Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Σκόνη/βρωμιά στα παπούτσια από εμπρός δισκόφρενα

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της lithan
    Εγγραφή
    08/10/2024
    Μηνύματα
    8

    Σκόνη/βρωμιά στα παπούτσια από εμπρός δισκόφρενα

    Γεια σε όλους,
    σαν niewbie αντιμετωπίζω το εξής "πρόβλημα":

    μετά τα πολλά φρεναρίσματα τα παπούτσια μου γίνονται κατάμαυρα από τη σκόνη που αφήνουν τα τακάκια.
    Ψάχνω κάποιο καπάκι ή κάποιου τύπου προστατευτικό ώστε να μην φεύγουν τα υπολοίματα από το τακάκι πάνω στο παπούτσι μου.

    Υπάρχει κάτι τέτοιο βασικά ;
    Της μηχανής μου σα μουγκρίζει το μοτέρ

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.070
    Δεν νομίζω ότι είναι υπαρκτή η υπόθεση του ερωτήματός σου.

    Επί άτοπης υπόθεσης, κάθε συμπέρασμα δεν έχει νόημα.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.725
    Είσαι σίγουρος ότι είναι από τα τακάκια; Πρωτη φορά ακουω κάτι τέτοιο.

    Και τα δυο παπουτσια;

  4. #4
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Περισσότερο γκάζι και καθόλου φρένο είναι η απάντηση.
    Life begins at 45°.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Είναι εντελώς απίθανο να είναι από τα τακάκια.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    823
    Απο τακακια οντως λιγο δυσκολο. Συνηθως λερωνεται παντα το αριστερο μας παπουτσι απο την επαφη με τον λεβιε ταχυτητων και πολλες φορες μενει και μονιμο σημαδι απο το τριψε τριψε των αλλαγων. Το δεξια δεν λερωνεται. Μηπως εχεις καπου καποια διαρροη λαδιου? Για τι μηχανακι μιλαμε?
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  7. #7
    Νέο μέλος Το avatar του/της lithan
    Εγγραφή
    08/10/2024
    Μηνύματα
    8
    παιδιά, είμαι καινούριος αναβάτης βασικά (αλλά κατέχω 5 βασικά από μηχανολογία)
    αρχικά μιλάμε για CFMoto 450ΜΤ με μία δαγκάνα μπροστά, η οποία ειναι από τη δεξιά μεριά

    Στο αριστερό μου παπούτσι λοιπόν, κανένα θέμα. Βρωμίζει/μαυρίζει μόνο το δεξί παπούτσι...προφανώς
    Δλδ έχω ένα ζευγάρι αθλητικά λευκό/γκρί και το δεξί μου, τα κορδόνια του γίνανε γκρι από λευκά (και όλο το παπούτσι προφανώς)

    Και για να σας το λέω, είναι διαπιστωμένο και δεν εκφράζω μια απλή απορία δλδ. Μέχρι και η ποδιά η μισή είναι μαύρη και η άλλη σχεδόν καθαρή, και αν την ψεκάσω με ειδικό σπρέι που έχω για τα φρένα για όταν πλένω το αυτοκίνητο, κάνει χημική αντίδραση(αλλάζει χρώμα κυρίως) ίδια με όταν το ρίχνω στο δισκόφρενο.
    Επομένως, λέω και είδα ότι είναι όντως σκόνη από τα τακάκια...
    Της μηχανής μου σα μουγκρίζει το μοτέρ

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.070
    Σκέψου το λίγο ως εξής: Αν όντως τόσο πολύ υλικό φεύγει από τα τακάκια, δεν έπρεπε να έχουν φαγωθεί πολύ τα τακάκια, μέσα σε αφύσικα λίγα χιλιόμετρα;
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  9. #9
    Νέο μέλος Το avatar του/της lithan
    Εγγραφή
    08/10/2024
    Μηνύματα
    8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Σκέψου το λίγο ως εξής: Αν όντως τόσο πολύ υλικό φεύγει από τα τακάκια, δεν έπρεπε να έχουν φαγωθεί πολύ τα τακάκια, μέσα σε αφύσικα λίγα χιλιόμετρα;
    σωστή παρατήρηση, αλλά έχω ούτε 1500km ... οπότε η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη θεωρώ για να δω ότι έπεσαν σε πάχος
    Τελευταία τροποποίηση από lithan; 19/10/2024 στις 16:26.
    Της μηχανής μου σα μουγκρίζει το μοτέρ

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.070
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lithan Προβολή μηνύματος
    σωστή παρατήρηση, αλλά έχω ούτε 1500km ... οπότε η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη θεωρώ για να δω ότι έπεσαν σε πάχος
    Δεν κατάλαβες τι σου γράφω.

    Διαφορετικά (αντιθετοαντίστροφα): Αν η διαφορα σε 1500km ειναι ανεπαίσθητη, τότε δεν είναι υλικό από τα τακάκια.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.567
    εγω σε πιστευω -αν και δεν μου εχει συμβει ποτε- οτι οντως να εινα αυτο. αλλαξε τακακια γιατι ειναι κακα τακακια αν φευγει υλικο ετσι. επισης σαν νεος αναβατης θα μαθεις σιγα σιγα οτι ανοιχτο χρωμα στο παπουτσι και μηχανη δεν πανε μαζι. embrace the dark side.

    πι ες, τσεκαρε την δισκοπλακα μηπως εχει γδαρσιμο

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    525
    27 χρόνια που οδηγω μηχανη με δισκόφρενο διότι πριν είχα ταμπουρά μπρος.πισω δεν έχω ακούσει ξανά τέτοιο ερώτημα άρα θα συμφωνήσω πως προφανώς τα τακάκια έχουν πρόβλημα και καλό είναι να αλλάξεις ζευγάρι με κάποια άλλα

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lithan Προβολή μηνύματος
    σωστή παρατήρηση, αλλά έχω ούτε 1500km ... οπότε η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη θεωρώ για να δω ότι έπεσαν σε πάχος
    Από την άλλη αν είναι σκόνη από τακάκια όπως υποθέτεις πρέπει να λείπει το μισό τακάκι, ρίξε μια ματιά.

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    335
    Όντως, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα, μια αλλάγη στα τακάκια. Μπορεί να μην είναι καλά ποιοτικά και για αυτό να γίνεται όλο αυτό.

    Και όπως επίσης σωστά ειπωθηκε, μοτοσυκλέτα και ανοιχτόχρωμα παπούτσια δεν πάνε μαζί

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.108
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lithan Προβολή μηνύματος
    Μέχρι και η ποδιά η μισή είναι μαύρη και η άλλη σχεδόν καθαρή, και αν την ψεκάσω με ειδικό σπρέι που έχω για τα φρένα για όταν πλένω το αυτοκίνητο, κάνει χημική αντίδραση(αλλάζει χρώμα κυρίως) ίδια με όταν το ρίχνω στο δισκόφρενο.
    Επομένως, λέω και είδα ότι είναι όντως σκόνη από τα τακάκια...
    Αν ψεκάζεις καθαριστικό με iron remover και κοκκινίζει ο τόπος τότε είναι όντως brake dust Θανάση...

    Όπως σου είπαν και παραπάνω κάνε έναν έλεγχο φθοράς στα δύο τακάκια και σύγκρινέ τα αντί να περιμένεις να ακούσεις τον απαίσιο ήχο του μετάλλου πάνω σε μέταλλο.

    Αν υπάρχει ορατή διαφορά μετά από 1500χλμ ζήτησε δωρεάν έλεγχο και σέρβις δαγκάνας μαζί με νέα τακάκια.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μεταβιβαση στα Κεπ από 2/9/14
    από stam2 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2014, 09:38
  2. Νεος τροπος qualifying στα MotoGP απο το 2013
    από devil's animal στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2012, 11:35
  3. Πλαφόν στα καύσιμα από 15/10/2011
    από MikeG στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2011, 10:26
  4. Η Bmw ΚΑΙ Η Aprilia ΣΤΑ Motogp ΑΠΟ ΤΟ 2012;
    από Nostra στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2010, 12:07
  5. εμπρός δισκόφρενα για Cb400
    από IKE στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 26/07/2005, 08:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF