Δεν πιάνεται αλλαγή σε εμένα, τώρα ορίζω τις προδιαγραφές![]()
Δεν πιάνεται αλλαγή σε εμένα, τώρα ορίζω τις προδιαγραφές![]()
Σα γνήσιο παρτάλι του φόρουμ δεν έχω κάτι ουσιαστικό να προτείνω πάνω στο θέμα, σαν άνθρωπος που ασχολείται γύρω από τον ήχο-ας πούμε- θα σου πω πως όσο πιο χαμηλή η συχνότητα τόσο λιγότερο κατευθυντική.
Δηλαδή οι πιο υψίσυχνες κόρνες δίνουν καλύτερη εικόνα ως προς την προέλευση της πηγής στο χώρο, εν αντιθέσει με τις πιο μπάσες. Βέβαια αν μιλάμε για 300 αντί για 400hz μάλλον δεν είναι καν άξια αναφοράς η διαφορά, πιο χαμηλά ίσως.
Κοντά στα 250Hz θα ήταν ιδανικό (150-160 είναι όπως των καραβιών), δεν γίνεται όμως στα πλαίσια της λογικής.
Είχα πετύχει χαμηλή συχνότητα με δύο χαμηλές fiamm πολύ δουλεμένες (πάνω από 20 χρόνια) και καταλαβαίνω
το λιγότερο κατευθυντική που λες.
Φαίνεται στις αντιδράσεις των οδηγών.
Μου φαίνεται πως επικοινωνεί καλύτερα τον όγκο δημιουργώντας περισσότερο ενοχές και λιγότερο αντίδραση και εκνευρισμό.
Ναι, όμως δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν πιο πρακτικό να ενισχύσεις μια μεσαία κόρνα, παρά μια πιο χαμηλόσυχνη, στα 250 δηλαδή ο ήχος διασπειρεται πιο κυκλωτικά, ενώ φαντάζομαι οτι εμείς πάνω στις μηχανές θέλουμε πιο πολύ λογική 'beam" για να καταδεικνύει κατευθείαν από που του 'ρχεται το κορνάρισμα. Δηλαδή αν τα 250 θα ήταν η δομική συχνότητα, που φαντάζομαι δεν είναι, απλά είναι υποαρμονική, μιλάμε περισσότερο για βουητό παρά για κόρνα.
Τελευταία τροποποίηση από asxetost; 12/08/2024 στις 19:42.
Προτιμάς να ενημερώσεις με λεπτομέρεια τους πιλότους ακροβατικών που είναι γύρω μας έτσι ώστε
καλύψουμε το κενό των πολύ οξυμένων αισθήσεων τους;
Δεν κορνάρουμε σε αυτούς, μας ακούνε.
Οι άλλοι που είναι μλκσμενοι καλύτερα να τρομάξουν λίγο..
Ναι είναι και πώς το βλέπεις, γιατί κάποιοι οδηγοί αυτοκινήτων τρομάζουν και κάνουν σπασμωδικές κινήσεις έτσι.
Εγώ πχ που έχω και άποψη(πλάκα κάνω) δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που τη χρησιμοποίησα![]()
Ισχυει οτι μια σχετικα δυνατη κορνα μπορει να προκαλεσει σπασμωδικες κινησεις παντως.
Αλλα οταν πρεπει να ακουστεις δυστυχως οι συμβατικες κορνες που εχουν οι μηχανες δεν αρκουν.
μου αρεσει πολυ το θέμα...το προτζεκτακι...μου αρεσει επισης που έχεις ενα απροβλημάτιστο μοτορι και ασχολείσαι με τέτοια..παντα ετσι να είναι....
σκεφτομαι όμως οτι η κόρνα που έχουμε στις μοτο υποδηλώνει σε κάποιον που δεν βλέπει οτι δίνει σινιάλο ένα δίκυκλο. δηλαδη ο τυπος αυτος της κόρνας μας χαρακτηρίζει κατα κάποιο τρόπο σε κάποιον που δεν βλέπει εκεινη την στιγμη προς το μέρος μας.
και για να σας προλάβω, αν κάποιος εννοει οτι με κάποιο πιο μπάσο ηχο αυτος ο τυπος που δεν βλέπει θα θορυβηθεί λίγο παραπάνω ,εγω θα σας προτείνω να βάλετε λιγο στο μυαλό σας οτι ο ίδιος ανθρωπος αν ακουσει εναν ηχο που δεν εχει συνηθίσει να βγαίνει απο μοτοσυκλέτα και έρχεται από ένα πέρασμα που δεν χωράει φορτηγο πχ ισως να νοήσει οτι δεν ειναι γι αυτον το σινιάλο. δηλαδη για να εξηγηθω αν εκει που περιμενει να του κορναρει μοτοσυκλετα, ακουσει κορνα πλοιου θα πει...οκ δεν ειναι για εμενα...περνάω....
παντα φιλικα και χωρις διαθεση δασκαλεματος...
..without engineers, science is just philosophy..
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Κάνεις πολύ καλά που το συζητάς, έχω και παράδειγμα με γέλιο.
Αναφέρεσαι σε δύο παράγοντες έτσι όπως το βλέπω:
Ο τόνος της κόρνας: σίγουρα οι υπερβολές κοντά στα 200Ηz που χρησιμοποιούν οι νταλίκες θα ήταν παραπλανητικές.
Δεν γεμίζουμε τους καθρέπτες τους έτσι ώστε να μην μας νοιάζει η κατευθυντικότητα που λέει ο asxetost
αλλά είναι και τόσο ξένο σαν συνδυασμός που μοιάζει με υποκρισία.
Περνάμε δηλαδή στο άλλο άκρο, που μπορεί να προκαλέσει συμπάθεια, μπορεί όμως και αντιπάθεια.
Το κλαξον που εξοπλίζει το 90% των δίκυκλων, ενημερώνει για κάτι ελαφρύ, ευαίσθητο που δεν σε απειλεί.
Αυτό για μοτοσυκλέτες 200Kg είναι τόσο ψέμα όσο το να χρησιμοποιούσαμε τενόρους φορτηγού.
Και εκνευρίζει.. Αυτά θέλω να μαζέψω, αν έχουμε υποθετικά μια κλίμακα 150Hz (πλοία) - 550Hz (κλαστήρια), να πετύχω
κάτι κοντά στα 300Hz που θα εκνευρίζει λιγότερο και θα επικοινωνεί πιο ρεαλιστικά τον όγκο.
Δεν είναι υπερβολή, σαν μεγάλο lancia μοιάζει
Η θέση μας όταν κορνάρουμε: περιγράφεις τυφλό πέρασμα και αποκλεισμό του ερεθίσματος (ήχου) από την λογική.
Προσωπικά το θεωρώ αδύνατο αλλά καλό είναι να το δούμε σαν πιθανότητα.
Έχει να κάνει με το πότε και γιατί κορνάρουμε. Δεν υφίσταται σινιάλο με την κόρνα στην κυκλοφορία.
Σινιάλο κάνουμε με τα φώτα, με τα χέρια. Η κόρνα είναι το τελευταίο μέσο που έχουμε και το μόνο που λειτουργεί σαν όπλο,
"απλώνουμε" έναν κυματισμό που αγγίζει στην πραγματικότητα τους άλλους.
Εμένα μου είναι δύσκολο να κορνάρω χωρίς να βλέπω τον οδηγό. Εννοώ κρυμμένος σε τυφλή γωνία του.
Συνήθως κορνάρω για να αποτρέψω αυτό που πάει να κάνει. Αν δεν τον βλέπω ή έχω κάνει πατάτα και έχω κρυφτεί
πιθανά θα κορνάρω παράλληλα αλλά θα εστιάζω στην απεμπλοκή μου απο το σημείο.
Και τα ωραία: είμαι με το πούλμαν (r100rs) πριν την διάβαση τραίνου. Τούρμπο με τον μπροστινό πάνω στην διάβαση που πήγε να με πατήσει
πατάω τενόρους άρρωστους που κάνουν ένα περίεργο μπάσο να κρύψουν όσα του φώναζα.
Πετάγεται ο σταθμάρχης απο τον ύπνο της σκοπιάς και αρχίζει να κατεβάζει μπάρες! ο μπροστινός άσπρισε!
Την αγόρασα γνωρίζοντας πως "συντηρείται" από παιδιά σε στάβλο, με τρύπα στο καπάκι της πρωτεύουσας
με τον πλανήτη να λέει πως ανατινάζεται και τους μηχανικούς πως δεν παίρνει αέρα.
Έχω λύσει θέματα που κόστισαν ψάξιμο εξαμήνου, είναι η ώρα της κόρνας![]()
Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; 13/08/2024 στις 10:17.
ΣΕ virago 250, δανεικο, του ειχε βαλει δυο ''σαλυγκαρια'', αναβει πρασινο φαναρι, ξεκιναω και βλεπω ενα ιχ που θελει να περασει με κοκκινο στην πορεια τη δικια μου, θα μπορουσα ευκολα να σταματησω και να ξαναξεκινησω, πατησα την κορνα, ο οδηγος του αυτοκινητου το γονατησε στα φρενα και οταν περναγα απο μπροστα του ειχε ενα βλεμμα κατι μεταξυ τρομου και αποριας.
The horn does not slow you,
Προσοχή, μερικοί πρώτα πατάνε κόρνα ενώ θα έπρεπε φρένα, ελενχος και ελιγμός. Σίγουρα θα έχουν τρακάρει επειδει πατισαν κόρνα και όχι φρένο... Στο παπί την έχω βγάλει, αν έβαζα θα ήταν ότι ποιο δυνατό και ενοχλητικό υπάρχει, για να ξυπνάνε τα ζώα και να βλέπουν οι άλλοι από πολύ μακριά τις βλακείες που κάνουν,, επίσης να πηγαίνω δίπλα σε γκόμενες που μιλάνε στο κινητό ενώ οδηγανε και να την πατάω συνεχόμενα να μην ακούνε τιποτα