Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: 636, 675st ή 899, έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας..

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    517

    636, 675st ή 899, έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας..

    Όπως σας είχα πει φεύγοντας από Ελβετία άφησα το 636 για πούλημα.
    Περιμένω να δεχθεί η τράπεζα το λιζινγκ/χρηματοδοτικο του αλλουνου ώστε να γίνει μεταβίβαση.

    Μου καλ’ άρεσε η πίστα και η νέα μου δουλειά ειναι 4χλμ. Όποτε σκέφτηκα να πάρω το 675 Street Triple του 2008 για daily με 52.500 χλμ (ουσιαστικά δωρεάν καθως έχω κέρδος απ την αλλαγή) και το συγκεκριμένο 899 αποκλειστικά για πίστα. https://www.motoscout24.ch/de/d/duca...e-899-10380650

    Τι πρέπει να προσέξω και στα δυο μηχανάκια?

    Τι τρέιλερ πρέπει να πάρω?

    Υπάρχει κάποιο pickup που μπορώ να πάρω ώστε να το χρησιμοποιώ σαν daily και να ανεβαίνει στην καρότσα? Υγ δεν είμαι φτιαγμένος από λεφτά όποτε F150 και τα λοιπά ας μην το συζητήσουμε.

    Υπάρχει κάποιο minivan που να χωράει το 899 και να τρώγεται από κατανάλωση?
    Τελευταία τροποποίηση από TheRegulator; 01/09/2024 στις 08:52.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.888
    Γιατί όχι 675 daytona?
    Θες να αγοράσεις βαν η αγροτικό για 4 χιλιόμετρα μέχρι την πίστα? Ίσως συμφέρει μια μοτό με χαρτιά να πηγαίνεις οδικος χωρίς φόρτωμα τρέιλερ κτλ

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    517
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    Γιατί όχι 675 daytona?
    Θες να αγοράσεις βαν η αγροτικό για 4 χιλιόμετρα μέχρι την πίστα? Ίσως συμφέρει μια μοτό με χαρτιά να πηγαίνεις οδικος χωρίς φόρτωμα τρέιλερ κτλ
    Η δουλειά μου είναι 4 χιλιόμετρα, η πιο κοντινή πίστα είναι 350 χιλιόμετρα μακριά.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.070
    Street triple 675, πρωτοβγηκε το 2007.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    517
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Street triple 675, πρωτοβγηκε το 2007.
    Έχεις δίκιο. Είναι του 2008.

    Τι πρέπει να προσέξω σε αυτά;

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.725
    350χλμ ειναι πολλα για εξειδικευμένο μηχανάκι. Πόσες φορές νομίζεις θα πας; Μια φορά στο εξάμηνο; Και αν.
    Επίσης θα πάρεις triumph για 4χλμ;
    Αισιόδοξο σενάριο το πρώτο, υπερβολή το δευτερο.

    Για μένα κακως δινεις το 636. Κρατησε το κανα χρονο ακόμα, ξεζουμισε το, μαθε το. Έχει πολλά να διδάξει. Πάρε και κανα τρεηλερ να πηγαίνεις στην πίστα για να μην ταλαιπωριεστε παρέα, δεν κοστίζει τπτ.
    Αν τρωγεσαι να το δώσεις, πάρε κατι με πινακιδες να μπορείς να κανεις καμια εκδρομή αλλά και να το βάζεις στην πίστα όταν πηγαινεις.


    Για daily πάρε κανα κινέζικο.

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    517
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    350χλμ ειναι πολλα για εξειδικευμένο μηχανάκι. Πόσες φορές νομίζεις θα πας; Μια φορά στο εξάμηνο; Και αν.
    Επίσης θα πάρεις triumph για 4χλμ;
    Αισιόδοξο σενάριο το πρώτο, υπερβολή το δευτερο.

    Για μένα κακως δινεις το 636. Κρατησε το κανα χρονο ακόμα, ξεζουμισε το, μαθε το. Έχει πολλά να διδάξει. Πάρε και κανα τρεηλερ να πηγαίνεις στην πίστα για να μην ταλαιπωριεστε παρέα, δεν κοστίζει τπτ.
    Αν τρωγεσαι να το δώσεις, πάρε κατι με πινακιδες να μπορείς να κανεις καμια εκδρομή αλλά και να το βάζεις στην πίστα όταν πηγαινεις.


    Για daily πάρε κανα κινέζικο.
    Ειδικα τώρα που έχω παρέα για την πίστα στην Ευρώπη σίγουρα στην σεζον θα πηγαίνουμε καμία 6-7 φορές στις πίστες. Τα μηχανάκια θα πηγαίνουν φορτωμένα καθώς και τα αλλά μηχανάκια της παρέας δεν έχουν άδειες κτλ. Έβαλα την αγγελία για να δείτε ότι δεν έχει άδεια για δρόμο το 899!

    Θα πάρω το 675 για καθημερινό αλλά σίγουρα θα πηγαίνω βόλτες στα βουνά είτε σόλο είτε με παρέα!

    Δεν έχω κόλλημα με κινέζους-ευρωπαίους κτλ γιατί και το CF Moto μου αρέσει οπως και το TRK αλλά ας πούμε το 675 το παίρνω με 0% επιτόκιο και το Ducati με 2%. Τα κινεζικά παίζουν στο 7%

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.070
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TheRegulator Προβολή μηνύματος
    Έχεις δίκιο. Είναι του 2008.

    Τι πρέπει να προσέξω σε αυτά;
    Οτι κοιτάς σε όλες τις μηχανές, δεν έχουν κάποια ιδιοτροπία δική τους.

    Εγώ θα έψαχνα για όσο πιο μαμά κατάσταση γίνεται, αν όχι μαμά, τουλάχιστον να είναι με καλή επώνυμη εξάτμιση π.χ. την arrow που εβγαζε συνεργασία με την Triumph και όχι με τίποτα ότινάναι εξατμίσεις.

    Θα σου έλεγα να τσεκάρεις σε μια αντιπροσωπεία με τον αριθμό πλαισίου, αν έχει κάνει όλες τις ανακλήσεις, αλλά έχουμε 2024 οπότε θεωρώ πολύ απίθανο να μην τις έχει κάνει, θα πρέπει να το είχε κάποιος σε βουνό της Σιβηρίας, απομονωμένος ώστε όλα αυτά τα χρόνια να μην τις έχει κάνει. Οι ανακλήσεις για αυτό, ήταν ανορθωτής, παξιμάδι καμπάνας συμπλέκτη και λεβιές ταχυτήτων απόσο θυμάμαι.

    Είχα το 675F (με τις απλές αναρτήσεις και μασκάκι μπροστά) και δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα όσο το είχα, μέχρι τα 16000 χλμ περίπου. Εχει αναφερθεί περίπτωση φίλου-φίλου που είχε βγάλει ρωγμή στο πλαίσιο, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει γενικά κάποια αδυναμία, το κυρίως πλαίσιο είναι το ίδιο με του Daytona 675 (το υποπλαίσιο είναι διαφορετικό)

    Αν θες να μπαίνεις πίστα ΚΑΙ να κάνεις και τις βόλτες σου, πάρε το R, οχι το απλό, γιατί έχει καλύτερες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τετραπίστονες μπροστά, που στην πίστα θα χρειαστούν από το πρώτο 20λεπτο. Αν το θες για ΜΟΝΟ πίστα, γιατί δεν σκέφτεσαι για Daytona 675;
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    517
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Οτι κοιτάς σε όλες τις μηχανές, δεν έχουν κάποια ιδιοτροπία δική τους.

    Εγώ θα έψαχνα για όσο πιο μαμά κατάσταση γίνεται, αν όχι μαμά, τουλάχιστον να είναι με καλή επώνυμη εξάτμιση π.χ. την arrow που εβγαζε συνεργασία με την Triumph και όχι με τίποτα ότινάναι εξατμίσεις.

    Θα σου έλεγα να τσεκάρεις σε μια αντιπροσωπεία με τον αριθμό πλαισίου, αν έχει κάνει όλες τις ανακλήσεις, αλλά έχουμε 2024 οπότε θεωρώ πολύ απίθανο να μην τις έχει κάνει, θα πρέπει να το είχε κάποιος σε βουνό της Σιβηρίας, απομονωμένος ώστε όλα αυτά τα χρόνια να μην τις έχει κάνει. Οι ανακλήσεις για αυτό, ήταν ανορθωτής, παξιμάδι καμπάνας συμπλέκτη και λεβιές ταχυτήτων απόσο θυμάμαι.

    Είχα το 675F (με τις απλές αναρτήσεις και μασκάκι μπροστά) και δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα όσο το είχα, μέχρι τα 16000 χλμ περίπου. Εχει αναφερθεί περίπτωση φίλου-φίλου που είχε βγάλει ρωγμή στο πλαίσιο, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει γενικά κάποια αδυναμία, το κυρίως πλαίσιο είναι το ίδιο με του Daytona 675 (το υποπλαίσιο είναι διαφορετικό)

    Αν θες να μπαίνεις πίστα ΚΑΙ να κάνεις και τις βόλτες σου, πάρε το R, οχι το απλό, γιατί έχει καλύτερες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τετραπίστονες μπροστά, που στην πίστα θα χρειαστούν από το πρώτο 20λεπτο. Αν το θες για ΜΟΝΟ πίστα, γιατί δεν σκέφτεσαι για Daytona 675;
    Πίστα θα μπαίνω με το 899 το 675 θα εκτελεί χρέη daily και βόλτας!
    Το 899 θέλω να μάθω αν είναι αξιόπιστο επίσης! Η τι να προσέξω

  10. #10
    Νέο μέλος Το avatar του/της ThatSlowMF
    Εγγραφή
    09/08/2024
    Μηνύματα
    91
    Όλοι ν2 θα πάρετε

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.725
    Αν σκεφτει κανεις οτι η σαιζον ξεκινα απριλιο και τελειωνει σεπτεμβριο οκτωβριο, 6-7 φορες είναι σχεδον μια φορά το μήνα! Αν αφαιρεσεις ιουλιο αυγουστο λόγω διακοπων και ζεστης το σενάριο θα ηταν πολλά υποσχόμενο αν η πίστα ήταν 50 ή 100χλμ το πολύ μακρυα. 350χλμ ειναι υπερβολικα μακρυα για 1-2 φορες το μήνα.

    Βλέπεις με πολύ αισιοδοξία το πλάνο της πίστας, η ιστορία δείχνει ότι δεν πάει πάντα έτσι. Θα επέμενα αν δεν το έχεις ξανακανει (να πηγαινεις τοσο συχνα πιστα) να μην προχωρήσεις σε απινακίδωτο.

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    517
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Αν σκεφτει κανεις οτι η σαιζον ξεκινα απριλιο και τελειωνει σεπτεμβριο οκτωβριο, 6-7 φορες είναι σχεδον μια φορά το μήνα! Αν αφαιρεσεις ιουλιο αυγουστο λόγω διακοπων και ζεστης το σενάριο θα ηταν πολλά υποσχόμενο αν η πίστα ήταν 50 ή 100χλμ το πολύ μακρυα. 350χλμ ειναι υπερβολικα μακρυα για 1-2 φορες το μήνα.

    Βλέπεις με πολύ αισιοδοξία το πλάνο της πίστας, η ιστορία δείχνει ότι δεν πάει πάντα έτσι. Θα επέμενα αν δεν το έχεις ξανακανει (να πηγαινεις τοσο συχνα πιστα) να μην προχωρήσεις σε απινακίδωτο.
    6-7 διήμερα τον χρόνο είναι νορμαλ. Το ίδιο είναι και η απόσταση.. ενδεικτικά 2 φορές το χρόνο κάνω 1400χλμ για να κάνω από 10 γύρους στο ρινγκ και χαβαλέ με την παρέα μου!
    Επισης λόγο της νέας δουλειάς έχω ΠΟΛΛΕΣ εβδομάδες άδειας όποτε δεν με χαλάει!

    Το ερώτημα μου για το 899 είναι: ποσά TDs βγάζει πριν χαιρετήσει? 10-20-30-40?
    Τι θέλει από συντήρηση?
    Ποσο λιγότερο φιλικό είναι σε σχέση με το νίντζα για έναν αμπαλο σαν και εμένα?

    Ακόμα και στα φόρουμ των ντουκατιστι παίζει γκρίνια για το powerband αλλά αυτό που με ελκύει είναι τα ηλεκτρονικά του (engine braking/traction control/ABS)

  13. #13
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TheRegulator Προβολή μηνύματος
    6-7 διήμερα τον χρόνο είναι νορμαλ. Το ίδιο είναι και η απόσταση.. ενδεικτικά 2 φορές το χρόνο κάνω 1400χλμ για να κάνω από 10 γύρους στο ρινγκ και χαβαλέ με την παρέα μου!
    Επισης λόγο της νέας δουλειάς έχω ΠΟΛΛΕΣ εβδομάδες άδειας όποτε δεν με χαλάει!

    Το ερώτημα μου για το 899 είναι: ποσά TDs βγάζει πριν χαιρετήσει? 10-20-30-40?
    Τι θέλει από συντήρηση?
    Ποσο λιγότερο φιλικό είναι σε σχέση με το νίντζα για έναν αμπαλο σαν και εμένα?

    Ακόμα και στα φόρουμ των ντουκατιστι παίζει γκρίνια για το powerband αλλά αυτό που με ελκύει είναι τα ηλεκτρονικά του (engine braking/traction control/ABS)
    Δεν εχει slipper clutch το 899? Το engine braking στα μεγάλα V2 δεν είναι και τόσο ωραίο.... σου μπλοκάρει ο τροχός για πλάκα στα κατεβάσματα.

    Το 899 δεν το ξέρω συγκεκριμένα, αλλά θα σου πω γενικά πως τα ducati έχουν σαν έξτρα σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες των υπολοίπων εταιριών, την αλλαγή των ιμαντων ανά 2 χρόνια και μια πιο περίπλοκη διαδικασία στη ρύθμιση των βαλβιδων.

    Εκεί που είσαι, το κόστος του σέρβις πιθανό να είναι σημαντικά υψηλότερο.
    Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα "να χαιρετησει" μετά από πεπερασμένο αριθμό track day...
    Μοτοσυκλετα είναι... οχι βενζίνη και λάστιχα....
    Εκτός άμα σκέφτεσαι να το πάρεις, να το βάζεις στη πίστα και να μην του κάνεις service ποτέ....

  14. #14
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.638
    Νομίζω το χοντραίνεις πολύ που τα σκέφτεσαι ταυτόχρονα.
    Προσωπικά ενώ είναι ασφαλείς επιλογές καταλήγουν να με "στεναχωρούν" σαν εφαρμογή.

    Επενδύεις τα "πολλά" στην μοτό για την πίστα και διαλέγεις να ζεις με μια ίδιας γεωμετρίας πιο οικονομική.
    Σε μια περίοδο που θα έχεις περισσότερο χρόνο..
    Νομίζω πως ακόμα και έτσι καλύτερα να δεις το 899 πριν αποφασίσεις τι θες για καθημερινό.

    Είναι έντονη όλη η επαφή με ένα ducati. Μπορεί να χασκογελάμε διαβάζοντάς το τόσο χύμα, υφίσταται όμως.
    Αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα επηρεάσει το κριτήριο σου στις μοτοσυκλέτες είναι απλά νωρίς ακόμα.
    Θα το κάνει. Το έκαναν όλα μέχρι τώρα και το συγκεκριμένο έχει όλες τις προδιαγραφές.

    Για εμένα κάνε τα σε δύο βήματα χωρίς βιασύνες.
    Και αν δεις την πίστα σοβαρά σαν αθλητής, 10χλμ / ημέρα με ποδήλατο θα σε βοηθήσουν πολύ περισσότερο
    να είσαι κοντά στην φυσική κατάσταση που είναι το 899

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    517
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Δεν εχει slipper clutch το 899? Το engine braking στα μεγάλα V2 δεν είναι και τόσο ωραίο.... σου μπλοκάρει ο τροχός για πλάκα στα κατεβάσματα.

    Το 899 δεν το ξέρω συγκεκριμένα, αλλά θα σου πω γενικά πως τα ducati έχουν σαν έξτρα σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες των υπολοίπων εταιριών, την αλλαγή των ιμαντων ανά 2 χρόνια και μια πιο περίπλοκη διαδικασία στη ρύθμιση των βαλβιδων.

    Εκεί που είσαι, το κόστος του σέρβις πιθανό να είναι σημαντικά υψηλότερο.
    Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα "να χαιρετησει" μετά από πεπερασμένο αριθμό track day...
    Μοτοσυκλετα είναι... οχι βενζίνη και λάστιχα....
    Εκτός άμα σκέφτεσαι να το πάρεις, να το βάζεις στη πίστα και να μην του κάνεις service ποτέ....
    Δεν εχει slipper clutch αλλα το ποσό για να βαλεις δεν ειναι απαγορευτικο.
    Στις 50κ χλμ δεν θελει ρυθμισμα?

    Λαδια, φιλτρα μετα απ τα τρακντει θα τα κανω δεν ειναι καποιο ιδιαιτερο κοστος. Το αγχος μου ειναι οτι εχω ακουσει σημεια και τερατα οποτε ενα αγχος το εχω.. Αν βγαλει πανω απο 35td χωρις προβλημα το θεωρω money well spent γιατι το κοστος της μηχανης θα ειναι σαν να νοικιαζω το Ninja 300 στις Σερρες.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 187
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2009, 18:09
  2. που σαι bartal να τα χωσεις , ολα ειναι ανακυκλωσεις
    από el_hymador στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2005, 09:24
  3. Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2004, 00:49
  4. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 06:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF