Σελίδα 8 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011121318 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 303

Θέμα: Το νήμα των σύντομων απαντήσεων.

  1. #106
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    584
    Άλλη μια φορά, μήπως έχετε μια τυρόπιτα να πάρω κανα ευρώ;;
    Το λοιπόν, πολύ συχνά όταν κατεβάζω και ενώ έχω συγχρονίσει στροφές, έχω αποσυμπλεξει όλα καλά, κάνει αναπηδήσεις ο πίσω τροχός, στην αρχή νόμιζα οτι τον μπλοκαρα με το φρένο αλλά επειδή το έχω στο νου μου τους τελευταίους μήνες οριακά δεν πατάω σχεδόν καθόλου φρένο ή πολύ λίγο.
    Η αλυσίδα είναι κομπλέ, το βήμα επίσης, να ναι θέμα σκληρότητας ανάρτησης;

  2. #107
    Χρειάζεσαι εναν slipper συμπλέκτη
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  3. #108

  4. #109
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    584
    Ναι αλλά οι στροφές έχουν συγχρονίσει βασικά, πάντα βοηθάω με γκάζι πριν αποσυμπλέξω, δεν σέρνω το μοτερ δηλαδή να συγχρονίσει τον τροχό, απλά με το που πάω να πατήσω το παραμικρό πίσω φρένο αναπηδάει.

  5. #110
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    486
    Δεν είναι το abs?
    Εννοώ το μηχανάκι έχει abs?
    Αυτή η συμπεριφορά στο φρένο (να κλωτσαει) έχει να κάνει με το abs

    Και εγώ το νιώθω στο clx που έχω και ασυναίσθητα στα κατεβάσματα κλωτσαει
    Εγώ δεν κάνω rev matcing αλλά πρέπει να έχω συμπλέκτη ολίσθησης?

  6. #111
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    584
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dimmanoukas Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι το abs?
    Εννοώ το μηχανάκι έχει abs?
    Αυτή η συμπεριφορά στο φρένο (να κλωτσαει) έχει να κάνει με το abs

    Και εγώ το νιώθω στο clx που έχω και ασυναίσθητα στα κατεβάσματα κλωτσαει
    Εγώ δεν κάνω rev matcing αλλά πρέπει να έχω συμπλέκτη ολίσθησης?
    Όχι είναι χωρίς abs.

  7. #112
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.105
    Αναμεσα σε Ebc,Sbs,Dp τι θα προτιμουσατε για τακακια
    για δαγκανα Μ4??

    Υ.Γ. Μιλαμε για HH και στις 3 περιπτωσεις

  8. #113
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.158
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dimmanoukas Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι το abs?
    Εννοώ το μηχανάκι έχει abs?
    Αυτή η συμπεριφορά στο φρένο (να κλωτσαει) έχει να κάνει με το abs

    Και εγώ το νιώθω στο clx που έχω και ασυναίσθητα στα κατεβάσματα κλωτσαει
    Εγώ δεν κάνω rev matcing αλλά πρέπει να έχω συμπλέκτη ολίσθησης?
    Όχι είναι διαφορετικό πράγμα του asxetou και η απάντηση είναι όπως την είπαν ο rage και ο Xaris.

  9. #114
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.452
    Πάμε.

    Το φαινόμενο αυτό (το "κλωτσάει"), έχει να κάνει με το οτι ο κινητήρας, δίνει στον τροχό λιγότερες στροφές απο αυτές με τις οποίες θα γυρνούσε άν κινούταν ελεύθερα (πχ συμπλεκταρισμένος).

    Όταν μπλοκάρει ο τροχός απο τα φρένα, το πίσω λάστιχο ακινητοποιείται και απλά γλιστράει χωρίς να επηρεάζεται κάτι άλλο στη μοτοσυκλέτα.
    Rev matching στο κατέβασμα, κάνεις για τη σχέση των στροφών του κινητήρα με τις στροφές του πίσω τροχού.
    Όχι όμως και για τις στροφές του πίσω τροχού σε σχέση με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι σε σχέση με την ταχύτητά της μοτοσυκλέτας.

    Για παράδειγμα.
    Έστω οτι η μοτοσυκλέτα σου, με 5η και 7χιλιάδες στροφές, έχει ταχύτητα 150 χιλιόμετρα την ώρα. Με 5η και 5 χιλιάδες στροφές έχει 120.
    Είσαι με 6η ταχύτητα και 180 χιλιόμετρα. Κατεβάζεις σε 5η την ώρα που φρενάρεις.
    Την ώρα που αφήνεις το συμπλέκτη τελείως, οι στροφές του κινητήρα είναι 7 χιλιάδες. Λόγω των φρένων όμως, η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

    Ο τροχός, που οδηγείται απο το κινητήρα, θέλει να πάει με 150, αλλα η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

    Μέχρι να πέσουν οι στροφές του κινητήρα απο τις 7000 στις 5000 οπου η ταχύτητα του τροχού θα είναι ίδια με αυτή της μοτοσυκλέτας, θα υπάρχει ένα "περίεργο" γλίστρημα.
    Το περίεργο είναι, γιατι η αλυσίδα έχει τζόγο. όσο παίζει λοιπόν η αλυσίδα, το λάστιχο μία πιάνει στο δρόμο, μία γλιστράει.
    Αυτό φορτίζει το αμορτισέρ, που με τη σειρά του (με τη βοήθεια του κινητήρα), φορτίζει και αποφορτίζει την αλυσίδα.

    Αν εμείς αφήνουμε το συμπλέκτη ομαλά κατα το κατέβασμα, ωστε να τον αφήσουμε τελείως, όταν πλέον οι στροφές του κινητήρα είναι αντίστοιχες με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι για την τρέχουσα ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, όλο αυτό, το αποσβένουν οι δίσκοι, βοηθώντας τον κινητήρα, να κατεβάσει τις στροφές του εκεί που πρέπει ομαλά.

    Το slipper clutch ή στα ελληνικά, μονόδρομος συμπλέκτης, κάνει ακριβώς αυτό, αυτόματα. Όταν η ταχύτητα του κινητήρα είναι μεγαλύτερη απο αυτή που πρέπει, αφήνει τους δίσκους λίγο ανοιχτούς, ωστε να γλιστράνε, ενώ στην αντίθετη περίπτωση, πιέζει τους δίσκους περισσότερο.

  10. #115
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    486
    Σας ευχαριστώ όλους για τη γνώση που μοιράζεστε.


  11. #116
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.548
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Πάμε.

    Το φαινόμενο αυτό (το "κλωτσάει"), έχει να κάνει με το οτι ο κινητήρας, δίνει στον τροχό λιγότερες στροφές απο αυτές με τις οποίες θα γυρνούσε άν κινούταν ελεύθερα (πχ συμπλεκταρισμένος).

    Όταν μπλοκάρει ο τροχός απο τα φρένα, το πίσω λάστιχο ακινητοποιείται και απλά γλιστράει χωρίς να επηρεάζεται κάτι άλλο στη μοτοσυκλέτα.
    Rev matching στο κατέβασμα, κάνεις για τη σχέση των στροφών του κινητήρα με τις στροφές του πίσω τροχού.
    Όχι όμως και για τις στροφές του πίσω τροχού σε σχέση με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι σε σχέση με την ταχύτητά της μοτοσυκλέτας.

    Για παράδειγμα.
    Έστω οτι η μοτοσυκλέτα σου, με 5η και 7χιλιάδες στροφές, έχει ταχύτητα 150 χιλιόμετρα την ώρα. Με 5η και 5 χιλιάδες στροφές έχει 120.
    Είσαι με 6η ταχύτητα και 180 χιλιόμετρα. Κατεβάζεις σε 5η την ώρα που φρενάρεις.
    Την ώρα που αφήνεις το συμπλέκτη τελείως, οι στροφές του κινητήρα είναι 7 χιλιάδες. Λόγω των φρένων όμως, η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

    Ο τροχός, που οδηγείται απο το κινητήρα, θέλει να πάει με 150, αλλα η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

    Μέχρι να πέσουν οι στροφές του κινητήρα απο τις 7000 στις 5000 οπου η ταχύτητα του τροχού θα είναι ίδια με αυτή της μοτοσυκλέτας, θα υπάρχει ένα "περίεργο" γλίστρημα.
    Το περίεργο είναι, γιατι η αλυσίδα έχει τζόγο. όσο παίζει λοιπόν η αλυσίδα, το λάστιχο μία πιάνει στο δρόμο, μία γλιστράει.
    Αυτό φορτίζει το αμορτισέρ, που με τη σειρά του (με τη βοήθεια του κινητήρα), φορτίζει και αποφορτίζει την αλυσίδα.

    Αν εμείς αφήνουμε το συμπλέκτη ομαλά κατα το κατέβασμα, ωστε να τον αφήσουμε τελείως, όταν πλέον οι στροφές του κινητήρα είναι αντίστοιχες με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι για την τρέχουσα ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, όλο αυτό, το αποσβένουν οι δίσκοι, βοηθώντας τον κινητήρα, να κατεβάσει τις στροφές του εκεί που πρέπει ομαλά.

    Το slipper clutch ή στα ελληνικά, μονόδρομος συμπλέκτης, κάνει ακριβώς αυτό, αυτόματα. Όταν η ταχύτητα του κινητήρα είναι μεγαλύτερη απο αυτή που πρέπει, αφήνει τους δίσκους λίγο ανοιχτούς, ωστε να γλιστράνε, ενώ στην αντίθετη περίπτωση, πιέζει τους δίσκους περισσότερο.
    Φίλε θα φέρω κάτι κιτάκια που έχω στην αποθήκη , θες να βρεθούμε να στα δείξω από κοντα?
    The Dirty Harry

  12. #117
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.452
    Φοβάμαι μην καρφώσω κατα λάθος και σπάσω κάνα σαζμάν...

  13. #118
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.131
    το εργαλείο μπισταει κι εσείς θέτε να το χαλάσετε
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  14. #119
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.452
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    το εργαλείο μπισταει κι εσείς θέτε να το χαλάσετε
    Όχι εγώ... ο μπεμβεδάκιας απο πάνω...

  15. #120
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.548
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    το εργαλείο μπισταει κι εσείς θέτε να το χαλάσετε
    Μοιράζω Free Hugs σε μία καλύβα πάνω στο βουνό με ρύζι.
    The Dirty Harry

Σελίδα 8 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011121318 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΤΟ Service ΤΩΝ 12000ΧΛΜ...
    από BAD BOY στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2005, 14:34
  2. Πως πάει το τραγούδι των Κατρσιμίχα;
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2005, 09:12
  3. Το μελλον των ΜΕΚ στην μοτοσυκλετα
    από Todi στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2005, 19:25
  4. το βιβλιο των μυθων
    από wolfman13 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2004, 12:42
  5. Χωρίς σεξ το 69% των Ελληνίδων!!!
    από milaber στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2004, 08:19

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF