Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 66

Θέμα: 17ος Αγώνας MotoGP Qatar Airways Australian Motorcycle Grand Prix στο Phillip Island

  1. #31
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/09/2008
    Μηνύματα
    98
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Ο Marc συνεχίζει να αποδεικνύει την αξία του και χωρίς τις αναβαθμίσεις, και μάλλον κάπου εδώ (μετά το κόψιμο των αναβαθμίσεων) πρέπει να καταλάβουμε τι είναι αυτό που είδε η Ducati και τον διάλεξε για ομόσταυλο του Pecco.
    Αυτό που συζητάμε ότι ο Marc δείχνει την αξία του μετά από τόσα παγκόσμια με προβληματίζει είναι αλήθεια.
    Όπως ότι είναι δύσκολο να καταλάβουμε γιατί έγινε επιλογή από την Ducati για του χρόνου είναι ένα θέμα.
    Είναι ο τελευταίος μεγάλος από τους παλιούς που τρέχει με τα παιδιά από τις ακαδημίες.

  2. #32
    Ελπίζω να έφυγε σήμερα και η άλλη θεωρία συνομωσίας ότι ο Μαρκ τρέχει με GP24. Μόνο ο Fabio Q. με εργοστασιακή ντουκατι θα μπορούσε του χρόνου να τον προβληματίσει. Ευτυχώς σήμερα ο μαρτιν έβαλε το μυαλό του μέσα στο κεφάλι και δεν χάρισε πάλι βαθμούς στον μπαναια.

  3. #33
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    Πρέπει για την 4η θέση να έγινε φοβερή μάχη

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της borgiriadis1
    Εγγραφή
    02/07/2018
    Μηνύματα
    836
    The king is back. Τον μετραγε για πολλούς γύρους (πως και δεν ανέβασε πίεση το μπροστινό δεν ξέρω) και βασικά φαινόταν ότι ορισμένες στροφές τις έπαιρνε πολύ απλομενες ο Μάρτιν (πράγμα που έχει κάνει και σε άλλες πίστες). Ευτυχώς για τον Μάρτιν που βγήκε σχεδόν μέσα την πίστα ο παιχταρας από την ομάδα του και αντί για ταμπλό του έδειξε το κεφάλι γτ πήγαινε με φορά για οικόπεδο.

    Από εκεί και πίσω το χάος. Ο Μπαναια τα παράτησε μετά το πέρασμα από τον Μάρκο και πήγε σβηστά μέχρι το τέλος. Πιο πίσω ακόμα χειρότερα αφού δεν μπόρεσαν να φτάσουν τον Μπαναια που έκανε βόλτα στην πίστα.

  5. #35
    Εγω που ειδα τους τελευταιους 12 γυρους , δεν ειδα ουτε μισο πλανο απο τους πισω.
    Μπροστα πηγαινανε μαλια και γρηγορα χωρις λαθη και στους τελευταιους 4 γυρους εγιναν και καποια αλληλο προσπερασμετα χωρις μαλακιες ευτυχως ...Πού να μας δειξει τι γινεται πισω ;
    Καποια στιγμη ειδα μπανερ οτι επεσε ο Ζαρκο και λογικα θα πεσε και ο Ακοστα γιατι τον εψαχνα και δεν τον εβλεπα καπου στη λιστα

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.620
    Οι πισω ετρεχαν με CRT.

  7. #37
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    295
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zpaf Προβολή μηνύματος
    Αυτό που συζητάμε ότι ο Marc δείχνει την αξία του μετά από τόσα παγκόσμια με προβληματίζει είναι αλήθεια.
    Όπως ότι είναι δύσκολο να καταλάβουμε γιατί έγινε επιλογή από την Ducati για του χρόνου είναι ένα θέμα.
    Είναι ο τελευταίος μεγάλος από τους παλιούς που τρέχει με τα παιδιά από τις ακαδημίες.
    Η καραμέλα ήταν ότι με τη Honda έτρεχε με μηχανάκι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του και για αυτό οι άλλοι δεν μπορούσαν να το οδηγήσουν καθόλου. Για να μην παρεξηγηθώ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και κοιτούσαν να βολεύει πρώτα τον Marquez, αλλά δεν ήταν αυτός ο λόγος που ο Marc πήρε 8 πρωταθλήματα και οι άλλοι αναβάτες της Honda (με εξαίρεση τον Dani) πάλευαν για 10αδα. Μάλλον κάτι αντίστοιχο με τον Stoner και την Ducati έπαιξε, ότι το μηχανάκι ήταν μέτριο στην καλύτερη και απλά ο Marquez το πήγαινε στο 110%, πράγμα που οι υπόλοιποι απλά δεν μπορούν-μπορούσαν.

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.620
    Που φυσικα ολα δειχνουν (για μενα παντα) οτι ΟΛΟΙ οι καινουριοι (εκτος τον Ακοστα και τον Ραουλ Φερναντες) ΔΕΝ ειναι στο επιπεδο ΜΜ..ΡΟΣΣΙ ΣΤΟΝΕΡ,,ΠΕΝΤΡΟΣΑ..ΛΟΡΕΤΖΟ.
    Απλα οι μοτοσυκλετες και τα λαστιχα εχουν κανει αλματα προοδου και σπανε τα ρεκορ.
    Επαναλαμβανω: δεν λεω οτι τα παιδια δεν ειναι τιμονια...απλα μπροστα στους ΑΛΙΕΝ δεν.

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.968
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zpaf Προβολή μηνύματος
    Αυτό που συζητάμε ότι ο Marc δείχνει την αξία του μετά από τόσα παγκόσμια με προβληματίζει είναι αλήθεια.
    Όπως ότι είναι δύσκολο να καταλάβουμε γιατί έγινε επιλογή από την Ducati για του χρόνου είναι ένα θέμα.
    Είναι ο τελευταίος μεγάλος από τους παλιούς που τρέχει με τα παιδιά από τις ακαδημίες.
    Ναι, το συζητάμε γιατί πέρασε μία 4ετία βάσανο.
    Με εγχειρήσεις, με αποχές από το πρωτάθλημα.
    Θα μπορούσε να έχει φοβίες, θα μπορούσε να έχει χαθεί το κίνητρο, οι αντοχές, θα μπορούσαν να υπάρχουν σωματικά εμπόδια.
    Πρώτα είναι άνθρωπος και μετά όλα τα αλλά, άρα μετά από όλα αυτά, θα μπορούσε να μην είναι το ίδιο.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  10. #40
    Σημερα ξεκαθαρισε ποιοι ειναι οι καλυτεροι ΜΜ JM FB με αυτη την σειρα και μετα το χαος
    ελπιζω ΟΛΟΙ οι υπολοιποι που τερματισαν 8-9 sec πισω οταν κανουν καμμια τυχερη νικη (κυριως λογω συνθηκων και AN καβαλανε DUCATI) να σταματησουν τις δηλωσεις του στυλ τωρα παμε για πρωταθλημα- ειδατε τι αξιζω κτλ κτλ

    κρατω μια μικρη επιφυλαξη για FQ μεχρι να τον δω με ανταγωνιστικη μοτο και FA
    Sekundu s`agapune n`agapisi

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    1.016
    Του χρόνου θα κάνει πλάκες με εργοστασιακή Ducati ο μαρκεζ και με μαρτιν στην aprillia, αυτό με την ζελατίνα του κράνους στην εκκίνηση ήταν απίστευτο
    Κρίμα που δεν δείχνουν πλάνα από τις πιο πίσω θέσεις και τους άλλους οδηγούς που δίνουν τις δικές τους μάχες
    Τρομακτικό το ατύχημα στον αγώνα sprint
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  12. #42
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Ο MM έδωσε ρέστα παλι σήμερα. Οτι και να πουμε λιγο ειναι!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #43
    "αντρική" πίστα, αντρίκια νίκη.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #44
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από aris19 Προβολή μηνύματος
    Η καραμέλα ήταν ότι με τη Honda έτρεχε με μηχανάκι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του και για αυτό οι άλλοι δεν μπορούσαν να το οδηγήσουν καθόλου. Για να μην παρεξηγηθώ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και κοιτούσαν να βολεύει πρώτα τον Marquez, αλλά δεν ήταν αυτός ο λόγος που ο Marc πήρε 8 πρωταθλήματα και οι άλλοι αναβάτες της Honda (με εξαίρεση τον Dani) πάλευαν για 10αδα. Μάλλον κάτι αντίστοιχο με τον Stoner και την Ducati έπαιξε, ότι το μηχανάκι ήταν μέτριο στην καλύτερη και απλά ο Marquez το πήγαινε στο 110%, πράγμα που οι υπόλοιποι απλά δεν μπορούν-μπορούσαν.
    δεν είναι καραμέλα, έχουμε μάθει πως ο ΜΜ κάλυπτε με ταλέντο τις αδυναμίες της Χόντα που δυσκόλευαν τους ομόσταυλούς του και δεν επεδίωκε κι ο ίδιος βελτίωση της μηχανής εφόσον θα βοηθιούνταν κι οι άλλοι. ε, μετά τον τραυματισμό του χάθηκε η μπάλα εντελώς εκεί στη Χόντα κι ακόμα να ανακάμψει.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #45
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    295
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    δεν είναι καραμέλα, έχουμε μάθει πως ο ΜΜ κάλυπτε με ταλέντο τις αδυναμίες της Χόντα που δυσκόλευαν τους ομόσταυλούς του και δεν επεδίωκε κι ο ίδιος βελτίωση της μηχανής εφόσον θα βοηθιούνταν κι οι άλλοι. ε, μετά τον τραυματισμό του χάθηκε η μπάλα εντελώς εκεί στη Χόντα κι ακόμα να ανακάμψει.
    Διαφωνώ. Μέχρι ένα σημείο μπορεί να γίνει αυτό που λες, έχει γίνει και στη F1 με τον Verstappen. Πριν αρχίσουν να τα σαρώνουν όλα τα 2021, τις προηγούμενες χρονιές δεν ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί και είχαν πει ακριβώς αυτό που λες. Ότι το ταλέντο του Verstappen κάλυπτε τα ελαττώματα του μονοθεσίου και δεν ξέραμε τι να βελτιώσουμε. Στο ενδιάμεσο όλοι οι teammates του είχαν πατώσει για τα καλά σε αυτό το διάστημα.

    Τέλος, το να μην επιδιώκει ένας κατασκευαστής τη βελτίωση της μοτοσυκλέτας επειδή κερδίζει ο ένας αναβάτης δεν υφίσταται. Ποιός θα εγγυηθεί ότι δεν θα βελτιωθούν οι άλλοι ή ότι δεν φύγει/τραυματιστεί αυτός ο ένας αναβάτης (όπως και έγινε);. Σίγουρα αναβάτες όπως ο Marquez έχουν επιρροή, όμως ένας κολοσσός όπως η Honda δεν μπορεί να στηρίξει το μακροπρόθεσμο μέλλον της σε έναν μόνο άνθρωπο. Απλά έχουν χάσει καιρό τη μπάλα και κέρδιζαν λόγω Marquez, όπως και η Yamaha.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 17ος αγώνας Australian Motorcycle Grand Prix
    από slzr στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 91
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2019, 08:25
  2. 18ος αγωνας Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix 02-04/11
    από ΟΚΤΑΝΙΟ στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2018, 19:45
  3. 17ος αγώνας MotoGP Phillip Island
    από slzr στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 166
    Τελευταίο μήνυμα: 01/11/2018, 21:02
  4. MOTOGP #17 - Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix Sepang International Circuit
    από Sapadak στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 64
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2016, 08:13
  5. 1ος αγώνας Motogp Qatar Doha
    από nktR στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 128
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2008, 17:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF