Σελίδα 9 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 303

Θέμα: Το νήμα των σύντομων απαντήσεων.

  1. #121
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.446
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    Αναμεσα σε Ebc,Sbs,Dp τι θα προτιμουσατε για τακακια
    για δαγκανα Μ4??

    Υ.Γ. Μιλαμε για HH και στις 3 περιπτωσεις

    Brembo SR


    (τυχαίο link)

  2. #122
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.105
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος

    Brembo SR


    (τυχαίο link)
    Τα εχω βαλει κ ηταν απαραδεκτα
    χειροτερο φρενο απο μαμα και κρατησαν πολυ λιγα χλμ

  3. #123
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.446
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    Τα εχω βαλει κ ηταν απαραδεκτα
    χειροτερο φρενο απο μαμα και κρατησαν πολυ λιγα χλμ
    Τι να σου πώ.
    Εγώ τα φοράω πολύ καιρό τώρα και έχω μόνο καλά λόγια να πώ...
    Ναι, τρώγονται σχετικά γρήγορα, αλλα η αίσθηση που δίνουν στη μανέτα γαμάει... Σα να πιάνεις το δίσκο με το χέρι είναι.

    Βαίβαια εγώ δεν φοράω Μ4, αλλα δεν νομίζω οτι παίζει κανένα ρόλο...

    Δεν έχω κάτι άλλο να προτείνω.

  4. #124
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.105
    Θενκς ενιγουει..Γουστα ειναι αυτα

  5. #125
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.590
    Τι έχω χάσει ; Πως καταλαβαίνει ο slip όταν ανοίγω και κλείνει

    Μέχρι τώρα ξέρω πως ο μονόδρομος περιγράφει τον συμπλέκτη πάνω σε καστάνια.
    Οι στροφές από τον κινητήρα την σφίγγουν και περνάνε στον τροχό, οι στροφές του τροχού την γλιστράνε.
    Για αυτό δεν χρειαζόμαστε σκληρά ελατήρια στον slip και γι'αυτό οι δίσκοι κρατάνε λίγο παραπάνω.

  6. #126
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.446
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Τι έχω χάσει ; Πως καταλαβαίνει ο slip όταν ανοίγω και κλείνει

    Μέχρι τώρα ξέρω πως ο μονόδρομος περιγράφει τον συμπλέκτη πάνω σε καστάνια.
    Οι στροφές από τον κινητήρα την σφίγγουν και περνάνε στον τροχό, οι στροφές του τροχού την γλιστράνε.
    Για αυτό δεν χρειαζόμαστε σκληρά ελατήρια στον slip και γι'αυτό οι δίσκοι κρατάνε λίγο παραπάνω.
    Γιατι ρε εγώ τι έγραψα?

  7. #127
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Γιατι ρε εγώ τι έγραψα?
    Δεν ξερω πόσα είδη slipper υπάρχουν, ξερω σίγουρα τι φοραει το GSX-R. Είναι λοιπόν τύπου ραμπας οπως αυτό που δείχνει ο Ari

    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #128
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    581
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Πάμε.

    Το φαινόμενο αυτό (το "κλωτσάει"), έχει να κάνει με το οτι ο κινητήρας, δίνει στον τροχό λιγότερες στροφές απο αυτές με τις οποίες θα γυρνούσε άν κινούταν ελεύθερα (πχ συμπλεκταρισμένος).

    Όταν μπλοκάρει ο τροχός απο τα φρένα, το πίσω λάστιχο ακινητοποιείται και απλά γλιστράει χωρίς να επηρεάζεται κάτι άλλο στη μοτοσυκλέτα.
    Rev matching στο κατέβασμα, κάνεις για τη σχέση των στροφών του κινητήρα με τις στροφές του πίσω τροχού.
    Όχι όμως και για τις στροφές του πίσω τροχού σε σχέση με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι σε σχέση με την ταχύτητά της μοτοσυκλέτας.

    Για παράδειγμα.
    Έστω οτι η μοτοσυκλέτα σου, με 5η και 7χιλιάδες στροφές, έχει ταχύτητα 150 χιλιόμετρα την ώρα. Με 5η και 5 χιλιάδες στροφές έχει 120.
    Είσαι με 6η ταχύτητα και 180 χιλιόμετρα. Κατεβάζεις σε 5η την ώρα που φρενάρεις.
    Την ώρα που αφήνεις το συμπλέκτη τελείως, οι στροφές του κινητήρα είναι 7 χιλιάδες. Λόγω των φρένων όμως, η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

    Ο τροχός, που οδηγείται απο το κινητήρα, θέλει να πάει με 150, αλλα η μοτοσυκλέτα πάει με 120.

    Μέχρι να πέσουν οι στροφές του κινητήρα απο τις 7000 στις 5000 οπου η ταχύτητα του τροχού θα είναι ίδια με αυτή της μοτοσυκλέτας, θα υπάρχει ένα "περίεργο" γλίστρημα.
    Το περίεργο είναι, γιατι η αλυσίδα έχει τζόγο. όσο παίζει λοιπόν η αλυσίδα, το λάστιχο μία πιάνει στο δρόμο, μία γλιστράει.
    Αυτό φορτίζει το αμορτισέρ, που με τη σειρά του (με τη βοήθεια του κινητήρα), φορτίζει και αποφορτίζει την αλυσίδα.

