Στείλε μου την καθαρή μπρος πίσω στο email
theia.anoikse.apo.tin.DEI.eimaste@gmail.com
Στείλε μου την καθαρή μπρος πίσω στο email
theia.anoikse.apo.tin.DEI.eimaste@gmail.com
The Dirty Harry
Τι είστε εσείς ρε..είχα και κόσμο, δεν μπορούσα να απαντήσω..
δεν είναι ρωγμή στο carbon φαίνεται.
Μπορείς να το επισκευάσεις μόνος, αν θέλεις πες μου να τα γράψω.
Γενικά,το κάρμπον είναι το πιο λάθος και άχρηστο υλικό για κατασκευή κρανων.
Δεν θα μπω στη διαδικασία να εξηγήσω τι και πώς.ειναι απλά δεδομένο.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Γιάννη το τεστ με το νόμισμα (tap test ) είναι σε περιπτώσεις που το συνθετικό υλικό (στην περίπτωση μας carbon) έχει delamination. Είναι ένα φαινόμενο στο οποίο η επιφάνεια μετα απο κρούση εξωτερικά δεν παρουσιάζει ευρήματα αλλά εσωτερικά ίσως έχει ξεκολλήσει κάποια στρώση από το υλικό. Για να δεις στην προκειμένη περίπτωση αν εχει ρωγμή το κράνος θα πρέπει να τριφτει να βγει το βερνίκι και να φανεί καθαρό carbon.
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
Ο ήχος αλλάζει έντονα γιατί για να προκληθεί ρηγμάτωση έχει επέλθει η αποκόλληση που περιγράφεις.
Το carbon θα σπάσει με δύο τρόπους: με κρούση σε τόνους μεγαλύτερη από το όριο της κατασκευής
και με επαναλαμβανόμενη κίνηση που ξεπερνά το όριο ελαστικότητας και προκαλεί πτύχωση.
Έτσι όπως τα έχω δει σε σκελετούς και άλλα εξαρτήματα ποδηλάτων, αν η κρούση είναι ικανή να προκαλέσει τομή
είναι πολύ δύσκολο (για να μην γράψω αδύνατο) η ρωγμή να είναι καθαρή. Πολύ πιθανότερο να έχει σκιστεί κομμάτι.
Αν κοπεί με διαδοχικά λυγίσματα, οι ίνες άνθρακα στο εξωτερικό layer είτε είναι διακοσμητικό είτε όχι θα κοπούν σε διαφορετικό χρόνο και θα φαίνεται σε φύλα με πλέξη όπως η 12Κ.
Σε νεύρα κατασκευών με πολύ λεπτή πλέξη, <8Κ ή unidirectional έχω δει καθαρές ρωγμές που ήταν πολύ δύσκολο να τις ανιχνεύσεις.
Και αυτές όμως έγιναν με επαναλαμβανόμενα στρες ή με υπερβολικά κτυπήματα όπως σε τρακάρισμα (πχ σε ποδήλατο που είχε καταστραφεί από κτύπημα 60km/h στο εμπρός μέρος και βρήκα σε σημεία που εκτόνωσε στο ψαλίδι που φαινόταν άθικτο).
Το λεπτότερο σημείο που ξέρω με carbon είναι (όχι σε όλα) η επάνω μεριά του οριζόντιου σε ποδήλατα δρόμου.
Αντέχει τα απίστευτα για χρόνια και για να το κόψεις χρειάζεται πολλές κινήσεις.
Η αποκόλληση της εποξικής που χρησιμοποιούν σαν βερνίκι στο κράνος είναι πολύ συχνή σε κτυπήματα τέτοιου τύπου.
Η εποξική που χρειάζεται για την κατασκευή έχει ελάχιστη ως καθόλου προστασία UV και μόνο πολύ ακριβά βερνίκια μπορούν
να αποδώσουν ένα ποσοστό προστασίας.
Αν κοπεί γύρω γύρω και καθαριστεί θα δούμε τι έχει. Αποκολλήσεις θα κάνει και στο δικό μας κόψιμο.
Τις μπαλώνεις γλιστρώντας λεπτό βερνίκι με πινελάκι από κάτω τους και συνεχίζεις πιο παχύ.
Καλημέρα
Πιστεύω ότι δύσκολα θα καταλάβεις από τον ήχο αν το χτυπήσεις με νόμισμα
Σε περίπτωση αποκόλλησης ισχύει όπως τα λέει ο viper
Ρωγμή μπορεί και να υπάρχει και να μην φαίνεται
Πιστεύω ότι είναι αποκόλληση στο βερνίκι
Σπάσε το δίπλα που είναι λευκό/θαμπό και πέρασε μια ρητίνη η τουλάχιστον ένα βερνίκι νυχιών γιατί αν το αφήσεις έτσι θα προχωρήσει πιστεύω
Δεν έχω την εμπειρία του γιατρού με τα ποδήλατα
Η δίκη μου επαφή με τα carbon και σε επίπεδο πατέντας κατασκευής και σε επίπεδο χρήσης αφορά πέδιλα κατάδυσης (εύκαμπτα) και σε ψαροτουφεκα άκαμπτα
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Άρα έχεις ένα ευαίσθητο υλικό που χρειάζεται προσοχή στα χτυπήματα όταν η δουλειά του είναι να αντεχει στα χτυπήματα???
Και να ξέρεις πως πολύ σημαντικότερο από το βάρος σαν απόλυτο μέγεθος είναι η σωστή κατανομή αυτού.
Έχω φορέσει βαρύτερα κράνη που ήταν πολύ μα πολύ πιο ξεκούραστα από αλλά αρκετά ελαφρύτερα.
Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; 25/10/2024 στις 21:07.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure