Άμα είσαι κουτάκιας.......
Άμα είσαι κουτάκιας.......
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Πάλι καλά που το απέφυγα λοιπόν, ήδη γυρνώντας χτες από την πρώτη κάπως μεγάλη βόλτα, περίπου 1100χλμ σε 2 μέρες από επαρχιακό δίκτυο, η ταπείνωση που ένιωσα ήταν πολλή. Δεν θα άντεχα να μπω σε πίστα με 650 και να με περνάνε σα γιαγιά- μη σχολιάσει κανείς οτι δεν θα άντεχε το μηχανάκι μου.
Περιμένουμε εντυπώσεις, εύχομαι να σας έκανε τη χάρη ο καιρός!
Τελευταία τροποποίηση από asxetost; 24/08/2024 στις 13:48.
Αυτό που λέει ο regulator ήταν το χθεσινό τρακ ντει που ήταν ανοιχτή προπόνηση και έτρεχαν με ότι τραβάει η όρεξη σου. Σήμερα στο σχολείο έχει 3 τμήματα για όλα τα επίπεδα και στο "αργό" πιστεύω με τις απολύτως απαραίτητες γνώσεις να μπει κάποιος θα νιώθει άνετα. Εγώ σιγά σιγά ξεκινάω ετοιμάζομαι για κάποιο τρακ ντει σίγουρα, είτε με το δικό μου το τρακτέρ είτε με νοικιαρικο.
Λοιπόν ας ξεκινήσουμε το feedback!
Humbling experience ΞΕΚΑΘΑΡΑ, είναι σχολείο ναι, αλλά…
Είχε αρκετή ζέστη. Και όταν λέω αρκετή εννοώ ότι άλλαξα σε κάθε session μπλούζα γιατί έσταζε.
Ξεκινήσαμε ΠΟΛΥ στραβά γιατί ειδικά στο γκρουπ C (γρήγοροι) το πήγαιναν του θανατά και είχαμε στα πρώτα 2 sessions 2 πτώσεις και μια στουκα όπου η τελευταία ήταν πολυ γερή. (Ασθενοφόρο και νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους).
Έχασα το πρώτο γιατί αργήσαμε να πάμε με τον thatslowmf (ολογράφως Σταυρακα με τον κροκοδειλα).
2ο session: Το 2ο του γκρουπ μου αργεί να ξεκινήσει γιατί καποιος έπεσε απ τους γρηγορους, περιμένω στο λιοπύρι και στάζω. Μπαίνω, κάνω τον warm up, μπαίνω στον πρώτο αρχίσουν να γλιστράνε τα γυαλιά από τον ιδρώτα, με περνάει ο instructor από πάνω, πάει να τον ακολουθήσει ένας με ένα χοντα, στην κ15 πατάει χώμα παρ τον κάτω, μπαίνω στα πιτ να δώσω τα γυαλιά στον Σπύρο πάει το session. Βγάλε την στολή, ρίξε καντήλια, άλλαξε μπλούζα.
3ο session: Ετοιμάζομαι να μπω για το 3ο session, Κ16 2 απ το group C τρακάρουν, ασθενοφόρο, άγχος, μπαίνει το ασθενοφόρο, όλοι καλά, νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους. Βγάλε πάλι την στολή γιατί θα παιχτεί safety briefing. Παίζουν τα καντήλια, μας καλούν στις 11 για το session, μπαίνω, αρχίζω να ρίχνω τους χρόνους μου αλλά τραγικά εκτός pace αυτοκινήτου. Πέρασα 2-3 με CBR 600 f, μια θεία με ένα GSXR και μάτι αλλους και είμαι στους τελευταίους 6 του γκρουπ που όλοι είχαν 600+ και εγώ το καημένο το νίντζα 300 που δεν θυμόμουν τι ταχύτητα έχω μέσα όποτε να γυρνάω όλη την πίστα με 3η μέχρι την 16-1, γιατί έπρεπε να θυμάμαι ότι είναι ανάποδο.
4ο session: (2ο πραγματικό) και μπαίνω με στόχο να βάλω το 1 μπροστά και να μεγαλώσει 2-3 πόντους το ηθικό. Σε αυτό το σημείο με έχει κόψει η λόρδα. Μου έχει πραγματικά μησειγα το τρικιτρικι αλλά έχω στόχο. Κάνω τους γύρους, περνάω τους πιο αργους από μένα προσεκτικά μην μας πάρει κανας διάολος και είναι και νοικιαρικο, και με περνάει από πάνω μια τυπισα με ενα RS660. Λέω νταξει γαμησου τώρα, και την παίρνω στο κατόπι. Ξέρω ότι το χειρότερο μου section είναι το Κ5-8 όποτε πάμε να την περάσουμε στο καλό μου 13-16 να με φτάσει πριν την κ1 και να περάσω στα φρένα.
Βγαίνουμε μαζί απ την 16, πατάω κάτω μπαίνει η ταχύτητα, γκααααου το μηχανάκι, την πέταξε. Παίζουν καντηλακια γιατί πρώτον θα έμπαινε το 1 και όλα καλά. Φτανουμε έναν με ενα CB600 τον περναει, κολλάω από πισω του, βγαίνουμε στην Ευθεια, τον βλέπω, πάω να βάλω ταχύτητα, ΓΚΑΟΥ, την πετάει. Από και μετά blank ΚΑΘΕ φορά στην 16-1 πέταγε ταχύτητα, έτσι εισαι? Πάρε συμπλέκτη και άντε και μησου.
Break. Τρώμε ένα κλαμπ πίνουμε καφέ, επιστροφή και briefing πριν μπούμε σε υπογκρουπ με εκπαιδευτές. Που θα μας δείχνουν γραμμές. Εν τω μεταξύ έχει πάει 5.
5ο session: 4 γύροι με τον εκπαιδευτή και είμαι πίσω από ένα χορνετ που είναι πιο αργος από μένα με το που μας αφήνει να περάσουμε τους έχω σε απόσταση βολής, τους πιο αργους αλλά φοβόμουν να περάσω την θεία με το GSXR. Την περνάω, και ξεκινάω να κυνηγάω το μαν με το χορνετ που την πέρασε πριν από μένα. Φτάνουμε στην ευθεία, ΜΠΑΜ ξανά το ίδιο με τις ταχύτητες, πατάω κάτω παπαρια, συμπλέκτη, μπέρδεμα πάνω 1 κάτω 2.. καληνύχτα το session, έχει πέσει κουρτίνα από και και μετά περίμενα να τελειώσει.
6 session, δεν έχει. Έχω κουραστει, είμαι στα πρόθυρα λιποθυμίας και έχω βαρεθεί να μην μπορώ να αλλάξω ταχύτητα με το shifter γιατί πρέπει να είναι στο τέρμα το μηχανάκι αλλιώς την πετάει. Επίσης ότι είναι GP (ανάποδο) χωρίς indicator σε ξένο περιβάλλον δεν βοήθησε… το κακό είναι ότι στο τελευταίο όλοι βελτίωσαν τον χρόνο τους… Άρα το σχολείο δούλεψε.
Ωραίος...μπράβο...γενικά πίστα με πανω από 30 είναι επικίνδυνα για πολλούς λόγους λάστιχα θερμοκρασία αναρτήσεις και το σημαντικότερο όλων εσύ και η κατάσταση σου..δε θα το χαρείς και κατά πάσα πιθανότητα δε θα πιάσεις ποτέ τον χρόνο που θα μπορούσες σε καλή κατάσταση με νορμάλ θερμοκρασία...αντε και στα επομενα![]()
Throttle that mysterious friend of ours
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
μη μου προγκατε το Θόδωρα,τα κυτι εμα
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Χάρη ντιαρ.....please go see if I am coming and locking![]()
Throttle that mysterious friend of ours
ωραίος! άντε και στα επόμενα με πιο ανθρώπινες συνθήκες.
![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ναι φιλεεεε!! Και εγώ και ο Σταύρακας τρελαθηκαμε με την φάση. Εγώ ψιλο ξενερωνω που δεν μπορώ να ξεφύγω απ τις αυτοκινηταδικες γραμμές και ότι είμαι πολυ αργος, αλλά θεωρώ πως θα έρθει!
Δες την τηλεμετρία του αυτοκινήτου ώστε να καταλάβεις τι εννοώ:
Σε αλλά νέα:
Δες την πρώτη αγγελία, πες μου τι σου θυμίζει:
https://www.motoscout24.ch/de/d/kawa...r-636-11757879
Και καπάκι δες αυτήν:
https://www.motoscout24.ch/de/d/duca...e-899-10380650
Καλημέρα Δημήτρη, ολίγον περιπετειώδες το μοτοσικλετιστικό σκέλος αλλά και διδακτικό
Από τη στιγμή που απαιτείται συγκέντρωση σε συνδυασμό με σωματική καταπόνηση η υψηλή θερμοκρασία - δυσφορία κάνει προφανώς τα πράγματα πιο δύσκολα.
Στην πίστα χωρίς shifter είναι προτιμότερες οι καθαρές αλλαγές από τις γρήγορες όταν δεν πάμε για χρόνους, ο ελάχιστος χρόνος που κερδίζουμε δεν αξίζει το ρίσκο κάποιας πιθανής ζημιάς.
Κάποια shifters δυστυχώς λειτουργούν σωστά μόνο υπό ορισμένες συνθήκες φορτίου, με κάποια διορθώνεται η κατάσταση με χρήση συμπλέκτη, με κάποια άλλα γίνεται χειρότερη ως και επικίνδυνη λόγω κακού χρονισμού.
Θα σου πρότεινα πάντως την επόμενη φορά να κάνεις διήμερο track day αλλά μόνο με μοτοσικλέτα, είτε σε συνδυασμό με σχολείο είτε χωρίς.
Το είχα κάνει πριν μερικά χρόνια και η απόλαυση και τα οφέλη ήταν πολλαπλάσια σε σχέση με το μονοήμερο!
Και στα επόμενα φίλε μου![]()
Καλησπέρα Παντελή,έχεις απόλυτο δίκιο!
Το σιφτερ ήταν ακριβώς αυτό που λες με τον φόρτο! Το θέμα είναι ότι πάνω στην εξάντληση και στην άγνοια μου έκανα το ένα λάθος πίσω από το άλλο! Οποτε έκοψα το session νωρίς και δεν έκανα την δεύτερη μέρα! Πάλι καλά γιατί ο πόνος την Κυριακή ήταν πολύς.
Αποφάσισα πως θα το κυνηγήσω ακόμα περισσότερο με την μηχανή και λιγότερο με το αμάξι. 5-2/6-2 την χρονιά..
θα ακυρώσω την παραγγελία του νέου Μ2 και θα το ψάξω με αγωνιστικό μηχανάκι και τρέιλερ. Το arrive and ride ομολογώ πως μου άρεσε απίστευτα…