Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Triumph Tiger 900 ζέστη

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/08/2024
    Μηνύματα
    2

    Triumph Tiger 900 ζέστη

    Γεια σας,
    Είμαι σε αναζήτηση μοτοσυκλέτας. Ήμουν και είμαι ερωτευμένος με την Tiger 900 λόγο εμφάνισης και πάω να την κάνω test ride και σε δέκα λεπτά την γύρισα πίσω. Η ζέστη από τα ψυγεία της μηχανής με το βεντιλατερ να παίρνει μπρος συνέχεια και να καίγομαι κυριολεκτικά στα πόδια ήταν τραγικό. Εκλαψα από απογοήτευση. Είχα δεί αμέτρητα βίντεο για αυτή την μοτοσυκλέτα και είχα διαβάσει αρκετά sites και κάνεις δεν ανέφερε τίποτε για αυτό το απογοητευτικό πρόβλημα της. Κυριολεκτικά μέσα στην Αθήνα, δεν άντεξα ούτε δέκα λεπτά.

  2. #2
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.180
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pag1364 Προβολή μηνύματος
    Γεια σας,
    Είμαι σε αναζήτηση μοτοσυκλέτας. Ήμουν και είμαι ερωτευμένος με την Tiger 900 λόγο εμφάνισης και πάω να την κάνω test ride και σε δέκα λεπτά την γύρισα πίσω. Η ζέστη από τα ψυγεία της μηχανής με το βεντιλατερ να παίρνει μπρος συνέχεια και να καίγομαι κυριολεκτικά στα πόδια ήταν τραγικό. Εκλαψα από απογοήτευση. Είχα δεί αμέτρητα βίντεο για αυτή την μοτοσυκλέτα και είχα διαβάσει αρκετά sites και κάνεις δεν ανέφερε τίποτε για αυτό το απογοητευτικό πρόβλημα της. Κυριολεκτικά μέσα στην Αθήνα, δεν άντεξα ούτε δέκα λεπτά.
    Καλημέρα.
    Μέσα στην Αθήνα και τέτοια εποχή είναι παραπάνω από σύνηθες να καίνε τα μοτέρ όλα, όχι μόνο του Τ.
    Πήγαινε καμμιά βόλτα παραέξω σε συνθήκες ταξιδιού,σα να λέμε,εκεί θα εκτιμήσεις την αξία της.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.630
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pag1364 Προβολή μηνύματος
    Γεια σας,
    Είμαι σε αναζήτηση μοτοσυκλέτας. Ήμουν και είμαι ερωτευμένος με την Tiger 900 λόγο εμφάνισης και πάω να την κάνω test ride και σε δέκα λεπτά την γύρισα πίσω. Η ζέστη από τα ψυγεία της μηχανής με το βεντιλατερ να παίρνει μπρος συνέχεια και να καίγομαι κυριολεκτικά στα πόδια ήταν τραγικό. Εκλαψα από απογοήτευση. Είχα δεί αμέτρητα βίντεο για αυτή την μοτοσυκλέτα και είχα διαβάσει αρκετά sites και κάνεις δεν ανέφερε τίποτε για αυτό το απογοητευτικό πρόβλημα της. Κυριολεκτικά μέσα στην Αθήνα, δεν άντεξα ούτε δέκα λεπτά.
    Οι περισσότερες σύγχρονες euro5 μοτοσυκλέτες έτσι είναι. Φίλος με crf1100 l του 23 παραπονιέται πολύ γιατί ζέστη που βγάζει η μοτό σε κίνηση στην πόλη και σκέψου πως το Άφρικα θεωρείται από τα πιο "δροσερά" της κατηγορίας του.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.576
    Συμφωνώ, όλες οι μηχανές έχουν θέμα το καλοκαίρι στην κίνηση της Αθήνας.
    Τι μοτοσυκλέτα είχες πριν και δεν αντιμετώπιζες πρόβλημα?

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    494
    Δυστυχώς όλοι οι χρήστες αυτό λένε για τα euro 5.

    Εγώ δεν έχω μέτρο σύγκρισης καθώς μπήκα απευθείας σε euro 5 προδιαγραφές, αλλά ξέρω αρκετούς που το έχουν παρακάμψει με φίλτρο και εξάτμιση και έχουν λύσει, τόσο το πρόβλημα της ζέστης, όσο και αυτό της πιο καλής απόδοσης.

    Αυτό βέβαια προϋποθέτει την κάλυψη του έξτρα κόστους και ιδανικά τη δυνατότητα επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις εάν χρειαστεί, πχ πιο αυστηρές προδιαγραφές κυκλοφορίας κλπ

    Κάνε και μια βόλτα και με άλλες μηχανές του ίδιου στυλ και πράξε αναλόγως
    Τελευταία τροποποίηση από Dimmanoukas; 16/08/2024 στις 17:18.

  6. #6
    όλοι το λένε αυτό για τις euro5 αλλά τί περιμένεις με καύσωνα στην τσιμεντούπολη?
    θα έλεγα να δώσεις κι άλλη ευκαιρία σε πιο ανοιχτές διαδρομές.


    υγ:για εμας τους ssδες είναι στανταράκι το βεντιλατερ στο 1ο φανάρι ανεξάρτητα από την εποχή.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #7
    Περαν του Ε5 κ της τσιμεντουπολης μετα απο 2 μηνες συνεχους καψας να υποθεσω οτι ησουν κ με σορτσακι?
    ''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!

  8. #8
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.626
    @Dimmanoukas
    Οι ρυθμίσεις που επιβάλλονται για τον συγκεκριμένο τρόπο που γίνονται οι έλεγχοι και λέμε ότι αλλάζουν, μπορούν να γίνουν χωρίς μεγάλες αλλαγές.
    Το βλέπει ο μηχανικός και σου λέει. Σε μοντέλα που έχουν αισθητήρες Λ σε κάθε κύλινδρο είναι πολύ γρήγορη υπόθεση.

    Αν έχεις διαβάσει τις λίστες αλλαγών που έχω για er6 - versys είναι τελείως διαφορετική περίπτωση.
    Αλλάζουμε όλη την διαχείριση σαν να δημιουργούμε μια έκδοση του μοντέλου.
    Πέφτουμε και στην παγίδα ότι θα επενδύσουμε στην αλλαγή χαρτών, να μην το κάνουμε με νέα εξάτμιση κ.λπ.

    Κάποιος που είναι ικανοποιημένος από την δύναμη της μοτό του, απλά ακολουθεί τις οδηγίες του μηχανικού
    έτσι ώστε να λειτουργεί χωρίς να επιβαρύνεται ο κινητήρας.

    Όχι πως αν αρχίσεις τα βρουμ βρουμ στην κίνηση με 900 τρικύλινδρο θα είσαι δροσερός.. θα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα
    και θα ξέρεις πως δεν κινδυνεύει όπως πριν.

  9. #9
    Καλησπέρα φίλε μου, αρκετοί βάζουν αυτό στο εξωτερικό. Είναι γνωστό θέμα.
    https://www.ebay.co.uk/itm/276555755...iABEgIgnfD_BwE
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.879
    Εγώ καιγόμουν χτες με το παπί glx. Με παντόφλα βέβαια, 90km σερί,δικαβαλο,μεσημέρι με κοντά 40 βαθμούς, σε ανηφόρες ένιωθες τον καυτό αέρα από το μοτέρ σαν κάψιμο, δεν θα βγάλει το 900?

  11. #11
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.039
    Δε παίζει ο φίλος με το 900 να έκανε το τεστ ραιντ με βερμούδα;

    Γιατί η βερμούδα πάει και έρχεται ανεξάρτητου κυβικών

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    τετοια εποχη ο αερας ειναι θερμος απο μονος του. περναει μεσα απο το ψυγειο και σε καιει. ειναι λογικο, και με euro4 το ιδιο θα ηταν. πιο μεγαλη επιδραση θα εχει να βγεις βολτα με 30 βαθμους αντι 36 παρα να αλλαξεις εξατμιση κτλ. τωρα αν το συγκεκριμενο εχει μικρο ψυγειο η τα στέλνει ολα στο ποδι σου αυτο ειναι αλλο θεμα. γενικα τα ε5 ειναι πιο ζεστα και η ταση να μικραινουν τα ψυγεια τα κανει ακομα χειροτερα.

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/08/2024
    Μηνύματα
    2
    Καταρχάς χίλια ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και θα είμαι αναλυτικός. Είχα το nc750x το οποίο το μόνο που είχα ήταν λίγη ζέστη από τον κινητήρα στις πολύ ζεστές μέρες. Μετά είχα για 2 βδομάδες τώρα το καλοκαίρι ενός φίλου, την Vstrom 1050 2024 μοντέλο , η οποία κι αυτή μόνο την κλασσική ζέστη του κινητήρα έβγαζε. Είτε σορτσάκι είτε όχι, νορμάλ ζέστη και με πολλά χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα σε αυτές τις 2 βδομάδες. Είχα την τύχη μετά να πάρω για 2 μέρες την crf1100 που κι αυτή τα ίδια. Όλα λογικά και διαχειρισημα. Πάω να κάνω test ride την 900 gt και σε 3 λεπτά οδήγησης μέσα στην Καλλιρόη, την γύρισα πίσω γτ απλά δεν άντεχα. Δεν άντεχα. Μιλάμε η ζέστη από τα βεντιλατερ των ψυγείων, όχι του κινητήρα, με έκαψε κυριολεκτικά. Η μηχανή έχει τρομερή δύναμη, τρομερή θέση οδήγησης, τρομερή σέλα και τρομερή εμφάνιση για έμενα. Αλλά δεν την οδηγάς μέσα σε πόλη πάνω από 3-5 λεπτά για κανένα λόγο.

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_M. Προβολή μηνύματος
    Περαν του Ε5 κ της τσιμεντουπολης μετα απο 2 μηνες συνεχους καψας να υποθεσω οτι ησουν κ με σορτσακι?
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Δε παίζει ο φίλος με το 900 να έκανε το τεστ ραιντ με βερμούδα;

    Γιατί η βερμούδα πάει και έρχεται ανεξάρτητου κυβικών


    Βερμουδα λοιπον....
    ''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.924
    Η προσωπική μου εμπειρία με Ε5 ήταν πολύ καλή και τελείως διαφορετική από τα λεγόμενα των περισσότερων.

    Από 4κύλινδρο 600άρι Ε3 σε 3κύλινδρο 900άρι Ε5 η μέρα με την νύχτα.

    Με το 600άρι έκαιγαν τα πόδια μου ακόμα και με τζιν, το 900 ήταν απόλαυση.

    Πιστεύω πως παίζει μεγάλο ρόλο η μοτοσυκλέτα και το που βρίσκονται τα ψυγεία.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

Παρόμοια θέματα

  1. Πληροφορίες για TRIUMPH TIGER 900 '98
    από dolphincry78 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2005, 00:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF