Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 26 από 26

Θέμα: Ρωγμή(?) σε carbon κράνος

  1. #16
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Manalishi Προβολή μηνύματος
    Στείλε μου την καθαρή μπρος πίσω στο email

    theia.anoikse.apo.tin.DEI.eimaste@gmail.com
    The Dirty Harry

  2. #17
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.134
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Manalishi Προβολή μηνύματος
    Ντεν έχω νομίσματα καρντιά μου, αυτό κάνει?

    Συνημμένο 457200
    Με κέρμα, δεν κάνει διαφορά στον ήχο

    Δε με λες, τα σκυλιά με λουκάνικα τα δένεις?

  3. #18
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.561
    Τι είστε εσείς ρε.. είχα και κόσμο, δεν μπορούσα να απαντήσω..
    δεν είναι ρωγμή στο carbon φαίνεται.
    Μπορείς να το επισκευάσεις μόνος, αν θέλεις πες μου να τα γράψω.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.851
    Γενικά,το κάρμπον είναι το πιο λάθος και άχρηστο υλικό για κατασκευή κρανων.
    Δεν θα μπω στη διαδικασία να εξηγήσω τι και πώς.ειναι απλά δεδομένο.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Γενικά,το κάρμπον είναι το πιο λάθος και άχρηστο υλικό για κατασκευή κρανων.
    Δεν θα μπω στη διαδικασία να εξηγήσω τι και πώς.ειναι απλά δεδομένο.
    Συνήθως είναι ένα top layer για το look & hype.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.315
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Αν είναι ράγισμα στο carbon θα κάνει διαφορετικό ήχο από το ζευγάρι του στο σχήμα. Το δοκιμάζεις κτυπωντας με νόμισμα.
    Γιάννη το τεστ με το νόμισμα (tap test ) είναι σε περιπτώσεις που το συνθετικό υλικό (στην περίπτωση μας carbon) έχει delamination. Είναι ένα φαινόμενο στο οποίο η επιφάνεια μετα απο κρούση εξωτερικά δεν παρουσιάζει ευρήματα αλλά εσωτερικά ίσως έχει ξεκολλήσει κάποια στρώση από το υλικό. Για να δεις στην προκειμένη περίπτωση αν εχει ρωγμή το κράνος θα πρέπει να τριφτει να βγει το βερνίκι και να φανεί καθαρό carbon.
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  7. #22
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.561
    Ο ήχος αλλάζει έντονα γιατί για να προκληθεί ρηγμάτωση έχει επέλθει η αποκόλληση που περιγράφεις.
    Το carbon θα σπάσει με δύο τρόπους: με κρούση σε τόνους μεγαλύτερη από το όριο της κατασκευής
    και με επαναλαμβανόμενη κίνηση που ξεπερνά το όριο ελαστικότητας και προκαλεί πτύχωση.

    Έτσι όπως τα έχω δει σε σκελετούς και άλλα εξαρτήματα ποδηλάτων, αν η κρούση είναι ικανή να προκαλέσει τομή
    είναι πολύ δύσκολο (για να μην γράψω αδύνατο) η ρωγμή να είναι καθαρή. Πολύ πιθανότερο να έχει σκιστεί κομμάτι.
    Αν κοπεί με διαδοχικά λυγίσματα, οι ίνες άνθρακα στο εξωτερικό layer είτε είναι διακοσμητικό είτε όχι θα κοπούν σε διαφορετικό χρόνο και θα φαίνεται σε φύλα με πλέξη όπως η 12Κ.
    Σε νεύρα κατασκευών με πολύ λεπτή πλέξη, <8Κ ή unidirectional έχω δει καθαρές ρωγμές που ήταν πολύ δύσκολο να τις ανιχνεύσεις.
    Και αυτές όμως έγιναν με επαναλαμβανόμενα στρες ή με υπερβολικά κτυπήματα όπως σε τρακάρισμα (πχ σε ποδήλατο που είχε καταστραφεί από κτύπημα 60km/h στο εμπρός μέρος και βρήκα σε σημεία που εκτόνωσε στο ψαλίδι που φαινόταν άθικτο).

    Το λεπτότερο σημείο που ξέρω με carbon είναι (όχι σε όλα) η επάνω μεριά του οριζόντιου σε ποδήλατα δρόμου.
    Αντέχει τα απίστευτα για χρόνια και για να το κόψεις χρειάζεται πολλές κινήσεις.

    Η αποκόλληση της εποξικής που χρησιμοποιούν σαν βερνίκι στο κράνος είναι πολύ συχνή σε κτυπήματα τέτοιου τύπου.
    Η εποξική που χρειάζεται για την κατασκευή έχει ελάχιστη ως καθόλου προστασία UV και μόνο πολύ ακριβά βερνίκια μπορούν
    να αποδώσουν ένα ποσοστό προστασίας.

    Αν κοπεί γύρω γύρω και καθαριστεί θα δούμε τι έχει. Αποκολλήσεις θα κάνει και στο δικό μας κόψιμο.
    Τις μπαλώνεις γλιστρώντας λεπτό βερνίκι με πινελάκι από κάτω τους και συνεχίζεις πιο παχύ.

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της george.S
    Εγγραφή
    22/09/2014
    Μηνύματα
    755
    Καλημέρα
    Πιστεύω ότι δύσκολα θα καταλάβεις από τον ήχο αν το χτυπήσεις με νόμισμα
    Σε περίπτωση αποκόλλησης ισχύει όπως τα λέει ο viper

    Ρωγμή μπορεί και να υπάρχει και να μην φαίνεται
    Πιστεύω ότι είναι αποκόλληση στο βερνίκι
    Σπάσε το δίπλα που είναι λευκό/θαμπό και πέρασε μια ρητίνη η τουλάχιστον ένα βερνίκι νυχιών γιατί αν το αφήσεις έτσι θα προχωρήσει πιστεύω

    Δεν έχω την εμπειρία του γιατρού με τα ποδήλατα
    Η δίκη μου επαφή με τα carbon και σε επίπεδο πατέντας κατασκευής και σε επίπεδο χρήσης αφορά πέδιλα κατάδυσης (εύκαμπτα) και σε ψαροτουφεκα άκαμπτα

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Γενικά,το κάρμπον είναι το πιο λάθος και άχρηστο υλικό για κατασκευή κρανων.
    Δεν θα μπω στη διαδικασία να εξηγήσω τι και πώς.ειναι απλά δεδομένο.
    Βασικα θελει παρα παρα πολυ προσοχη σε χτυπηματα κλπ μιας και μιλαμε για πολυ ευαισθητο υλικο. Κερδιζεις ομως σε βαρος μιας και τα συγκεκριμενα κρανη ειναι αρκετα ελαφρια. Εξαρταται το τι θελει ο καθενας.
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    1.851
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 2stroker Προβολή μηνύματος
    Βασικα θελει παρα παρα πολυ προσοχη σε χτυπηματα κλπ μιας και μιλαμε για πολυ ευαισθητο υλικο. Κερδιζεις ομως σε βαρος μιας και τα συγκεκριμενα κρανη ειναι αρκετα ελαφρια. Εξαρταται το τι θελει ο καθενας.
    Άρα έχεις ένα ευαίσθητο υλικό που χρειάζεται προσοχή στα χτυπήματα όταν η δουλειά του είναι να αντεχει στα χτυπήματα???

    Και να ξέρεις πως πολύ σημαντικότερο από το βάρος σαν απόλυτο μέγεθος είναι η σωστή κατανομή αυτού.
    Έχω φορέσει βαρύτερα κράνη που ήταν πολύ μα πολύ πιο ξεκούραστα από αλλά αρκετά ελαφρύτερα.
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 25/10/2024 στις 21:07.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 2stroker
    Εγγραφή
    12/07/2008
    Μηνύματα
    809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Άρα έχεις ένα ευαίσθητο υλικό που χρειάζεται προσοχή στα χτυπήματα όταν η δουλειά του είναι να αντεχει στα χτυπήματα???

    Και να ξέρεις πως πολύ σημαντικότερο από το βάρος σαν απόλυτο μέγεθος είναι η σωστή κατανομή αυτού.
    Έχω φορέσει βαρύτερα κράνη που ήταν πολύ μα πολύ πιο ξεκούραστα από αλλά αρκετά ελαφρύτερα.
    Η δουλεια του ειναι να σε προστατευσει σε περιπτωση πτωσης. Και αυτη την δουλεια την κανει πολυ καλα. Απλα δεν ειναι το κρανος που θα το κοπανησεις καταλαθος σε καμια πορτα,κανεναν τοιχο,καποια γωνια και μετα θα ναι οκ.

    Για το δευτερο που λες συμφωνω.
    Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Ρωγμή σε πλαίσιο αλουμινίου !
    από apostolis98 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2017, 07:38
  2. Πως μπορώ να διορθώσω ρωγμή σε carbon γνήσιο;
    από The Impala στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2014, 16:27
  3. Αερογραφία σε carbon κράνος
    από kostaspetrou στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2012, 20:18
  4. carbon κράνος
    από sundance στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2009, 22:12
  5. γρατζουνια σε ματ κρανος
    από bentouza στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2008, 19:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF