Σελίδα 2 από 15 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 217

Θέμα: Πέφτουν κεφάλια στην KTM

  1. #16
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Νομίζω πως τους έχει κάνει ζημιά η όλη ιστορία με τα προβληματικά μοτέρ. Θα τους φάνε οι κινεζοι εκ των έσω.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Το θεμα με τους εκεντροφορους εχει κανει μεγαλη ζημια παγκοσμιως .
    Αλλιως ειναι να ζητας 8και 10Κ και αλλιως κοντα 18 για κατι που σκορπαει
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    η αναβολη της αναβολης των 490, το τεραστιο fail του 790duke και τα προβληματα αξιοπιστιας ηταν 3 δυνατα strike που καποιος επρεπε να χρεωθει.
    Επειδή το έχασα απο την επικαιρότητα ενημερώστε για ποια μοτερ συγκεκριμένα αναφέρεστε?
    Νομίζω το 890 είναι δικό τους μοτερ, το 790 loncin, ποια χτύπησαν εκκεντροφόρους? και σε ποιά ήπειρο?

    *η ηπα με βάζει σε υποψίες λόγω της πολιτική που ασκεί στο εμπόριο
    you rise you fall you're down then you rise again

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.429
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Επειδή το έχασα απο την επικαιρότητα ενημερώστε για ποια μοτερ συγκεκριμένα αναφέρεστε?
    Νομίζω το 890 είναι δικό τους μοτερ, το 790 loncin, ποια χτύπησαν εκκεντροφόρους? και σε ποιά ήπειρο?

    *η ηπα με βάζει σε υποψίες λόγω της πολιτική που ασκεί στο εμπόριο
    Το 790 είναι cfmoto,όχι loncin.

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Επειδή το έχασα απο την επικαιρότητα ενημερώστε για ποια μοτερ συγκεκριμένα αναφέρεστε?
    Νομίζω το 890 είναι δικό τους μοτερ, το 790 loncin, ποια χτύπησαν εκκεντροφόρους? και σε ποιά ήπειρο?

    *η ηπα με βάζει σε υποψίες λόγω της πολιτική που ασκεί στο εμπόριο
    Και στα δύο με μεγαλύτερο πρόβλημα να φαίνεται πως υπάρχει στα 790.

    https://www.motorcyclenews.com/news/...shaft-defects/

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.075
    Τα κινέζικα μοτέρ 790 δεν έχουν βγάλει κανένα πρόβλημα μια φορά.

    Μόνο τα ΚΤΜ τρώνε εκκεντροφόρους.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.429
    Τζιζ,μην λες τέτοια κακά λόγια,θα σου βάλουνε πιπέρι στο στόμα,κακό παιδί.

  6. #21
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.593
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Τζιζ,μην λες τέτοια κακά λόγια,θα σου βάλουνε πιπέρι στο στόμα,κακό παιδί.

  7. #22
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.073
    να καταφέρεις με τόση τεχνολογία που υπάρχει σήμερα να σπας εκκετροφόρους, είναι κατόρθωμα

    μάλλον οφείλεται στην τότε καινοτομία που παρουσίαζαν

    There’s a 435-degree firing interval, designed to emulate the firing order of KTM’s big V-twins, with a crank pin offset of 75 degrees. The engine has a DOHC, eight-valve head, with one spark plug per cylinder. The valves are actuated by finger followers, and the chain-driven camshafts are assembled, not forged one-piece units. Supposedly, this saves weight. Cam chain tension is held steady with a hydraulic tensioner.


    https://www.advrider.com/ktm-790-adv...rt-1-the-tech/
    you rise you fall you're down then you rise again

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.075
    Δεν τους σπάνε, τους τρωνε. Τρώγονται στις επιφάνειες των λοβών
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  9. #24
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.593
    Να θυμίσω ότι το θέμα έχει να κάνει με τις πρόσφατες απολύσεις.

  10. #25
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zpaf Προβολή μηνύματος
    Πρέπει οπωσδήποτε να βρουν έναν μεγάλο όπως η Ducati για να συνεχίσουν.
    Η Ducati βρήκε έναν ΠΟΛΥ μεγάλο, πλέον όμως το μέλλον της Volkswagen AG -και κατ' επέκτασιν της Audi, φαντάζει αρκετά νεφελώδες και φαίνεται πως οι μέρες της αφθονίας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί...

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/09/2008
    Μηνύματα
    98
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Η Ducati βρήκε έναν ΠΟΛΥ μεγάλο, πλέον όμως το μέλλον της Volkswagen AG -και κατ' επέκτασιν της Audi, φαντάζει αρκετά νεφελώδες και φαίνεται πως οι μέρες της αφθονίας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί...
    Στην Ducati το 2012 πήγαιναν για κλείσιμο μέχρι που εμφανίστηκε η VW και τους έσωσε όπως κάνει μέχρι σήμερα 12 χρόνια μετά.
    Δεν ξέρω αν θα συνεχίσει να υπάρχει η κόκκινη το 2036 και πως, απλά θα ήθελα να υπάρχει.
    Το ίδιο επιθυμώ και για την πορτοκαλί εταιρία.


    Δύσκολοι καιροί για πολλούς !!!

  12. #27
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.593
    Η διαφορά είναι ότι η Pierer δεν έχει κάποιο πρόβλημα.

    Απλώς τα στελέχη που πήραν πόδι μάλλον δεν έπιασαν τους στόχους που είχαν τεθεί.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.008
    Διάβαζα τις προάλλες πως η μετοχή της κτμ έχει πάει κατά διαόλου.
    Αν ισχύει μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Διάβαζα τις προάλλες πως η μετοχή της κτμ έχει πάει κατά διαόλου.
    Αν ισχύει μάλλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
    Pierer Mobility AG το τελευταίο δωδεκάμηνο.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20241101_173022.jpg 
Προβολές:	200 
Μέγεθος:	55,7 KB 
ID:	457591

  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.568
    Δείτε την ιστορια της triumph απο το 2020 και μετα ( https://www.motorcyclesdata.com/2024...h-motorcycles/ )
    και τι ΔΕΝ εκανε η κτμ και θα καταλαβετε γιατι παει ετσι οπως παει. Είχε λεφτα και χρονο και δεν εκανε με τη σειρα:
    τιποτα για τους dealer στην αμερικη που ενω θελουν να παρουν ktm δεν μπορουν λογω δικτυου. ανταλλακτικα κανουν μεχρι και μηνες να φτασουν στην αμερικη.
    τιποτα για την μεσαια κατηγορία που ηταν και ειναι η πιο hot στα On off και δρομου (το 790 ΔΕΝ ειναι μεσαιο, ειναι ακριβο και ιδιαιτερο χωρις καν εκδοση δρομου)
    τιποτα για το smt, αργησε πολυ και τελικα το εφερε με το 890 μοτερ και τιμη οσο ειχε λανσαριστει σχεδον το 1290.
    τιποτα για την ακομα πιο hot (αν και με χαμηλα profit) μικρη κατηγορια που μας επρηξε οτι βγαζει 490 μονοκυλινδρο, μετα δυκιλινδρο, μετα το σκεφτομαι, μετα δεν ξερω εχω πονοκεφαλο, μετα να μωρε ισως αλλα δεν ειμαι και σιγουρη... και τελικα ξαναβγαζει 390! Απο τις φωτο εντωμεταξυ ουτε αυτο φαινεται να εχει δεχθει και καμια ιδιαιτερη προσοχη. α και στους πελατες της η κινεζοποιηση δεν αρεσει, λογικο..
    για το 2025 ξανα τιποτα στα μεσαια street, ο μικρος δουκας παραμενει χιλιαρης και απο κατω δεν εχει ουτε μια μοτυσκλετα (!) και το 1290 που ο κοσμος το αγοραζε γιατι ηταν μανιτζεβελο το παει προς το τουριστικο και ανεβαζει κυβικα, λες και οι πελατες της θελουν gs.
    Επισης τιποτα για την τιμολογιακη της πολιτικη που φερνει τα μηχανακια πανακριβα και μετα τα σφαζει με ακραιες προσφορες. επισης αλλαζει συνεχως κυβισμο και υπομοντελα (790-790r-890-890r κτλ) και μειωνει πολυ την αξια της μοτοσυκλετας που αγορασες. το depreciation (εκτος ελλαδος λολ) ειναι τεραστιο στα ktm.

    αντιθετα η ντουκατι (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ) μικραινει το μοτερ της μεσαιας κατηγοριας απο το ανουσια μεγαλο 950 σε 890! φακινγκ φαϊναλι!
    https://www.motomag.gr/news/nea-mont...os-dikylindros

Σελίδα 2 από 15 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οι 6 πόλεις σταθμοί στην ζωή του άντρα .
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2024, 09:27
  2. KTM EXC 125 για χρήση στην πόλη....
    από Nikos.M στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2014, 20:21
  3. KTM 690 Stunt στην παραγωγή.
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2008, 16:01
  4. Πόσα ταξί κυκλοφορούν στην Αθήνα ?
    από tifozif1 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 20:49
  5. Ζητηση για KTM 525
    από ale στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF