Falken ή Goodyear εγω θα εβαζα.
Falken ή Goodyear εγω θα εβαζα.
Ride(s) the wind of change...
Falken και Toyo. Έχω τα δεύτερα (Proxes CF2) σε Renault Megane IV του 2016 και είναι εξαιρετικά.
Να ξέρετε στα ελαστικά παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το βάρος, στήσιμο και ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου.
Καλές είναι οι γνώμες αλλά καλό θα είναι να είναι πιο στοχευμένες πχ πότε τοποθετήθηκαν, σε τι αυτοκίνητο και με τι χρήση, καθώς μια αλλαγή σε κάποιο από αυτά μπορεί να αλλάξει δραστικά τα αποτελέσματα.
Πρόσφατα έβαλα και εγώ πρώτη φορά μετά από πολλές τοποθετήσεις επωνύμων ελαστικών κινέζικα της linglong sport master στη διάσταση 205/45/17 σε Renault Clio gt και είμαι σούπερ ευχαριστημένος (με μέτρο σύγκρισης pirelli p zero nero, Bridgestone, goodyear κλπ), αλλά προφανώς δεν μπορώ να τα προτείνω γιατί είναι άλλη η διάσταση και η χρήση από αυτόν που ζήτησε τη γνώμη.
Επίσης η εμπειρία μου είναι ότι ενώ ένα ελαστικό είναι καλό, συνήθως το επόμενο (η επανέκδοση του) πάντα κάπως υστερεί σε σχέση με το πρώτο (πχ pirelli p zero nero με τα επόμενα pirelli p zero nero gt).
+1 για τα dunlop sport blueresponse. Τα εχω σε clio 1.4 και εχουν βγαλει 4 χρονια και 30.000 χλμ αξιοπρεπεστατα. Ζεσταινονται γρηγορα και πιανουν στον δρομο βεντουζα. Και εδω να τονισω οτι αρκετες φορες το αμαξι το πιεζω σε στροφες. τα φοραω σε διασταση 195/50/15 με δεικτη ταχυτητας Η. θεωρω οτι ειναι value for money.
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure
Τα Dunlop Sport Blueresponce τα είχα βάλει παλαιότερα σε Skoda Rapid, συμφωνώ με τα σχόλια, αλλά δεν νομίζω πως θεωρείται "οικονομικό" λάστιχο...με τη σειρά μου θα πρότεινα κι εγώ Falken Sincera.
Εμένα φοράει κατι t005 bridgestone 5 χρονια τώρα με 60000χλμ πάνω τους..ακόμα έχουν ψωμί αλλά θα τα αλλάξω λόγο 5ετιας και δεν κάνουν κιχ ακόμα και τώρα...δε βλέπω να τα προτιμάει κόσμος κι όμως στη διάσταση μου είναι μόλις 60ευρω πιο ακριβά απ τα falken sincera.....γενικά από λάστιχα αυτοκινήτου δεν έχω ιδεα τα είχε πάνω όταν το πήρα αλλά πολύ αμφιβάλω ότι αν βάλεις κάτι επώνυμο δε θα μείνεις ικανοποιημένος εκτός αν το αφτί σου είναι αφτι ελφ και ενοχλείται με το παραμικρό η είσαι ο 2ος χαμενος αδερφός του Dom toreto και πας με ανάποδα τιμόνια σε ότι καμπή δεις στο δρόμο..
4 ρόδες είναι βάλτε ένα επώνυμο ελαστικό μην κοιτάτε να γλυτώσετε τα 50-100ευρω γιατί σε βάθος 4ετιας είναι αστείο πόσο και τελος..![]()
Throttle that mysterious friend of ours
Άλλη μια ψήφος στα εξαιρετικά Dunlop Sport Blueresponce τα οποία προτίμησα δεύτερη φορά σε Skoda Octavia 1.8 20VT.
195/60/15 91V.
Άριστα παντού !
Πριν από μιά βδομάδα έβαλα κι' εγώ τα ίδια, αλλά σε διάσταση 195/65-15
320 ευρώ η τετράδα.
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Μικες ακουει!
Αν η χρηση ειναι εντελως νορμαλ χωρις μεγαλες απαιτησεις, και η διαφορα τιμης απο τα
επωνυμα ειναι υπολογισιμη για τη τσεπη σου, πηγαινε σε καποιο θυγατρικο. γνωμη μου
λογο σχετικα ψηλου προφιλ απεφυγε οσα εχουν παρα πολυ μαλακο πλαϊνο. εκτως απο
καποια θυγατρικα της μισελεν (kormoran, tigar, riken) και καποια εντελως no-name
κινεζικα που ειναι απαραδεκτα, οτι και να βαλεις μια χαρα ειναι. τα linglong και roadstone
που αναφερθηκαν παραπανω ειναι αξιοπρεπεστατα vfm λαστιχακια..
Κοιτα μαζι με εργασια τετραδα 195/50/15 εχουν 280. Οποτε ειμαστε καπου στη μεση. Αν σκεφτεις οτι τα πιο οικονομικα σε αυτη τη διασταση ειναι στα 200 ευρω και τα πιο ακριβα κοντα στα 400. Τωρα κατι κινεζικα που η 4αδα εχει 160-170 θα τα εβαζα μονο αν δεν ειχα λεφτα και το αμαξι ηταν με λινα![]()
Hell on wheels is no big deal... Kawasaki KDX200SR - Kawasaki KLX300R - Yamaha TTR250 - Yahama XT600E - Ktm 640 Adventure