Καταλαβαινω τι λες όμως ...Αφου ομως δεν το θες για καθημερηνο , αλλα για μια στο τοσο , τι σε νοιαζει αν καιει 2,8 ή 4,5 ?
Περισσότερο συνεπαγόμενο είναι αυτό. Αν καταλαβαίνω καλά η συζήτηση είναι
150-200cc ::2,8 lt/100
300cc :: 4-4.5 lt/100.
To "οικονομικό" έχει να κάνει με την λογική μου ότι χρειάζομαι κάτι να κάνω την δουλειά μου όσο πιο ασφαλή γίνεται και στο μικρότερο δυνατό κόστος.
Εάν 300cc συνεπάγεται μεγαλύτερη ασφάλεια, το δέχομαι το 4.5 με κλειστά μάτια, εάν όχι και έχει να κάνει μόνο με την καθημερινή άνεση,
και τότε γιατί να ανεβάζω και το κόστος απόκτησης και το κόστος χρήσης (συντήρησης δεν ξέρω), χωρίς να έχω χρήση σε βαθμό που να εκτιμώ τα extras που μου αυτό θα προσφέρει.
Το 2.5 για εμένα περισσότερο υπάρχει για να δώσει έμφαση στην προτεραιότητα μείωσης κόστους έναντι επιδόσεων.
και κάθε ευρώ μετράει (όταν δεν περισσεύει).
Πάντως το 300άρι SH που έχω, έχει ΜΟ 3.3lt/100Km. Πάνω απο 3.9 δεν έχω δει ποτέ μου 4 χρόνια τώρα.
Μεταξύ Maxsym gt 400, Kymco dt 350 gt και SR4 Max....; υπάρχει κάποια ιδέα γιατί έχω μπερδευτεί πολύ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Sr4 μακράν στην τιμή του.και έχει και εκπληκτική πίσω ανάρτηση που είναι σχεδόν σαν μοτοσυκλέτας με μονοσοκ.
Την ποιότητα κατασκευής φοβάμαι σε αυτή την περίπτωση, δεδομένου του γεγονότος ότι ακόμη δεν γνωρίζουμε τα προβλήματα που θα βγάλει..., διαφορετικά είναι η καλύτερη περίπτωση, επειδή δεν είμαι των συχνών αλλαγών στα μηχανάκια έχω προβληματιστεί και βέβαια από scooter καμία εμπειρία..