    Αν εμείς αφήνουμε το συμπλέκτη ομαλά κατα το κατέβασμα, ωστε να τον αφήσουμε τελείως, όταν πλέον οι στροφές του κινητήρα είναι αντίστοιχες με τις στροφές που θα έπρεπε να είναι για την τρέχουσα ταχύτητα της μοτοσυκλέτας, όλο αυτό, το αποσβένουν οι δίσκοι, βοηθώντας τον κινητήρα, να κατεβάσει τις στροφές του εκεί που πρέπει ομαλά.

    Το slipper clutch ή στα ελληνικά, μονόδρομος συμπλέκτης, κάνει ακριβώς αυτό, αυτόματα. Όταν η ταχύτητα του κινητήρα είναι μεγαλύτερη απο αυτή που πρέπει, αφήνει τους δίσκους λίγο ανοιχτούς, ωστε να γλιστράνε, ενώ στην αντίθετη περίπτωση, πιέζει τους δίσκους περισσότερο.
    Θενξ άλλη μια φορά, μου κάνει εντύπωση οτι πολλές φορές στα κατεβάσματα καταλάθος κάνω λίγο κάτι σαν μπάντα, που με κάνει να νομίζω οτι η αποσυμπλεξη γίνεται κομπλε, θα αρκεστώ στο οτι ξέρετε 5 πράγματα παραπάνω και εκτιμώ οτι τα μοιράζεστε

  9. #129
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.446
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Δεν ξερω πόσα είδη slipper υπάρχουν, ξερω σίγουρα τι φοραει το GSX-R. Είναι λοιπόν τύπου ραμπας οπως αυτό που δείχνει ο Ari

    Δεν έχει σημασία... Όλα το ίδιο κάνουν...

  10. #130
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Δεν έχει σημασία... Όλα το ίδιο κάνουν...
    Έτσι όπως περιγράφετε τον μονόδρομο με καστανια, μου δίνει την εντύπωση ότι το φρένο κινητήρα πάει περίπατο κι αυτό δεν είναι επιθυμητό. Αυτο που κάνουν οι ράμπες είναι να ανοίγουν λίγο το clutch pack και να πατιναρουν οι δίσκοι. Μάλιστα σε μερικούς συμπλέκτες ρυθμίζεται (το ποσό θα ανοίγουν)
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #131
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.446
    Το ίδιο λέμε όλοι.

    Οι σλίπερ όλοι το ίδιο πράγμα κάνουν.
    Μπορείς να τους περιγράψεις σα καστάνια, αλλα δεν έχει καμία σχέση με το πώς δουλεύουν οι καστάνιες...
    Δεν είναι τελείως ελευθεροι οι δίσκοι. Υπάρχει engine braking και προφανώς υπάρχουν και slippers που ρυθμίζονται (πχ αλλάζοντας το ελατήριο).

    Αυτό που έγραψα όμως, δεν ήταν για το πώς δουλεύουν οι slippers αλλα για το ποιό πρόβλημα βοηθούν να λυθεί, μίας και αυτό ήταν το θέμα της ερώτησης.
    Θέτε να αναλύσουμε τους slippers? βεβαίως, αλλα το νήμα των σύντομων απαντήσεων δεν είναι το σωστό νήμα.
    Προσπάθησα να γράψω μία "γενικούρα"

  12. #132
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.261
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    Αναμεσα σε Ebc,Sbs,Dp τι θα προτιμουσατε για τακακια
    για δαγκανα Μ4??

    Υ.Γ. Μιλαμε για HH και στις 3 περιπτωσεις
    DP μονο

  13. #133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    DP μονο
    +999

    Η x race titanium σειρά είναι φοβερή
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #134
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Το ίδιο λέμε όλοι.

    Οι σλίπερ όλοι το ίδιο πράγμα κάνουν.
    Μπορείς να τους περιγράψεις σα καστάνια, αλλα δεν έχει καμία σχέση με το πώς δουλεύουν οι καστάνιες...
    Δεν είναι τελείως ελευθεροι οι δίσκοι. Υπάρχει engine braking και προφανώς υπάρχουν και slippers που ρυθμίζονται (πχ αλλάζοντας το ελατήριο).

    Αυτό που έγραψα όμως, δεν ήταν για το πώς δουλεύουν οι slippers αλλα για το ποιό πρόβλημα βοηθούν να λυθεί, μίας και αυτό ήταν το θέμα της ερώτησης.
    Θέτε να αναλύσουμε τους slippers? βεβαίως, αλλα το νήμα των σύντομων απαντήσεων δεν είναι το σωστό νήμα.
    Προσπάθησα να γράψω μία "γενικούρα"
    Διευκρίνησα κάτι που θα μπορούσε να παρανοηθει εύκολα. The end απο εδω
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #135
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.105
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    +999

    Η x race titanium σειρά είναι φοβερή
    Επειδη λογικα δεν θα μπει πιστα θα κανουν δουλεια αυτα
    για καθε μερα;

Σελίδα 9 από 21 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΤΟ Service ΤΩΝ 12000ΧΛΜ...
    από BAD BOY στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2005, 14:34
  2. Πως πάει το τραγούδι των Κατρσιμίχα;
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2005, 09:12
  3. Το μελλον των ΜΕΚ στην μοτοσυκλετα
    από Todi στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2005, 19:25
  4. το βιβλιο των μυθων
    από wolfman13 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2004, 12:42
  5. Χωρίς σεξ το 69% των Ελληνίδων!!!
    από milaber στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2004, 08:19

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF