Σελίδα 3 από 15 ΠρώτοΠρώτο 1234567813 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 217

Θέμα: Πέφτουν κεφάλια στην KTM

  1. #31
    Μέλος Το avatar του/της Shinigami Ryuk
    Εγγραφή
    22/09/2014
    Μηνύματα
    244
    Οταν σκορπαγαν το 2004 που η KTM ηταν το τιποτα λεγαμε "ειναι 10 κλασεις πανω απο τον ανταγωνισμο","ειναι αγωνιαρικα μοτερ και θελουν ευβλαβικη συντηρηση","τα παιρνουνε οι καγκουρες τα σκιζουνε και δεν τα προσεχουνε","ετσι παει,αν θες τετοιο μοτερ πρεπει να συμβιβαστεις οτι εχουν παραξενιες"

    2024 και το brand σου εχει μεγαλωσει,το κοστολογεις σαν premium και οι τυποι ακομα συνεχιζουν να βγαζουνε μηχανακια που σκορπανε.

    Αν δεν ειναι πονηρια ειναι ηλιθιοτητα και αν δεν ειναι ηλιθιοτητα τοτε ειναι ανικανοτητα...οποτε καλο λουκετο τους ευχομαι.

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Shinigami Ryuk Προβολή μηνύματος
    Οταν σκορπαγαν το 2004 που η KTM ηταν το τιποτα λεγαμε "ειναι 10 κλασεις πανω απο τον ανταγωνισμο","ειναι αγωνιαρικα μοτερ και θελουν ευβλαβικη συντηρηση","τα παιρνουνε οι καγκουρες τα σκιζουνε και δεν τα προσεχουνε","ετσι παει,αν θες τετοιο μοτερ πρεπει να συμβιβαστεις οτι εχουν παραξενιες"

    2024 και το brand σου εχει μεγαλωσει,το κοστολογεις σαν premium και οι τυποι ακομα συνεχιζουν να βγαζουνε μηχανακια που σκορπανε.

    Αν δεν ειναι πονηρια ειναι ηλιθιοτητα και αν δεν ειναι ηλιθιοτητα τοτε ειναι ανικανοτητα...οποτε καλο λουκετο τους ευχομαι.
    για να λεμε και του στραβου το δικιο παιρνανε 640 τα πηγαινανε σαν xt. α και συντηρηση σαν c50. σε γενικες γραμμες τα μονοκυλινδρα κτμ ηταν αξιοπιστα.

  3. #33
    Μέλος Το avatar του/της Shinigami Ryuk
    Εγγραφή
    22/09/2014
    Μηνύματα
    244
    Αντε και για τις κεφαλες που ραγιζαν να συμφωνησω αλλα για τα υποπλαισια που εκοβαν και τα κομπλερ που χαλαγαν λες και ηταν φτιαγμενα απο πλαστελινη δεν μπορω.


    Τελος παντων εγω περισσοτερο ηθελα να θιξω το γεγονος οτι το 2004 αντε και στα συγχωρουσαμε τα λαθη γιατι δεν ηταν και κανενα δυνατο brand και οντως ηταν πιο μαχιμα απο τον ανταγωνισμο.

    Ομως στα 20 χρονια που εχουνε περασει δεν εχει κανει τιποτα για να αποβαλλει το "Καθε Τριτη Μαστορα" απο πανω της.

    Εχει μεγαλωσει και εχει μαζεψει χρημα,θα μπορουσε να επενδυσει ωστε να ειναι σε θεση πλεον να φτιαχνει μηχανακια τα οποια να ειναι λιγο πιο αξιοπιστα,ειδικα οταν ζηταει ενα διαολο και καμποσο σε σχεση με τους τριγυρω.Αντι αυτου συνεχιζει να πουλαει την ιδια παπατζα.

    You can fool some people sometimes but you cant fool all the people all the time


    ΥΓ.Το θεμα με τους εκκεντροφορους ειναι case study για το πως δεν πρεπει μια εταιρεια να αντιμετωπιζει τους πελατες της.

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Shinigami Ryuk Προβολή μηνύματος
    Αντε και για τις κεφαλες που ραγιζαν να συμφωνησω αλλα για τα υποπλαισια που εκοβαν και τα κομπλερ που χαλαγαν λες και ηταν φτιαγμενα απο πλαστελινη δεν μπορω.


    Τελος παντων εγω περισσοτερο ηθελα να θιξω το γεγονος οτι το 2004 αντε και στα συγχωρουσαμε τα λαθη γιατι δεν ηταν και κανενα δυνατο brand και οντως ηταν πιο μαχιμα απο τον ανταγωνισμο.

    Ομως στα 20 χρονια που εχουνε περασει δεν εχει κανει τιποτα για να αποβαλλει το "Καθε Τριτη Μαστορα" απο πανω της.

    Εχει μεγαλωσει και εχει μαζεψει χρημα,θα μπορουσε να επενδυσει ωστε να ειναι σε θεση πλεον να φτιαχνει μηχανακια τα οποια να ειναι λιγο πιο αξιοπιστα,ειδικα οταν ζηταει ενα διαολο και καμποσο σε σχεση με τους τριγυρω.Αντι αυτου συνεχιζει να πουλαει την ιδια παπατζα.

    You can fool some people sometimes but you cant fool all the people all the time


    ΥΓ.Το θεμα με τους εκκεντροφορους ειναι case study για το πως δεν πρεπει μια εταιρεια να αντιμετωπιζει τους πελατες της.
    συμφνωνω ειδικα στο τελευταιο. δεν θα μου κανει εντυπωση να ειναι και αυτος ο κυριος λογος που πεφτουν κεφαλια. τα κανανε μανταρα με την διαχειριση της καταστασης και στην αμερικη ειναι ΕΞΑΛΛΟΙ και οι πελατες και οι dealers που δεν ξερουν τι τους ξημερωνει πλεον. ασε που μπηκαν σχεδον ολοι μεσα γιατι ανελαβαν το κοστος για πολλες -μα πολλες- επισκευες για να μην χασουν τους πελατες τους. παιζει και μια πιο "φιλικη"σχεση dealer-πελατη στην αμερικη λογω αποστασεων. δεν ειναι οπως εδω που εχουμε 40 συνεργεια κτμ να επιλεξουμε. εβλεπα ενα βιντεο πριν 1-2 χρονια που ελεγε ο τυπος "εφτιαξα απο την τσεπη μου 2 790 και τελικα και οι δυο τα πουλησαν για να παρουν τενερε".

    ενα καλο μοτερ εφτιαξε και με αυτο ανεβηκε η κτμ. το lc8.

  5. #35
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.438
    Φτιάχνοντας τον πρώτο δούκα (620) η ΚΤΜ άρχισε να δείχνει πώς θα πάει το πράγμα.
    Και όταν ξεκίνησε να χρησιμοποιεί γιαπωνέζικες τροφοδοσίες (ΜΙΚΟΥΝΙ) και
    αναφλέξεις (ΚΟΚΟΥΣΑΝ) τα μηχανάκια της απογειώθηκαν. Εχοντας και άψογα
    περιφεριακα (ACERBIS) και χειριστηρια-αναρτησεις, πέρασε σε άλλο επίπεδο.
    Στηριζόμενη σε στελέχη, μοτοσυκλετιστές πρωτίστως και μετά γιάπηδες.
    Πραγματικά ready to race.
    Και βρεθηκε καβάλα στο άλογο, με τα EXC τα 950-990 τους δούκες690
    και συνέχισε τραίνο με τα δύο 1190.

    Από εκεί και πέρα το πράγμα τους ξέφυγε. Αλλοπρόσαλλοι κυβισμοι, 1290-1050-1090
    το ένα πίσω από το άλλο, τρικυνία εν κρανίο,άψογα μηχανάκια τ' ακύρωνε μόνη της....
    το ιδιο και στα χωμάτινα 125-150 200 250 300 350 400 450 500 505 520 525 530....

    Και πρίν από λίγα χρόνια, κάνει το ντηλ με ινδούς και κινέζους, προσβλέποντας σε μιά
    τεράστια δεξαμενή πελατών, που ψοφάνε γιά ευρωπαικά μηχανάκια.

    Και αντί να πουλήσει στα εκατομμύρια ανατολιτών (κινέζων και ινδών πρωτίστως)
    ανατολικά μηχανάκια με ευρωπαικό περιτύλιγμα, φέρνει σε ευρώπη και αμερική
    τα ανατολιτικα φτηνοπράγματα με ευρωπαϊκές ή αμερικάνικες τιμές αντίστοιχα.

    Και φυσικά τρώει πόρτα, μιάς και όποιος θέλει ΚΤΜ, θέλει ΚΤΜ και όχι CF MOTO, BAJAJ, ή QJ MOTORS
    σε κουστούμι και τιμες ΚΤΜ

    ΔΕΝ έχεις επιλογή ΤΩΡΑ να πάς να πάρεις ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΤΜ κάτω από 900 κυβικά.

    Ε, 'οποιος το σκέφτηκε και το υλοποίησε αυτό, πάει σπίτι του............
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lospsi
    Εγγραφή
    19/08/2005
    Μηνύματα
    1.577
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Φτιάχνοντας τον πρώτο δούκα (620) η ΚΤΜ άρχισε να δείχνει πώς θα πάει το πράγμα.
    Και όταν ξεκίνησε να χρησιμοποιεί γιαπωνέζικες τροφοδοσίες (ΜΙΚΟΥΝΙ) και
    αναφλέξεις (ΚΟΚΟΥΣΑΝ) τα μηχανάκια της απογειώθηκαν. Εχοντας και άψογα
    περιφεριακα (ACERBIS) και χειριστηρια-αναρτησεις, πέρασε σε άλλο επίπεδο.
    Στηριζόμενη σε στελέχη, μοτοσυκλετιστές πρωτίστως και μετά γιάπηδες.
    Πραγματικά ready to race.
    Και βρεθηκε καβάλα στο άλογο, με τα EXC τα 950-990 τους δούκες690
    και συνέχισε τραίνο με τα δύο 1190.

    Από εκεί και πέρα το πράγμα τους ξέφυγε. Αλλοπρόσαλλοι κυβισμοι, 1290-1050-1090
    το ένα πίσω από το άλλο, τρικυνία εν κρανίο,άψογα μηχανάκια τ' ακύρωνε μόνη της....
    το ιδιο και στα χωμάτινα 125-150 200 250 300 350 400 450 500 505 520 525 530....

    Και πρίν από λίγα χρόνια, κάνει το ντηλ με ινδούς και κινέζους, προσβλέποντας σε μιά
    τεράστια δεξαμενή πελατών, που ψοφάνε γιά ευρωπαικά μηχανάκια.

    Και αντί να πουλήσει στα εκατομμύρια ανατολιτών (κινέζων και ινδών πρωτίστως)
    ανατολικά μηχανάκια με ευρωπαικό περιτύλιγμα, φέρνει σε ευρώπη και αμερική
    τα ανατολιτικα φτηνοπράγματα με ευρωπαϊκές ή αμερικάνικες τιμές αντίστοιχα.

    Και φυσικά τρώει πόρτα, μιάς και όποιος θέλει ΚΤΜ, θέλει ΚΤΜ και όχι CF MOTO, BAJAJ, ή QJ MOTORS
    σε κουστούμι και τιμες ΚΤΜ

    ΔΕΝ έχεις επιλογή ΤΩΡΑ να πάς να πάρεις ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΤΜ κάτω από 900 κυβικά.

    Ε, 'οποιος το σκέφτηκε και το υλοποίησε αυτό, πάει σπίτι του............
    Τα είπες υπέροχα, συμφωνώ σε όλα.

  7. #37
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Φτιάχνοντας τον πρώτο δούκα (620) η ΚΤΜ άρχισε να δείχνει πώς θα πάει το πράγμα.
    Και όταν ξεκίνησε να χρησιμοποιεί γιαπωνέζικες τροφοδοσίες (ΜΙΚΟΥΝΙ) και
    αναφλέξεις (ΚΟΚΟΥΣΑΝ) τα μηχανάκια της απογειώθηκαν. Εχοντας και άψογα
    περιφεριακα (ACERBIS) και χειριστηρια-αναρτησεις, πέρασε σε άλλο επίπεδο.
    Στηριζόμενη σε στελέχη, μοτοσυκλετιστές πρωτίστως και μετά γιάπηδες.
    Πραγματικά ready to race.
    Και βρεθηκε καβάλα στο άλογο, με τα EXC τα 950-990 τους δούκες690
    και συνέχισε τραίνο με τα δύο 1190.

    Από εκεί και πέρα το πράγμα τους ξέφυγε. Αλλοπρόσαλλοι κυβισμοι, 1290-1050-1090
    το ένα πίσω από το άλλο, τρικυνία εν κρανίο,άψογα μηχανάκια τ' ακύρωνε μόνη της....
    το ιδιο και στα χωμάτινα 125-150 200 250 300 350 400 450 500 505 520 525 530....

    Και πρίν από λίγα χρόνια, κάνει το ντηλ με ινδούς και κινέζους, προσβλέποντας σε μιά
    τεράστια δεξαμενή πελατών, που ψοφάνε γιά ευρωπαικά μηχανάκια.

    Και αντί να πουλήσει στα εκατομμύρια ανατολιτών (κινέζων και ινδών πρωτίστως)
    ανατολικά μηχανάκια με ευρωπαικό περιτύλιγμα, φέρνει σε ευρώπη και αμερική
    τα ανατολιτικα φτηνοπράγματα με ευρωπαϊκές ή αμερικάνικες τιμές αντίστοιχα.

    Και φυσικά τρώει πόρτα, μιάς και όποιος θέλει ΚΤΜ, θέλει ΚΤΜ και όχι CF MOTO, BAJAJ, ή QJ MOTORS
    σε κουστούμι και τιμες ΚΤΜ

    ΔΕΝ έχεις επιλογή ΤΩΡΑ να πάς να πάρεις ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΤΜ κάτω από 900 κυβικά.

    Ε, 'οποιος το σκέφτηκε και το υλοποίησε αυτό, πάει σπίτι του............
    εκανε και φεστιβαλ εξω απ το εργοστασιο που γινοταν χαμος,μεχρι και μοταρδ μπαινανε στα λασπωμενα πιστακια,απαραβατος ορος οσοι δουλευουν να καβαλανε μοτοσυκλετα,γι αυτο απεξω σε επισκεψη ηταν γεματο το παρκινγκ απ μοτο εργαζομενων,μαλιστα πολλα προ μοντελα τα διναν σε εργαζομενους για μια βολτα και να πουν την αποψη τους,η αγορα φωναζε για 690 adv και παει λεγοντας...μετα το 1190 οι πιο πετυχημενες επενδυσεις ειναι το 1290 και το 390...
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Δεν βλέπω γιατί να έχει θέμα με τις μοτοσυκλέτες που βγάζει, πάντα χαλάγανε και ήταν πανάκριβες.
    Ίσως είναι θέματα με τα ανοίγματα σε υπερ αυτοκίνητα ποδήλατα, ενδεχομένως από τις χαζές κατά τη γνώμη μου εξαγορές ίσως από την αύξηση του κόστους μεταφοράς το τεράστιο φάσμα αγώνων που πλέον παίρνει μέρος ...

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Καμία δυσκολία, απλά γίνεται αναδιοργάνωση.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Η διαφορά είναι ότι η Pierer δεν έχει κάποιο πρόβλημα.

    Απλώς τα στελέχη που πήραν πόδι μάλλον δεν έπιασαν τους στόχους που είχαν τεθεί.
    Τα παραπανω δε θα μπορουσαν να απεχουν περισσοτερο απο την πργματικοτητα τελικα. Επειδη μου περασε απ΄το μυαλο ως επενδυτικη κινηση η μετοχη της Pierer εψαξα λιγο παραπανω την ολη κατασταση.

    Η μετοχη της Pierer ηταν γυρω στα 40-50$ λιγο πριν τον Covid. Με τον κοσμο να εχει πολυ χρονο στη διαθεση του και λιγες επιλογες για διασκεδαση οι πωλησεις πηραν τα πανω τους μετα το 19. Η Pierer λοιπον αποφασισε να ακολουθησει επιθετικη πολιτικη, δανειστηκε και επενδυσε στις μηχανες (εξαγορα MV και αυξηση του στοκ στις ηδη υπαρχουσες μπραντες). Στη φαση αυτη η αξια της μετοχης εχει διπλασιαστει, φλερταροντας με τα 100$.

    Και ηρθε η post covid περιοδος οπου οι αυξημενες πωλησεις χαθηκαν και τελικα εμειναν με το λογαριασμο. Αυτη τη στιγμη το χρεος τους ειναι καποια δις $ ενω οι δοσεις αποπληρωμης του ειναι περισσοτερο απο το EBITDA. Για να το πουμε με απλα λογια, αν ηταν νοικοκυριο οι δοσεις για την αποπληρωμη της πιστωτικης τους θα ηταν περισσοτερο απο τους μισθους τους. Η μετοχη εχει πλεον κατρακυλησει στα 12$.

    Η ΚΤΜ πλεον προσπαθει να περιορισει την αιμορραγια. Κανει αναδιαρθρωση του διοικητικου συμβουλιου και προχωραει σε μειωσεις του διαθεσιμου στοκ σε ολη τη γκαμα προϊοντων της. Το χρεος βεβαια παραμενει μεγαλο. Ή θα γινει καποια αναδιαρθρωση χρεους (πχ με νεο δανεισμο) ή σε κανα 2-3 χρονια βλεπω να ερχεται καμια εξαγορα απο καποιο αλλο fund και φτου κι απ΄την αρχη. Με λιγα λογια η ΚΤΜ αυτη τη στιγμη ειναι στη φαση των μνημονιων για την Ελλαδα (μειωνουμε τα εξοδα στα ακρως απαραιτητα, κοβουμε ο,τι μπορουμε να κοψουμε και περιμενουμε να δουμε πού θα μας βγαλει). Προσωπικα πιστευω οτι η τρεχουσα αξια της μετοχης δεν αντικατροπτιζει την πραγματικη αξια της εταιρειας και ισως αποτελει και ευκαιρια για επενδυση (high risk high reward) αν υποθεσουμε οτι θα βρεθει λυση για να βγει απο τη στενωπο και τελικα γινει μια διορθωση της αξιας της σε βαθος 2-3 χρονων. Να θυμισουμε οτι πισω απο την Pierer υπαρχει και η Bajaj που ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση με την οικονομια της Ινδιας να δειχνει οτι το επομενο διαστημα θα παει ακομα καλυτερα.

  10. #40
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Τα παραπανω δε θα μπορουσαν να απεχουν περισσοτερο απο την πργματικοτητα τελικα. Επειδη μου περασε απ΄το μυαλο ως επενδυτικη κινηση η μετοχη της Pierer εψαξα λιγο παραπανω την ολη κατασταση.

    Η μετοχη της Pierer ηταν γυρω στα 40-50$ λιγο πριν τον Covid. Με τον κοσμο να εχει πολυ χρονο στη διαθεση του και λιγες επιλογες για διασκεδαση οι πωλησεις πηραν τα πανω τους μετα το 19. Η Pierer λοιπον αποφασισε να ακολουθησει επιθετικη πολιτικη, δανειστηκε και επενδυσε στις μηχανες (εξαγορα MV και αυξηση του στοκ στις ηδη υπαρχουσες μπραντες). Στη φαση αυτη η αξια της μετοχης εχει διπλασιαστει, φλερταροντας με τα 100$.

    Και ηρθε η post covid περιοδος οπου οι αυξημενες πωλησεις χαθηκαν και τελικα εμειναν με το λογαριασμο. Αυτη τη στιγμη το χρεος τους ειναι καποια δις $ ενω οι δοσεις αποπληρωμης του ειναι περισσοτερο απο το EBITDA. Για να το πουμε με απλα λογια, αν ηταν νοικοκυριο οι δοσεις για την αποπληρωμη της πιστωτικης τους θα ηταν περισσοτερο απο τους μισθους τους. Η μετοχη εχει πλεον κατρακυλησει στα 12$.

    Η ΚΤΜ πλεον προσπαθει να περιορισει την αιμορραγια. Κανει αναδιαρθρωση του διοικητικου συμβουλιου και προχωραει σε μειωσεις του διαθεσιμου στοκ σε ολη τη γκαμα προϊοντων της. Το χρεος βεβαια παραμενει μεγαλο. Ή θα γινει καποια αναδιαρθρωση χρεους (πχ με νεο δανεισμο) ή σε κανα 2-3 χρονια βλεπω να ερχεται καμια εξαγορα απο καποιο αλλο fund και φτου κι απ΄την αρχη. Με λιγα λογια η ΚΤΜ αυτη τη στιγμη ειναι στη φαση των μνημονιων για την Ελλαδα (μειωνουμε τα εξοδα στα ακρως απαραιτητα, κοβουμε ο,τι μπορουμε να κοψουμε και περιμενουμε να δουμε πού θα μας βγαλει). Προσωπικα πιστευω οτι η τρεχουσα αξια της μετοχης δεν αντικατροπτιζει την πραγματικη αξια της εταιρειας και ισως αποτελει και ευκαιρια για επενδυση (high risk high reward) αν υποθεσουμε οτι θα βρεθει λυση για να βγει απο τη στενωπο και τελικα γινει μια διορθωση της αξιας της σε βαθος 2-3 χρονων. Να θυμισουμε οτι πισω απο την Pierer υπαρχει και η Bajaj που ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση με την οικονομια της Ινδιας να δειχνει οτι το επομενο διαστημα θα παει ακομα καλυτερα.
    12 δολλαρια με προοπτικη να παει προς τα 50,ποσο μαλλον να φλερταρει τα 100 ειναι χοντρο πακετο
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    12 δολλαρια με προοπτικη να παει προς τα 50,ποσο μαλλον να φλερταρει τα 100 ειναι χοντρο πακετο
    Tα 100 δεν προκειται να τα ξαναδει, ηταν πανω απο την πραγματικη αξια της μετοχης με τη φουσκα να δικαιολογειται απο την εξαιρετικα επιθετικη επενδυτικη πολιτικη. Με λιγα λογια η αγορα ειπε για να δανειζονται τοσο πολλα και να επενδυουν κατι θα ξερουν και στο μελλον ΘΑ βγει πολυ χρημα. Φυσικα αυτο δεν εγινε ποτε. Αλλα τα 40 πιστευω πως ειναι εφικτο να τα ξαναπιασει αν επιβιωσει.

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.078
    Ολο αυτό μου θυμίζει μια ταινία με τον Tom Hanks, που τον στέλνει στην Αραβία η εταιρία του, να δείξει ένα προιόν ολογραφικής τηλεδιάσκεψης στους Άραβες.

    Εκεί λοιπόν, σε κάποια φάση, λέει πως έκλεισε την προηγούμενη εταιρία που δούλευε, η οποία έφτιαχνε ποδήλατα.

    Λέει λοιπόν, ότι σε κάποια φάση, σκέφτηκαν να δώσουν την παραγωγή των ποδηλάτων, σε κινέζους, για να μειώσουν το κόστος. ΑΡΧΙΚΑ αυτό φάνηκε καλή ιδέα. Μετά όμως, οι Κινέζοι, άρχισαν να κατασκευάζουν τα ποδήλατα ΚΑΙ για λογαριασμό τους. Τα κινέζικα ποδήλατα, δεν μπορούσαν πια να τα ανταγωνιστούν, και κλείσανε την αμερικάνικη εταιρία.

    Σας θυμίζει τίποτα η ιστορία; Πάνω απόλα, από μετοχές και χρέη και αγορές και διακυμάνσεις, αυτό συνέβη.

    Ωραία ταινία, γλυκόπικρη, έχει και ένα ωραίο love story, άμα την πετύχετε, δείτε την.

    https://www.youtube.com/watch?v=H0n9_8JKtkI
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  13. #43
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Ολο αυτό μου θυμίζει μια ταινία με τον Tom Hanks, που τον στέλνει στην Αραβία η εταιρία του, να δείξει ένα προιόν ολογραφικής τηλεδιάσκεψης στους Άραβες.

    Εκεί λοιπόν, σε κάποια φάση, λέει πως έκλεισε την προηγούμενη εταιρία που δούλευε, η οποία έφτιαχνε ποδήλατα.

    Λέει λοιπόν, ότι σε κάποια φάση, σκέφτηκαν να δώσουν την παραγωγή των ποδηλάτων, σε κινέζους, για να μειώσουν το κόστος. ΑΡΧΙΚΑ αυτό φάνηκε καλή ιδέα. Μετά όμως, οι Κινέζοι, άρχισαν να κατασκευάζουν τα ποδήλατα ΚΑΙ για λογαριασμό τους. Τα κινέζικα ποδήλατα, δεν μπορούσαν πια να τα ανταγωνιστούν, και κλείσανε την αμερικάνικη εταιρία.

    Σας θυμίζει τίποτα η ιστορία; Πάνω απόλα, από μετοχές και χρέη και αγορές και διακυμάνσεις, αυτό συνέβη.

    Ωραία ταινία, γλυκόπικρη, έχει και ένα ωραίο love story, άμα την πετύχετε, δείτε την.

    https://www.youtube.com/watch?v=H0n9_8JKtkI
    την εχω δει,φασωνετε και με μια γιατρινα
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  14. #44
    Μέλος
    Εγγραφή
    22/11/2022
    Μηνύματα
    497
    Πυξίδα να ξέρεις είσαι φίλος μου (και δεν έχω δει την ταινία χαχα)

  15. #45
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.090
    Για να δούμε μήπως γίνει ότι και εδώ με την Aegean Eurobank κλπ, δηλαδή να κάνουν ανακεφαλαίωση οι πολίτες μέσω κρατικού προυπολογισμού

Σελίδα 3 από 15 ΠρώτοΠρώτο 1234567813 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οι 6 πόλεις σταθμοί στην ζωή του άντρα .
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2024, 09:27
  2. KTM EXC 125 για χρήση στην πόλη....
    από Nikos.M στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2014, 20:21
  3. KTM 690 Stunt στην παραγωγή.
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2008, 16:01
  4. Πόσα ταξί κυκλοφορούν στην Αθήνα ?
    από tifozif1 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 20:49
  5. Ζητηση για KTM 525
    από ale στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF