Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: Φίλτρο Αέρα Tracer 9

  1. #16
    Boomer's corner Το avatar του/της D3300
    Εγγραφή
    23/05/2017
    Μηνύματα
    465
    Έλεγξε πόσα micron είναι οι τρύπες στο DNA και πόσο στο μαμά.
    Πόση σκόνη θα περάσει στο μοτέρ για να κερδίσεις τα ανύπαρκτα αλόγατα.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Φίλτρο έχω βάλει μέχρι και στο σκούτερ.
    Το καθαρίζω όσο συχνά θέλω αντί να το αντικαθιστώ.
    Έχει πολλαπλάσια επιφάνεια από το μαμά και φυσικά στα +100Κ έχω κάνει απόσβεση με το παραπάνω παρόλο που το μαμά είναι πάμφθηνο.
    Και ουσιαστικά εκεί είναι το νόημα σε καθημερινή χρήση.
    Τα άλογα πλέον δεν βγαίνουν με ένα ζιγκλέρ μια εξάτμιση και ένα φίλτρο.

  3. #18
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.604
    Kαι όμως έτσι βγαίνουν, απλά αν δεν έχεις καρμπυρατερ χρειάζεσαι άλλο χάρτη για να κάνεις αλλαγές.
    Ειδικά στο συγκεκριμένο μέτρησαν 6hp στον τροχό μόνο με την αλλαγή του αέρα.
    Σχεδόν 110% περισσότερος αέρας με το σύστημα που έφτιαξαν γι αυτό.

    Αν πεις ότι διορθώνεις και τα καύσιμα και κλείνεις τους διάφορους περιορισμούς μια που είσαι εκεί;

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της george.S
    Εγγραφή
    22/09/2014
    Μηνύματα
    755
    Αμα βάλεις και το μαγνητακι θα δεις άλλους 23 ίππους με 35% μείωση στην κατανάλωση

    Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα

  5. #20
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.604
    Το χουν μελετηηήσει.. https://www.motomag.gr/news/epikairo...no-stin-ellada

    δεν έιναι υπερβολικό καμια 10αριά σε 900cc, γύρω στα 130 φτάνουν τα αρκετά βελτιωμένα.

  6. #21
    Μέλος
    Εγγραφή
    24/06/2014
    Μηνύματα
    338
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Το χουν μελετηηήσει.. https://www.motomag.gr/news/epikairo...no-stin-ellada

    δεν έιναι υπερβολικό καμια 10αριά σε 900cc, γύρω στα 130 φτάνουν τα αρκετά βελτιωμένα.
    Αυτό που ανέβασες δεν έχει καμία σχέση με το φίλτρο που θέλει να βάλει το παιδί,όπως κ καμία σχέση στην τιμή..

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Kαι όμως έτσι βγαίνουν, απλά αν δεν έχεις καρμπυρατερ χρειάζεσαι άλλο χάρτη για να κάνεις αλλαγές.
    Ειδικά στο συγκεκριμένο μέτρησαν 6hp στον τροχό μόνο με την αλλαγή του αέρα.
    Σχεδόν 110% περισσότερος αέρας με το σύστημα που έφτιαξαν γι αυτό.

    Αν πεις ότι διορθώνεις και τα καύσιμα και κλείνεις τους διάφορους περιορισμούς μια που είσαι εκεί;
    Δεν θα διαφωνήσω.
    Αλλά ένας κινητήρας 890 cc αντλεί 154 cfm στις 9800 οπότε και το μαμίσιο ουσιαστικά δεν αποτελεί πρόβλημα στις επιδόσεις.
    Μένει το θέμα του γενικότερου σχεδιασμού για βελτιστοποίηση στης ροής που ενδεχομένως να δικαιολογεί τα επιπλέον άλογα που μετράνε...

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/10/2024
    Μηνύματα
    4
    Εγώ πάντως δεν το μετάνοιωσα.Φιλτράρει καλύτερα από το εργοστασιακό λέει 99%,έχει μεγαλύτερη ροή αέρα και δίνει και άλογα χωρίς να καίει. Από εδώ το αγόρασα.105€ https://www.motokouskouris.gr/produc...ce/filtra-dna/

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Φίλτρο αέρα K&n σε Cbf-600
    από makis206 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2018, 15:37
  2. Φιλτρο αερα 650
    από Zzz750 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2006, 20:58
  3. Dna φιλτρο ΑΕΡΑ
    από lc8ergr1 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2006, 12:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF