Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 67 από 67

Θέμα: Kawasaki Ninja ZX-4R 2023

  1. #61
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.012
    φανταστικό βίντεο παρουσίαση του motoraw, δεν ξέρω αν τα υλικά κατασκευής των 400 των 90ties ήταν ποιοτικότερα, το μηχανάκι είναι και φαίνεται να έχει τεράστιο άλμα εξέλιξης! (αυτό πάει σε περιπτώσεις αναβίωσης που το παλαιότερο ήταν καλύτερο)
    Το μοτερ ειδικά που είναι ο λόγος, είναι γεμάτο παντού χωρίς σκαλοπάτια ισχύος, αποκριση σε όλες τις στροφές και όλο το σύνολο φάινεται ικανο για όλες της χρήσεις δρόμο, πίστα και commuter για μετακίνηση.
    Αισθητικά, οργανα, μούτρο αντάξια του ονοματος της kawa που φημιζόταν οτι έβγαζε ομορφότερα σύνολα των big4

    Απίστευτη συνολική δουλειά!
    you rise you fall you're down then you rise again

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.047
    Το ότι το 2024, 35 χρόνια μετά, χρησιμοποιώντας ψεκασμό, έμβολα με στέρεα αντιτριβικά, την εξέλιξη των θαλάμων καύσης, έβγαλε 70 άλογα αντί 59 που βγάζαν τότε, ε ναι το λές θετική εξέλιξη, αλλά αλίμονο αν δεν είχε κι αυτό.

    Αυτό όμως που έχει ένα φτηνιάρικο σωληνωτό σιδερένιο πλαίσιο, μονό δίσκο μπροστά (το πρώτης χρονιάς), πηρούνι χωρίς cartridge που το πασσάρουν με το μαρκετινγκ του ''big piston'' και σαν σπουδαία ιδέα, δεν ξέρω αν λέγεται ''τεράστιο άλμα εξέλιξης''. Μάλλον βήματα προς την ... οικονομία το λες.

    Ασε που δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στις δυναμομετρήσεις των περιοδικών.

    Sorry αλλά θα προτιμούσα και πάλι το ZXR400L αντί για αυτό εδώ. Ψαλίδαρος, πηρούνι USD με ρυθμίσεις, πλαίσιο αλουμινιού κι όχι της οικονομίας καμώματα. Και αν πάμε και σε εκτός kawa επιλογές, γειά οριστικό.

    Ετσι για να καταλάβουμε για τι μιλάμε και συγκρίνουμε τώρα. Στο ZXR400L των 90s, το υποπλαίσιο στήριζε αναβάτη και συνεπιβάτη. Αν ήθελες να μπεις σε αγώνες ή σε trackdays, δεν χρειαζόταν να κόβεις το υποπλαίσιο. Είχε προβλέψει η Kawa το υποπλαίσιο να είναι ΔΥΟ κομμάτια, και να λύνεται το κομμάτι του συνεπιβάτη μόνο, που δεν χρειάζεται στην πίστα.

    Ναι πες μας motoraw.
    Τελευταία τροποποίηση από telegonos; 28/10/2024 στις 09:47.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #63
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.866
    Ένα από τα τελευταία μοντέλα zxr400 L7, δλδ 1997
    Νυχτερίδα με μόνο Φανάρι εμπρός έβγαζε 64 hp.
    Ίσως το μόνο που πέρασε τα 59hp και ίσως το ποιο γρήγορο 400 που βγήκε στα 90s(που κοντραρε τα 250 2t του 1990) βγήκε λιγο αργά βέβαια σε μια εποχή που όλοι άρχισαν να αγοράζουν 600cc.
    Και ήτανε σαν να αγοράζεις μηχανή από το τοπ ράφι. Δλδ όλα η τελευταία τεχνολογία και ότι καλητερο μπορούσανε,,

    Το καινούριο δεν είναι ετσι.
    Δεν έχει καν πλαίσιο αλουμινίου και μάλλον είναι ποιο βαρύ από το παλιο

  4. #64
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.012
    Συγκρίνετε τεχνολογία διαφορετικών εποχών .

    Στο πέρας των χρόνων δηλαδή η τεχνολογία με τις εφαρμογές της για την σχεδίαση τεχνολογία και κατασκευή δεν εξελίχθηκαν αλματωδώς;
    Συγκρίνουμε τα πλαίσια που το ένα είναι αλουμινένια κοιλοδοκος με κάθετα αξονακια για το δέσιμο κινητήρα; Με αυτό που γίνεται με ότι πιο εξελιγμένο cnc υπάρχει στη βιομηχανία συμπεριλαμβάνοντας ένα σωρό νόρμες και αναθεωρήσεις;
    Τι να πούμε για τα φρένα ή για την εξέλιξη των υπολοίπων περιφερειακών που έχουν δοκιμές και επιδόσεις αποτυπωμένες στο χαρτί

    Είμαι λάτρης της εποχής αλλά ειναι λαθος και άδικο η σύγκριση..

    Τώρα αν λέτε ότι το προτιμούσατε να φοράει ακριβότερα περιφερειακά οκ αλλά αντί για 10 θα έκανε 14 και μετά θα λέγατε είναι ακριβό

    Αυτό για αυτό που είναι, απέχει μόλις 2 χιλιάρικα από το δικιλυνδρο 500ρι της ίδιας εταιρειας. Και η αισθηση μεταξύ τους είναι μεγάλη ή αν θέλετε αξίζει και με το παραπάνω

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.866
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Συγκρίνετε τεχνολογία διαφορετικών εποχών .

    Στο πέρας των χρόνων δηλαδή η τεχνολογία με τις εφαρμογές της για την σχεδίαση τεχνολογία και κατασκευή δεν εξελίχθηκαν αλματωδώς;
    Συγκρίνουμε τα πλαίσια που το ένα είναι αλουμινένια κοιλοδοκος με κάθετα αξονακια για το δέσιμο κινητήρα; Με αυτό που γίνεται με ότι πιο εξελιγμένο cnc υπάρχει στη βιομηχανία συμπεριλαμβάνοντας ένα σωρό νόρμες και αναθεωρήσεις;
    Τι να πούμε για τα φρένα ή για την εξέλιξη των υπολοίπων περιφερειακών που έχουν δοκιμές και επιδόσεις αποτυπωμένες στο χαρτί

    Είμαι λάτρης της εποχής αλλά ειναι λαθος και άδικο η σύγκριση..

    Τώρα αν λέτε ότι το προτιμούσατε να φοράει ακριβότερα περιφερειακά οκ αλλά αντί για 10 θα έκανε 14 και μετά θα λέγατε είναι ακριβό

    Αυτό για αυτό που είναι, απέχει μόλις 2 χιλιάρικα από το δικιλυνδρο 500ρι της ίδιας εταιρειας. Και η αισθηση μεταξύ τους είναι μεγάλη ή αν θέλετε αξίζει και με το παραπάνω
    Για αρχή το καινούριο είναι 189 κιλά ενω το παλιό ήταν 160,, 30 κιλά διάφορα δεν είναι καθόλου λίγα και μόνο από αυτό φαίνεται ότι έχουν γίνει εκπτώσεις σε υλικά,ποιότητα,σχεδιασμό..

    Κανένα cnc δεν χρησιμοποιείται για αυτό.
    Ο μαστρομιτσος κολλάει με ηλεκτροκόλληση τους σωλήνες σκαλωσιάς που πήραν για πλαίσιο στα βάθη του Νοτίου Βιετνάμ, η Κίνας, Ινδία, Ινδονησία, παντός όχι Ιαπωνία όπως τα παλια,,

    Όλη αυτή η σημερινή κινέζια σε ποιότητα,σχεδίαση, οφείλεται ότι οι μάνατζερ,γραφείαδες και γενικά η εταιρία θέλει να βγάλει το μέγιστο κερδος . Μέγιστο κέρδος βγάζεις αν πουλάς σκουπίδια για χαβιάρι...

    Παλιά οι εταιρίες νοιάζονταν πρώτα ποια είναι η ποιο καλή, ποιο μεγάλη, ποια θα καθιερωθεί, έβγαινε το cbr400 και έριχναν τεράστια ποσά για να κάνουν το zxr400 ποιο γρήγορο,ποιο ελαφρύ,ποιο στριφτερο, ποιο ποιοτικό, αξιόπιστο,, δεν τους ένοιαζε το μέγιστο κέρδος... Πολλές φορές μπαίνανε και μέσα,, η σου πουλούσαν ένα μοντέλο με ελάχιστο κόστος για αυτους (για να είναι και ανταγωνιστικοί). Μερικά μηχανάκια τα βγάλανε μόνο για το όνομα - image τις εταιρίας,, πχ το κόστος εξέλιξης και παραγωγής του honda nr750 δεν νομίζω ότι η honda έβγαλε κάποιο κέρδος από το μοντέλο αυτό

  6. #66
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Κωστα λογικα συγκρινεις κιλα γεματου με αδειο. Δεν μπορει να εχουν 30 κιλα διαφορα.

    Παντως τα 190 κιλα ειναι οντως πολλα. Χανεται το μονο πλεονεκτημα που εχουν τα μικρα εναντι των μεγαλων. Οταν ζυγιζει οσο ενα MT09 ή ενα R6 που εχουν 40-50 αλογα παραπανω τι να το κανεις. Το μονο που σου μενει ειναι ο ηχος του υψηλοστροφου μοτερ.

    ΥΓ: Ο motoraw ειναι απο τους αγαπημενους μου youtubers. Γαματο καναλι.

  7. #67
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    930
    Δεκαετία 90 είχα κάπου διαβάσει ότι ο αντιπρόσωπος της Ντόχα στην Αγγλία,εισήγαγε παράλληλα με το cbr900rr και το cbr400rr (αυτό με τα γρανάζια).
    Δεν το αγόραζε κανένας όμως γιατί η τιμή του ήταν σχεδόν ίδια με το 900rr.

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki Zx-12r
    από The Hulk στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2006, 09:33
  2. Πωλείται Kawasaki ZX-6R
    από downhill στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2005, 11:10
  3. Kawasaki Zx-9r
    από aggelos_xr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2004, 11:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF