Αποκάλυψη στις 22 Οκτωβρίου.
triumphmotorcycles.gr
![]()
Αποκάλυψη στις 22 Οκτωβρίου.
triumphmotorcycles.gr
![]()
Τελευταία τροποποίηση από giorgosb; 10/10/2024 στις 14:39.
Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..
Τύπου Daytona triple η Bonnie;
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Tiger μου βρωμάει από την γραμματοσειρά
Tiger 800 δεν είχαμε τόσα χρόνια ?
λογικα γυμνο ειναι μιας που δεν ειχαν σκοπο να επανελθουν στα ss. η καποιον ανταγωνιστη του tracer.
Triumph Tiger Sport 800
Νέος κινητήρας από την Triumph η οποία δηλώνει πως το 90% της ροπής του θα είναι διαθέσιμο από τις μεσαίες στροφές με οριζοντίωση ψηλά αποδίδοντας 8,5Kg.m στις 8.500 στροφές. Η απόδοση των 115 ίππων θα έρχεται στις 10.750 στροφές.
IMU έξι αξόνων που μας δίνει Cornering ABS, ρυθμιζόμενο Traction Control, quickshifter, τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις κινητήρα και συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, ενώ προσφέρεται και cruise control.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa εμπρός διαμέτρου 41mm. Πίσω ένα monosock αμορτισέρ της Showa που όπως και μπροστά έχει 150mm διαδρομής.
Δύο δίσκοι 310mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός. Πίσω δίσκος 255mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Λειτουργούν συνδυασμένα, μέσα από τον έλεγχο της προηγμένης IMU.
Μονόδρομος και υποβοηθούμενος συμπλέκτης.
Ατσάλινο πλαίσιο και ψαλίδι.
Ρεζερβουάρ 18,6 λίτρων.
Ύψος σέλας στα 835mm.
Βάρος 214 κιλά.
Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Road 5 της Michelin.
Τα φρένα που αναγράφουν Triumph προέρχονται από κατασκευαστή στην γειτονική Ινδία καθώς η μοτοσυκλέτα, όπως και το σύνολο των Triumph πλην των custom εργοστασιακών, παράγονται στην Ταϊλάνδη.
Στα καταστήματα τον Μάρτιο 2025. Στην Αγγλία θα κοστίζει £10,995 (περίπου 13.200€)
Από motomag.gr και bikeit.gr
![]()
Τελευταία τροποποίηση από giorgosb; 22/10/2024 στις 14:26.
Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..
Παρα πολυ ωραιο,αλλα ο μεσος Ελληνας ουτε θα το
κοιταξει κ θα παει σε τρεισερ
Αισθητικά μιλώντας μιας και εμείς δεν αγοράζουμε, παραβλέπω το όργανο, έχουν προσθέσει και cruise στο 800, κατά τα αλλά βλέπουμε το πακέτο του 660 με μεγαλύτερο μοτερ.
Τοσο από το μικρό ετσι και αυτό δεν μου αρέσει ο κωλος, η μούρη δευτερευόντως είναι λίγο πατικωμένη, αλλά ο κωλος παρά είναι στρογγυλεμενος δεν μου ταιριάζει με το υπόλοιπο.
Ενώ σαν σπεκς είναι ιδανικό (όπως και το 660) τρικύλινδρο με γαματο ήχο, 3εκ μακρύτερες διαδρομές, σημαντικό για την άνεση, αλλά πάραυτα τα σημαντικά για την τελική επιλογή δεν πείθει τον κόσμο που αγοράζει στα μεταξύ το tracer7 και θα συμφωνήσω μαζί τους
Μου άρεσε(ι) το παλιό, μου αρέσει περισσότερο το νέο. Μου φαίνεται καλοδουλεμένο με στοιχεία του παλιού να εξελίσσονται.
Πως θα το φανταζόσουν;
υγ: η κατηγορία νόμιζα πως γεννήθηκε με το πρώτο tdm, 20 χρόνια πριν από αυτό.