Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Yamaha XJ6n 2009 αλλαγή αρ. καπάκι μηχανής...πρόβλημα :(

  1. #1
    DTA - Dont Trust Anyone
    Εγγραφή
    16/09/2009
    Μηνύματα
    11

    Yamaha XJ6n 2009 αλλαγή αρ. καπάκι μηχανής...πρόβλημα :(

    Καλησπέρα σε όλους,

       Έχω την Υamaha XJ6n (γυμνό) 2009 (ω ναι!) και δυστυχώς πριν κανα 2μηνο είχα μια μικρή πτώση (2η σε 15χρ) η οποία κατέληξε να τρώει την αριστερή πλευρά (τα πλαστικά) αλλά και να ραγίζει το καπάκι με αποτέλεσμα να φύγουν τα λάδια (κάναμε κ τον τροχονόμο για κανα 2ωρο μέχρι να έρθει ο δήμος). 

    https://i.ibb.co/zZRJypf/20240407-132247.jpg
      Όταν ρώτησα σε γνωστό μου συνεργείο μου είπε ότι θέλει 150-170€ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ + αν έχουν χαλάσει τα πηνία + εργασία κτλ κτλ. Αποφάσισα να το παλέψω μόνος. Δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις αλλά λίγο ψάχνοντας στο youtube και λίγο ανοίγοντας το καπάκι προσεκτικά, κατέληξα ότι παλεύεται! Παρήγγειλα το καπάκι (50€) και το έλυσα, προσέχοντας και μαγνητοσκοπώντας το κάθε βήμα, και είδα τα πηνία ήταν άθικτα (ηλεκτρολογικά δεν έχω ελέγξει μιας και δεν ξέρω πως) τουλάχιστον από εξωτερικής σκοπιάς. Δυστυχώς υπάρχει ενα σιδεράκι σαν κάλυμα για τα καλώδια που ενώνετε το πηνίο και ενα παχύ τριπλό καλώδιο.

    https://i.ibb.co/2kb5rLd/marked.jpg

    Η βίδα εκείνη ήταν η μόνη που δεν έβγαινε με τίποτα, ότι και να έκανα. Εν τέλει πήρα ένα τροχό που κόβει μέταλα και έκοψα την κεφαλή της βίδας. Δυστυχώς λόγω την δύσκολής περιοχής (κοντά στα καλώδια που καταλήγουν στο πηνίο) σε κάποια φάση γλίστρησε το τρυπάνι και έκοψα 2 από τα 3 καλώδια.

    https://i.ibb.co/dPBtrkz/4.jpg

    Μιας και φτάσαμε εκεί έκοψα και το 3ο για να μπορώ να δουλέψω πιο άνετα και έγινε η δουλειά. Δυστυχώς τώρα δεν ξέρω αν μπορώ αυτά τα καλώδια να τα κολλήσω με solder, διότι είναι αρκετά παχιά και δεν έχω κοιτάξει άλλον τρόπο. Οπότε κατέληξα εδώ, στα μεγάλα μυαλά μπας και κάποιος μπορεί να μου προτείνει κάποια λύση ή να μe καθοδηγήσει στο τι μπορεί να γίνει. Ευελπιστώ θα υπάρχει κάποια λύση αλλιώς πάμε για αλλαγή καλωδίου και προβλέπεται μεγάλος νταλκάς. 

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Impossible is nothing...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.968
    Για εμένα, πας σηνεργείο όπως είσαι.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    706
    Κοίτα τα καλωδια κολάνε αν έχει ψωμι το πάχος δεν είναι πρόβλημα το θέμα είναι να μονώσεις και να στεγανοποιήσεις το κολημα και το κυριότερο να ξέρεις τι κάνεις ούτως ή άλλως χαλασμένα είναι το πολύ πολύ να τα φτιάξεις.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/03/2020
    Μηνύματα
    1
    Που είσαι;

  5. #5
    DTA - Dont Trust Anyone
    Εγγραφή
    16/09/2009
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Για εμένα, πας σηνεργείο όπως είσαι.
    Εδώ που έφτασα έλεγα μπας και το σώσω μόνος. Να δούμε.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dumutrus Προβολή μηνύματος
    Κοίτα τα καλωδια κολάνε αν έχει ψωμι το πάχος δεν είναι πρόβλημα το θέμα είναι να μονώσεις και να στεγανοποιήσεις το κολημα και το κυριότερο να ξέρεις τι κάνεις ούτως ή άλλως χαλασμένα είναι το πολύ πολύ να τα φτιάξεις.
    Έχεις να προτείνεις κάτι για την μόνωση και στεγανοποίηση? Εννοείται θα καθαριστέι πλήρως το καλώδιο από λάδια κτλ.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ifso Προβολή μηνύματος
    Που είσαι;
    Μένω Βούλα, Αθήνα.

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
    Impossible is nothing...

  6. #6
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    335
    Έχει μείνει καλώδιο απ' την πλευρά των πηνίων? Αν ναι, δεν είναι δύσκολο.

    Ο μάστορας το έλυσε? Έλεγξε τα πηνία και αποφάνθηκε ότι έχουν χαλάσει?

  7. #7
    DTA - Dont Trust Anyone
    Εγγραφή
    16/09/2009
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geioann Προβολή μηνύματος
    Έχει μείνει καλώδιο απ' την πλευρά των πηνίων? Αν ναι, δεν είναι δύσκολο.

    Ο μάστορας το έλυσε? Έλεγξε τα πηνία και αποφάνθηκε ότι έχουν χαλάσει?
    Εγώ το έλυσα. Δεν το έχει ακουμπήσει κανείς άλλος εκτός εμού. Τα πηνία δεν μπορώ να τα ελέγξω γιατί δεν ξέρω πως αλλά όπως φαίνεται στις φώτο. (εξωτερικά) είναι εντάξει. Καλώδιο έχει μείνει απλά το πως θα τα κολλήσω είναι το πρόβλημα. Ευχαριστώ.
    Impossible is nothing...

  8. #8
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    335
    Με μεταλλικούς συνδετήρες πρεσαριστους. Δεν ξέρω βέβαια αν "παχαίνει" αρκετά εκείνο το σημείο και δεν χωράει να βγει απ' το καπάκι. Μετά για να το μονώσεις θα βάλεις θερμοσυστελομενα μακαρόνια!

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20240906_201537.jpg 
Προβολές:	215 
Μέγεθος:	40,1 KB 
ID:	455592
    Οι μεταλλικοί σύνδεσμοι

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20240906_201520.jpg 
Προβολές:	221 
Μέγεθος:	74,1 KB 
ID:	455593

    Τα θερμοσυστελομενα

    Μεγάλη προσοχή στο βιδωμα του καπακιού στο τέλος. Να βάλεις κόλλα σπειρωματος υποχρεωτικά και μην τα σφίξεις πολύ δυνατά. Οι συγκεκριμένες βίδες θέλουν αρκετά μικρή ροπή και κλωτσανε ευκολα. Καλύτερα αν έχεις ροποκλειδο

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/06/2024
    Μηνύματα
    74
    Ανοιξες δουλειες γιατι καποια σημεια θελουν τροπο. Τα πρεσσαριστα σωληνακια εχουν ογκο και θελουν και την καταλληλη πρεσα, μια αλλη λυση που και αυτη θελει το καταλληλο εργαλειο ειναι τα σωληνακια με θερμοσυστελλομενο αλλα και αυτα ειναι δυσκολο να ''κατσουν'' σωστα μεσα στο καπακι, η αλλη λυση ειναι κολλητηρι και ισως κολλημα στην αρχη των τυλιγματων.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    706
    Πιστεύω πως το κολλητήρι με το καλάι είναι η καλύτερη λύση το θερμοσυστελόμενο είναι καλή λύση απλά θέλει προσοχή η κόλληση να είναι λεία και να μην δημιούργει μικτές μυτούλες σαν τριβόλι επειδή το θερμοσυστελόμενο είνα μαλακό θα το τρυπήσει και υπάρχει πιθανότητα να σου κάνει βραχυκύκλωμα και να κάψεις τα πηνία επείσης υπάρχει και θερμοσυστελόμενο που έχει εσωτερικά κόλλα που ενεργοποιήται με την θερμότητα πιστεύω πως είναι καλύτερο επειδή στο σημείο εκείνο λούζεται από τα λάδια.
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/06/2024
    Μηνύματα
    74
    https://www.kafkas.gr/ilektrologika/...mena-me-kolla/

    Εχουν μεγαλυτερο παχος και οταν κρυωσουν γινονται δυσκαμπτα οποτε αν δεν εχουμε αρκετο χωρο θελει λιγο μελετη.

  12. #12
    DTA - Dont Trust Anyone
    Εγγραφή
    16/09/2009
    Μηνύματα
    11
    Εν τέλει όλα καλά (ελπίζω)! Βρήκα εναν μάστορα (μηχανικός/ηλεκτρολόγος μοτοσικλετών) και μου το έφτιαξε. Μετά η συναρμολόγηση έγινε με αρκετή ταλαιπωρία αλλά όλα ΟΚ. Έβαλα μπρος και πήρε αλλά μετά που μάρσαρα λίγο έβγαλε λίγο λευκό καπνό. Μετά συνειδητοποίησα ότι δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ λάδι οπότε λογικό. Μένει να προσθέσω και βλέπουμε...
    Impossible is nothing...

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από raven_g20 Προβολή μηνύματος
    Εν τέλει όλα καλά (ελπίζω)! Βρήκα εναν μάστορα (μηχανικός/ηλεκτρολόγος μοτοσικλετών) και μου το έφτιαξε. Μετά η συναρμολόγηση έγινε με αρκετή ταλαιπωρία αλλά όλα ΟΚ. Έβαλα μπρος και πήρε αλλά μετά που μάρσαρα λίγο έβγαλε λίγο λευκό καπνό. Μετά συνειδητοποίησα ότι δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ λάδι οπότε λογικό. Μένει να προσθέσω και βλέπουμε...
    Αν κατάλαβα καλα το έβαλες μπρος και μαρσάρισες λιγο χωρις καθολου λαδι μεσα στο μοτέρ?
    Αν οντως δεν ειχε καθόλου λάδι, πιθανοτατα έκανες αρκετη ζημια. Ας ελπίσουμε να είχε καμποσο κι απλα να μην το εδειχνε ο δεικτης....
    Μην το ξαναβαλεις μπρος πριν προσθεσεις λαδια!
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 05/10/2024 στις 11:04.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/07/2015
    Μηνύματα
    38
    Εγώ αυτό που κατάλαβα από όλη την ιστορία είναι πως τα χρήματα που σου ζήτησε ο μηχανικός δεν ήταν τίποτα μπροστά στην ταλαιπωρία που τράβηξες. Συν τους τρείς μήνες που έμεινες χωρίς μηχανάκι.
    Τελικά το youtube σου δείχνει πως έκανε τη δουλειά ο συγκεκριμένος youtuber. Σε καμία περίπτωση δεν σου κάνει την δουλειά, όποια και αν είναι αυτή.

Παρόμοια θέματα

  1. yamaha r1 (2009) vs suzuki gsxr 1000 (2009)
    από kioup στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 88
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2009, 17:05
  2. test ride της Yamaha R1 2009 από το MCN
    από vaskunito στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2008, 21:54
  3. Yamaha R1 2009 Rossi...
    από sp71 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2008, 01:18
  4. Yamaha R1 2009
    από makis206 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2008, 11:12
  5. Yamaha R1 2009
    από Aitherobamwn στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2008, 22:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF