Σελίδα 10 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 169

Θέμα: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ SUZUKI GSXR 750 '88

  1. #136
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.924
    Τόσο ωραία δουλειά!!!
    Αλλά πολύ άσχημες κολλήσεις για εργοστασιακές, έτσι είναι;
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  2. #137
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.043
    Πολύ ωραία δουλειά!

    Sorry που θα το πω, (συγκρατήθηκα την προηγούμενή φορά), αλλά κρατάς το δυναμόμετρο λάθος!
    Για ορθή εφαρμογή πρέπει να το κρατάς από την μέση της χειρολαβής γιατί αλλιώς θα έχεις απόκλιση από την επιθυμητή ροπή.
    Oldfarts never die

  3. #138
    περιμένουμε να το δούμε ολοκληρωμένο,ε? μην το κωλοβαράς!




    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Πολύ ωραία δουλειά!

    Sorry που θα το πω, (συγκρατήθηκα την προηγούμενή φορά), αλλά κρατάς το δυναμόμετρο λάθος!
    Για ορθή εφαρμογή πρέπει να το κρατάς από την μέση της χειρολαβής γιατί αλλιώς θα έχεις απόκλιση από την επιθυμητή ροπή.
    νομίζω ότι(όση αξία έχει ) το κρατάει απλώς στη θέση του για να το φωτογραφίσει.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #139
    Μέλος
    Εγγραφή
    08/08/2015
    Μηνύματα
    346
    Εξαιρετικός! Έκανες κάτι με τις βίδες (τρίψιμο κτλ);
    Φαίνονται οπτικά λίγο ''κουρασμένες'' αν τις βλέπω σωστά, και είναι κρίμα να χαλάνε το τελικό αποτέλεσμα.

  5. #140
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lakisss Προβολή μηνύματος
    Εξαιρετικός! Έκανες κάτι με τις βίδες (τρίψιμο κτλ);
    Φαίνονται οπτικά λίγο ''κουρασμένες'' αν τις βλέπω σωστά, και είναι κρίμα να χαλάνε το τελικό αποτέλεσμα.
    Δεν τις έκανα τίποτα, παρά μόνο ένα καθάρισμα από τις λαδίλες. Για να τις κάνω τέλειες, έπρεπε να αγοράσω ένα σετ για plating και δεν έχω χώρο να τα βάλω όλα αυτά.
    http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw

    Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.

  6. #141
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Τόσο ωραία δουλειά!!!
    Αλλά πολύ άσχημες κολλήσεις για εργοστασιακές, έτσι είναι;
    Το παρατήρησα κι εγώ χτες αυτό. Ναι, δυστυχώς έτσι είναι από το εργοστάσιο! Άλλη τεχνολογία τότε στη δεκαετία του '80!
    http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw

    Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.

  7. #142
    Ασχολήθηκα χτες με την πίσω ανάρτηση. Ευτυχώς που είχα πάρει μια πρέσσα και με βοήθησε πάρα πολύ στην αφαίρεση-τοποθέτηση των ακτινικών ρουλεμάν. Έξι για το μοχλικό και δύο για το ψαλίδι.

    Αφαίρεση
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Bearings press out.jpg 
Προβολές:	526 
Μέγεθος:	59,0 KB 
ID:	452717

    Τοποθέτηση
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Bearings press in.jpg 
Προβολές:	525 
Μέγεθος:	60,4 KB 
ID:	452718

    Και αφού τελείωσα με τα ρουλεμάν, έβαλα το ψαλίδι και το μοχλικό στη θέση τους.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Swingarm on.jpg 
Προβολές:	530 
Μέγεθος:	73,3 KB 
ID:	452719

    Αμορτισέρ έβαλα το ίδιο. Προς το παρόν. Αν δε μείνω ικανοποιημένος, θα γίνει αλλαγή αργότερα.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Shock on.jpg 
Προβολές:	525 
Μέγεθος:	60,9 KB 
ID:	452720

    Για την ώρα λοιπόν, είμαι εδώ.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20240503_164142.jpg 
Προβολές:	530 
Μέγεθος:	78,1 KB 
ID:	452721
    Τελευταία τροποποίηση από csofos; 06/05/2024 στις 00:40.
    http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw

    Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.

  8. #143
    go copana... copacabana! Το avatar του/της periklisk
    Εγγραφή
    21/12/2003
    Μηνύματα
    2.549
    Του έκανες service τελικά ή μόνο καθάρισμα?
    ΟΞΩ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΕΝ!!!!

  9. #144
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από periklisk Προβολή μηνύματος
    Του έκανες service τελικά ή μόνο καθάρισμα?
    Μόνο καθάρισμα. Δε βρήκα κάποιον που να τα κάνει service εδώ. Ούτε και κάποιο μαγαζί να πουλάει ανταλλακτικά για να το κάνω μόνος μου.
    http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw

    Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.

  10. #145
    Μόλις βρήκα λίγο χρόνο και πιάστηκα με το εργαλείο!

    Η Suzuki λέει για τη ρύθμιση του άξονα του τιμονιού, να γίνει σύσφιξη στο παξιμάδι με 40-60Nm. Αμέσως μετά να παίξεις το τιμόνι 5-6 φορές αριστερά-δεξιά και τέλος να ξεσφίξεις το παξιμάδι κατά 1/4 με 1/2 στροφή.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Steering stem nut adjuster.jpg 
Προβολές:	400 
Μέγεθος:	72,4 KB 
ID:	453617

    Τοποθέτηση πιρουνιού. Έχει σημάδι για το πόσο πάνω πάνε, αλλά έτσι για αναφορά, είναι στα 12χιλ πάνω από την τιμονόπλακα.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Front forks height.jpg 
Προβολές:	394 
Μέγεθος:	41,8 KB 
ID:	453620

    Σύσφιξη στο παξιμάδι της τιμονόπλακας
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	torque.jpg 
Προβολές:	396 
Μέγεθος:	51,9 KB 
ID:	453618

    Και μετά σύσφιξη πιρουνιού
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Torque forks.jpg 
Προβολές:	395 
Μέγεθος:	60,1 KB 
ID:	453619

    Και πριν ξεχάσω και αρχίζω να βάζω πράγματα και μου κόβουν την πρόσβαση, να βάλω και τα μπουζί. Διάκενο 0,6-0,7χιλ
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	spark plug gap.jpg 
Προβολές:	390 
Μέγεθος:	29,4 KB 
ID:	453621
    http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw

    Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.

  11. #146
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.924
    Έκανα μία αναδρομή στο Θέμα και δεν βρήκα κάτι.

    Πλαίσιο και τιμονόπλακες δεν τα έχεις βάζει, σωστά;
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  12. #147
    Μετά από 4 μήνες αποχής περίπου, πιάστηκα πάλι σιγά-σιγά. Απλά έβαλα τροχούς και γκριπ.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20241013_171909.jpg 
Προβολές:	282 
Μέγεθος:	101,0 KB 
ID:	456648
    http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw

    Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.

  13. #148
    Σήμερα ασχολήθηκα λιγάκι και πάλι.
    Έβαλα λοιπόν τα καρμπυρατέρ πάνω, που με ζόρισαν να πω την αλήθεια και μετά τις μπότες από το φίλτρο σε αυτά.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	carbs on.jpg 
Προβολές:	213 
Μέγεθος:	44,5 KB 
ID:	456772

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	carb boots on.jpg 
Προβολές:	213 
Μέγεθος:	46,2 KB 
ID:	456773

    Και μετά το φίλτρο αέρα.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	air filter on.jpg 
Προβολές:	213 
Μέγεθος:	58,4 KB 
ID:	456775

    Τέλος, σειρά είχαν οι πολλαπλασιαστές.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ignition coils on.jpg 
Προβολές:	214 
Μέγεθος:	68,5 KB 
ID:	456774

    Αύριο περισσότερα. Καθάρισα και το ψυγείο λαδιού, όπως και του ίσιωσα και τα πτερύγια που ήταν στραβά.
    http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw

    Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.

  14. #149
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dumutrus
    Εγγραφή
    02/07/2017
    Μηνύματα
    706
    Είναι απόλαυση το να παρακολουθώ τη δουλεία σου τσάκο μια
    Οποιος σου πεί ότι δεν γίνεται απάντα του, κοίτα να μαθαίνεις.

  15. #150
    Λίγη δουλίτσα και σήμερα!

    Μπροστινό γρανάζι
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Front sprocket.jpg 
Προβολές:	173 
Μέγεθος:	41,6 KB 
ID:	456814

    Αλυσίδα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Chain.jpg 
Προβολές:	170 
Μέγεθος:	47,6 KB 
ID:	456815

    Και μετά το τέντωμα αλυσίδας σύσφιξη πισινού και μπροστινού τροχού
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Torque rear.jpg 
Προβολές:	171 
Μέγεθος:	54,5 KB 
ID:	456816

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Torque front.jpg 
Προβολές:	171 
Μέγεθος:	73,0 KB 
ID:	456817

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Torque secure fronts.jpg 
Προβολές:	171 
Μέγεθος:	61,5 KB 
ID:	456818

    Τοποθέτηση ψυγείου λαδιού
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Oil cooler on.jpg 
Προβολές:	171 
Μέγεθος:	59,3 KB 
ID:	456819

    Σωλήνες ψυγείου λαδιού στον κινητήρα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Oil cooler tubes.jpg 
Προβολές:	172 
Μέγεθος:	68,8 KB 
ID:	456820

    Εδώ, σκέφτηκα πως είναι λογικό να γεμίσω το ψυγείο λαδιού με φρέσκο λάδι, ούτως ώστε να διευκολύνω την παρθενική λίπανση του κινητήρα. Πήρε 450ml
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Oil cooler fill up.jpg 
Προβολές:	172 
Μέγεθος:	54,5 KB 
ID:	456821

    Με τα λίγα, με τα πολλά... εδώ είμαστε αυτή τη στιγμή!
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	looks like bike.jpg 
Προβολές:	176 
Μέγεθος:	80,8 KB 
ID:	456822
    http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw

    Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.

Σελίδα 10 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Suzuki GSXR 750 k6 και ανταγωνισμος...
    από Spazz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2007, 20:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF