Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Κόφτης και τελική σε CB400

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    315

    Κόφτης και τελική σε CB400

    Για την ιστορία έτσι το αναφέρω.

    Ο πατέρας μου έχει ένα CB 400 SF-R του '95. Μέχρι σήμερα έχει κάνει 250.000χλμ και σε πρόσφατη δυναμομέτρηση έβγαλε 52,5 hp στον τροχό που είναι μια χαρά αν λάβουμε υπόψη την προηγούμενη δυναμόμετρηση το 2000 με γύρω στα 200.000 χλμ λιγότερα, που είχε βγάλει 55,4 hp !!
    Δίσκους συμπλέκτη χρειάστηκε να αλλάξει μόλις πρόσφατα! Σκυλί μαύρο!!!

    Το μοτέρ βαράει κόφτη στα 190 για πλάκα!

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.507
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sorath Προβολή μηνύματος
    Για την ιστορία έτσι το αναφέρω.

    Ο πατέρας μου έχει ένα CB 400 SF-R του '95. Μέχρι σήμερα έχει κάνει 250.000χλμ και σε πρόσφατη δυναμομέτρηση έβγαλε 52,5 hp στον τροχό που είναι μια χαρά αν λάβουμε υπόψη την προηγούμενη δυναμόμετρηση το 2000 με γύρω στα 200.000 χλμ λιγότερα, που είχε βγάλει 55,4 hp !!
    Δίσκους συμπλέκτη χρειάστηκε να αλλάξει μόλις πρόσφατα! Σκυλί μαύρο!!!

    Το μοτέρ βαράει κόφτη στα 190 για πλάκα!
    καμια σχεση βεβαια εκεινο το μηχανακι με οτιδηποτε βγαλει σημερα η χοντα. εκεινα ηταν φτιαγμενα με οτι καλυτερο ειχε το εργοστασιο απο αποψη ποιοτητας και ειναι φτιαγμενα να αντεξουν 2 ζωες.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.013
    Αν βαράει κόφτη ταχύμετρου, δλδ τερματίζει στα 190 κοντέρ, ενώ έχει ακόμα στροφές να ανεβάσει στο στροφόμετρο, τότε έχει περιοριστη στο κοντέρ. Το οποίο να ξέρεις μπορεί να καταργηθεί, εύκολα. Με 52 ίππους τροχό, οριακά 200ριζει.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    315
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Αν βαράει κόφτη ταχύμετρου, δλδ τερματίζει στα 190 κοντέρ, ενώ έχει ακόμα στροφές να ανεβάσει στο στροφόμετρο, τότε έχει περιοριστη στο κοντέρ. Το οποίο να ξέρεις μπορεί να καταργηθεί, εύκολα. Με 52 ίππους τροχό, οριακά 200ριζει.
    Σωστός, κόφτη στο ταχύμετρο έχει. Κάποιες φορές (δεν θυμάμαι πως), το είχα ξεγελάσει και είχε πάει παραπάνω όπως λές.

  5. #5
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sorath Προβολή μηνύματος
    Σωστός, κόφτη στο ταχύμετρο έχει. Κάποιες φορές (δεν θυμάμαι πως), το είχα ξεγελάσει και είχε πάει παραπάνω όπως λές.
    Μήπως ήσουν με 5η; Μερικά 1000άρια και 600άρια τον έχουν σε συνδυασμό με την 6η... για τα 400άρια δεν ξέρω.
    Ααααψού!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.013
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sorath Προβολή μηνύματος
    Σωστός, κόφτη στο ταχύμετρο έχει. Κάποιες φορές (δεν θυμάμαι πως), το είχα ξεγελάσει και είχε πάει παραπάνω όπως λές.
    https://forcev4.blogspot.com/2014/11/cbr400rr.html

    Για δες, μπας και εφαρμοζει και στο δικό σου, με την ίδια λογική.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.838
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2024-10-04-04-56-47-089-com-google-android-youtube.jpg 
Προβολές:	95 
Μέγεθος:	26,4 KB 
ID:	456388
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2024-10-04-04-53-00-140-com-google-android-youtube.jpg 
Προβολές:	95 
Μέγεθος:	18,8 KB 
ID:	456389
    Ίδια ακριβώς χρώματα καλωδίων ήταν και το ξεφιμομα στα nsr,, μόνο που εκεί έστελνε 12βολτ στις power valve και τις κρατούσε ανοικτά στα ψηλα,, η κοβεις-καλυπτεις τους αισθητήρες μέσα στο κοντέρ,, βέβαια ποιο εύκολο αυτό με τα καλώδια,, επίσης στα nsr έπαιζε και πείραγμα στο cps (αισθητήρα ταχύτητας για να νομίζει ότι έχει συνέχεια 3η και να δίνει καλητερο αβάνς)

    Βέβαια το κοντέρ δεν έλεγε πάνω από 190,, στην ένδειξη km/h ήταν περίπου 200,
    και στο nippon seiki στα 210+

  8. #8
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.185
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    https://forcev4.blogspot.com/2014/11/cbr400rr.html

    Για δες, μπας και εφαρμοζει και στο δικό σου, με την ίδια λογική.
    Ακριβως.
    Το ειχαμε κανει σε CBR400 NC29...Το ταχυμετρο μετα κοντευε να γυρισει σαν ρολοι.
    Κατω απο τα μικρα γραμματακια εφτανε. 220αρα εγγυημενη.
    Ride(s) the wind of change...

Παρόμοια θέματα

  1. γεια και χαρα σε ολους και ολες
    από as_pino στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2005, 21:04
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 10:15
  3. Σχέσεις μετάδοσης και τελική
    από nikonian στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2005, 18:32
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2004, 14:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF