Έλα μωρέ πώς κάνεις έτσι;
Γενιά του 60 δεν είσαι;
Θυμήσου πως ήταν ο σκαραβαίος ή τα Φίατ 500-600 με την μηχανή πίσω και φερσου ανάλογα.
Όσο σέβεσαι το εμβαδόν τραπεζομάντηλου που έχουν οι τροχοί του και δεν κάνεις δύο πράγματα ταυτόχρονα, φρένο και στροφή ή γκάζι και στρίψιμο, μια χαρά θα είναι.
Ξεκίνησα......
Ευχαριστώ.
Λοιπόν...δεν συνάντησα τίποτα περίεργο ή δύσκολο στο ταξίδι
Το Σμαρτ ΔΕΝ κάνει για ταξίδι και φυσικά κανένας σώφρον άνθρωπος θα πάρει αυτό το αμάξι για ταξίδια.
Όσο δεν φύσαγε όλα πήγαιναν καλά...το πήγαινα με 100-110.
Αν όμως συναντούσε πλάγιους,τότε έπρεπε να είσαι προσεκτικός.
Όχι όμως ότι γινόταν επικίνδυνο.
Σε καμμία περίπτωση δεν ένιωσα κάποια επικινδυνότητα.
Μετά την γέφυρα του Ρίο ο καιρός μαλάκωσε (δλδ δεν φύσαγε καθόλου)και εκεί πραγματικά το φχαριστηθηκα.
Σε μια κατηφόρα δε το τερμάτισα το κοντέρ.
140 και κάτι ψιλά.
Από κατανάλωση πραγματικά πρέπει να καίει...τίποτα.
Αυτά για τώρα.
Είναι ένας κουβάς με Ρόδες..
Τι κάνει ο κουβάς? Στριφογυρίζει και κάνει τούμπες.. αν μπεις με πολλά σε καμία στροφή, μπορεί να φύγεις στριφογυριστος στο γκρεμο.
Κάποια,ίσως και πολλα στα 50.000 παρέδιδε η τουρμπίνα, έχω πετύχει και στον δρόμο να βγάζει καπνό ποιο πολύ από καπνογόνο, τα πλαστικά του μάλλον έβγαιναν εύκολα όλα μαζι με ένα Άλεν και τα εκλεβαν