Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: Honda V3 ICE Concept κινητήρας

  1. #1
    μπου Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.435

    Honda V3 ICE Concept κινητήρας

    Τρικύλινδρος V κινητήρας με ηλεκτρικό κομπρέσορα

    Ο νέος κινητήρας θα είναι τρικύλινδρος σε διάταξη V, με γωνία 75 μοιρών, ανεπτυγμένος για «μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού» (χωρίς να αναφέρει ακριβή αριθμό) και σχεδιασμένος να είναι μικρός σε διαστάσεις.

    Ο ηλεκτρικός κομπρέσορας, που θα μπορεί να λειτουργεί ανεξάρτητα από την ροή καυσαερίων σε στρόβιλο ή τις στροφές του κινητήρα, θα μπορεί να παράσχει την επιθυμητή ροή αέρα σε οποιεσδήποτε στροφές.

    Πρόκειται για τον πρώτο ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή σε κινητήρα μοτοσυκλέτας, παγκοσμίως.

    Προς το παρόν, δεν αποκαλύπτεται κάτι περισσότερο για την νέα μονάδα ισχύος της μοτοσυκλέτας, πέρα από την «τεράστια δυναμική για νέα μοντέλα» που μας τονίζει η Honda.


    Από bikeit.gr


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	76f6c73208a28d853a61d190f0df1a9b_XL.jpg 
Προβολές:	220 
Μέγεθος:	50,7 KB 
ID:	457708
    Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    γιατι τρικυλινδρος???περιττη πολυπλοκοτης.πως θα ισορροπουν οι ασυμμετρες δυναμεις στο V?
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  3. #3
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.290
    Μιλας για Honda...οχι για VOGE/CFmoto κλπ κλπ.
    Ride(s) the wind of change...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Μιλας για Honda...οχι για VOGE/CFmoto κλπ κλπ.
    γι αυτο λεω περιττη πολυπλοκοτης.τεχνικα υπαρχουν λυσεις που ολοι τις ξερουν, για να εξισορροπησουν τις δυναμεις αλλα προς τι???τι προσφερει δηλαδη αυτη η διαταξη?Αμα ειναι ας το κανουν v4 ,που και ποιο ισχυρο θα ειναι στον ιδιο κυβισμο,και πιο ισοροπημενο.μαλλον για μια ανουσια διαφοροποιηση το βλεπω.Ας μας διαφωτισουν οι μηχανικοι του φορουμ ,αν μπορουν.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  5. #5
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.497
    Αμφιβάλω οτι τα πράγματα είναι τόσο απλοϊκά όπως τα παρουσιάζεις...

    Για να ανέπτυξε τέτοιο μοτέρ η honda, κάτι έχει στο μυαλό της.
    Μία χαρά κάνεις balance τις δυνάμεις σε αυτή τη διάταξη.

    Για παράδειγμα, άν ο πίσω κύλινδρος είναι 2πλάσιος των μπροστινών και οι 2 μπροστά δεν έχουν διαφορά φάσης, είναι σαν V2 μοτέρ...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος
    Αμφιβάλω οτι τα πράγματα είναι τόσο απλοϊκά όπως τα παρουσιάζεις...

    Για να ανέπτυξε τέτοιο μοτέρ η honda, κάτι έχει στο μυαλό της.
    Μία χαρά κάνεις balance τις δυνάμεις σε αυτή τη διάταξη.

    Για παράδειγμα, άν ο πίσω κύλινδρος είναι 2πλάσιος των μπροστινών και οι 2 μπροστά δεν έχουν διαφορά φάσης, είναι σαν V2 μοτέρ...
    Ε τοτε θα ειναι ,παγκοσμια πρωτοπορια,ενα τρικυλινδρο μοτερ ας πουμε 400 κυβικων ,που οι δυο παραλληλοι κυλινδροι θα ειναι απο 100 κυβικα ο καθενας,και ο ενας μονος του (ο αντιθετος V) θα ειναι 200 κυβικα.Δεν ειμαι σιγουρος οτι το εχω ξαναδει ή ξανακουσει,αλλα ΧΟΝΤΑ ειναι αυτη ,που ξερεις.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  7. #7
    Ο Σκηνοθέτης Το avatar του/της rex4539
    Εγγραφή
    09/02/2023
    Μηνύματα
    175

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.718
    Ερχεται το downsizing και στις μοτοσυκλετες;

    Ηλεκτρικός κομπρέσορας δεν υπάρχει πουθενά και θυμάμαι να έλεγαν ότι τραβάει πολύ ρεύμα δημιουργώντας άλλα θέματα.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.059
    Το V5 που έτρεχε στα GP δεν το έχεις ακουστά; Ιδια λογική έχει και το V3.

    Στην περίπτωση ενός V3, είναι εύκολο, μετράς την συνισταμένη ζυγοσταθμία των μπροστά, και ακολούθως συνδέεις έναν τρίτο κυλινδρο, με τέτοια γωνία και μετατόπιση κομβίου ώστε να ισσοροπεί η ζυγοσταθμία.

    Ετσι δούλευε και στον V5, οι τέσσερις κύλινδροι λόγω περιεχόμενης γωνίας <90 βγάζαν μια κάποια αζυγοσταθμία, και ερχόταν ο πέμπτος, τοποθετημένος σε τέτοια μετατόπιση κομβίου, που ισσοροπούσε τέλεια την ζυγοσταθμία.

    Τώρα, αν αυτό είναι πραγματική είδηση, και τι νόημα έχει στην σημερινή αγορά της μοτοσυκλέτας τέτοιο πράγμα, άλλη κουβέντα αυτή.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    αν το εβγαζε οποιοσδηποτε αλλος θα ελεγα οκ next. αλλα η χοντα δεν δειχνει κατι απλως για να το δειξει ουτε κατεβαζει πρωτοτυπα στις εκθεσεις για πλακα. πολυ ενδιαφερον, καιρος ειναι να ξεφυγουν οι μοτοσυκλέτες απο τις δοκιμασμενες τεχνολογικα λυσεις και να δουμε κατι καινουργιο.

  11. #11
    Big H και διαταξη τυπου V πάνε πακέτο εδώ κ πολλές δεκαετίες.Απο τα 3Κ V διχρονα έως τα 5Κ των motogp.
    Μαγικά μοτέρ απίστευτο δούλεμα.. που μόνο το Φτερό μπορει

    Σίγουρα κάτι διαφορετικό θα βγει για ακόμα μια φορά.
    ''Εμείς τις βόλτες τις κάνουμε ταξίδια..!!

  12. #12
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.007
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_M. Προβολή μηνύματος
    Σίγουρα κάτι διαφορετικό θα βγει για ακόμα μια φορά.
    Και άσχημο...μην ξεχνιόμαστε, μιλάμε για Honda.

  13. #13
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.628
    Η προηγούμενη φορά που έκανε κάτι διαφορετικό η honda ποια ήταν;

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Η προηγούμενη φορά που έκανε κάτι διαφορετικό η honda ποια ήταν;
    το 1968 που εβγαλε την πρωτη μηχανη παραγωγης με δισκοφρενο.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.059
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Η προηγούμενη φορά που έκανε κάτι διαφορετικό η honda ποια ήταν;
    Εδώ και μια δεκαετία, έστρεψε την τεχνολογία κινητήρων, για να δουλεύουν με λάδι 10w30
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Adventure παπί Concept
    από amyroukai στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2016, 14:57
  2. Honda super cub concept
    από Road Pirat στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2015, 22:01
  3. Honda CX-01 Concept
    από Innersense στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2014, 22:38
  4. Concept AX-1 HONDA
    από MUSTILI στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2006, 19:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF