Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 45

Θέμα: Ρυθμίσεις μίγματος από τα όργανα μοντέλων Yamaha

  1. #31
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Να πω κι εγώ??

    Ο Oldman εχει δίκιο, τα κουμπάκια σε πολλά Yamaha κάνουν αυτη τη δουλειά χρόνια τώρα...

    Ο Trooper εχει αδικο και πρεπει να ζητήσει και συγγνώμη (αυριο).

    Επίσης να πω κάτι...

    ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ.

    Αλλιώς πάτε μετά στο εξουσιοδοτημένο Yamaha και λέτε:
    O M$%ας επαιζα με τα κουμπακια, μπορείτε να μου το ξαναφτιάξετε?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #32
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
    θενκ γιου, θενκ γιου
    Νάθινγκ ετ ωλλ...

    αλλά ΜΗΝ πειράξεις το μηχανάκι !!!

    (Μάλλον ΔΕΝ καταλάβαμε την χρησιμότητα αυτής της ρύθμισης...)

    Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ανεβάσεις το εκπεμπόμενο CO και (σχεδόν σίγουρα..) να "μπερδεύει" το μοτέρ σε κάποιο φάσμα στροφών !!!

    (μάλλον πρέπει να τελειώνουμε με τα καρμπυρατέρ και να περάσουμε στους ψεκασμούς, γιατί "μερικοί" είναι έτοιμοι να εξωρύξουν τους οφθαλμούς των κινητήρων τους...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #33
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Νάθινγκ ετ ωλλ...

    αλλά ΜΗΝ πειράξεις το μηχανάκι !!!
    οκ...ΔΕΝ θα το πειράξω...
    Ξέρω από βέσπα!

  4. #34
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Ένα σχετικά φτωχό μίγμα...τί επιπτώσεις θα είχε;

    Θα μπορούσε - για παράδειγμα - να μείωνε το σκορτσάρισμα
    που εμφανίζει μια συγκεκριμένη μηχανή (ονόματαδελέμε)
    κάτω από τις 2000στρ/λ ακόμα πιο χαμηλά/λιγότερο έντονα;




    ωχ, το βλέπω...θα σταματήσει να διαβάζεις τα ποστ μου



    Αν ναι...θα είχε αυτό συνέπεια σε μείωση της απόδοσης σε κάποια άλλη περιοχή;





    αυτό ήταν...αύριο δε θα δουλεύει ο κωδικός...
    Ξέρω από βέσπα!

  5. #35
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Να πω κι εγώ??

    Ο Oldman εχει δίκιο, τα κουμπάκια σε πολλά Yamaha κάνουν αυτη τη δουλειά χρόνια τώρα...

    Ο Trooper εχει αδικο και πρεπει να ζητήσει και συγγνώμη (αυριο).

    Επίσης να πω κάτι...

    ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ.

    Αλλιώς πάτε μετά στο εξουσιοδοτημένο Yamaha και λέτε:
    O M$%ας επαιζα με τα κουμπακια, μπορείτε να μου το ξαναφτιάξετε?
    δεν εχω προλαβει να παω συνεργειο αλλα εφοσον πιστευετε οτι εχω αδικο ζηταω συγγνωμη(σημερα)

    να ξεκαθαρισω μονο οτι δεν ειχα προθεση να τη πω σε κανεναν!!!!προς αποφυγη παρεξηγησεων....ε

    κατα τα αλλα η γνωμη μου παραμενει η ιδια.οποιος θελει παιζει με τα κουμπακια του και μετα βλεπει αυτος και ολοι οι αλλοι τη<<διαφορα>> στο μηχανακι του.εγω μια φορα δε πειραζω τπτ!

    παρ ολα αυτα εγω θα περασω και απο το συνεργειο(αλλα καθαρα για παρτυ μου).οι υπολοιποι δε χρειαζεται προφανως να μαθετε τι μου ειπαν.εισαστε σιγουροι για την αποψη σας.εγω μια φορα συγγνωμη ζητησα

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  6. #36
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    'Αλλο πράγμα σΕ είπε ο Sapilas, μπρεεεε ...!!!



    (ψόφιοι για παρεξήγηση είμαστε, γμτ την τρέλλα μου ...)
    δε παρεξηγηθηκα ρε!!!!!!!ειλικρινα!!!!!!!!!!!!

    αλλα σε παρακαλω πες μου το αλλο πραμα(να 1 πραμα με το συμπαθειο)που με ειπε ο σαπιλας.

    σε ολους

    υ.γ.θα ημανε πολυ μλκας να παρεξηγηθω(γνωμη μου)
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  7. #37
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Μέσω των πλήκτρων που αλλάζεις τους χιλιομετρήτες κλπ. στο μπορείς να μπεις στο διαγνωστικό για διάφορες ρυθμίσεις.

    Μια από αυτές τις ρυθμίσεις είναι η ρύθμιση του μίγματος στην οποία αυξάνεις ή μειώνεις τον όγκο των καυσαερίων.

    Η ρύθμιση του μίγματος δεν επηρεάζει σε τίποτα την ιπποδύναμη.

    Απλά μπορείς να φτιάξεις το μίγμα του καυσίμου σε πιο πλούσιο (όταν π.χ. έχεις ελεύθερη εξάτμιση) ή πιο φτωχό .

    Αυτά πάντα σε συνδυασμό με μέτρηση από καυσαναλυτή που δείχνει τα δεδομένα που μας καθοδηγούν να αυξήσουμε ή να μειώσουμε τον όγκο των καυσαερίων.

    Η καλύτερη ρύθμιση του μίγματος στα Injection γίνεται σε συνδυσμό δυναμόμετρου και καυσαναλυτή που θα μας δείξουν πόσο και αν χρειάζεται να υπάρξει ρύθμιση.

    Οταν λοιπόν μια μηχανή για να αποδώσει σωστά χρειάζεται π.χ. 50 μονάδες CO και πειράζοντας ο αναβάτης τις ρυθμίσεις αυτές, έχει φτωχύνει το μίγμα στις 10 μονάδες CO τότε προφανώς η μηχανή μπορεί να σέρνεται ή και να σβήνει...

    Τελικά οι ρυθμίσεις αυτές καλό είναι να μην πειράζονται από αναβάτες είτε ξέρουν είτε όχι εκτός κι αν έχετε καυσαναλυτή και ξέρετε τι επιπτωσεις θα έχει η ρύθμιση της αύξησης ή μείωσης του όγκου του καυσαερίων.

    Με τις υγείες σας...

  8. #38
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    η ρύθμιση του μίγματος στην οποία αυξάνεις ή μειώνεις τον όγκο των καυσαερίων.
    Προσέχουμε τι γράφουμε (ή τι μεταφράζουμε...) !!!

    Ο ΟΓΚΟΣ των καυσαερίων ΔΕΝ έχει να κάνει με την ρύθμιση του μίγματος (αναλογία αέρα/βενζίνης) αλλά με την ΠΟΣΟΤΗΤΑ του μίγματος (πολύ μπαίνει - πολύ καίγεται - πολύ βγαίνει).

    Άσχετα αν αναφέρεται σαν "Exaust Gas VOLUME", εννοείται η ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ (σε CO) των καυσαερίων.
    (οι μονάδες μέτρησης των Αναλυτών Καύσης είναι "απλοποιημένα" moles των ενώσεων που μετράμε...).


    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    ... μονάδες CO2 ...
    σΕ περίσσεψε ένα ατομικό Οξυγόνο !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #39
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
    Ένα σχετικά φτωχό μίγμα...τί επιπτώσεις θα είχε;

    Θα μπορούσε - για παράδειγμα - να μείωνε το σκορτσάρισμα
    που εμφανίζει μια συγκεκριμένη μηχανή (ονόματαδελέμε)
    κάτω από τις 2000στρ/λ ακόμα πιο χαμηλά/λιγότερο έντονα;
    Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης
    "μετά από πολλές επισκέψεις στη yamaha" κατάφερε να
    μειώσει/εξαφανίσει το προαναφερθέν φαινόμενο "που παρουσιάζουν όλα τα 900άρια".

    Με αυτά που διάβασα εδώ αλλά και στο tdmhellas
    έχω αρχίσει να νομίζω (...τι είπα πάλι...) ότι αυτό
    το πέτυχε κάνοντας το μίγμα φτωχότερο με συνέπεια
    να κοιμίσει λίγο το μοτέρ...


    Στο παραπάνω συμπέρασμα κατέληξα γιατί όπου είδα
    να αναφέρονται οι εν λόγω τιμές, αυτές κυμαίνονταν
    από 12 έως 25 (και είδα πολλές απόψεις)
    ενώ στο δικό μου είναι -37 και -18 !!!!!

    Εκτός ότι είναι πολύ μικρότερες από τη μικρότερη που βρήκα
    έχουν και αρκετή διαφορά μεταξύ τους (κάπου διάβασα
    ότι είναι βέλτιστη η διαφορά των 6 μονάδων,
    αν και μου κάνει λίγο κομπογιαννίτικο αυτό...)


    Να πάω λοιπόν στον Σ.φ..ο να το ελέγξω (με καυσαναλητή ;;; )
    ή να κάνω την πάπια (μιας και με έχει ήδη ξεζουμίσει η άτιμη);

    Υπάρχει ενδεχόμενο να δω βελτίωση;


    ΥΓ.: Συγνώμη για τα πολλά λόγια....
    Ξέρω από βέσπα!

  10. #40
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
    Μέσω των πλήκτρων που αλλάζεις τους χιλιομετρήτες κλπ. στο μπορείς να μπεις στο διαγνωστικό για διάφορες ρυθμίσεις.

    Μια από αυτές τις ρυθμίσεις είναι η ρύθμιση του μίγματος στην οποία αυξάνεις ή μειώνεις τον όγκο των καυσαερίων.
    Στο διαγνωστικό μπορείς μόνο να δεις τις μετρήσεις των αισθητήρων.

    Η μόνη ρύθμιση που μπορείς να κάνεις είναι αυτή του μίγματος
    και είναι (κατά κάποιο τρόπο) εκτός του διαγνωστικού
    Ξέρω από βέσπα!

  11. #41
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
    Να πάω λοιπόν στον Σ.φ..ο να το ελέγξω (με καυσαναλητή ;;
    ή να κάνω την πάπια (μιας και με έχει ήδη ξεζουμίσει η άτιμη
    Υπάρχει ενδεχόμενο να δω βελτίωση;
    δυναμόμετρο---- >καυσαναλυτή----> ρύθμιση----->καυσαναλυτή
    ......^..............................................................................|
    .......\---------<----------<-------------<--------------------<----

  12. #42
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
    δε παρεξηγηθηκα ρε!!!!!!!ειλικρινα!!!!!!!!!!!!

    αλλα σε παρακαλω πες μου το αλλο πραμα(να 1 πραμα με το συμπαθειο)που με ειπε ο σαπιλας.

    σε ολους

    υ.γ.θα ημανε πολυ μλκας να παρεξηγηθω(γνωμη μου)
    Δεν υπάρχει θεμα παρεξήγησης!!

    Απλά εσύ είπες χτες οτι αν εχεις άδικο θα ζητήσεις συγγνώμη, εγώ γνωρίζω την λειτουργία αυτώ των κουμπιών εδω και πολλά χρόνια, οπότε

    Οταν μπηκε αυτή η λειτουργία εγινε σεμινάριο στους εξουσιοδοτημένους μηχανικούς Yamaha, αυτο ηταν αν θυμάμαι καλά κάπου στο 1995.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #43
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    αδερφια μου,αλητες,πουλια...
    πηγα συνεργειο,ρωτησα και εμαθα.
    λοιπον....εχουμε και λεμε...

    1.τα κουμπακια δε σε βαζουνε στη χαρτογραφηση.η χαρτογραφηση ειναι σφραγισμενη,τελεια!
    2.αυτα που ανεφερε ο νοστρα ειναι σωστα.το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να αλλαξεις το μιγμα,αλλα για να βρεις τη σωστη ρυθμιση πρεπει να μπει καυσαναλυτης.
    3.ακομα και ετσι να γινει το μηχανακι θα κερδισει το πολυ 3 τοις 100 εκει που ισως χανει αλλα ταυτοχρονα θα χασει αυτο το 3 τα 100 απο κει που κερδιζει.
    4.αν συνεβαινε κατι αλλο δε θα υπηρχε λογος γαι αλλαγη εξατμισεων,φιλτρων,παουερ κομαντερ κλπ...
    5.φιλε σαπιλα εγω απο χτες ζητησα συγγνωνη αλλα τελικα αν δεις το πρωτο μου ποστακι(που μπορει να ητανε εριστικο ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ...ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΩ) διαφωνω στο θεμα αλλαγης χαρτογραφησης με 2 κουμπια...

    κατα τα αλλα το συνεργειο(για οσους δε γνωριζουν)σε καθε σερβις βαζει καυσαναλυτη,μετραει και κανει τις απαραιτητες ρυθμισεις.ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ!!!!

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  14. #44
    Μέλος Το avatar του/της fz600
    Εγγραφή
    23/10/2013
    Μηνύματα
    182
    Ερώτηση μετά από 18 χρόνια....η μανίσιες ρυθμίσεις μίγματος για το fz6, τελικά ποιες είναι, γνωρίζει κάποιος;

  15. #45
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Μετα απο 18 χρόνια, τι εχει μεινει απο το FZ6 που θελεις και να το ρυθμίσεις..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF