr 1000 Rr ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ;;;
    από booktsio στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 02/09/2009, 14:28
  3. Καιει λαδια????
    από OzZzZzY στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2007, 13:21
  4. ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;
    από MISKIN στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2005, 01:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF