Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 60

Θέμα: Στυλ οδήγησης και φθορά ελαστικών.

  1. #46
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    off topic

    Δημήτρη, να φανταστώ ότι το προτείνεις γενικά σα site το συγκεκριμένο, ή μόνο περί ελαστικών τα λέει καλά?
    Έριξα μια ματιά και φαίνεται πολύ ενδιαφέρον γενικότερα.
    Με μια πρόχειρη ματιά που έριξα στα "Άρθρα" ("Articles") δίνει χρήσιμες πληροφορίες.
    Think faster than you ride

  2. #47
    Μέλος
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    42
    Bladerunner κατ αρχην σε ευχαριστώ για την απάντηση!

    Θα γίνω κουραστικός αλλά θα με βοηθήσεις πολυ να δω αν τα χω καταλάβει γενικά σωστά ή είμαι αλλού για αλλού...

    Τον σύνδεσμο που έδωσες τον έχω διαβάσει στο παρελθόν (και τον ξαναδιάβασα τωρα).

    Οπότε, όπως τα καταλαβαίνω, στο πίσω λάστιχο βλέπουμε για λάθη στις πιέσεις ελαστικών και στις αναρτήσεις (hot and cold tear, suspension related wear). Ο τρόπος/στυλ οδήγησης του αναβάτη δεν έχουν άμεση σχέση με αυτές και δεν μπορούμε να βγάλουμε κάποιο ασφαλές συμπέρασμα απ το πίσω λάστιχο για αυτόν. Σωστό?

    Τώρα, στο μπροστινό ελαστικό βλέπουμε για Geometry Tears όπου έχουν άμεση σχέση με το τρόπο οδήγησης του αναβάτη και πως αυτός επηρεάζει τη γεωμετρια της μηχανής. Σωστό?

    Το "Not enough weight on the front" δείχνει ότι ο χειρισμός του γκαζιού είναι βίαιος και όχι στρωτός κατα την έξοδο.

    Τέλος το "Too much weight on the front" ίσως δείχνει ότι α) ο αναβάτης μεταφέρει πολύ το βάρος του στο τιμόνι/ μπροστινό. β) μεγάλη (σχετική πάντα) ταχύτητα εισόδου στη στρόφη ή/και χρήση φρένων μέχρι το άνοιγμα του γκαζιού. Επίσης μπορεί να είναι μια ένδειξη ότι φλερτάρεις με χάσιμο του μπροστινού κατα την είσοδο στην στροφή?

  3. #48
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgosv78 Προβολή μηνύματος
    (...)
    Και τα δύο λάστιχα ταλαιπωρούνται από άτσαλους χειρισμούς!

    Με τον όρο "geometry tears", το άρθρο εννοεί τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, π.χ κατέβασμα της πλάκας = περισσότερο βάρος μπροστά.
    Παρόλα αυτά, και ο αναβάτης μπορεί να φορτίσει ή αποφορτίσει το μπροστινό χρησιμοποιώντας ή μη το γκάζι.

    Το "not enough weight" ή "too much weight" στο μπροστινό ελαστικό, αναφέρεται στην είσοδο της στροφής. Στην έξοδο που το μηχανάκι σηκώνεται και επιταχύνει δεν ταλαιπωρείται το μπροστά λάστιχο.

    Φλερτάρεις με χάσιμο του μπροστινού όταν το αναγκάζεις να διαχειριστεί μεγαλύτερο βάρος από αυτό που του επιτρέπουν οι εκάστοτε συνθήκες.

    Τα σημάδια φθοράς, ναι, υπό συνθήκες θα μπορούσαν να είναι κάποια ένδειξη για το στυλ οδήγησης του αναβάτη.
    Think faster than you ride

  4. #49
    Μέλος
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος

    Το "not enough weight" ή "too much weight" στο μπροστινό ελαστικό, αναφέρεται στην είσοδο της στροφής. Στην έξοδο που το μηχανάκι σηκώνεται και επιταχύνει δεν ταλαιπωρείται το μπροστά λάστιχο.
    Φίλε ξαναδιάβασα το κειμενο όπου αναφέρει στο 'not enough weight' : " This means it cannot get proper grip or traction and as a result the front tyre pushes and drags across the ground when the rider gets on the throttle, rather than rolling over it as it should. The surface is then super heated and subsequently torn up." Όπως το καταλαβαίνω αναφέρεται στην έξοδο (όταν ανοίγεις το γκάζι) και όχι στην είσοδο. Δεν το καταλαβαίνω σωστά?

  5. #50
    Δες τη φωτογραφία...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	TooLittleWeight-225x300.jpg 
Προβολές:	281 
Μέγεθος:	21,3 KB 
ID:	341670
    (click για μεγέθυνση)

    Σε αυτό το σημείο το λάστιχο φθείρεται υπό κλίση και όχι όταν είναι κάθετο ή σχεδόν κάθετο όπως στην έξοδο.

    Μπορεί το άρθρο να εννοεί το γκάζι μέσα στη στροφή. Δεν ξέρω.

    Εκτός αν εννοεί ταλάντωση, -όντως- στην έξοδο, όπως όταν έχουμε υπερβολικά αργή την επαναφορά.
    Think faster than you ride

  6. #51
    Μέλος
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    42
    Οκ και εγώ αυτό που κατάλαβα απο φωτό και γραφόμενα ήταν για την επιτάχυνση μέσα στην στροφή και υπό κλίση ενω επαναφέρεις τη μοτο.

  7. #52
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2011
    Μηνύματα
    85
    Τι λέτε να ανεβάζαμε φωτογραφίες ελαστικών μπας και ξεστραβωθούμε εμείς οι πιο άσχετοι από τους πιο έμπειρους; Για πείτε τι συμπεράσματα μπορούμε να βγάλουμε από τα παρακάτω;
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 20240908_142427.jpg‎   20240908_142605.jpg‎  

  8. #53
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    593
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos/72 Προβολή μηνύματος
    Τι λέτε να ανεβάζαμε φωτογραφίες ελαστικών μπας και ξεστραβωθούμε εμείς οι πιο άσχετοι από τους πιο έμπειρους; Για πείτε τι συμπεράσματα μπορούμε να βγάλουμε από τα παρακάτω;
    Από τη μεριά των άσχετων, για να δώσουμε λίγο ένα πλαίσιο στους πιο παλαίουρες που προορίζεται η ερώτηση, εννοείς το στυλ οδήγησης; Το αν έχει υποστεί αρκετή φθορά;
    Γιατί αν θα έκανα μια υπόθεση θα ελεγα οτι το αποτέλεσμα αυτό είναι από πίστα και κάποιος πέρασε πολύ καλά

  9. #54
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.618
    Το θέμα με τα ελαστικά και τη φθορά τους δεν είναι τόσο απλό για να γίνει από το πληκτρολόγιο...παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο...πίεση,αναρτησεις,θερμοκρασία ασφάλτου,τρόπος οδήγησης(στυλ και λάθος -υπερβολικό coasting πχ-)και πάει λέγοντας..ξεκινάς από τα βασικά σεταροντας αναρτήσεις έχοντας σωστές πιέσεις που ίσως μεταβάλλονται ανάλογα τη θερμοκρασία μες τη μέρα και το πιάνεις από κει και πας....περάστε καλά και μη το σκέφτεστε τόσο εκτός αν ο ρυθμός σας αρχίσει να ανεβαίνει φοβερά και έχετε θέματα..παραπάνω βλέπω έναν αρχάριο με καλό ρυθμό στην πίστα πιθανότατα μεγαρα...θυμάμαι κάπως έτσι ήταν και το δικό μου λάστιχο πριν χρόνια στο πρωτο μου τρακντει.
    Throttle that mysterious friend of ours

  10. #55
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.174
    Κρίμα, τα links δεν δουλεύουν
    I’ve got the bike every middle-aged dude dreams of!!

  11. #56
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2011
    Μηνύματα
    85
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από asxetost Προβολή μηνύματος
    Από τη μεριά των άσχετων, για να δώσουμε λίγο ένα πλαίσιο στους πιο παλαίουρες που προορίζεται η ερώτηση, εννοείς το στυλ οδήγησης; Το αν έχει υποστεί αρκετή φθορά;
    Γιατί αν θα έκανα μια υπόθεση θα ελεγα οτι το αποτέλεσμα αυτό είναι από πίστα και κάποιος πέρασε πολύ καλά
    Σημασία για εμένα αρχικά έχει το αν η φθορά των ελαστικών δείχνει κάποιο λάθος είτε σε οδήγηση είτε σε στήσιμο μηχανακίου. Αν κάποιο έμπειρο μάτι δει το οποιοδήποτε λάθος ας το επισημάνει ώστε να διορθωθούμε.

    Αλλά, περάσαμε πολύ όμορφα στο τράκ ντέι

  12. #57
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/11/2011
    Μηνύματα
    85
    Εμένα ήταν το τέταρτο τρακ ντέι χαχα Το θέμα είναι ότι το ευχαριστήθηκα και ετοιμαζόμαστε για το επόμενο.

    Όπως έγραψα και στον φίλο asxetost, για εμένα σημασία είναι να επισημανθεί το οποιοδήποτε λάθος ώστε να διορθωθεί και να οδηγάμε σωστά και με ασφάλεια (εάν κι εφόσον είναι εφικτό να βγει συμπέρασμα από φωτογραφίες).

  13. #58
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.618
    Ναι αν κάποιος ξέρει μπορείς να εντοπίσεις και λάθη στην οδήγηση και σε πίεση ναι στησιμο στο μηχανάκι..
    Throttle that mysterious friend of ours

  14. #59
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    593
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    Ναι αν κάποιος ξέρει μπορείς να εντοπίσεις και λάθη στην οδήγηση και σε πίεση ναι στησιμο στο μηχανάκι..
    Α είχα μια εντύπωση οτι πιο σημαντικός δείκτης ήταν το χρονόμετρο και το αν μπήκες στα πιτ ολόκληρος σε ένα κομμάτι
    Όσο ζεις μαθαίνεις
    Τελευταία τροποποίηση από asxetost; 27/09/2024 στις 21:53.

  15. #60
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.618
    Ας κρατήσουμε το δεύτερο μέρος σαν το πιο σημαντικό..
    Throttle that mysterious friend of ours

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2010, 15:56
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2009, 14:09
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2008, 12:15
  4. Στύλ Οδήγησης
    από toyota στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2005, 14:00
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 14:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF