Εννέα χιλιάδες λίρες αρχική στην Αγγλία, βέβαια η Honda δεν μπόρεσε να αντισταθεί στη γοητεία του Ταμτάκου και το προωθεί ως ούτε εννιά χιλιάδες - 8999
Και 9999 το SP...
Εννέα χιλιάδες λίρες αρχική στην Αγγλία, βέβαια η Honda δεν μπόρεσε να αντισταθεί στη γοητεία του Ταμτάκου και το προωθεί ως ούτε εννιά χιλιάδες - 8999
Και 9999 το SP...
Ξέρω, euro 5 είναι αυτό, αλλά αυτός ο θερμοσίφωνας (εξάτμιση) δεν παλεύεται οπτικά ρε γμτ.....
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Επίσης τι είναι oem?
Ολόιδια παίζει και στο sv της suzuki και κάπου αλλού αλλά δεν μου έρχεται τώρα
Κάθε πέρυσι και καλύτερα στην κατηγορία η honda, ένα λόγο ψάχνω γιατί να το πάρει κάποιος και να μην πάρει Mt 10, speed triple η tuono το βγάλαν απλά για να το βγάλουν και θα πάει άπατο
Κριμα
Νομιζω αρκετοι δεν καταλαβαν τι ακριβως ειναι αυτη η μηχανη. Προκειται για μια οικονομικη λυση της Honda στη μεγαλη κατηγορια. Μιλαμε για 1000αρι που (στην Αγγλια) θα πουλιεται 3300€ κατω απο το CB1000R.
Οι μηχανες που αναφερει ο Nomand ειναι σε εντελως διαφορετικη τιμολογιακη κατηγορια, οποτε δεν τιθεται θεμα συγκρισης. Ειναι σα να συγκρινουμε το ΜΤ10 με το Ducati Streetfighter V4.
To MT09 (το απλο) ας πουμε στην Αγγλια κανει 10100£. Και ερχεται η Honda και σου δινει ενα χιλιαρι με 1000 λιρες κατω ή στα ιδια λεφτα στην εκδοση SP. Αλλη μηχανη που θα μπορουσα να το συγκρινω ειναι το GSX-S 1000 που επισης ειναι αρκετα πιο ακριβο.
Αν υποθέσουμε ότι και εδώ η διαφορά απλού - SP θα είναι όπως στην Αγγλία (1200 ευρώ με την τρέχουσα ισοτιμία), κατ' εμέ δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης της βασικής έκδοσης. Για 1200 ευρώ επιπλέον παίρνεις κορυφαίες αναρτήσεις-φρένα, quickshifter, λίγο πιο δυνατό μοτέρ από εργοστάσιο και -όχι τόσο ουσιώδες βέβαια- πολύ πιο όμορφο χρώμα. Προσωπικά θα έπαιρνα την SP και μόνο για τα δυο πρώτα που ανέφερα.
Σε 2-3 μοντέλα που κοίταξα, η ελληνική τιμή είναι η ίδια με την τιμή στην Αγγλία με απόκλιση 20-30 ευρώ, προφανώς λόγω της μεταβαλλόμενης ισοτιμίας. Αν έρθει και κοστίζει €12000 θα σκεφτώ πολύ σοβαρά να πουλήσω το δικό μου (ή ανταλλαγή αν δεν μου δώσει τιμή χώμα) και να το τσιμπήσω.
4κ χιλιάρι Χόντα με 150 άλογα ,τεχνολογία και τιμή λίγο πάνω από 10 χιλιάρικα;
Μπράβο ρε Χόντα.
ΥΓ Α και βλέπετε κιόλας γιατί δεν μοιάζει με Χοντα !!!
when life gets complicated... i ride.
Μπορεί όμως να μου εξηγήσει κάποιος γιατί το cb 1000r κοστίζει 15000 ευρώ χωρίς να έχει κάτι περισσότερο από το hornet σε εξοπλισμό, εγω έχω αμφιβολία ότι θα το φέρει σε τιμη μεταξύ 11 και 12 Χιλ
Ντάξει,δεν έγιναν μαγικά, υπάρχει λόγος που κοστίζει σημαντικά λιγότερο.
Cornering ABS / IMU δεν έχει , μοτέρ 2017 αλλά και κιβώτιο χωρίς να θυμάμαι να γράφονται διθύραμβοι και όλα αυτά πριν δοκιμαστεί/οδηγηθεί.
Τρομερή τιμή αν και το κόνσεπτ του γυμνό 1000άρι για μένα έχει αξία μόνο αν πραγματικά σου κάνει κλικ η μηχανή , όχι η τιμή της.
Γενικά καλό είναι οτι θα αυξήσει τον ανταγωνισμό
Ακριβώς επειδή και εμένα μου φάνηκε περίεργο, χθες έκανα αντιπαράθεση τιμών (ελληνικό με αγγλικό site) για 3 μοντέλα: Hornet 750, CB650R (ως γυμνά) και Africa. Στα γυμνά, οι τιμές σε ευρώ ήταν ακριβώς μετατροπή από τιμή αγγλικής λίρας ενώ στο Africa ανέβαινε λίγο, 300 ευρώ στο απλό και 1000 στο adventure αν δεν κάνω λάθος. Προφανώς επιφυλάσσομαι μέχρι να δούμε οριστική τιμή στην Ελλάδα, όμως αν το κρατήσουν σε επίπεδα Αγγλίας θα είναι πολύ δυνατή αγορά (που κατ' εμέ πρέπει αν θέλουν να πουλήσουν, τα γυμνά είναι σχετικά νεκρή κατηγορία).
Τώρα για το πως δικαιολογείται η τόσο χαμηλή τιμή σε σύγκριση με το CB1000R δεν πάει κάπου το μυαλό μου.
Ούτε και το CB1000R τα έχει αυτά όμως, η τιμή νομίζω ότι όντως είναι αξιοπερίεργα χαμηλή. Στα υπόλοιπα που λες συμφωνώ απόλυτα.
σωστή κίνηση αφού σου λέει δεν αγοράζεις μαζικά στα 15, θα σε πάω στο 10 μπας και τα καταφέρεις, με εμφανή την διαφορά κατασκευαστικά αλλα και αισθητικά
Επίσης παρατηρώ το μοτερ πρέπει να είναι νέο, φαντάζομαι απο τις νεότερες σειρές cbr αν και πολύ μεγάλο σε μέγεθος
Ενω μέχρι το R φορούσε το πολύ πετυχημένο fireblade 2006 με όλες τις αναβαθμίσεις στις νόρμες ρύπων
you rise you fall you're down then you rise again
To cb1000r παίζει στη κατηγορία των νέο ρετρό, που είναι στα πάνω της τα τελευταία χρόνια. Δείχνει πολύ πιο ακριβό , δεν γνωρίζω τις διαφορές του με το νέο Hornet 1000 στα επί μέρους τεχνικά αλλά σίγουρα απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό.
Κατά αναλογία, η τιμή του CB650R είναι σαφώς πιο ακριβή από του Hornet 750 και δεν νομίζω ότι μιλάμε για καλύτερη μηχανή συνολικά, ειδικά στο θέμα των επιδόσεων
Πάντως σήμερα πήρα στο Σαρακακη να ρωτήσουν μου είπαν πως τελη Γενάρη θα έρθουν τα πρώτα και τιμή περίπου 12 το απλό και πάνω από 13 το sp ,