Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 103

Θέμα: Άλλος ένας νέος και άσχετος που χρειάζεται βοήθεια

  1. #61
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    754
    Αν το πάμε έτσι, τότε να τα κάψει ακόμα κι αν είναι να πάρει Triumph Speed 400:

    The Triumph Speed 400 and Scrambler 400 X are designed by Triumph and will be produced in Bajaj Auto’s new Chakan plant.

    https://www.bajajauto.com/corporate/...ce-of-2-23-000

    Επίσης είπα για μεταχειρισμένο Bajaj. Στα ~5 χιλιάρικα καινούργιο, με τα δεδομένα που έθεσε ο Phantom σαφώς και το Triumph είναι προτιμότερο (βγαίνει 700-800€ παραπάνω, κάτι τέτοιο)
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  2. #62
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    944
    Γερό μηχανάκι έχει βγει αυτό το Βάζα,πως το λενε.Καθημερινά και επί χρόνια,καθοδόν για δουλειά βλέπω ένα στο δρόμο.Οποτε δε σκορπάει...

  3. #63
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    225
    Να κάνουμε μια μικρή ανακεφαλαίωση, γιατί απλά πετάμε πράγματα δεξιά και αριστερά πλέον.

    Το μεγαλύτερο επίπεδο σύγκλισης απόψεων λέει:
    1) Σύμφωνα με τους περισσότερους, να κοιτάξω να πάρω κάτι καινούργιο που να έχει οπωσδήποτε ABS
    2) Σύμφωνα με τους περισσότερους, αν πάρω μεταχειρισμένο να πάρω κάτι που να έχει ABS αλλά να είναι τεχνολογίας 5 ετών το πολύ γιατί τα παλιότερα ABS είχαν παιδικές ασθένειες (δηλαδή να πάρω μεταχειρισμένο το πολύ 5 ετών)

    Από εκεί και κάτω ξεκινούν οι διαφοροποιήσεις.

    Οπότε, μερικές "ερωτήσεις" ακόμα:

    1) Αν μιλάμε για μηχανή 10-15 ετών (π.χ. Honda CBF600S) έχει νόημα να κυνηγάμε το ABS ? Δηλαδή, σε μηχανή 15ετίας, το θέλουμε ή δεν το θέλουμε το ABS ?
    2) Με τις τιμές που παίζουν στα μεταχειρισμένα "μέχρι 5 ετών" έχει νόημα να κοιτάει κανείς μεταχειρισμένο; Ο καθένας πουλάει όσο θέλει, συμφωνώ, αλλά όταν το μεταχειρισμένο 5ετίας δεν είναι ούτε 10% πιο κάτω από το καινούργιο έχει νόημα να κοιτά κανείς μεταχειρισμένο;

    Ρωτάω γιατί τελικά προσωπικά καταλήγω στο εξής δίλλημα:
    Η πάω για καινούργια (κούτα) ή πάω για μοτοσικλέτα 15-20 ετών χωρίς ABS.
    Και ναι, καμία σχέση το ένα με το άλλο, αλλά το έχω ξαναγράψει, οι καινούργιες δεν μου αρέσουν..
    Έχω διαβάσει (και εδώ μέσα σε παρόμοια νήματα) οτι η σωστή μοτοσικλέτα που πρέπει να πάρει κάποιος είναι αυτή "που θα σε κάνει να θες να την οδηγήσεις"
    Ε δεν με τραβάνε οι καινούργιες, πως να το κάνουμε; (γούστα είναι αυτά).

    Δεν ξέρω, έχω μπερδευτεί, αλλά τουλάχιστον έχω αρχίσει να ξετυλίγω το κουβάρι, οπότε άκρη θα βρεθεί αργά ή γρήγορα.

    Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

  4. #64
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.599
    Επειδή με όλα όσα έχουν γραφτεί είναι λογικό να μπερδεύεσαι, θα σου έλεγα να δεις το πιο καινούριο από αυτά που σου αρέσουν και δεν έχει εξωπραγματική τιμή.
    Το ABS όσο παλιό και να είναι, σε έναν νέο οδηγό θα την κάνει τη δουλειά του, μη κολλάς σε αυτό.

  5. #65
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.084
    Phantom εσυ θα βάζεις τις κατευθύνσεις για να παίρνεις τις απαντήσεις που σε ενδιαφέρουν. Αν το γενικεύσεις θα γενικευθεί και αυτό.

    Θα σου απαντήσω για τη cbf600s
    Υπάρχουν 2 γενεές MK1 (2004-2007) MK2 (2008-2013)

    Το πρωτο με μαύρο μοτερ και καρμπς, το δεύτερο με ασημένιο μοτερ και injection

    Το MK1 είχε εισαχθεί σε 2 εκδόσεις με φερινκ και μια γυμνή στρογγυλοφαναρο(που ήταν και το πιο όμορφο στα μάτια μου αλλά πουλήθηκαν λιγότερα και είναι σπανιότερα σε μεταχειρισμένα.

    Τα τετρακύλινδρα μοτερ αν αυτό σε ενδιαφέρει από αισθηση / ήχο είναι και αυτά που μπορούν να αντέξουν πολλα περισσότερα χλμ χωρίς επισκευή λόγω χαμηλότερων τριβών και ομαλότερων αποδόσεων.
    Ενδεικτικά ένα τέτοιο μοτερ με τα σέρβις όπως αναφέρει ο κατασκευαστής θα φτάσει άνετα τα 500k χώρις επισκευή

    Υπάρχουν προσεγμένα μεταχειρισμένα όμως τα MK2 θα τα βρεις στα 4k - 4.5k στο car.
    Για τους λόγους που αναφέρεις, ότι δηλαδή μια τετοια μηχανή είναι πολύ περισσότερη μοτοσυκλέτα από ένα σύγχρονο μονοκυλινδρο A2 ίσως και αμφιλεγόμενης προέλευσης

    Ένα προσεγμένο MK1 θα το βρεις 3k-3.5k

    Σχετικά με το abs
    Προσωπικά σε μια τετοια αγορά προτεραιότητα έχει η καλύτερη δυνατή φυσική κατάσταση και δευτερεύον το abs
    Αφετέρου θα μάθεις να φρενάρεις με περισσότερη προνοητικότητα και να διαβάζεις καλύτερα τα διαφορετικά οδοστρώματα είναι κάτι που θα σε εξελίσσει ως οδηγό από το να πεις έχω abs και θα πάω όπως να ναι γιατί δεν θα μπλοκάρουν οι τροχοί σε ακραίο φρενάρισμα

  6. #66
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    336
    Είχα το CBF600s του 2005 (ΜΚ1) για 15 χρόνια.

    Πάρα πολύ άνετο, δεν κουράζει καθόλου, οπότε δεν ζητάς να κατέβεις ποτέ. Πραγματικός χιλιομετροφάγος. Έχει και το πιο "βουτυρένιο" μοτέρ απο θέμα λειτουργίας. Κατανάλωση στην εθνική, μεταξύ 5.5 και 6.5lt/100km, ανάλογα την ταχύτητα.
    Πολύ "δίκαια" μοτοσυκλέτα, την καταευχαριστήθηκα και δεν με απογοήτευσέ ποτέ.

    Μπορεί να βρεθεί σε καλή κατάσταση, σε λογική τιμή γύρω στα 2500€. Το δικό μου με 60.000χλμ ήταν στην πένα, και πουλήθηκε άμεσα λίγο πάνω απο 2k.

  7. #67
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    225
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Το MK1 είχε εισαχθεί σε 2 εκδόσεις με φερινκ και μια γυμνή στρογγυλοφαναρο(που ήταν και το πιο όμορφο στα μάτια μου αλλά πουλήθηκαν λιγότερα και είναι σπανιότερα σε μεταχειρισμένα.
    Έχει ένας γνωστός μου ένα MK1 (με φέρινγκ) που το χρησιμοποιεί καθημερινά και γενικά το προσέχει και σκέφτεται να το πουλήσει για κάτι πιο καινούργιο.
    Γι αυτό και μπήκε στη λίστα με τα υποψήφια προς αγορά.

    Ερώτηση: Υπάρχει η δυνατότητα το 600S με φέρινγ να μετατραπεί σε στρογγυλοφάναρο;
    Όχι οτι η απάντηση παίζει καθοριστικό ρόλο, αλλά αν η απάντηση είναι ναι, τότε ίσως βρήκα την πρώτη μου μοτοσικλέτα! :P

    Εχώ δει στο CAR ένα - δύο στρογγυλοφάναρα, όπως και κάτι στρογγυλοφάναρα Hornet του 2004-2005, και μου τρέχουν τα σάλια, αλλά οκ, το look δεν είναι το παν..

  8. #68
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    336
    Θεωρώ πως θα γίνεται, μιας και μιλάμε ουσιαστικά για την ίδια μοτοσυκλέτα.

    Αλλά δεν αξίζει, και για λόγω κόστους (αγορά για όργανα, φανάρι κτλ) αλλά και οτι το φέρινγκ του προσφέρει εξαιρετική κάλυψη απο τον αέρα ακόμα και στην τελική του (~215)

  9. #69
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    225
    Οκ. Αν και δεν νομίζω να χρειαστεί να πάω ποτέ με πάνω από 100χ.α.ω :P
    Το κόστος δεν θα με απασχολούσε τόσο (τα γούστα έστω και σε δευτερεύοντα χρόνο πληρώνονται)
    Αλλά το θέμα της κάλυψης από τον αέρα είναι σοβαρό.

    Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

  10. #70
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    754
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Phantom Προβολή μηνύματος
    Να κάνουμε μια μικρή ανακεφαλαίωση, γιατί απλά πετάμε πράγματα δεξιά και αριστερά πλέον.

    Το μεγαλύτερο επίπεδο σύγκλισης απόψεων λέει:
    1) Σύμφωνα με τους περισσότερους, να κοιτάξω να πάρω κάτι καινούργιο που να έχει οπωσδήποτε ABS
    2) Σύμφωνα με τους περισσότερους, αν πάρω μεταχειρισμένο να πάρω κάτι που να έχει ABS αλλά να είναι τεχνολογίας 5 ετών το πολύ γιατί τα παλιότερα ABS είχαν παιδικές ασθένειες (δηλαδή να πάρω μεταχειρισμένο το πολύ 5 ετών)

    Από εκεί και κάτω ξεκινούν οι διαφοροποιήσεις.

    Οπότε, μερικές "ερωτήσεις" ακόμα:

    1) Αν μιλάμε για μηχανή 10-15 ετών (π.χ. Honda CBF600S) έχει νόημα να κυνηγάμε το ABS ? Δηλαδή, σε μηχανή 15ετίας, το θέλουμε ή δεν το θέλουμε το ABS ?
    2) Με τις τιμές που παίζουν στα μεταχειρισμένα "μέχρι 5 ετών" έχει νόημα να κοιτάει κανείς μεταχειρισμένο; Ο καθένας πουλάει όσο θέλει, συμφωνώ, αλλά όταν το μεταχειρισμένο 5ετίας δεν είναι ούτε 10% πιο κάτω από το καινούργιο έχει νόημα να κοιτά κανείς μεταχειρισμένο;

    Ρωτάω γιατί τελικά προσωπικά καταλήγω στο εξής δίλλημα:
    Η πάω για καινούργια (κούτα) ή πάω για μοτοσικλέτα 15-20 ετών χωρίς ABS.
    Και ναι, καμία σχέση το ένα με το άλλο, αλλά το έχω ξαναγράψει, οι καινούργιες δεν μου αρέσουν..
    Έχω διαβάσει (και εδώ μέσα σε παρόμοια νήματα) οτι η σωστή μοτοσικλέτα που πρέπει να πάρει κάποιος είναι αυτή "που θα σε κάνει να θες να την οδηγήσεις"
    Ε δεν με τραβάνε οι καινούργιες, πως να το κάνουμε; (γούστα είναι αυτά).

    Δεν ξέρω, έχω μπερδευτεί, αλλά τουλάχιστον έχω αρχίσει να ξετυλίγω το κουβάρι, οπότε άκρη θα βρεθεί αργά ή γρήγορα.

    Ευχαριστώ για την υπομονή σας.
    Καταλαβαίνω πως μπερδεύεσαι, κι εγώ ως νέος μέχρι να καταλήξω κάπου από την πολύ μελέτη είχα κάνει το μυαλό μου κιμά Για να προχωρήσεις κάνε τα εξής:

    1. Θέσε το budget σου (άνω όριο). Με 3-5000€ μπορείς να κινηθείς τόσο στην αγορά του μεταχειρισμένου, όσο και για αγορά κούτας
    2. Βάλε τα κριτήριά σου. Πχ γυμνό στρογγυλοφάναρο, μέχρι τόσα κυβικά και τόσοι κύλινδροι, τάδε εξοπλισμό (ABS ή ότι άλλο έχουμε πει εδώ μέσα), κτλ, κτλ.
    3. Δοκίμασε απλώς να ανέβεις σε μηχανές για να πάρεις μια ιδέα.
    4. Βρες καλό δάσκαλο.

    Με άλλα λόγια από ένα σημείο κι έπειτα πρέπει να προχωρήσεις στην πράξη. Τόσο όσον αφορά τα μαθήματα, όσο και όσον αφορά την αγορά της μηχανής αυτής καθ' αυτής. Καλό το μπλα, μπλα στα forums («δες αυτό ή δες εκείνο») και η μελέτη στο ντερνέτ, αλλά μόνο με την πράξη θ' αρχίσει το μυαλό να ξεμπλοκάρει και να παίρνει αποφάσεις.
    Τελευταία τροποποίηση από grinderx; 05/08/2024 στις 10:49.
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  11. #71
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    528
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Phantom Προβολή μηνύματος
    Οκ. Αν και δεν νομίζω να χρειαστεί να πάω ποτέ με πάνω από 100χ.α.ω :P
    Το κόστος δεν θα με απασχολούσε τόσο (τα γούστα έστω και σε δευτερεύοντα χρόνο πληρώνονται)
    Αλλά το θέμα της κάλυψης από τον αέρα είναι σοβαρό.

    Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
    https://www.car.gr/classifieds/bikes...honda-cbf-600s
    Με κάτι τέτοιο πιστεύω θα εχεις καλύψει σχεδόν όλες σου τις ανάγκες για πρώτη μηχανή, διότι να είσαι σίγουρος ότι μετά από λίγο καιρό το μικρόβιο θα σε κάνει να πας σε αναβάθμιση !!!!

  12. #72
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    225
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grinderx Προβολή μηνύματος
    3. Δοκίμασε απλώς να ανέβεις σε μηχανές για να πάρεις μια ιδέα.
    4. Βρες καλό δάσκαλο.
    Σε μια μικρή επαρχιακή πόλη δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές.
    Για το 3, ενδεικτικά, σε ακτίνα 100 χλμ από την τοποθεσία μου, πωλούνται συνολικά 28 μεταχειρισμένες μοτοσικλέτες κάθε κατηγορίας (εξαιρουμένων των scooter και παπιών) χρονολογίας μετά το 2000 και τιμής κάτω από 4500 ευρώ
    Καταλαβαίνεις λοιπόν οτι το να ανέβεις σε κάποια μοντέλα είναι αδύνατο.
    Δυστυχώς, πρέπει να καταλήξω σε μια μικρή λίστα (2-3 μοτοσικλέτες max) και έπειτα να επιδιώξω να τις βρω όπου μπορώ για να δοκιμάσω να ανέβω στατικά.

    Ακόμα και το 4, είναι υποκειμενικό. Πέρα από την υποκειμενικότητα του "τι είναι καλός δάσκαλος", σε μία πόλη με 6-7 σχολές οδηγών στο σύνολο, απλά διαλέγεις οτι έχεις ακούσει οτι είναι "καλό" και εύχεσαι να είναι πραγματικά καλό, γιατί στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει.
    Δεν το λέω με κακό τρόπο. Αλλά μπορεί ο "μέτριος" δάσκαλος σε μια πόλη με 100 σχολές οδηγών να είναι καλύτερος από τον "καλό" σε μια πόλη με 5..

    Α, και τέλος οι αντιπροσωπείες όσον αφορά τις μοτοσικλέτες.. έχουν από την μία πλευρά μοντέλα τύπου CBR1000 και CRF1100 (απλησίαστα οικονομικά) και από την άλλη κάτι Κινέζικα που ούτε εδώ στο forum δεν μπορώ να βρω το όνομά τους.
    Επίσης η αναλογία μοντέλων προς πώληση είναι 5 μοτοσικλέτες για κάθε 95 scooter.. Και φυσικά δεν ασχολούνται με / πωλούν μεταχειρισμένα.. Στην καλύτερη να έχουν κανένα μοντέλο με κάτω από 1000 χιλιόμετρα που στο πουλάνε "σχεδόν" στην ίδια τιμή με το καινούργιο και "δίνουν" δώρο τίποτα service για να καλύψουν "την διαφορά"

    Οπότε όλα τα ωραία κόλπα που ισχύουν για Αθήνα και ΙΣΩΣ Θεσσαλονίκη, δεν ισχύουν εδώ!

    Είχα φτιάξει μια λίστα με 11-12 μοτοσικλέτες.
    Τις κατέβασα στις 4-5, και τώρα στην ουσία προσπαθώ να τις κάνω 2-3.

  13. #73
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    754
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Phantom Προβολή μηνύματος
    Σε μια μικρή επαρχιακή πόλη δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές.
    Για το 3, ενδεικτικά, σε ακτίνα 100 χλμ από την τοποθεσία μου, πωλούνται συνολικά 28 μεταχειρισμένες μοτοσικλέτες κάθε κατηγορίας (εξαιρουμένων των scooter και παπιών) χρονολογίας μετά το 2000 και τιμής κάτω από 4500 ευρώ
    Καταλαβαίνεις λοιπόν οτι το να ανέβεις σε κάποια μοντέλα είναι αδύνατο.
    Δυστυχώς, πρέπει να καταλήξω σε μια μικρή λίστα (2-3 μοτοσικλέτες max) και έπειτα να επιδιώξω να τις βρω όπου μπορώ για να δοκιμάσω να ανέβω στατικά.

    Ακόμα και το 4, είναι υποκειμενικό. Πέρα από την υποκειμενικότητα του "τι είναι καλός δάσκαλος", σε μία πόλη με 6-7 σχολές οδηγών στο σύνολο, απλά διαλέγεις οτι έχεις ακούσει οτι είναι "καλό" και εύχεσαι να είναι πραγματικά καλό, γιατί στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει.
    Δεν το λέω με κακό τρόπο. Αλλά μπορεί ο "μέτριος" δάσκαλος σε μια πόλη με 100 σχολές οδηγών να είναι καλύτερος από τον "καλό" σε μια πόλη με 5..

    Α, και τέλος οι αντιπροσωπείες όσον αφορά τις μοτοσικλέτες.. έχουν από την μία πλευρά μοντέλα τύπου CBR1000 και CRF1100 (απλησίαστα οικονομικά) και από την άλλη κάτι Κινέζικα που ούτε εδώ στο forum δεν μπορώ να βρω το όνομά τους.
    Επίσης η αναλογία μοντέλων προς πώληση είναι 5 μοτοσικλέτες για κάθε 95 scooter.. Και φυσικά δεν ασχολούνται με / πωλούν μεταχειρισμένα.. Στην καλύτερη να έχουν κανένα μοντέλο με κάτω από 1000 χιλιόμετρα που στο πουλάνε "σχεδόν" στην ίδια τιμή με το καινούργιο και "δίνουν" δώρο τίποτα service για να καλύψουν "την διαφορά"

    Οπότε όλα τα ωραία κόλπα που ισχύουν για Αθήνα και ΙΣΩΣ Θεσσαλονίκη, δεν ισχύουν εδώ!

    Είχα φτιάξει μια λίστα με 11-12 μοτοσικλέτες.
    Τις κατέβασα στις 4-5, και τώρα στην ουσία προσπαθώ να τις κάνω 2-3.
    Νομίζω το βλέπεις λάθος. Ακόμα και αυτά τα λίγα που βρίσκεις στην περιοχή σου, ακόμα κι αν δεν σε ενδιαφέρουν στην πραγματικότητα, πήγαινε και δέστα να έχεις μια αίσθηση. Αυτό έκανα κι εγώ: Πήγα σε 2-3 μαγαζιά και καβαλούσα μοτοσυκλέτες (άλλες μου άρεσαν/ενδιέφεραν, πχ Suzuki SV650, άλλες όχι), δοκίμαζα κράνη, συζητούσα με τους πωλητές, κτλ, μόνο και μόνο για να αρχίσω να μιλάω με κόσμο από κοντά και να αρχίσω να καταλαβαίνω πρακτικά τι παίζει με το χώρο της μοτοσυκλέτας. Με άλλα λόγια να αρχίσω να αποκτώ σιγά, σιγά μια τριβή με το αντικείμενο στην πράξη και όχι απλώς μπαίνοντας σε forums και βλέποντας βίντεο στο youtube.

    Για τους δασκάλους το ίδιο. Ψάξε, μάθε, ρώτα, πήγαινε από κοντά και συζήτα. Στο τέλος θα διαλέξεις το δάσκαλο που πιστεύεις ότι σου ταιριάζει.

    Ξαναλέω, καλή η θεωρία και το ψείρισμα, αλλά αφού το πήρες απόφαση να χορέψεις, κάποια στιγμή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα πρέπει να μπεις στο χορό και όντως να χορέψεις. Και αυτό ισχύει για όλα τα θέματα. Δε γίνεται αλλιώς.
    Τελευταία τροποποίηση από grinderx; 05/08/2024 στις 11:37.
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  14. #74
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    528
    Σε ποιο μέρος ακριβώς μένεις?

  15. #75
    Μέλος Το avatar του/της Phantom
    Εγγραφή
    30/07/2024
    Μηνύματα
    225
    Τρίκαλα Θεσσαλίας..

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Και άλλος ένας για Ρουμανία τράβηξε
    από AXL954 στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 06/04/2016, 17:21
  2. Καινούριος, νέος και άσχετος
    από los santos στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2010, 07:00
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/04/2009, 16:06
  4. Άλλος ένας νέος στην παρέα...
    από Nostra στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2006, 00:07
  5. Να και ένας Νέος, αλλά Παλιός....
    από Palios-neos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2005, 14:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF