Το φαίρινγκ έχει ανασχεδιαστεί από τη μέση και πάνω συμπαρασύροντας και τη σχεδίαση των LED φωτιστικών σωμάτων που είναι επίσης νέα.
Νέα σχεδίασης είναι και τα μαύρα πλαστικά κάτω από το ρεζερβουάρ, όπως και τα πλαστικά της ουράς.
Η σέλα έχει μειωμένο πλάτος κατά έξι χλστ., ενώ 13 χλστ. πιο στενά είναι και τα πλαϊνά πλαστικά.
Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 780 χλστ.
Ο Euro 5+ εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με τα σφυρήλατα αλουμινένια πιστόνια έχει να κινήσει 170 γεμάτα κιλά και αποδίδει 42 ίππους και τρία κιλά ροπής στις 10.750 και 9.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Νέος μονόδρομος συμπλέκτης.
Η μανέτα του συμπλέκτη ήρθε πέντε χιλιοστά πιο κοντά στο γκριπ, ενώ τοποθετήθηκε στο φαίρινγκ και θύρα USB-A.
Συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της νέας LCD οθόνης και της εφαρμογής MyRide.
Από motomag.gr
![]()